Oh kut. Wist niet dat je eerst moest googlen om echte Ajacieden te herkennen. Ja, na het googlen herken ik ze natuurlijk onmiddellijk. De broer van Henk de Vries en de slager van Sexbierum. Briljante OP.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Doet je google het niet ofzo
Ik zal Sting even in de google gooien, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh kut. Wist niet dat je eerst moest googlen om echte Ajacieden te herkennen. Ja, na het googlen herken ik ze natuurlijk onmiddellijk. De broer van Henk de Vries en de slager van Sexbierum. Briljante OP.
Zoals Sting ooit zong: ROOOOOOOOOOXANE, WAAR IS M'N AANGEBRANDE KROKET?
quote:
User Speedcore werwijderde al zijn posts en moest worden gestopt. Vandaar de 24 uur.quote:
Even ? Hoe lang precies ? So long ?quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zal Sting even in de google gooien, nooit van gehoord
Primaquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
User Speedcore werwijderde al zijn posts en moest worden gestopt. Vandaar de 24 uur.
Notquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even ? Hoe lang precies ? So long ?
The Not. Wereldband waar Dicky Curtis in heeft gespeeld.quote:
What a dayquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Not. Wereldband waar Dicky Curtis in heeft gespeeld.
Ik geniet vandaag. Voel me gewoon beroerd, normale hart-en kankerklachten. Stabiel kut zeg maar. Terwijl ik gisteren nog 6 uur op de hartbewaking lag. Om 18:00 uur uit het Jeroen Bosch ziekenhuis gepleurd. Moest maar zien hoe ik thuis kwam. Margot to the resque. 'Maar meneer de dokter, is een hartslag van 40 wel verantwoord.' Terwijl ik een uur eerder nog tegen hem zei dat ik het mooi vond dat-ie een 40 jarige seksie blondine was. Qua vrouw dan. Voor je het weet word je van transginder discriminatie beschuldigd. Gelukkig lag naast me een oudere vrouw uit Syrië, van een jaar of plus minus 34 die haar pinknagel had gebroken. Al haar 20 kleinkinderen kwamen op bezoek. Ik kreeg de kans niet om weg te dommelen. Voor de domme drommedaris niet. De lawaaipapagaai kwam niet eens aan kakken toe. Eerst nog geprofiteerd van de gratis maaltijd. Bijna alles op. Zakje gevraagd en de restjes mee naar huis genomen. Aan mijn Kerstmaaltijd zal het niet liggen.quote:
Jaja tyfuszooi die gezondheid, je beste beentje voor en zorgen dat je testament op orde is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet vandaag. Voel me gewoon beroerd, hart en kankerklachten. Terwijl ik gisteren nog 6 uur op de hartbewaking lag. Ik pluk vandaag de dag. Nog effe een lekker muziekske draaien. 10 keer pissen in een uur en op naar de volgende bestraling. Oh ja, m'n zwaar gehavende knie is gelukkig niet gebroken. M'n ingeslikte bankpas krijg ik in het nieuwe jaar al terug. Kindjes in Afrika doen een moord om een bankpas in te slikken.
Zo ff teruglezen. Heb er een column van gemaakt. Verdomme wat gaat tijd snel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jaja tyfuszooi die gezondheid, je beste beentje voor en zorgen dat je testament op orde is.
En niet als een dolle Dries gedragen en om liefde vragen.
Hier ook wel een memorabel dagje vol sociale activiteiten en ik hunker naar meer, dat is ook wel eens anders geweest.
Hoe stel jij je iemand voor die zich continue ziek voelt? Altijd misselijk is met chronische hoofdpijn. 30 keer moet plassen per dag. Normaal gesproken al tijden niet meer post na 17:00 's avonds. Al twee maanden geen Studio Sport heeft gezien. Gisteren nog met een ambulance is afgevoerd. 7 uur aan de hartbewaking lag. Blij is dat-ie een keer de kracht vindt om iets langer op te blijven. Dat beter niet kan doen, wegens lopen op tandvlees. Terwijl-ie zelden post dat-ie zich beroerd voelt om geen medelijden op te wekken. Juist normaal wil blijven posten. Terwijl het normaal van Tong al abnormaal is voor een gemiddelde FOK!er zoals jij. Ik probeer mezelf te blijven. Dan nog wordt het tegen je gebruikt. Wat wil je horen of zien? Zeg het maar. Dan pas ik me aan aan jouw zieke ziektebeeld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Lang verhaal wel voor iemand die zich beroerd voelt
Het was maar een semi geintje. Als jij er blijer van wordt en je wil er de energie in steken moet je het vooral doen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe stel jij je iemand voor die zich continue ziek voelt? Altijd misselijk is met chronische hoofdpijn. 30 keer moet plassen per dag. Normaal gesproken al tijden niet meer post na 17:00 's avonds. Al twee maanden geen Studio Sport heeft gezien. Gisteren nog met een ambulance is afgevoerd. 7 uur aan de hartbewaking lag. Blij is dat-ie een keer de kracht vindt om iets langer op te blijven. Dat beter niet kan doen, wegens lopen op tandvlees. Terwijl-ie zelden post dat-ie zich beroerd voelt om geen medelijden op te wekken. Juist normaal wil blijven posten. Terwijl het normaal van Tong al abnormaal is voor een gemiddelde FOK!er zoals jij. Ik probeer mezelf te blijven. Dan nog wordt het tegen je gebruikt. Wat wil je horen of zien? Zeg het maar. Dan pas ik me aan aan jouw zieke ziektebeeld.
Dit boeit toch echt helemaal niemandquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Waarom verliet je eigenlijk de kerstborrel na tweeëntwintig minuten, @:onlogisch?
Goeiemorgen. Ben niet echt blij. Beetje tandvlees, tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was maar een semi geintje. Als jij er blijer van wordt en je wil er de energie in steken moet je het vooral doen.
Kom eens hier ouwe reus, krijg je een goede knuffel van me.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Ben niet echt blij. Beetje tandvlees, tegen beter weten in.Zo bestralen. Daarna rustiger doen dan gisteren.
Hou je teringmuil.quote:Op zaterdag 23 december 2023 07:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit boeit toch echt helemaal niemand
Voor zo'n pakket wil ik ook wel accountmanager binnendienst worden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
Kerstpakket
- Fles primitivo (voor bij het stukje hert op 1e kerstdag)
- Geurtje Flora by Gucci (something lekker for the wife)
- Geurtje Sauvage by Dior (ruik nu hetzelfde als alle andere guys)
- Doe eens Gek! Gezelschapspel (voor als we tipsy zijn)
- Boek Youp niet te Kloven (ligt al in de kliko)
Nice.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
Kerstpakket
- Fles primitivo (voor bij het stukje hert op 1e kerstdag)
- Geurtje Flora by Gucci (something lekker for the wife)
- Geurtje Sauvage by Dior (ruik nu hetzelfde als alle andere guys)
- Doe eens Gek! Gezelschapspel (voor als we tipsy zijn)
- Boek Youp niet te Kloven (ligt al in de kliko)
quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor zo'n pakket wil ik ook wel accountmanager binnendienst worden.
Ik heb liever dat flesje Gucci uit je kerstpakket.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag een cijfer voor Dai Carter. @:pisces29
Wat is jouw favoriete luchtje?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
Sauvage is wel een beetje de baco onder de luchtjes. Verder prima pakketje
Dat vraag je aan iemand die snuift in de Kuip ?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete luchtje?
Ik ben er.quote:
Ook wel dior maar dan intense, ook wel een beetje basic geworden maar blijf er verslaafd aan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete luchtje?
Beter hadden ze Sabbath's Theater van Philip Roth in je pakketje gestoken, dan had je tot Driekoningen een leuk boek gehad.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag een cijfer voor Dai Carter. @:pisces29
Toen ik nog een secretaresse had zei ze dat ik lekker rook. Was de goedkoopste Aldi-shampoo. Later ook als beste getest door de consumentenbond. Verder hoort een echte vent gewoon naar koeiestront te ruiken. Voor Rotterdammers eventueel met pislucht uit de rottende Kuip.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik had laatst een monster van Paco Rabanne Phantom ofzoiets, en dat rook best lekker. Maar ik ben geen luchtjestype.
Rookte jij vroeger ook Tobacco Farm No. 7?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik nog een secretaresse had zei ze dat ik lekker rook. Was de goedkoopste Aldi-shampoo. Later ook als beste getest door de consumentenbond. Verder hoort een echte vent gewoon naar koeiestront te ruiken. Voor Rotterdammers eventueel met pislucht uit de rottende Kuip.
Telt aftershave?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:44 schreef Caland het volgende:
Mensen die geen luchtjestypes zijn vertrouw ik niet in het leven.
Nee, Drum. Wel vaak de restjes uit de asbak. Had je alsnog zware shag.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Rookte jij vroeger ook Tobacco Farm No. 7?
Je bent toch een ijdele, knappe man. Dit valt me tegen, Tong.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik nog een secretaresse had zei ze dat ik lekker rook. Was de goedkoopste Aldi-shampoo. Later ook als beste getest door de consumentenbond. Verder hoort een echte vent gewoon naar koeiestront te ruiken. Voor Rotterdammers eventueel met pislucht uit de rottende Kuip.
Toen ik op de arbeidsmarkt weer van onderaf aan moest beginnen, viel me op dat die stoere orderverzamelaars zich insmeerden met huidzalfjes en onderspoten met diverse kleuren van wijfenmerken parfum.quote:
Ik ben meer dan ijdel. Ben een rolmodel voor mezelf en m'n volgelingen. Heb ijdelheid niet nodig om te weten dat ik gruwelijk knap ben. Noem me een realist.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent toch een ijdele, knappe man. Dit valt me tegen, Tong.
Wat een zeikwijf.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt me verkeerd voorgelicht. Je hoort 1 kus te geven. Ik sloeg een flater
Je volgelingenquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben meer dan ijdel. Ben een rolmodel voor mezelf en m'n volgelingen. Heb ijdelheid niet nodig om te weten dat ik gruwelijk knap ben. Noem me een realist.
Ha ha. Trusten Miet Vraand.quote:
avg.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Je zal het niet geloven maat, maar ik doe met je mee!quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poké bowl laten bezorgenquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta Pestoquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij is dit gewoon in het Westland. Waarschijnlijk goed geintegreerde fruitplukkers uit Polen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:56 schreef onlogisch het volgende:
Gaan alle bruiloften zo in Polen @:Bezsen?
Paar lekkere beuken.
Jodenkoekenquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen Sefa, jammerquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:56 schreef onlogisch het volgende:
Gaan alle bruiloften zo in Polen @:Bezsen?
Paar lekkere beuken.
Ik geef geen neuk om heel dat kerst.quote:Op zondag 24 december 2023 09:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar, heeft iedereen net zo veel zin in kerst als ik?
![]()
Exavt!quote:Op zondag 24 december 2023 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om heel dat kerst.
RTquote:Op zondag 24 december 2023 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om heel dat kerst.
Links dragend. Voel me redelijk. Nu Match of the Day. Straks stukje wandelen en boodschapjes doen. Drie dagen geen bestraling. FF op adem komen. En met Micky ?quote:
Verschrompeld op links dusquote:Op zondag 24 december 2023 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Links dragend. Voel me redelijk. Nu Match of the Day. Straks stukje wandelen en boodschapjes doen. Drie dagen geen bestraling. FF op adem komen. En met Micky ?
Er is genoeg sport. Veldrijden, voetbal in Engeland b.v.quote:Op zondag 24 december 2023 10:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Verschrompeld op links dus![]()
Wandelen heb ik ook zin in.
En ik wil niet dat na vanmiddag er 2.5 dagen geen sport te zien is.
Ik wil dat het gewone leven doorgaat.
Kerst is stom
Voetbal Engeland alleen vandaag toch?quote:Op zondag 24 december 2023 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is genoeg sport. Veldrijden, voetbal in Engeland b.v.
3 wedstrijden vandaag. Morgen niks. 2e kerstdag gewoon een vol programmaquote:Op zondag 24 december 2023 10:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kerst is stom
Er is alleen morgen geen voetbal dus dat valt mee.quote:Op zondag 24 december 2023 10:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kerst is stom
De fijnproever kan op 1e kerstdag nog naar de Turkse competitie kijkenquote:Op zondag 24 december 2023 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is genoeg sport. Veldrijden, voetbal in Engeland b.v.
Vanmiddag op Ziggo Motherwell-Rangers, Fenerbahce-Galatasaray,. Morgen Eurosport Snooker Scottisch Open en veel skiën. Dinsdag Engels voetbal. Veldrijden Eurosport. Ziggo sport Genk Antwerp, Dundee- Celtic, Club - Union. Dus valt wel mee.quote:Op zondag 24 december 2023 10:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Voetbal Engeland alleen vandaag toch?
Ik heb geen Ziggoquote:Op zondag 24 december 2023 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag op Ziggo Motherwell-Rangers, Fenerbahce-Galatasaray,. Morgen Eurosport Snooker Scottisch Open en veel skiën. Dinsdag Engels voetbal. Veldrijden Eurosport. Ziggo sport Genk Antwerp, Dundee- Celtic, Club - Union. Dus valt wel mee.
Rondo op Ziggo is het leukste en beste voetbalpraatprogramma. Wil ik nooit missen. Marco en Ruud zijn geweldig.quote:Op zondag 24 december 2023 10:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen Ziggo
Ziggo is stom
Ik heb viaplay
Je bent aan het zeuren om het zeuren.quote:Op zondag 24 december 2023 10:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen Ziggo
Ziggo is stom
Ik heb viaplay
Een vrouw. Ben je verbaasd?quote:Op zondag 24 december 2023 10:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je bent aan het zeuren om het zeuren.
Rondo is ook niks, verder eens over F1 op ziggo, aids is dragelijker.quote:Op zondag 24 december 2023 10:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ok, Rondo is zeer zeker acceptabel
Maar die mensen van formule 1 cafe en nu dus race cafe mogen wat mij betreft per direct ophoepelen.
Ik denk dat ik hier als stotteraar zeer geschikt voor benquote:Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Zullen we ons eigen commentaar programma over voetbal maken?
Een Vodcast
Is er een verschil m.b.t. stotteren in de taal die je spreekt? Je spreekt Pools/Engels/Nederlands. Is het in alle 3 de talen even erg?quote:Op zondag 24 december 2023 10:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier als stotteraar zeer geschikt voor ben
Ja in alle drie. Alleen in Pools kan ik er soms iets makkelijker omheen manoeuvreren als ik weet dat een bepaald woord een probleem gaat zijnquote:Op zondag 24 december 2023 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er een verschil m.b.t. stotteren in de taal die je spreekt? Je spreekt Pools/Engels/Nederlands. Is het in alle 3 de talen even erg?
Wat is het alternatieve woord voor Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkurwa?quote:Op zondag 24 december 2023 10:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja in alle drie. Alleen in Pools kan ik er soms iets makkelijker omheen manoeuvreren als ik weet dat een bepaald woord een probleem gaat zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peter te Bosch en Maan stotteren niet als ze zingen. Ideetje ?quote:Op zondag 24 december 2023 10:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja in alle drie. Alleen in Pools kan ik er soms iets makkelijker omheen manoeuvreren als ik weet dat een bepaald woord een probleem gaat zijn
024 en 080 is het nieuwe en oude netnummer van Nijmegen, zomaar een leuk feitjequote:Op zondag 24 december 2023 11:32 schreef tong80 het volgende:
Toeval bestaat niet......024. 080 tong80
Heb je nog meer leuke feitjes of moet ik daarvoor @GGMM een DM sturen?quote:Op zondag 24 december 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
024 en 080 is het nieuwe en oude netnummer van Nijmegen, zomaar een leuk feitje
quote:Op zondag 24 december 2023 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bedankt vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
'Play it again Sam' Is de bekendste movie quote. Is echter nooit gebezigd.quote:Op zondag 24 december 2023 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke feitjes of moet ik daarvoor @:GGMM een DM sturen?
Laat het smakenquote:Op zondag 24 december 2023 12:19 schreef tong80 het volgende:
Pasta primavera met biefstukreepjes en groenten.
Fijne kerstavond!quote:Op zondag 24 december 2023 15:45 schreef tong80 het volgende:
Onze grootste FOK! held. Piebe : https://twitter.com/i/status/1737933292073029975
Ben moe. Tot morgen. Heb je geen last meer van me. Take care brothers and sister..............
Gefeliciteerd, pik! 10 jaar jonger dan ikquote:
Genoten van je, pik!quote:Op zondag 24 december 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, pik! 10 jaar jonger dan ik
Oke opaquote:Op zondag 24 december 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, pik! 10 jaar jonger dan ik
Broekie.quote:
Opaquote:
Goedemorgen Tong.quote:Op maandag 25 december 2023 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
OpaHij had m'n zoon kunnen zijn.
Goeiemorgen.
Jij ookquote:Op zondag 24 december 2023 18:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met Tjacka
Misschien kan je daar beter blijvenquote:Op maandag 25 december 2023 11:36 schreef tong80 het volgende:
KLB / Uitslag bekend winnaars KLB FOK! verkiezingen
Je bent weer een jaar ouder. Maar nog dommer dan Bonny StClair die Ron Brandsteder gratis in z'n gezicht kotst.quote:Op maandag 25 december 2023 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien kan je daar beter blijven
quote:
It's a match!quote:Op zondag 24 december 2023 22:09 schreef hollandia02 het volgende:
Staat ineens Robbert op de stoep met ene Achmed die je dochter een leuk avontuurtje heeft gebracht en als klap op de vuurpijl heeft die d’r ook nog een kind gegeven.
Ik vond dit geen domme opmerking.quote:Op maandag 25 december 2023 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent weer een jaar ouder. Maar nog dommer dan Bonny StClair die Ron Brandsteder gratis in z'n gezicht kotst.
Hahahahaha, toevallig zit ik ook op dat forum dus had hem inderdaad gestolen van hem.quote:
Leger des HeilsGOD.quote:Op maandag 25 december 2023 12:36 schreef tong80 het volgende:
Sudderlapjes met aardappelen en bloemkool
Jullie favoriete Culinaire recensent is na zijn operatie, soms, nog steeds een beetje slecht ter been. Lange afstanden lopen of fietsen zit er dan even niet in. Daarom leek Tafeltje-Dek-Je me een prima alternatief.quote:
Ik leg dit essay even op stapel voor als ik op nieuwjaarsdag lig uit te brakken.quote:Op maandag 25 december 2023 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie favoriete Culinaire recensent is na zijn operatie, soms, nog steeds een beetje slecht ter been. Lange afstanden lopen of fietsen zit er dan even niet in. Daarom leek Tafeltje-Dek-Je me een prima alternatief.
De maaltijd wordt thuis bezorgd, op een zelf uit te kiezen tijdstip. Het is gezond, voor zieken en/of bejaarden en nog lekker ook had ik vernomen.
Voordat ik ging bestellen wilde ik toch iets aan lichaamsbeweging doen. 'Nederland in beweging' op Nederland-1 leek me een prima optie. Maar zoals het deze herfst betaamt kwam ik van een koude kermis thuis. Ik hou van sterke vrouwen, maar er zijn grenzen. De naam Olga deed me al aan een kampbewaarster denken. Mijn vrees kwam dan ook uit. Olga bleef maar commanderen en had wel erg veel noten op haar zang. Dat ik laatst 60 ben geworden wil niet zeggen dat ik als een dementerende bejaarde toegesproken wil worden. Ik ben Johan Derksen niet.
Het einde van de middag naderde, dus de telefoon ter hand genomen en een bestelling geplaatst.Jullie zullen je afvragen, waarom niet via internet ? Nou, de laatste bestelling die ik via internet plaatste was niet zo'n succes. Ik bestelde een doos Raketjes. Sindsdien zit Nederland voor 30 jaar vast aan een contract betreffende de Starstriker-Straaljagers. Gemoedelijke stem aan de andere kant van de lijn. Geduldig maakte ze de bestelling op.
Kippensoep, stamppot (Moet ik altijd aan SM met een lesbienne denken) boerenkool met worst en spekjes. Als toetje perzik-yoghurt. Gevarieerd, gezond en lekker.
Precies op de afgesproken tijd ging de bel. Irene, zo bleek ze te heten, met de maaltijd. Zoals altijd probeerde ik met een grapje het ijs te breken. 'Zo, dat is niet slow schat, sneller dan de Irene-Brigade.' Ze keek me aan alsof ze ijswater zag branden. Ik nam het haar niet kwalijk. Niet iedere bejaarde is zo jong van geest als jullie favoriete culinaire recensent. Ik had wel de neiging om mijn tong uit te steken. Maar dat zou verkeerd opgevat kunnen worden. 'Doe de groetjes aan Carlo, Irene.' riep ik nog toen ze wegging. Geen respons.
Ik had mijn tafel van te voren al gedekt, dus kon gelijk aan het avondeten beginnen. Eerst de kippensoep. Het aroma kwam me tegemoet. Mijn neusvleugels konden gelukkig, zoals een kip, niet echt vliegen. Reken maar dat ze figuurlijk in de zevende hemel waren. De smaak was ook perfect. De stukjes kip waren niet te groot, de selderij lekker vers en de maïs maakte het af. Als de rest van de maaltijd van dezelfde kwaliteit zou zijn had ik niets te klagen.
Nu het hoofdgerecht. Stamppot boerenkool, een vertrouwde keuze. Uit de traditionele Hollandsche keuken toch wel mijn favoriet. Door moeders er met de paplepel ingegoten. Eén van de zeven schoonheden is het kuiltje in de kin. Daarom genoot ik zo van het kuiltje met jus in de stamppot. Likkerbarend lekker. Het droop van de kin af. De rookworst werd bijna stijf van vreugde bij het vooruitzicht in de jus gedoopt te worden. De blokjes spek en de uitjes konden het goed met elkaar vinden. Dit was een vreugdevolle maaltijd. Het was in één woord heerlijk.
Hier kon geen duur, erkend restaurant tegenop. Dan neem je de vuile vaat op de koop toe. Het toetje, perzik-yoghurt, was ook goed te pruimen. Je kunt geen appels met peren vergelijken, maar voor hetzelfde geld waren de druiven zuur geweest.
Het was een blijde verrassing dat alles zo goed gesmaakt had. Bij Tafeltje-Dek-Je had ik toch visioenen aan een strenge winter waar Majoor Boschardt (geen Carlo) namens Het Leger des Heils, met een pollepel, erwtensoep op het bord van een dakloze pleurt.
Dit was voor herhaling vatbaar. Gezond op naar mijn 65ste verjaardag, dan mag ik een gratis maaltijd uitkiezen. Dan neem ik als toetje een sorbet met een aapje op een stokje, plus een rietje en een vlaggetje. Net zoals bij Carlo en Irene vroeger. Jong van geest, je weet.
Een dikke 8.
Wil je dan ook een review geven? Dan kan ik kijken of ik het volgend jaar op nieuwjaarsdag kan lezen.quote:Op maandag 25 december 2023 13:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik leg dit essay even op stapel voor als ik op nieuwjaarsdag lig uit te brakken.
Als jij die review hebt verwerkt, wil jij op jouw beurt mij dan op de hoogte stellen zodat ik hem het jaar daarop kan lezen?quote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wil je dan ook een review geven? Dan kan ik kijken of ik het volgend jaar op nieuwjaarsdag kan lezen.
Uitstekend makker. Hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe gaat het met me onlogisch? Lekkere bink die je bent.
Als je morgen niets te doen hebt, dit lijkt mij nou echt een aanrader. Makker @Caland vindt dit ook leuk.quote:
Thanksquote:Op maandag 25 december 2023 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je morgen niets te doen hebt, dit lijkt mij nou echt een aanrader. Makker @:caland vindt dit ook leuk.
[ twitter ]
Beetje moe, en weinig zin in dat hele kerstgebeuren, het liefst lig ik gewoon in onderbroek op de bank met paar halve liters.quote:Op maandag 25 december 2023 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitstekend makker. Hoe gaat het met jou?
Wat weerhoudt je ervan dat te doen?quote:Op maandag 25 december 2023 13:42 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beetje moe, en weinig zin in dat hele kerstgebeuren, het liefst lig ik gewoon in onderbroek op de bank met paar halve liters.
Familie.quote:Op maandag 25 december 2023 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je ervan dat te doen?
Ik ook. Tot morgen maat brother.quote:Op maandag 25 december 2023 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Die van mij doen daar vrolijk aan mee.
Racistische grappen zijn altijd wel leuk. Maar hier kan ik dan weer niet om lachenquote:Op maandag 25 december 2023 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je morgen niets te doen hebt, dit lijkt mij nou echt een aanrader. Makker @:caland vindt dit ook leuk.
[ twitter ]
En dit zijn ook nog de beste grapjes neem ik aan.quote:Op maandag 25 december 2023 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Racistische grappen zijn altijd wel leuk. Maar hier kan ik dan weer niet om lachen
Heel trots een grapje op TV maken over dat Marokkanen zoveel stelen. Als je het dan toch zonodig wil doen kan je ook wel met iets beters komenquote:Op maandag 25 december 2023 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Racistische grappen zijn altijd wel leuk. Maar hier kan ik dan weer niet om lachen
Goed bezig!quote:Op maandag 25 december 2023 14:55 schreef Oriente het volgende:
Ook op eerste kerstdag wordt er gewoon getraind. @:ONLOGISCH
Lekker man, dat is een behoorlijke afstand. Eet smakelijkquote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zojuist zelf 15 kilometertjes eruit geperst! Ik mag tevreden aan het kerstdiner
dat is wel het voordeel van een gym thuis, de mijne is dicht vandaag.quote:Op maandag 25 december 2023 14:55 schreef Oriente het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoelang je daar over gedaan hebtquote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zojuist zelf 15 kilometertjes eruit geperst! Ik mag tevreden aan het kerstdiner
Absoluut. 24/7 open en nooit wachtenquote:Op maandag 25 december 2023 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel het voordeel van een gym thuis, de mijne is dicht vandaag.
Kerstschijven door het dak.quote:Op maandag 25 december 2023 14:55 schreef Oriente het volgende:
Een eigen gym kan vast ook op slotquote:Op maandag 25 december 2023 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel het voordeel van een gym thuis, de mijne is dicht vandaag.
quote:Op maandag 25 december 2023 17:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Een eigen gym kan vast ook op slot
Sowieso maat. Stond vanmorgen om 09:00 alweer te knallen.quote:Op maandag 25 december 2023 14:55 schreef Oriente het volgende:
O niet erg snel, anderhalf uur ofzo. Dit is pas mijn vierde keer sinds ik weer beter ben dus ik wilde vooral kijken hoe lang/ver ik het kon volhouden.quote:Op maandag 25 december 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoelang je daar over gedaan hebt
quote:Op dinsdag 26 december 2023 06:38 schreef alpeko het volgende:
Morgen! Groeten aan jullie schoonfamilie
Vanochtend ook ff gym gepaktquote:Op dinsdag 26 december 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
Ook even trainen straks, zal wel druk zijn.
Ik pak een broodje rosbief en ga plat helaas. Morgen cardioloog bellen na bestralen. Voel me slecht. Veel voetbalplezier. Tot morgen.quote:
Sterkte makkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik pak een broodje rosbief en ga plat helaas. Morgen cardioloog bellen na bestralen. Voel me slecht. Veel voetbalplezier. Tot morgen.
lolquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet ga zo naar Limburg
Wens me sterkte
Niemand verstaan genot.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wens me sterkte
Dat valt gelukkig nog redelijk mee, is meer een zuidelijk dingetje.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:27 schreef Bezsen het volgende:
Mooie lego set gekregen met kerst genot
Sterkte Caland.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wens me sterkte
We kunnen beter de Limburgse bevolking sterkte wensen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wens me sterkte
quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wens me sterkte
Misschien moet je je eens lekker ongegeneerd hard in je reet laten neuken, knap je van op.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik pak een broodje rosbief en ga plat helaas. Morgen cardioloog bellen na bestralen. Voel me slecht. Veel voetbalplezier. Tot morgen.
Sodeju wat een uithaal. En dat op twee Kerstdagquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens lekker ongegeneerd hard in je reet laten neuken, knap je van op.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens lekker ongegeneerd hard in je reet laten neuken, knap je van op.
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat hele dag vreten en zuipen
Hoeft niks te zeggen. Mensen geven kleren weg die ze niet meer gebruiken/passen en daar zit uiteraard ook merkspul bij. Maar ook genoeg mensen in zulke situaties die wel inderdaad geld uitgeven aan dat soort uiterlijk vertoon terwijl ze verder niks te makken hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:35 schreef onlogisch het volgende:
Kerstboom staat bij Stephan en Roshni, maar feest is het niet: gevolgen toeslagenaffaire nog altijd te voelen
In der Hugo Boss trui
En terecht.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:35 schreef onlogisch het volgende:
Kerstboom staat bij Stephan en Roshni, maar feest is het niet: gevolgen toeslagenaffaire nog altijd te voelen
In der Hugo Boss trui
Kunnen ze een keer ophouden over die toeslagenaffaire. Dat volk denkt echt de rest van hun leven om compensatie te kunnen vragenquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:35 schreef onlogisch het volgende:
In der Hugo Boss trui
En daarnaast komt dat spul in karrenvrachten nep het land binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeft niks te zeggen. Mensen geven kleren weg die ze niet meer gebruiken/passen en daar zit uiteraard ook merkspul bij. Maar ook genoeg mensen in zulke situaties die wel inderdaad geld uitgeven aan dat soort uiterlijk vertoon terwijl ze verder niks te makken hebben.
Ze zitten nog steeds te wachten op de hun beloofde compensatie. Daar ligt een beetje het probleem.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunnen ze een keer ophouden over die toeslagenaffaire. Dat volk denkt echt de rest van hun leven om compensatie te kunnen vragen
Ik heet Piebe-Guidoquote:Op zondag 24 december 2023 15:45 schreef tong80 het volgende:
Onze grootste FOK! held. Piebe : https://twitter.com/i/status/1737933292073029975
Ben moe. Tot morgen. Heb je geen last meer van me. Take care brothers and sister..............
Ik ook. Het was een flinke rit, en dat werd er niet beter op met die file van 10 kilometer op de A28.quote:
Ik ben in Suomi en jij niet hahaquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:51 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik ook. Het was een flinke rit, en dat werd er niet beter op met die file van 10 kilometer op de A28.
Geniet van je joulutortut ik ga kalsarikännit doenquote:
En itse asiassa ymmärrä sitä ollenkaan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Dat verstaan jullie niet zonder Google Translate hè?
Ik ga pohjois karjala luisterenquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Geniet van je joulutortut ik ga kalsarikännit doen
Puhut suomi tosi hyvin!!!quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En itse asiassa ymmärrä sitä ollenkaan.
ik ben ik mikkeli en eet bij mijn schoonmoederquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oletko lomalla Suomessa? Ja missä suomessa sinä olet?
Dat magquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:13 schreef Tjacka het volgende:
Misschien ga ik even een yoghurt halen bij de s market
Veel plezier man! Ga je ook nog even kijken bij het stadionnetje van MP?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben ik mikkeli en eet bij mijn schoonmoeder
Mijn favorieten zijn: Itkisitkö onnesta en Pimeä tie, mukavaa matkaa. Overigens ben ik ook wel fan van Maustetytöt.quote:
mijn schoonfamilie komt hier vandaan lolquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Veel plezier man! Ga je ook nog even kijken bij het stadionnetje van MP?
Ja groot fanquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:18 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ben je fan van Leevi and the Leavings?
Dat is vanzelf gegaan.quote:
wat vind je leuk aan finlandquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:21 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat is vanzelf gegaan.
Overigens ben ik vandaag op de foto met de Kerstman gegaan! De Kerstman wordt vergeetachtig, want hij wist wel dat hij uit Finland komt, maar hij wist niet wat het Finse woord voor Kerstman is.
Dat niet zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:18 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ben je fan van Leevi and the Leavings?
De mensen, de Finse hiphop, het leren van de Finse taal, de ijskoude winters die ik helaas nooit zal meemaken, het Fins damesvoetbalteam waar ik voor ben en vorig jaar ook heb ontmoet, sowieso Fins damesvoetbal, Paula Myllyoja, en natuurlijk KIMI.quote:
ik vind het hier oke voor een paar weken naar dan wil ik weer maar Nederlandquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:26 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
De mensen, de Finse hiphop, het leren van de Finse taal, de ijskoude winters die ik helaas nooit zal meemaken, het Fins damesvoetbalteam waar ik voor ben en vorig jaar ook heb ontmoet, sowieso Fins damesvoetbal, Paula Myllyoja, en natuurlijk KIMI.
Finland is ook een gaaf land. Jammer dat het zo'n pleurisduur land is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het hier oke voor een paar weken naar dan wil ik weer maar Nederland
Nederland is een gaaf land
veel werkloosheid en duurquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:28 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Finland is ook een gaaf land. Jammer dat het zo'n pleurisduur land is.
dat heb je ook in nederlandquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:36 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Maar ook ontzettend lieve mensen en gratis glaasjes water.
Zijn probleem. Toch ook maar een dorpsidioot. Wilt alleen maar positieve aandachtquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Kijk nou wat je doet, @:Tjacka
In Finland is het ook koudquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat een koud bad ineens.
Nee, ik wil niet alleen positieve aandacht, ik wil gewoon niet gepest en getreiterd worden. En dat is dus wat een aardig aantal figuren hier, waaronder jij, wel doet. Zal ik jullie eens iets zeggen? Jullie zien mij gewoon helemaal niet meer terug op dit forum. Alles is geoorloofd om mij te pesten en te treiteren, maar als ik van me afbijt zijn er altijd figuren hier die zeggen dat ik dat niet mag doen. Praat ook gewoon maar lekker niet meer over mij op dit forum als jullie mij toch zo'n idioot vinden. En voor de mensen die wel positief over mij zijn: bedankt dat jullie zo aardig zijn en het tenminste voor mij opnemen. Die mensen mogen mij wel gewoon pm'enquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn probleem. Toch ook maar een dorpsidioot. Wilt alleen maar positieve aandacht
Mensen met een fetish voor een andere cultuur mogen ze van mij laten struikelenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:10 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet alleen positieve aandacht, ik wil gewoon niet gepest en getreiterd worden. En dat is dus wat een aardig aantal figuren hier, waaronder jij, wel doet. Zal ik jullie eens iets zeggen? Jullie zien mij gewoon helemaal niet meer terug op dit forum. Alles is geoorloofd om mij te pesten en te treiteren, maar als ik van me afbijt zijn er altijd figuren hier die zeggen dat ik dat niet mag doen. Praat ook gewoon maar lekker niet meer over mij op dit forum als jullie mij toch zo'n idioot vinden. En voor de mensen die wel positief over mij zijn: bedankt dat jullie zo aardig zijn en het tenminste voor mij opnemen. Die mensen mogen mij wel gewoon pm'en.
DOEIDOEI!!!
Wat ga je daar doenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wens me sterkte
Ik was net buiten zonder wintermuts en dat was koud.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij jezelf iets warmer gaat aankleden.
DutchSuomifan80quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:10 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet alleen positieve aandacht, ik wil gewoon niet gepest en getreiterd worden. En dat is dus wat een aardig aantal figuren hier, waaronder jij, wel doet. Zal ik jullie eens iets zeggen? Jullie zien mij gewoon helemaal niet meer terug op dit forum. Alles is geoorloofd om mij te pesten en te treiteren, maar als ik van me afbijt zijn er altijd figuren hier die zeggen dat ik dat niet mag doen. Praat ook gewoon maar lekker niet meer over mij op dit forum als jullie mij toch zo'n idioot vinden. En voor de mensen die wel positief over mij zijn: bedankt dat jullie zo aardig zijn en het tenminste voor mij opnemen. Die mensen mogen mij wel gewoon pm'en.
DOEIDOEI!!!
Ik word al jaren gepest en getreiterd op dit forum, dan is de maat op een gegeven moment vol hè. Wees vooral lekker trots op het gepest van jou en je vriendjesquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:20 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij echt een zwaar leven als je zo snel op je teentjes bent getrapt.
Ben ik nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:28 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik word al jaren gepest en getreiterd op dit forum, dan is de maat op een gegeven moment vol hè. Wees vooral lekker trots op het gepest van jou en je vriendjes.
@KingRolandquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen met een fetish voor een andere cultuur mogen ze van mij laten struikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |