quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt. Dan kunnen jullie het intussen misschien ook wat meer relativeren.
Mijn moeder heeft vanaf begin december twee weken in het ziekenhuis gelegen* en nu verblijft ze nog een tijdje In een revalidatiecentrum om te herstellen, maar ze mag gelukkig nu met kerst een paar dagen thuis zijn![]()
*Dat is fijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heftig wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Delilah DiCrescenzo toch?quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
Wil iemand weten wie deze Delilah is? Moment
Mooi thema welquote:Op maandag 25 december 2023 02:26 schreef Viv het volgende:
PollyNirvana
Echter geen stemplaat, want mijn thema was dit keer bands die ik live heb gezien
Wie had je dan liever in zijn plaats gezien?quote:
Ik ookquote:Op maandag 25 december 2023 02:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor liever de versie die op Incesticide staat
Mijn broertje leek vroeger sprekend op hem.quote:
Ja, het gaat nu de goede richting op. Qua spraak/lezen/schrijven gaat het in stapjes vooruit, dus dat is fijnquote:Op maandag 25 december 2023 02:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ach jeetje, dat lijkt me ook enorm heftig. Fijn dat ze met kerst gewoon lekker thuis mag zijn! Hopelijk verloopt haar verdere herstel goed
Nu niet meer, hoop ik?quote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje leek vroeger sprekend op hem.
quote:Op maandag 25 december 2023 02:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]67. En bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ah wat fijn wel! Hopen dat dit zo aanhoudtquote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu de goede richting op. Qua spraak/lezen/schrijven gaat het in stapjes vooruit, dus dat is fijnAl blijft het lastig voorspellen natuurlijk
hm zijn vrouw?quote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie had je dan liever in zijn plaats gezien?
Truste Pippenquote:Op maandag 25 december 2023 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga maar een slapen. Marathon, geen sprint enzo.
Truste lieverds. Fijne Kerst allemaal en laten we er een legendarische week van gaan maken!
Nee,nu niet meer.quote:
lekker slipe.quote:Op maandag 25 december 2023 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga maar een slapen. Marathon, geen sprint enzo.
Truste lieverds. Fijne Kerst allemaal en laten we er een legendarische week van gaan maken!
Eerlijk? Bono, chris martin, o shit je vroeg t mij niet. 1🤗quote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie had je dan liever in zijn plaats gezien?
Heeft ze ookquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef Strani het volgende:
Ik blijf toch vinden dat Barbra een geweldige stem heeft, een unieke melancholie.
Sleep well hjmquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef houdjemond het volgende:
Slaap lekker allemaalmooie dagen en anders tot morgen!
Dat zeg ikquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef ok01 het volgende:
Het komt misschien omdat ik een kut avond achter de rug heb, maar ik word een beetje emotioneel van dit nummer nu
Awwquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef ok01 het volgende:
Het komt misschien omdat ik een kut avond achter de rug heb, maar ik word een beetje emotioneel van dit nummer nu
Prima toch.Ik had het gister bij Serious request.quote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef ok01 het volgende:
Ook erg begrijpelijkquote:Op maandag 25 december 2023 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima toch.Ik had het gister bij Serious request.
Ja, het hangt natuurlijk van allerlei factoren af zeggen ze. Maar voor het herstel zal het schelen als je nog in goede conditie bent, verder niks anders onder de leden hebt en niet hoogbejaardquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is nog jong! Dan is de kans wel wat groter dat ze goed herstelt, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |