Trusten!quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef ok01 het volgende:
Zoals altijd: ok01 is weg wanneer de babies komen
Tot morgen lieve mensen
quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
Dit jaar ging ik naar een theateravond met 3 "aanstormende talenten". Eentje had een heel stuk over haar abortus. Toen ze klaar was, draaide de DJ dit lied.
Pijnlijk.quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
theateravond met 3 "aanstormende talenten". Eentje had een heel stuk over haar abortus. Toen ze klaar was, draaide de DJ dit lied.
Op het internet kan ik zien dat om 02:39 The Babys draait, maar dat duurt dus voor mij nog even, daar zit nog van alles tussenquote:Op maandag 25 december 2023 02:39 schreef Gretzl het volgende:
Ja, voor het nummer na Barbra. De internetstream loopt wel ver achter dan![]()
Ik luister nu via de app, omdat de rest van het huis slaapt. Dus loop ook iets meer achter dan normaal.
quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef ok01 het volgende:
Zoals altijd: ok01 is weg wanneer de babies komen
Tot morgen lieve mensen
Ja, @Evenstar en ik stonden zelfs aan het hek van dat smalle podium wat het voorste publiek in twee helften verdeelt.quote:
Het had ook Needle and the damage done kunnen zijnquote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
Dit jaar ging ik naar een theateravond met 3 "aanstormende talenten". Eentje had een heel stuk over haar abortus. Toen ze klaar was, draaide de DJ dit lied.
Ik kijk via NPO + ,schijn ook achter te lopen.quote:Op maandag 25 december 2023 02:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op het internet kan ik zien dat om 02:39 The Babys draait, maar dat duurt dus voor mij nog even, daar zit nog van alles tussen
Doenquote:Op maandag 25 december 2023 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ga ik nog naar beneden sluipen en de wijnkast van mijn moeder kraken?
quote:Op maandag 25 december 2023 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ook hier zijn die zangeressen prachtig in dit nummerquote:
Ze gaan weer toeren, duuuusquote:Op maandag 25 december 2023 02:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat ziek![]()
Ben ook echt enorm jaloers nu
Sowieso zit dit nummer goed in elkaar.quote:Op maandag 25 december 2023 02:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook hier zijn die zangeressen prachtig in dit nummer
Echt wel !!quote:Op maandag 25 december 2023 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso zit dit nummer goed in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Henk Wijnkastquote:Op maandag 25 december 2023 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
NPO+ loopt 50 seconden achter.quote:Op maandag 25 december 2023 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk via NPO + ,schijn ook achter te lopen.
Dat praat hier niet fijn meequote:Op maandag 25 december 2023 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kijk via NPO + ,schijn ook achter te lopen.
Ja!!! Misschien daarom ook wel.quote:Op maandag 25 december 2023 02:43 schreef Kopiko het volgende:
Deze achtergrondzangeressen lijken dan weer op die van Remedy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |