Speciaal voor jou dan dezequote:Op maandag 25 december 2023 02:30 schreef ok01 het volgende:
Ik moet even filmpjes kijken van Mecha Streisand kijken om op te vrolijken denk ik
Daar was het een uitgelezen nummer voor.quote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef ok01 het volgende:
Het komt misschien omdat ik een kut avond achter de rug heb, maar ik word een beetje emotioneel van dit nummer nu
Dankquote:
Nogal jaquote:Op maandag 25 december 2023 02:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar was het een uitgelezen nummer voor.
Eens welquote:Op maandag 25 december 2023 02:33 schreef Kopiko het volgende:
Origineel beter (ben een keer serieus).
Dit is idd wel een nummer wat 'sfeer' oproeptquote:Op maandag 25 december 2023 02:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geil nummer dit
Al deed otis m geiler
Ooit een uitvoering van een meisje bij Got talent.quote:Op maandag 25 december 2023 02:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geil nummer dit
Al deed otis m geiler
Laten we het zo noemen, ok01 leest meequote:Op maandag 25 december 2023 02:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is idd wel een nummer wat 'sfeer' oproept
quote:
(Nee, dit zijn er geen 35, maar het stemmen moest even snel tussendoor. Iets met fulltime werken, FHF Kerstpakkettenactie, verhuizen, etc.quote:Nightwish - Ghost Love Score (Live@Wacken 2013)
Within Temptation - Ice Queen (Albumversie)
Garbage - Only Happy When It Rains
Metallica - Enter Sandman
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
AC/DC - Back In Black
Deep Purple - Smoke On The Water (Albumversie)
Iron Maiden - Run To The Hills
ZZ Top - Sharp Dressed Man
Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper
Mötley Crüe - Kickstart My Heart
Korn - Freak On A Leash
Alice Cooper - Poison
Evanescence - Bring Me To Life
Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
Motörhead - Ace Of Spades
Black Sabbath - Paranoid
Foo Fighters - The Pretender
Ja preciesquote:Op maandag 25 december 2023 02:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laten we het zo noemen, ok01 leest mee
Je hebt acdc live gezien?quote:Op maandag 25 december 2023 02:36 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Trouwens, ik had mijn stemlijstje nog niet gedeeld hier:
[..]
(Nee, dit zijn er geen 35, maar het stemmen moest even snel tussendoor. Iets met fulltime werken, FHF Kerstpakkettenactie, verhuizen, etc.)
Solide lijstquote:Op maandag 25 december 2023 02:36 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Trouwens, ik had mijn stemlijstje nog niet gedeeld hier:
[..]
(Nee, dit zijn er geen 35, maar het stemmen moest even snel tussendoor. Iets met fulltime werken, FHF Kerstpakkettenactie, verhuizen, etc.)
Leer mij 'sfeer' kennen inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 02:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laten we het zo noemen, ok01 leest mee
Nee joh. Lekker nummerquote:Op maandag 25 december 2023 02:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit blijft, net zoals Walk the Moon, wat te lang hangen in de lijst
Zeg, ik kijk via internet, maar ik ben nog maar bij Barbara Streisand. Zit daar een vertraging in of sta je alvast te juichen voor wat er straks komt?quote:Op maandag 25 december 2023 02:36 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De opgepompte kickjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemendalletjequote:
4 Barbra's inruilen voor 4 nieuwe Lordes, ik zeg doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Was net wat te voorspelbaarquote:Op maandag 25 december 2023 02:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat je gewoon IRL kan zeggen “Ik geloof dat ik AC/DC”
Ah ja dat heb ik ookquote:Op maandag 25 december 2023 02:38 schreef Kopiko het volgende:
Ik heb hier geen gevoel, geen idee noch een beeld bij.
Verder best leuk.
Ja, voor het nummer na Barbra. De internetstream loopt wel ver achter danquote:Op maandag 25 december 2023 02:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg, ik kijk via internet, maar ik ben nog maar bij Barbara Streisand. Zit daar een vertraging in of sta je alvast te juichen voor wat er straks komt?
oehquote:
Trusten!quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef ok01 het volgende:
Zoals altijd: ok01 is weg wanneer de babies komen
Tot morgen lieve mensen
quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
Dit jaar ging ik naar een theateravond met 3 "aanstormende talenten". Eentje had een heel stuk over haar abortus. Toen ze klaar was, draaide de DJ dit lied.
Pijnlijk.quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
theateravond met 3 "aanstormende talenten". Eentje had een heel stuk over haar abortus. Toen ze klaar was, draaide de DJ dit lied.
Op het internet kan ik zien dat om 02:39 The Babys draait, maar dat duurt dus voor mij nog even, daar zit nog van alles tussenquote:Op maandag 25 december 2023 02:39 schreef Gretzl het volgende:
Ja, voor het nummer na Barbra. De internetstream loopt wel ver achter dan![]()
Ik luister nu via de app, omdat de rest van het huis slaapt. Dus loop ook iets meer achter dan normaal.
quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef ok01 het volgende:
Zoals altijd: ok01 is weg wanneer de babies komen
Tot morgen lieve mensen
Ja, @Evenstar en ik stonden zelfs aan het hek van dat smalle podium wat het voorste publiek in twee helften verdeelt.quote:
Het had ook Needle and the damage done kunnen zijnquote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
Dit jaar ging ik naar een theateravond met 3 "aanstormende talenten". Eentje had een heel stuk over haar abortus. Toen ze klaar was, draaide de DJ dit lied.
Ik kijk via NPO + ,schijn ook achter te lopen.quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op het internet kan ik zien dat om 02:39 The Babys draait, maar dat duurt dus voor mij nog even, daar zit nog van alles tussen
Doenquote:Op maandag 25 december 2023 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ga ik nog naar beneden sluipen en de wijnkast van mijn moeder kraken?
quote:Op maandag 25 december 2023 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ook hier zijn die zangeressen prachtig in dit nummerquote:
Ze gaan weer toeren, duuuusquote:Op maandag 25 december 2023 02:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat ziek![]()
Ben ook echt enorm jaloers nu
Sowieso zit dit nummer goed in elkaar.quote:Op maandag 25 december 2023 02:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook hier zijn die zangeressen prachtig in dit nummer
Echt wel !!quote:Op maandag 25 december 2023 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso zit dit nummer goed in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Henk Wijnkastquote:Op maandag 25 december 2023 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
NPO+ loopt 50 seconden achter.quote:Op maandag 25 december 2023 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk via NPO + ,schijn ook achter te lopen.
Dat praat hier niet fijn meequote:Op maandag 25 december 2023 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kijk via NPO + ,schijn ook achter te lopen.
Ja!!! Misschien daarom ook wel.quote:Op maandag 25 december 2023 02:43 schreef Kopiko het volgende:
Deze achtergrondzangeressen lijken dan weer op die van Remedy
Slaap lekker Bill!quote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef BillDauterive het volgende:
Fijne nacht allemaal, ik ga slapen.
Het begin was gezellig
Internet dus wel 10 minuten, want Pumped up Kicks begint nu pas.quote:
Slaap lekker Billquote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef BillDauterive het volgende:
Het begin was gezellig
Ja, daar zouden ze toch iets op moeten verzinnen.quote:
Dank u.quote:
Sleep well Billquote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef BillDauterive het volgende:
Het begin was gezellig
Via welke site kijk je?quote:Op maandag 25 december 2023 02:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Internet dus wel 10 minuten, want Pumped up Kicks begint nu pas.
Op de stream.quote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:datismijnmening terwijl ze de wijnkast van haar moeder kraakt
quote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Dido![]()
![]()
Maar deze Alanis is ook best genietbaar (en minder uitgekauwd dan een paar van die andere hits)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dat wordt schrikken op 31/12.quote:Op maandag 25 december 2023 02:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Internet dus wel 10 minuten, want Pumped up Kicks begint nu pas.
Bustedquote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:datismijnmening terwijl ze de wijnkast van haar moeder kraakt
quote:
Uitstekende keuze. Proost.quote:Op maandag 25 december 2023 02:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is een IJSKOUDE limoncello geworden
Nou ja zeg.quote:Op maandag 25 december 2023 02:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet ook wel achter lopen. Mocht er een afrekening zijn in t cafe ofzo.
Als ik daar op "kijk live" klik, loop ik niet achter hoor.quote:Op maandag 25 december 2023 02:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/online-radio-luisteren/gedraaid
Ik heb de pop up open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |