Slaap lekker Bill!quote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef BillDauterive het volgende:
Fijne nacht allemaal, ik ga slapen.
Het begin was gezellig
Internet dus wel 10 minuten, want Pumped up Kicks begint nu pas.quote:
Slaap lekker Billquote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef BillDauterive het volgende:
Het begin was gezellig
Ja, daar zouden ze toch iets op moeten verzinnen.quote:
Dank u.quote:
Sleep well Billquote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef BillDauterive het volgende:
Het begin was gezellig
Via welke site kijk je?quote:Op maandag 25 december 2023 02:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Internet dus wel 10 minuten, want Pumped up Kicks begint nu pas.
Op de stream.quote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:datismijnmening terwijl ze de wijnkast van haar moeder kraakt
quote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Dido![]()
![]()
Maar deze Alanis is ook best genietbaar (en minder uitgekauwd dan een paar van die andere hits)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat wordt schrikken op 31/12.quote:Op maandag 25 december 2023 02:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Internet dus wel 10 minuten, want Pumped up Kicks begint nu pas.
Bustedquote:Op maandag 25 december 2023 02:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:datismijnmening terwijl ze de wijnkast van haar moeder kraakt
quote:
Uitstekende keuze. Proost.quote:Op maandag 25 december 2023 02:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is een IJSKOUDE limoncello geworden
Nou ja zeg.quote:Op maandag 25 december 2023 02:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet ook wel achter lopen. Mocht er een afrekening zijn in t cafe ofzo.
Als ik daar op "kijk live" klik, loop ik niet achter hoor.quote:Op maandag 25 december 2023 02:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/online-radio-luisteren/gedraaid
Ik heb de pop up open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |