2 vingers in de lucht?quote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef Kopiko het volgende:
Dacht even dat ik Ali B. zag staan in het Café.
Truste Bassiequote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er ook maar induiken denk ik. Nog genoeg nachten om te gaan waar ik de energie nodig heb. Tot morgen allen
nitenitequote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er ook maar induiken denk ik. Nog genoeg nachten om te gaan waar ik de energie nodig heb. Tot morgen allen
Truste.quote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Meen te hebben gelezen dat hij zijn vingers ergens anders liever insteekt.quote:
Truste Bassquote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
In jou?quote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meen te hebben gelezen dat hij zijn vingers ergens anders liever insteekt.
W is van wakker worden, stamppot etenquote:
Heb je dat café nog steeds? Dat was jij tochquote:Op maandag 25 december 2023 01:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zeker ja, ik dacht ik kom weer eens buurten.😃
Veel te intelligent grapje voor dit tijdstipquote:Op maandag 25 december 2023 02:00 schreef ok01 het volgende:
[..]
Arctic monkeys plaat voor mensen met dyscalculie
Moet je toch niet aan denken?quote:Op maandag 25 december 2023 02:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
W is van wakker worden, stamppot eten
Ik heb zo mn momentenquote:Op maandag 25 december 2023 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel te intelligent grapje voor dit tijdstip
Ik denk liever nergens aanquote:Op maandag 25 december 2023 02:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |