Truste Pippenquote:Op maandag 25 december 2023 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga maar een slapen. Marathon, geen sprint enzo.
Truste lieverds. Fijne Kerst allemaal en laten we er een legendarische week van gaan maken!
Nee,nu niet meer.quote:
lekker slipe.quote:Op maandag 25 december 2023 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga maar een slapen. Marathon, geen sprint enzo.
Truste lieverds. Fijne Kerst allemaal en laten we er een legendarische week van gaan maken!
Eerlijk? Bono, chris martin, o shit je vroeg t mij niet. 1🤗quote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie had je dan liever in zijn plaats gezien?
Heeft ze ookquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef Strani het volgende:
Ik blijf toch vinden dat Barbra een geweldige stem heeft, een unieke melancholie.
Sleep well hjmquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef houdjemond het volgende:
Slaap lekker allemaalmooie dagen en anders tot morgen!
Dat zeg ikquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef ok01 het volgende:
Het komt misschien omdat ik een kut avond achter de rug heb, maar ik word een beetje emotioneel van dit nummer nu
Awwquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef ok01 het volgende:
Het komt misschien omdat ik een kut avond achter de rug heb, maar ik word een beetje emotioneel van dit nummer nu
Prima toch.Ik had het gister bij Serious request.quote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef ok01 het volgende:
Ook erg begrijpelijkquote:Op maandag 25 december 2023 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima toch.Ik had het gister bij Serious request.
Ja, het hangt natuurlijk van allerlei factoren af zeggen ze. Maar voor het herstel zal het schelen als je nog in goede conditie bent, verder niks anders onder de leden hebt en niet hoogbejaardquote:Op maandag 25 december 2023 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is nog jong! Dan is de kans wel wat groter dat ze goed herstelt, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |