Speciaal voor jou dan dezequote:Op maandag 25 december 2023 02:30 schreef ok01 het volgende:
Ik moet even filmpjes kijken van Mecha Streisand kijken om op te vrolijken denk ik
Daar was het een uitgelezen nummer voor.quote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef ok01 het volgende:
Het komt misschien omdat ik een kut avond achter de rug heb, maar ik word een beetje emotioneel van dit nummer nu
Dankquote:
Nogal jaquote:Op maandag 25 december 2023 02:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar was het een uitgelezen nummer voor.
Eens welquote:Op maandag 25 december 2023 02:33 schreef Kopiko het volgende:
Origineel beter (ben een keer serieus).
Dit is idd wel een nummer wat 'sfeer' oproeptquote:Op maandag 25 december 2023 02:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geil nummer dit
Al deed otis m geiler
Ooit een uitvoering van een meisje bij Got talent.quote:Op maandag 25 december 2023 02:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geil nummer dit
Al deed otis m geiler
Laten we het zo noemen, ok01 leest meequote:Op maandag 25 december 2023 02:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is idd wel een nummer wat 'sfeer' oproept
quote:
(Nee, dit zijn er geen 35, maar het stemmen moest even snel tussendoor. Iets met fulltime werken, FHF Kerstpakkettenactie, verhuizen, etc.quote:Nightwish - Ghost Love Score (Live@Wacken 2013)
Within Temptation - Ice Queen (Albumversie)
Garbage - Only Happy When It Rains
Metallica - Enter Sandman
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
AC/DC - Back In Black
Deep Purple - Smoke On The Water (Albumversie)
Iron Maiden - Run To The Hills
ZZ Top - Sharp Dressed Man
Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper
Mötley Crüe - Kickstart My Heart
Korn - Freak On A Leash
Alice Cooper - Poison
Evanescence - Bring Me To Life
Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
Motörhead - Ace Of Spades
Black Sabbath - Paranoid
Foo Fighters - The Pretender
Ja preciesquote:Op maandag 25 december 2023 02:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laten we het zo noemen, ok01 leest mee
Je hebt acdc live gezien?quote:Op maandag 25 december 2023 02:36 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Trouwens, ik had mijn stemlijstje nog niet gedeeld hier:
[..]
(Nee, dit zijn er geen 35, maar het stemmen moest even snel tussendoor. Iets met fulltime werken, FHF Kerstpakkettenactie, verhuizen, etc.)
Solide lijstquote:Op maandag 25 december 2023 02:36 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Trouwens, ik had mijn stemlijstje nog niet gedeeld hier:
[..]
(Nee, dit zijn er geen 35, maar het stemmen moest even snel tussendoor. Iets met fulltime werken, FHF Kerstpakkettenactie, verhuizen, etc.)
Leer mij 'sfeer' kennen inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 02:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laten we het zo noemen, ok01 leest mee
Nee joh. Lekker nummerquote:Op maandag 25 december 2023 02:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit blijft, net zoals Walk the Moon, wat te lang hangen in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |