Dirty Dancing.quote:
Trustequote:
Deze is zo mooi:quote:Op maandag 25 december 2023 01:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Origineel van![]()
Wie van de ESF-fanaten herinnert zich deze parel nog?
Geweldig mens en acteur. Road Housequote:
Road Housequote:Op maandag 25 december 2023 01:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geweldig mens en acteur. Road House
Ik weet het, maar dan wil nog niet zeggen dat al die boomers daarop gaan stemmen.quote:
Nee, Officer and a gentlemanquote:
An officer and a gentlemanquote:
Dank, ik was even volledig in de warquote:Op maandag 25 december 2023 01:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Officer and a gentleman
Ik blijkbaar ookquote:Op maandag 25 december 2023 01:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dank, ik was even volledig in de war
Nee, een film met Tom Cruise volgens mij. A few good man.quote:
wat wil je ook met al die nattigheidquote:Op maandag 25 december 2023 01:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dank, ik was even volledig in de war
quote:Op maandag 25 december 2023 01:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Topfilm.quote:Op maandag 25 december 2023 01:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat hard.quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat wil je ook met al die nattigheid
Was vast slecht?quote:Op maandag 25 december 2023 01:53 schreef Gretzl het volgende:
Ik ken dit nummer van de Idols coverversies
Trustequote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Zo we hebben de eerste shift van die malloot overleefd, mooi moment om te gaan pitten
Truste gapquote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef Isorden het volgende:
Ja, er zit nu wel genoeg drank in....
Ik rol maar eens naar mn bed.
Trustequote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef Isorden het volgende:
Ja, er zit nu wel genoeg drank in....
Ik rol maar eens naar mn bed.
Verschrikkelijk. Maar een liedje daarna komt mijn eerste stemplaat, die pak ik nog even mee voordat ik ga slapen.quote:
Omdat we anders een soort Limburg wordenquote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is met standaard niet aangeschoten en hoeft men niet te werken? Ik vraag dit voor een vriend
Hoe aangeschoten is je vriend precies? Ik vraag dit voor mezelf.quote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is met standaard niet aangeschoten en hoeft men niet te werken? Ik vraag dit voor een vriend
Met de eerste goed, met de tweede wel stabiel, maar niet zo best.quote:Op maandag 25 december 2023 01:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goedenacht terug! Hoe is het met vrouw en schoonpapa?
Kan nog nadenken, wel impulsief.quote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe aangeschoten is je vriend precies? Ik vraag dit voor mezelf.
mooi scrabblewoordquote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn kankerkutappleairpods doen het ineens niet
Mijn nepmerkoordopjes van 26 euro doen het primaquote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, voor mij ook niet... nog geen halve meter vanaf mn bureaustoelquote:
Draaide ie 'm nu weg?quote:
TEST TEST TEST!quote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ja, 21 april is mijn geboortedag hoor.quote:Op maandag 25 december 2023 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat heel Shanghai ook netjes stilstaat bij de geboorte van onze Messias?
Kijk, dat hoor ik graag.quote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan nog nadenken, wel impulsief.
Taal.quote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
Hier ook zoietsquote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, voor mij ook niet... nog geen halve meter vanaf mn bureaustoel
quote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de eerste goed, met de tweede wel stabiel, maar niet zo best.
Ik lig zelfs in bed met m’n iPad op m’n buiquote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, voor mij ook niet... nog geen halve meter vanaf mn bureaustoel
Heb je ze weer wat wijs zitten maken, die arme Chinezen?quote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, 21 april is mijn geboortedag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |