Draaide ie 'm nu weg?quote:
TEST TEST TEST!quote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn kankerkutappleairpods doen het ineens niet
Nou ja, 21 april is mijn geboortedag hoor.quote:Op maandag 25 december 2023 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat heel Shanghai ook netjes stilstaat bij de geboorte van onze Messias?
Kijk, dat hoor ik graag.quote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan nog nadenken, wel impulsief.
Taal.quote:Op maandag 25 december 2023 01:55 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn kankerkutappleairpods doen het ineens niet
Hier ook zoietsquote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, voor mij ook niet... nog geen halve meter vanaf mn bureaustoel
quote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de eerste goed, met de tweede wel stabiel, maar niet zo best.
Ik lig zelfs in bed met m’n iPad op m’n buiquote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, voor mij ook niet... nog geen halve meter vanaf mn bureaustoel
Heb je ze weer wat wijs zitten maken, die arme Chinezen?quote:Op maandag 25 december 2023 01:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, 21 april is mijn geboortedag hoor.
Fredje!quote:
herkenbaarquote:Op maandag 25 december 2023 01:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een fase dat ik veel genesis en Phil Collins luisterde omdat ik wist dat mijn crush dat ook luisterde
Er zijn dingen van de top 2000 waar je het hele jaar naar uitkijkt.quote:
Sjoefquote:Op maandag 25 december 2023 01:58 schreef chufi het volgende:
Weinig spaans meer tegenwoordig ... slappe hap wel
Op je buiquote:Op maandag 25 december 2023 01:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik lig zelfs in bed met m’n iPad op m’n bui
quote:Op maandag 25 december 2023 01:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een fase dat ik veel genesis en Phil Collins luisterde omdat ik wist dat mijn crush dat ook luisterde
Nog een ruime week, mijn vrouw nog iets langer. Het wordt wel enorm op prijs gesteld dat we er zijn (mijn zoon vooral uiteraard), dus dat voelt wel goedquote:
Wel diep in de nacht danquote:Op maandag 25 december 2023 01:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Tevens moet Supper’s Ready ook in de lijst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |