abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2023 @ 17:23:00 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_211707414
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211707436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:23 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie zijn dit :?

:T
Doet je google het niet ofzo
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2023 @ 17:32:41 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_211707467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:26 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Doet je google het niet ofzo
Oh kut. Wist niet dat je eerst moest googlen om echte Ajacieden te herkennen. Ja, na het googlen herken ik ze natuurlijk onmiddellijk. De broer van Henk de Vries en de slager van Sexbierum. Briljante OP. _O_

Zoals Sting ooit zong: ROOOOOOOOOOXANE, WAAR IS M'N AANGEBRANDE KROKET?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211707477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:32 schreef tong80 het volgende:

[..]
Oh kut. Wist niet dat je eerst moest googlen om echte Ajacieden te herkennen. Ja, na het googlen herken ik ze natuurlijk onmiddellijk. De broer van Henk de Vries en de slager van Sexbierum. Briljante OP. _O_

Zoals Sting ooit zong: ROOOOOOOOOOXANE, WAAR IS M'N AANGEBRANDE KROKET?

Ik zal Sting even in de google gooien, nooit van gehoord
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2023 @ 17:44:40 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_211707544
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:14 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Nee niet voor doorgeleerd
quote:
User Speedcore werwijderde al zijn posts en moest worden gestopt. Vandaar de 24 uur.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2023 @ 17:46:48 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_211707559
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:34 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Ik zal Sting even in de google gooien, nooit van gehoord
Even ? Hoe lang precies ? So long ?

pi_211707591
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
[..]
User Speedcore werwijderde al zijn posts en moest worden gestopt. Vandaar de 24 uur.
Prima
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:46 schreef tong80 het volgende:

[..]
Even ? Hoe lang precies ? So long ?

Not
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2023 @ 17:54:53 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_211707624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:49 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Prima
[..]
Not
The Not. Wereldband waar Dicky Curtis in heeft gespeeld. _O_

pi_211707662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:54 schreef tong80 het volgende:

[..]
The Not. Wereldband waar Dicky Curtis in heeft gespeeld. _O_

What a day
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2023 @ 18:10:35 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_211707798
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:58 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
What a day
Ik geniet vandaag. Voel me gewoon beroerd, normale hart-en kankerklachten. Stabiel kut zeg maar. Terwijl ik gisteren nog 6 uur op de hartbewaking lag. Om 18:00 uur uit het Jeroen Bosch ziekenhuis gepleurd. Moest maar zien hoe ik thuis kwam. Margot to the resque. 'Maar meneer de dokter, is een hartslag van 40 wel verantwoord.' Terwijl ik een uur eerder nog tegen hem zei dat ik het mooi vond dat-ie een 40 jarige seksie blondine was. Qua vrouw dan. Voor je het weet word je van transginder discriminatie beschuldigd. Gelukkig lag naast me een oudere vrouw uit Syrië, van een jaar of plus minus 34 die haar pinknagel had gebroken. Al haar 20 kleinkinderen kwamen op bezoek. Ik kreeg de kans niet om weg te dommelen. Voor de domme drommedaris niet. De lawaaipapagaai kwam niet eens aan kakken toe. Eerst nog geprofiteerd van de gratis maaltijd. Bijna alles op. Zakje gevraagd en de restjes mee naar huis genomen. Aan mijn Kerstmaaltijd zal het niet liggen.

Terwijl de heenreis royaal, liggend in de ziekenwagen was. Met sirene. Alleen de slingers en ballonnen ontbraken. Ik pluk vandaag de dag. Afscheid genomen van Marijke, die na 15 jaar stopt als werkneemster van de Hema. "Vroeger" zou ik er een mooi stukske over hebben geschreven in Een Echte Bommelaar. Maar sinds ik daar wordt gecensureerd en eerst door de ballotage-commissie moet post ik er niet meer. Ik was waarschijnlijk te veel tegen Geert en Geert aan het ageren. De Kwik werd de kwak teveel kwa kwetteren.

Nog effe een lekker muziekske draaien. 10 keer pissen in een uur en op naar de volgende bestraling. Oh ja, m'n zwaar gehavende knie is gelukkig niet gebroken. M'n ingeslikte bankpas krijg ik in het nieuwe jaar al terug. Ik hoop wel deze eeuw. Je weet het immers nooit, met postkantoren in boekhandels en niet kunnen pinnen bij de bank maar wel in de Albert Heijn. Kindjes in Afrika doen een moord om een bankpas in te slikken. Wat wil je nog meer ? Wel kut dat er steeds meer feiten naar boven komen over het destructieve rechts-extremistische beleid van de kabinetten Rutte. Ik zou het niet rechts-extremistisch mogen noemen. Terwijl geweld niet fysiek gebonden is. Het fysieke geweld was bij Rutte lateraal. Helaas kun je de opgelopen schade vaak niet herstellen.

Inmiddels wordt er meer her dan der toegebrachte schade hersteld. De succesvolle gratis kinderopvang in Groningen wordt landelijk ingevoerd. Eerst als experiment natuurlijk. Ambtenaren moeten iets te overleggen hebben. Dus eerst 2 dagen. Stel je voor dat de fout geheel wordt toegegeven. Knopen worden eerst door de ambtelijke gehaktmolen gehaald, voordat ze half om half worden doorgehakt. De GGZ gaat weer worden genormaliseerd, het onderwijs voor iedereen toegankelijk gemaakt. De woningmarkt gezuiverd van huisjesmelkers, Zwem-en lichamelijke gymnastiek op de basisschool weer ingevoerd. De schade in Limburg, Groningen eerder dubbel dan dwars vergoed. De toeslagen-affaire niet meer met de mantel der liefde verhuld maar gewoon vergoed. De asielzoekers niet meer aansprakelijk gesteld worden voor de woningnood. Gezien de laatste cijfers van de VN dat maar 2 % van de oorzaak is. Het puur ligt aan het achterstallig onderhoud en beleid van zich niet corrigerende, veelal, rechtse regeringen. De SP dit alles mede aan de oppervlakte bracht, ageerde en moties indienden.

Een autistische politicus, een domme boerin en een blond scheetje er mee aan de haal gingen. Zou bijna nog de manipulatieve volksmenner vergeten. Thiery de Slingeraar. Ik geniet nu van de winst van de geblondeerde Greet. De peilingen van de PVV kunnen me niet hoog genoeg zijn. Na 20 jaar extreem nuanceloos, rechts-extremistisch, fascistisch, fobisch, anti-Democratisch, volks opruiend gebral is het mooi om te zien. Leve de één-partij-politicus. (Vroeger heette dat dictator). Dat-ie een week voor de verkiezingen zei dat-ie 90 % van z'n standpunten inslikte, milder was geworden. Let op: Zelfs de grondwet respecteerde, bezorgde menig kiezer de vrijbrief op deze fascist te stemmen. Er zelfs voor uit te komen.

Een paar jaar geleden had ik een hulp in de huishouding. Die zei dat Pim iig zei wat ie zei, dat ie zei wat ie wilde zeggen. Wat-ie dan bedoelde wist ze niet te verwoorden.

Later bij andere hulps in de huishouding ongeveer hetzelfde bij Thiery, Caroline en Geert.

Het ging mijn petje te boven. Leve Jan met de pet. Maar ze begrijpen het niet. Gelukkig krijgen we na een mislukte periode VVD nu een desastruus rechtse PVV aan de macht. Het genot van het herstel van Nederland zal daarna intens zijn. Zoals Ajax straks weer de alleenheerser in Nederland is, ondertussen Europa veroverend. De tussenpauzen op hun plaats gezet.

[ Bericht 69% gewijzigd door tong80 op 22-12-2023 19:31:52 ]
pi_211707841
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:10 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik geniet vandaag. Voel me gewoon beroerd, hart en kankerklachten. Terwijl ik gisteren nog 6 uur op de hartbewaking lag. Ik pluk vandaag de dag. Nog effe een lekker muziekske draaien. 10 keer pissen in een uur en op naar de volgende bestraling. Oh ja, m'n zwaar gehavende knie is gelukkig niet gebroken. M'n ingeslikte bankpas krijg ik in het nieuwe jaar al terug. Kindjes in Afrika doen een moord om een bankpas in te slikken.

Jaja tyfuszooi die gezondheid, je beste beentje voor en zorgen dat je testament op orde is.
En niet als een dolle Dries gedragen en om liefde vragen.

Hier ook wel een memorabel dagje vol sociale activiteiten en ik hunker naar meer, dat is ook wel eens anders geweest.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2023 @ 19:33:14 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_211708503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:16 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Jaja tyfuszooi die gezondheid, je beste beentje voor en zorgen dat je testament op orde is.
En niet als een dolle Dries gedragen en om liefde vragen.

Hier ook wel een memorabel dagje vol sociale activiteiten en ik hunker naar meer, dat is ook wel eens anders geweest.
Zo ff teruglezen. Heb er een column van gemaakt. Verdomme wat gaat tijd snel.

Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2023 @ 20:05:21 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_211708979
Nu al rustig nadat de ambtelijke sleur-werk-uren er op zitten voor de meeste SC-VBL-FOK!ers.

Zit in diverse topics vergeefs tegen de kat z'n kut te zeiken. Trusten brothers. Keep de halve zolen alive. :) :*

pi_211709004
Gezellig :)
pi_211709563
Lang verhaal wel voor iemand die zich beroerd voelt
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2023 @ 20:52:47 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_211709864
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Lang verhaal wel voor iemand die zich beroerd voelt
Hoe stel jij je iemand voor die zich continue ziek voelt? Altijd misselijk is met chronische hoofdpijn. 30 keer moet plassen per dag. Normaal gesproken al tijden niet meer post na 17:00 's avonds. Al twee maanden geen Studio Sport heeft gezien. Gisteren nog met een ambulance is afgevoerd. 7 uur aan de hartbewaking lag. Blij is dat-ie een keer de kracht vindt om iets langer op te blijven. Dat beter niet kan doen, wegens lopen op tandvlees. Terwijl-ie zelden post dat-ie zich beroerd voelt om geen medelijden op te wekken. Juist normaal wil blijven posten. Terwijl het normaal van Tong al abnormaal is voor een gemiddelde FOK!er zoals jij. Ik probeer mezelf te blijven. Dan nog wordt het tegen je gebruikt. Wat wil je horen of zien? Zeg het maar. Dan pas ik me aan aan jouw zieke ziektebeeld.

pi_211710680
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hoe stel jij je iemand voor die zich continue ziek voelt? Altijd misselijk is met chronische hoofdpijn. 30 keer moet plassen per dag. Normaal gesproken al tijden niet meer post na 17:00 's avonds. Al twee maanden geen Studio Sport heeft gezien. Gisteren nog met een ambulance is afgevoerd. 7 uur aan de hartbewaking lag. Blij is dat-ie een keer de kracht vindt om iets langer op te blijven. Dat beter niet kan doen, wegens lopen op tandvlees. Terwijl-ie zelden post dat-ie zich beroerd voelt om geen medelijden op te wekken. Juist normaal wil blijven posten. Terwijl het normaal van Tong al abnormaal is voor een gemiddelde FOK!er zoals jij. Ik probeer mezelf te blijven. Dan nog wordt het tegen je gebruikt. Wat wil je horen of zien? Zeg het maar. Dan pas ik me aan aan jouw zieke ziektebeeld.

Het was maar een semi geintje. Als jij er blijer van wordt en je wil er de energie in steken moet je het vooral doen.
  vrijdag 22 december 2023 @ 21:40:17 #19
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_211710841
Waarom verliet je eigenlijk de kerstborrel na tweeëntwintig minuten, @onlogisch?
Yea, she's on crack.
pi_211711505
Het AI topic van FA GGMM is een groot succes
pi_211713610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 21:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Waarom verliet je eigenlijk de kerstborrel na tweeëntwintig minuten, @:onlogisch?
Dit boeit toch echt helemaal niemand
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 december 2023 @ 08:03:04 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_211713660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Het was maar een semi geintje. Als jij er blijer van wordt en je wil er de energie in steken moet je het vooral doen.
Goeiemorgen. Ben niet echt blij. Beetje tandvlees, tegen beter weten in. :) Zo bestralen. Daarna rustiger doen dan gisteren.

zaterdag 23 december 2023 @ 08:37:59 #23
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211713767
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:03 schreef tong80 het volgende:

[..]
Goeiemorgen. Ben niet echt blij. Beetje tandvlees, tegen beter weten in. :) Zo bestralen. Daarna rustiger doen dan gisteren.

Kom eens hier ouwe reus, krijg je een goede knuffel van me.

pi_211713768
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 07:26 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Dit boeit toch echt helemaal niemand
Hou je teringmuil.
Yea, she's on crack.
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:44:42 #25
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211713791
Kerstpakket
- Fles primitivo (voor bij het stukje hert op 1e kerstdag)
- Geurtje Flora by Gucci (something lekker for the wife)
- Geurtje Sauvage by Dior (ruik nu hetzelfde als alle andere guys)
- Doe eens Gek! Gezelschapspel (voor als we tipsy zijn)
- Boek Youp niet te Kloven (ligt al in de kliko)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')