Oh kut. Wist niet dat je eerst moest googlen om echte Ajacieden te herkennen. Ja, na het googlen herken ik ze natuurlijk onmiddellijk. De broer van Henk de Vries en de slager van Sexbierum. Briljante OP.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Doet je google het niet ofzo
Ik zal Sting even in de google gooien, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh kut. Wist niet dat je eerst moest googlen om echte Ajacieden te herkennen. Ja, na het googlen herken ik ze natuurlijk onmiddellijk. De broer van Henk de Vries en de slager van Sexbierum. Briljante OP.
Zoals Sting ooit zong: ROOOOOOOOOOXANE, WAAR IS M'N AANGEBRANDE KROKET?
quote:
User Speedcore werwijderde al zijn posts en moest worden gestopt. Vandaar de 24 uur.quote:
Even ? Hoe lang precies ? So long ?quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zal Sting even in de google gooien, nooit van gehoord
Primaquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
User Speedcore werwijderde al zijn posts en moest worden gestopt. Vandaar de 24 uur.
Notquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even ? Hoe lang precies ? So long ?
The Not. Wereldband waar Dicky Curtis in heeft gespeeld.quote:
What a dayquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Not. Wereldband waar Dicky Curtis in heeft gespeeld.
Ik geniet vandaag. Voel me gewoon beroerd, normale hart-en kankerklachten. Stabiel kut zeg maar. Terwijl ik gisteren nog 6 uur op de hartbewaking lag. Om 18:00 uur uit het Jeroen Bosch ziekenhuis gepleurd. Moest maar zien hoe ik thuis kwam. Margot to the resque. 'Maar meneer de dokter, is een hartslag van 40 wel verantwoord.' Terwijl ik een uur eerder nog tegen hem zei dat ik het mooi vond dat-ie een 40 jarige seksie blondine was. Qua vrouw dan. Voor je het weet word je van transginder discriminatie beschuldigd. Gelukkig lag naast me een oudere vrouw uit Syrië, van een jaar of plus minus 34 die haar pinknagel had gebroken. Al haar 20 kleinkinderen kwamen op bezoek. Ik kreeg de kans niet om weg te dommelen. Voor de domme drommedaris niet. De lawaaipapagaai kwam niet eens aan kakken toe. Eerst nog geprofiteerd van de gratis maaltijd. Bijna alles op. Zakje gevraagd en de restjes mee naar huis genomen. Aan mijn Kerstmaaltijd zal het niet liggen.quote:
Jaja tyfuszooi die gezondheid, je beste beentje voor en zorgen dat je testament op orde is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet vandaag. Voel me gewoon beroerd, hart en kankerklachten. Terwijl ik gisteren nog 6 uur op de hartbewaking lag. Ik pluk vandaag de dag. Nog effe een lekker muziekske draaien. 10 keer pissen in een uur en op naar de volgende bestraling. Oh ja, m'n zwaar gehavende knie is gelukkig niet gebroken. M'n ingeslikte bankpas krijg ik in het nieuwe jaar al terug. Kindjes in Afrika doen een moord om een bankpas in te slikken.
Zo ff teruglezen. Heb er een column van gemaakt. Verdomme wat gaat tijd snel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jaja tyfuszooi die gezondheid, je beste beentje voor en zorgen dat je testament op orde is.
En niet als een dolle Dries gedragen en om liefde vragen.
Hier ook wel een memorabel dagje vol sociale activiteiten en ik hunker naar meer, dat is ook wel eens anders geweest.
Hoe stel jij je iemand voor die zich continue ziek voelt? Altijd misselijk is met chronische hoofdpijn. 30 keer moet plassen per dag. Normaal gesproken al tijden niet meer post na 17:00 's avonds. Al twee maanden geen Studio Sport heeft gezien. Gisteren nog met een ambulance is afgevoerd. 7 uur aan de hartbewaking lag. Blij is dat-ie een keer de kracht vindt om iets langer op te blijven. Dat beter niet kan doen, wegens lopen op tandvlees. Terwijl-ie zelden post dat-ie zich beroerd voelt om geen medelijden op te wekken. Juist normaal wil blijven posten. Terwijl het normaal van Tong al abnormaal is voor een gemiddelde FOK!er zoals jij. Ik probeer mezelf te blijven. Dan nog wordt het tegen je gebruikt. Wat wil je horen of zien? Zeg het maar. Dan pas ik me aan aan jouw zieke ziektebeeld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Lang verhaal wel voor iemand die zich beroerd voelt
Het was maar een semi geintje. Als jij er blijer van wordt en je wil er de energie in steken moet je het vooral doen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe stel jij je iemand voor die zich continue ziek voelt? Altijd misselijk is met chronische hoofdpijn. 30 keer moet plassen per dag. Normaal gesproken al tijden niet meer post na 17:00 's avonds. Al twee maanden geen Studio Sport heeft gezien. Gisteren nog met een ambulance is afgevoerd. 7 uur aan de hartbewaking lag. Blij is dat-ie een keer de kracht vindt om iets langer op te blijven. Dat beter niet kan doen, wegens lopen op tandvlees. Terwijl-ie zelden post dat-ie zich beroerd voelt om geen medelijden op te wekken. Juist normaal wil blijven posten. Terwijl het normaal van Tong al abnormaal is voor een gemiddelde FOK!er zoals jij. Ik probeer mezelf te blijven. Dan nog wordt het tegen je gebruikt. Wat wil je horen of zien? Zeg het maar. Dan pas ik me aan aan jouw zieke ziektebeeld.
Dit boeit toch echt helemaal niemandquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Waarom verliet je eigenlijk de kerstborrel na tweeëntwintig minuten, @:onlogisch?
Goeiemorgen. Ben niet echt blij. Beetje tandvlees, tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was maar een semi geintje. Als jij er blijer van wordt en je wil er de energie in steken moet je het vooral doen.
Kom eens hier ouwe reus, krijg je een goede knuffel van me.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Ben niet echt blij. Beetje tandvlees, tegen beter weten in.Zo bestralen. Daarna rustiger doen dan gisteren.
Hou je teringmuil.quote:Op zaterdag 23 december 2023 07:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit boeit toch echt helemaal niemand
Voor zo'n pakket wil ik ook wel accountmanager binnendienst worden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
Kerstpakket
- Fles primitivo (voor bij het stukje hert op 1e kerstdag)
- Geurtje Flora by Gucci (something lekker for the wife)
- Geurtje Sauvage by Dior (ruik nu hetzelfde als alle andere guys)
- Doe eens Gek! Gezelschapspel (voor als we tipsy zijn)
- Boek Youp niet te Kloven (ligt al in de kliko)
Nice.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
Kerstpakket
- Fles primitivo (voor bij het stukje hert op 1e kerstdag)
- Geurtje Flora by Gucci (something lekker for the wife)
- Geurtje Sauvage by Dior (ruik nu hetzelfde als alle andere guys)
- Doe eens Gek! Gezelschapspel (voor als we tipsy zijn)
- Boek Youp niet te Kloven (ligt al in de kliko)
quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor zo'n pakket wil ik ook wel accountmanager binnendienst worden.
Ik heb liever dat flesje Gucci uit je kerstpakket.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag een cijfer voor Dai Carter. @:pisces29
Wat is jouw favoriete luchtje?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
Sauvage is wel een beetje de baco onder de luchtjes. Verder prima pakketje
Dat vraag je aan iemand die snuift in de Kuip ?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete luchtje?
Ik ben er.quote:
Ook wel dior maar dan intense, ook wel een beetje basic geworden maar blijf er verslaafd aan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete luchtje?
Beter hadden ze Sabbath's Theater van Philip Roth in je pakketje gestoken, dan had je tot Driekoningen een leuk boek gehad.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag een cijfer voor Dai Carter. @:pisces29
Toen ik nog een secretaresse had zei ze dat ik lekker rook. Was de goedkoopste Aldi-shampoo. Later ook als beste getest door de consumentenbond. Verder hoort een echte vent gewoon naar koeiestront te ruiken. Voor Rotterdammers eventueel met pislucht uit de rottende Kuip.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik had laatst een monster van Paco Rabanne Phantom ofzoiets, en dat rook best lekker. Maar ik ben geen luchtjestype.
Rookte jij vroeger ook Tobacco Farm No. 7?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik nog een secretaresse had zei ze dat ik lekker rook. Was de goedkoopste Aldi-shampoo. Later ook als beste getest door de consumentenbond. Verder hoort een echte vent gewoon naar koeiestront te ruiken. Voor Rotterdammers eventueel met pislucht uit de rottende Kuip.
Telt aftershave?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:44 schreef Caland het volgende:
Mensen die geen luchtjestypes zijn vertrouw ik niet in het leven.
Nee, Drum. Wel vaak de restjes uit de asbak. Had je alsnog zware shag.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Rookte jij vroeger ook Tobacco Farm No. 7?
Je bent toch een ijdele, knappe man. Dit valt me tegen, Tong.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik nog een secretaresse had zei ze dat ik lekker rook. Was de goedkoopste Aldi-shampoo. Later ook als beste getest door de consumentenbond. Verder hoort een echte vent gewoon naar koeiestront te ruiken. Voor Rotterdammers eventueel met pislucht uit de rottende Kuip.
Toen ik op de arbeidsmarkt weer van onderaf aan moest beginnen, viel me op dat die stoere orderverzamelaars zich insmeerden met huidzalfjes en onderspoten met diverse kleuren van wijfenmerken parfum.quote:
Ik ben meer dan ijdel. Ben een rolmodel voor mezelf en m'n volgelingen. Heb ijdelheid niet nodig om te weten dat ik gruwelijk knap ben. Noem me een realist.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent toch een ijdele, knappe man. Dit valt me tegen, Tong.
Wat een zeikwijf.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt me verkeerd voorgelicht. Je hoort 1 kus te geven. Ik sloeg een flater
Je volgelingenquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben meer dan ijdel. Ben een rolmodel voor mezelf en m'n volgelingen. Heb ijdelheid niet nodig om te weten dat ik gruwelijk knap ben. Noem me een realist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |