quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt. Dan kunnen jullie het intussen misschien ook wat meer relativeren.
Mijn moeder heeft vanaf begin december twee weken in het ziekenhuis gelegen* en nu verblijft ze nog een tijdje In een revalidatiecentrum om te herstellen, maar ze mag gelukkig nu met kerst een paar dagen thuis zijn![]()
*Dat is fijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heftig wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Delilah DiCrescenzo toch?quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
Wil iemand weten wie deze Delilah is? Moment
Mooi thema welquote:Op maandag 25 december 2023 02:26 schreef Viv het volgende:
PollyNirvana
Echter geen stemplaat, want mijn thema was dit keer bands die ik live heb gezien
Wie had je dan liever in zijn plaats gezien?quote:
Ik ookquote:Op maandag 25 december 2023 02:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor liever de versie die op Incesticide staat
Mijn broertje leek vroeger sprekend op hem.quote:
Ja, het gaat nu de goede richting op. Qua spraak/lezen/schrijven gaat het in stapjes vooruit, dus dat is fijnquote:Op maandag 25 december 2023 02:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ach jeetje, dat lijkt me ook enorm heftig. Fijn dat ze met kerst gewoon lekker thuis mag zijn! Hopelijk verloopt haar verdere herstel goed
Nu niet meer, hoop ik?quote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje leek vroeger sprekend op hem.
quote:Op maandag 25 december 2023 02:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]67. En bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ah wat fijn wel! Hopen dat dit zo aanhoudtquote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu de goede richting op. Qua spraak/lezen/schrijven gaat het in stapjes vooruit, dus dat is fijnAl blijft het lastig voorspellen natuurlijk
hm zijn vrouw?quote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie had je dan liever in zijn plaats gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |