Dan MOET je deze zien!quote:Op maandag 25 december 2023 01:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een fase dat ik veel genesis en Phil Collins luisterde omdat ik wist dat mijn crush dat ook luisterde
Riviera Maison heeft ze ook.quote:Op maandag 25 december 2023 01:45 schreef Momo het volgende:
Ach weer de mensen met een Xenos bord met "In dit huis.."
Beetje laat voor supper, hm?quote:
Nu @Mexicanobakker slaapt neem ik deze twijfelachtige honneurs waar.quote:Op maandag 25 december 2023 01:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn dingen van de top 2000 waar je het hele jaar naar uitkijkt.
Aan de andere kant heb je ook dít soort dingen.
Geniet van de tijd met elkaarquote:Op maandag 25 december 2023 01:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog een ruime week, mijn vrouw nog iets langer. Het wordt wel enorm op prijs gesteld dat we er zijn (mijn zoon vooral uiteraard), dus dat voelt wel goed
Dit nummer kende ik nog niet. Thanks voor de tip :quote:
504quote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zeker ja, ik dacht ik kom weer eens buurten.😃
Er is altijd ruimte voor hoerenquote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er had ergens nog hoeren tussen gepast
genoeg te jagenquote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef Kopiko het volgende:
Dacht even dat ik Ali B. zag staan in het Café.
2 vingers in de lucht?quote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef Kopiko het volgende:
Dacht even dat ik Ali B. zag staan in het Café.
Truste Bassiequote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er ook maar induiken denk ik. Nog genoeg nachten om te gaan waar ik de energie nodig heb. Tot morgen allen
nitenitequote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er ook maar induiken denk ik. Nog genoeg nachten om te gaan waar ik de energie nodig heb. Tot morgen allen
Truste.quote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Meen te hebben gelezen dat hij zijn vingers ergens anders liever insteekt.quote:
Truste Bassquote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
In jou?quote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meen te hebben gelezen dat hij zijn vingers ergens anders liever insteekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |