En itse asiassa ymmärrä sitä ollenkaan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Dat verstaan jullie niet zonder Google Translate hč?
Ik ga pohjois karjala luisterenquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Geniet van je joulutortut ik ga kalsarikännit doen
Puhut suomi tosi hyvin!!!quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En itse asiassa ymmärrä sitä ollenkaan.
ik ben ik mikkeli en eet bij mijn schoonmoederquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oletko lomalla Suomessa? Ja missä suomessa sinä olet?
Dat magquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:13 schreef Tjacka het volgende:
Misschien ga ik even een yoghurt halen bij de s market
Veel plezier man! Ga je ook nog even kijken bij het stadionnetje van MP?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben ik mikkeli en eet bij mijn schoonmoeder
Mijn favorieten zijn: Itkisitkö onnesta en Pimeä tie, mukavaa matkaa. Overigens ben ik ook wel fan van Maustetytöt.quote:
mijn schoonfamilie komt hier vandaan lolquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Veel plezier man! Ga je ook nog even kijken bij het stadionnetje van MP?
Ja groot fanquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:18 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ben je fan van Leevi and the Leavings?
Dat is vanzelf gegaan.quote:
wat vind je leuk aan finlandquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:21 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat is vanzelf gegaan.
Overigens ben ik vandaag op de foto met de Kerstman gegaan! De Kerstman wordt vergeetachtig, want hij wist wel dat hij uit Finland komt, maar hij wist niet wat het Finse woord voor Kerstman is.
Dat niet zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:18 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ben je fan van Leevi and the Leavings?
De mensen, de Finse hiphop, het leren van de Finse taal, de ijskoude winters die ik helaas nooit zal meemaken, het Fins damesvoetbalteam waar ik voor ben en vorig jaar ook heb ontmoet, sowieso Fins damesvoetbal, Paula Myllyoja, en natuurlijk KIMI.quote:
ik vind het hier oke voor een paar weken naar dan wil ik weer maar Nederlandquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:26 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
De mensen, de Finse hiphop, het leren van de Finse taal, de ijskoude winters die ik helaas nooit zal meemaken, het Fins damesvoetbalteam waar ik voor ben en vorig jaar ook heb ontmoet, sowieso Fins damesvoetbal, Paula Myllyoja, en natuurlijk KIMI.
Finland is ook een gaaf land. Jammer dat het zo'n pleurisduur land is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het hier oke voor een paar weken naar dan wil ik weer maar Nederland
Nederland is een gaaf land
veel werkloosheid en duurquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:28 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Finland is ook een gaaf land. Jammer dat het zo'n pleurisduur land is.
dat heb je ook in nederlandquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:36 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Maar ook ontzettend lieve mensen en gratis glaasjes water.
Zijn probleem. Toch ook maar een dorpsidioot. Wilt alleen maar positieve aandachtquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Kijk nou wat je doet, @:Tjacka
In Finland is het ook koudquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat een koud bad ineens.
Nee, ik wil niet alleen positieve aandacht, ik wil gewoon niet gepest en getreiterd worden. En dat is dus wat een aardig aantal figuren hier, waaronder jij, wel doet. Zal ik jullie eens iets zeggen? Jullie zien mij gewoon helemaal niet meer terug op dit forum. Alles is geoorloofd om mij te pesten en te treiteren, maar als ik van me afbijt zijn er altijd figuren hier die zeggen dat ik dat niet mag doen. Praat ook gewoon maar lekker niet meer over mij op dit forum als jullie mij toch zo'n idioot vinden. En voor de mensen die wel positief over mij zijn: bedankt dat jullie zo aardig zijn en het tenminste voor mij opnemen. Die mensen mogen mij wel gewoon pm'enquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn probleem. Toch ook maar een dorpsidioot. Wilt alleen maar positieve aandacht
Mensen met een fetish voor een andere cultuur mogen ze van mij laten struikelenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:10 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet alleen positieve aandacht, ik wil gewoon niet gepest en getreiterd worden. En dat is dus wat een aardig aantal figuren hier, waaronder jij, wel doet. Zal ik jullie eens iets zeggen? Jullie zien mij gewoon helemaal niet meer terug op dit forum. Alles is geoorloofd om mij te pesten en te treiteren, maar als ik van me afbijt zijn er altijd figuren hier die zeggen dat ik dat niet mag doen. Praat ook gewoon maar lekker niet meer over mij op dit forum als jullie mij toch zo'n idioot vinden. En voor de mensen die wel positief over mij zijn: bedankt dat jullie zo aardig zijn en het tenminste voor mij opnemen. Die mensen mogen mij wel gewoon pm'en.
DOEIDOEI!!!
Wat ga je daar doenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet ga zo naar Limburg
Wens me sterkte
Ik was net buiten zonder wintermuts en dat was koud.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij jezelf iets warmer gaat aankleden.
DutchSuomifan80quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:10 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet alleen positieve aandacht, ik wil gewoon niet gepest en getreiterd worden. En dat is dus wat een aardig aantal figuren hier, waaronder jij, wel doet. Zal ik jullie eens iets zeggen? Jullie zien mij gewoon helemaal niet meer terug op dit forum. Alles is geoorloofd om mij te pesten en te treiteren, maar als ik van me afbijt zijn er altijd figuren hier die zeggen dat ik dat niet mag doen. Praat ook gewoon maar lekker niet meer over mij op dit forum als jullie mij toch zo'n idioot vinden. En voor de mensen die wel positief over mij zijn: bedankt dat jullie zo aardig zijn en het tenminste voor mij opnemen. Die mensen mogen mij wel gewoon pm'en.
DOEIDOEI!!!
Ik word al jaren gepest en getreiterd op dit forum, dan is de maat op een gegeven moment vol hč. Wees vooral lekker trots op het gepest van jou en je vriendjesquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:20 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij echt een zwaar leven als je zo snel op je teentjes bent getrapt.
Ben ik nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:28 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik word al jaren gepest en getreiterd op dit forum, dan is de maat op een gegeven moment vol hč. Wees vooral lekker trots op het gepest van jou en je vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |