Fredje!quote:
herkenbaarquote:Op maandag 25 december 2023 01:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een fase dat ik veel genesis en Phil Collins luisterde omdat ik wist dat mijn crush dat ook luisterde
Er zijn dingen van de top 2000 waar je het hele jaar naar uitkijkt.quote:
Sjoefquote:Op maandag 25 december 2023 01:58 schreef chufi het volgende:
Weinig spaans meer tegenwoordig ... slappe hap wel
Op je buiquote:Op maandag 25 december 2023 01:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik lig zelfs in bed met m’n iPad op m’n bui
quote:Op maandag 25 december 2023 01:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een fase dat ik veel genesis en Phil Collins luisterde omdat ik wist dat mijn crush dat ook luisterde
Nog een ruime week, mijn vrouw nog iets langer. Het wordt wel enorm op prijs gesteld dat we er zijn (mijn zoon vooral uiteraard), dus dat voelt wel goedquote:
Wel diep in de nacht danquote:Op maandag 25 december 2023 01:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Tevens moet Supper’s Ready ook in de lijst!
Dan MOET je deze zien!quote:Op maandag 25 december 2023 01:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Riviera Maison heeft ze ook.quote:Op maandag 25 december 2023 01:45 schreef Momo het volgende:
Ach weer de mensen met een Xenos bord met "In dit huis.."
Beetje laat voor supper, hm?quote:
Nu @Mexicanobakker slaapt neem ik deze twijfelachtige honneurs waar.quote:Op maandag 25 december 2023 01:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn dingen van de top 2000 waar je het hele jaar naar uitkijkt.
Aan de andere kant heb je ook dít soort dingen.
Geniet van de tijd met elkaarquote:Op maandag 25 december 2023 01:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog een ruime week, mijn vrouw nog iets langer. Het wordt wel enorm op prijs gesteld dat we er zijn (mijn zoon vooral uiteraard), dus dat voelt wel goed
Dit nummer kende ik nog niet. Thanks voor de tip :quote:
504quote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zeker ja, ik dacht ik kom weer eens buurten.😃
Er is altijd ruimte voor hoerenquote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er had ergens nog hoeren tussen gepast
genoeg te jagenquote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef Kopiko het volgende:
Dacht even dat ik Ali B. zag staan in het Café.
2 vingers in de lucht?quote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef Kopiko het volgende:
Dacht even dat ik Ali B. zag staan in het Café.
Truste Bassiequote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er ook maar induiken denk ik. Nog genoeg nachten om te gaan waar ik de energie nodig heb. Tot morgen allen
nitenitequote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er ook maar induiken denk ik. Nog genoeg nachten om te gaan waar ik de energie nodig heb. Tot morgen allen
Truste.quote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Meen te hebben gelezen dat hij zijn vingers ergens anders liever insteekt.quote:
Truste Bassquote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
In jou?quote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meen te hebben gelezen dat hij zijn vingers ergens anders liever insteekt.
W is van wakker worden, stamppot etenquote:
Heb je dat café nog steeds? Dat was jij tochquote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zeker ja, ik dacht ik kom weer eens buurten.😃
Veel te intelligent grapje voor dit tijdstipquote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef ok01 het volgende:
[..]
Arctic monkeys plaat voor mensen met dyscalculie
Moet je toch niet aan denken?quote:Op maandag 25 december 2023 02:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
W is van wakker worden, stamppot eten
Ik heb zo mn momentenquote:Op maandag 25 december 2023 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel te intelligent grapje voor dit tijdstip
Ik denk liever nergens aanquote:Op maandag 25 december 2023 02:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken?
Nacht word verlengd?quote:Op maandag 25 december 2023 02:01 schreef ok01 het volgende:
Ik heb weer een pilsje open getrokken![]()
Wordt mogelijk wel mn laatste vanavond, morgen drukke dag enzo
Als je een keer een zaterdagavond tussen januari en maart niets hebt, kijk even in ESF, er is elke keer wel een nationale finale van het ESF. Ik weet zeker dat er genoeg liedjes bij zitten die je leuk vindt en als ik er eentje zou aanraden, dan is het of die van Finland, of die van Portugal.quote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit nummer kende ik nog niet. Thanks voor de tip :
Beter zo, met al het drumgenot erbijquote:
Haha dat ben ik ja. Al bijna, minus 1 week, 8 jaar niet meer. Heb sinds 7,5jaar een restaurant met mijn vrouw samen.😃quote:Op maandag 25 december 2023 02:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je dat café nog steeds? Dat was jij toch
Druk met kerst?quote:Op maandag 25 december 2023 02:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haha dat ben ik ja. Al bijna, minus 1 week, 8 jaar niet meer. Heb sinds 7,5jaar een restaurant met mijn vrouw samen.😃
Ik twijfel om er nog eentje open te trekken.quote:Op maandag 25 december 2023 02:03 schreef ok01 het volgende:
[..]
Voor zover mn vermoeide kop het volhoudt
Wordt nog een uitdaging, om die neus heenquote:
We blijven tot Nirvanaquote:Op maandag 25 december 2023 02:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou nog de hele nacht kunnen door feesten, maar ik ga zo crashen
Heel goedquote:Op maandag 25 december 2023 02:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik twijfel om er nog eentje open te trekken.
Ach, het is kerst
quote:Op maandag 25 december 2023 02:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
W is van wakker worden, stamppot eten
quote:Op maandag 25 december 2023 02:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wordt nog een uitdaging, om die neus heen
Moet je wachten op 466quote:Op maandag 25 december 2023 02:05 schreef Koen66 het volgende:
smoorverliefd van Snelle
Dat had dan eerder Smoorverliefd van Doe Maar moeten zijn
Als mijn buren het erg vinden dat mij stereo te hard staat appen ze welquote:
Sleep wellquote:
Heel foutquote:Op maandag 25 december 2023 02:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wordt nog een uitdaging, om die neus heen
Oh die komt ook nog natuurlijk! Zo kan ik natuurlijk nooit slapenquote:Op maandag 25 december 2023 02:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een goede! En dan daarna nog The Babys meepakken en dan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |