Wat je zegt, lijkt toch enkel voor de weg te gaan, ook omdat die de tour moet rijden. Terechte keuze dan voor de weg natuurlijk gezien het parkoers.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gaat Mathieu voor de weg of mountainbike op de OS denken we. Of beide?
Kreeg laatst de indruk dat hij steeds meer het gevoel kreeg te moeten kiezen en meer naar de weg neigt.
Ik ga met dingen gooien als Mathieu weer voor het MTB kiest.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:41 schreef Geschiedkundige het volgende: Gaat Mathieu voor de weg of mountainbike op de OS denken we. Of beide? Kreeg laatst de indruk dat hij steeds meer het gevoel kreeg te moeten kiezen en meer naar de weg neigt.
Ziet er wel uit als volle bak hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:43 schreef Faraday01 het volgende:
Anderhalve minuut op de eerste normale. En dan heb je het gevoel dat dit lang niet volle bak gaat.
En dan ook nog door een plankje, eh geen plankje omlaag dondertquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik ga met dingen gooien als Mathieu weer voor het MTB kiest.
Tour skippen voor twee keer Olympisch goud zou ik zeggen. Na LBL een mooi blok trainen en MTB.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik ga met dingen gooien als Mathieu weer voor het MTB kiest.
Mag niet van Roodhooftquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tour skippen voor twee keer Olympisch goud zou ik zeggen. Na LBL een mooi blok trainen en MTB.
Hij zal als halve Fransman ook wel iets anders aankijken tegen de Ronde van Frankrijk. Over het algemeen toch een sterk chauvinistisch volk de Fransenquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tour skippen voor twee keer Olympisch goud zou ik zeggen. Na LBL een mooi blok trainen en MTB.
Buzz kunnen we wegstrepen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er was hier ooit een user die Wout in alles beter vond dan Mathieu.
Nu is het buiten de top 5 bijna allemaal brandhout natuurlijkquote:
11-12% slechter zijn dan VDP is geen schande natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:58 schreef DiegoFuser het volgende:
De Max Verstappen van de cross
De Pol schoffeert Mathieu
Je moet finishen om UCI-punten te krijgen?quote:
Dat Mathieu niet zou gaan, was bij mij al voorbaat duidelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout was ook niet blij denk ik met ploegpresentatie gisteren in Amsterdam. Mathieu is eergisteren niet naar Amsterdam geweest voor sportgala.
Mathieu zei zelf niet zoveel te hebben met de Tour.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:52 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij zal als halve Fransman ook wel iets anders aankijken tegen de Ronde van Frankrijk. Over het algemeen toch een sterk chauvinistisch volk de Fransen
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:01 schreef Fretwork het volgende:
Iemand een gifje van die oogjes van Mathieu bij de start?
In al zijn interviews de laatste weken lijkt door te schemeren dat ie een herhaling van vorig jaar qua voorbereiding voor de OS (wegrit) wil doen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mathieu zei zelf niet zoveel te hebben met de Tour.
Hij zei overigens in de podcast van LTD dat ze pas na het WK vekdrijden een keus maken qua programma. Maar hij gaf wel aan dat hij voor de MTB ook echt keuzes moet maken (rijden ven WB’s en het skippen van de Tour) dat ik gok dat hij daar niet voor kiest.
Al wil Pidcock dan weer een klassement in de Tour combineren met de OS, die heeft daar blijkbaar geen moeite mee
Het is dat hij godsgruwelijk veel wielertalent heeft, want verder is het ook maar een ontzettend simpele proleet inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:32 schreef Fretwork het volgende:
Heerlijke proleet
Mat gouden Lamborghini met dakdragers
Ik ben de wielergod dankbaar dat er historische stijlregels zijn in de koers. Anders zou Thieuke in een gouden broek koersen.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:32 schreef Fretwork het volgende:
Heerlijke proleet
Mat gouden Lamborghini met dakdragers
Ik ben de wielergod dankbaar dat er historische stijlregels zijn in de koers. Anders zou Thieuke in een gouden broek koersen.
Dit is een Huracán Sterrato van de sponsor (Lamborghini Antwerpen) lijkt me sterk dat die zelf zo'n gigantische wansmaak heeft.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is dat hij godsgruwelijk veel wielertalent heeft, want verder is het ook maar een ontzettend simpele proleet inderdaad.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230423_91918774quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Dit is een Huracán Sterrato van de sponsor (Lamborghini Antwerpen) lijkt me sterk dat die zelf zo'n gigantische wansmaak heeft.
De vraag is of hij er ook op het circuit mee los mag gaan?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Dit is een Huracán Sterrato van de sponsor (Lamborghini Antwerpen) lijkt me sterk dat die zelf zo'n gigantische wansmaak heeft.
Vandaag een andere Lamborghiniquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230423_91918774
Een Lamborghini Urus met kenteken I - MVDP - I.
Ja, nee, dat kan echt niet.
Het lek is dus toch niet boven. Joh.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cant heeft haar start gemist
Gras is groen
Misschien nog plek 10 want het is immers zaterdag!!quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Het lek is dus toch niet boven. Joh.
Lijkt nu wel weer goed op weg.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
vastgereden in die zandstrook denk ik? Wel jammer want ze leek goed op komst.
SUV-troep.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230423_91918774
Een Lamborghini Urus met kenteken I - MVDP - I.
Ja, nee, dat kan echt niet.
Maar lijkt wel weer wat beter dan de laatste crossen.quote:
Ik heb altijd het gevoel dat ze nog veel overschot heeft als de rest al op de limiet zit.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:10 schreef Pistolero het volgende:
Als van Empel een beetje aanzet vliegt Pieterse er meteen weer af.
Ik heb het idee dat ze sinds die valpartij op trainingskamp en ziekte echt heel erg op reserve rijdt omdat ze bang is te diep in het rood te gaan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ze nog veel overschot heeft als de rest al op de limiet zit.
https://nos.nl/artikel/25(...)e-wereldbekerveldritquote:Ook was er tijd voor een primeur: voor het eerst sprong Van Empel met de fiets over de balken en dat maakte tegenover de springende Brand wel degelijk een verschil.
Smoesjesbedenkerquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:59 schreef Fretwork het volgende:
Tom is ziek geweest en heeft zn schouder verneukt, arme Tom
Makkelijke 2e dus voor onze WOUT.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:59 schreef Fretwork het volgende:
Tom is ziek geweest en heeft zn schouder verneukt, arme Tom
Leuk dat er een nieuw gezicht is.quote:
Alleen die vervelende Antwerpse rrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk dat er een nieuw gezicht is.
Met Mathieu aan de start is dat geen onrealistisch doel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uitrijden het doel voor Thibau
Ze mogen jou achter de schermen houdenquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die vrouw die de interviewt mogen van mij terug achter de schermen houden. Totaal geen gevoel met de renners.
Pidcock probeert Nederlands te praten en ze blijft vragen stellen in het Engels. Waardoord Pidcock terug gewoon Engels praat.
Pidcock switchte zelf halverwege een zin naar het Engels.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die vrouw die de interviewt mogen van mij terug achter de schermen houden. Totaal geen gevoel met de renners.
Pidcock probeert Nederlands te praten en ze blijft vragen stellen in het Engels. Waardoord Pidcock terug gewoon Engels praat.
Beter een normaal antwoord in het Engels dan een half ludiek niet te begrijpen antwoord in het Nederlands.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit vindt de NOS niet leukquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beter een normaal antwoord in het Engels dan een half ludiek niet te begrijpen antwoord in het Nederlands.
Ik ben te jong om die te hebben zien fietsen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat hebben Alonso, Norris, Leclerc, etc ook wel eens gedacht.
Uit z’n klikpedaal bij de start, daarna in de eerste bocht nog even achter een val van Pidcock wat tijd kostte.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schakel net in, waarom VDP zo ver achterin?
Uit vormquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schakel net in, waarom VDP zo ver achterin?
Oke, thx.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uit z’n klikpedaal bij de start, daarna in de eerste bocht nog even achter een val van Pidcock wat tijd kostte.
Is niet echt wat voor hem te halen als winst ver weg lijktquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout is gewoon wel echt minder. Wisten we wel maar veeg teken dat hij zich niet voorin meldt en zijn plek opeist.
Pidcock gaat nog wel vooraan komen lijkt me.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:26 schreef Fretwork het volgende:
Zou Pidcock het kut vinden om op diezelfde lijstjes in de kranten als VDP en VA te staan?
Hij zal niet winnen nee maar het is wel onnodig lastig als je op plek 7 elke keer moet wriemelen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Is niet echt wat voor hem te halen als winst ver weg lijkt
Startgeld technisch zal dat geen nadeel zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:26 schreef Fretwork het volgende:
Zou Pidcock het kut vinden om op diezelfde lijstjes in de kranten als VDP en VA te staan?
jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat 1 van de best bezette crossen? Bedoel als je naar de deelnemerslijst bekijkt
Die kunnen er niets van.quote:
Er is nooit een grote drie geweestquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:34 schreef Zorro het volgende:
vd Poel werd opgehouden door de val van Pidcock.
JE weet wel, een van de grote drie
Pidcock rijdt nu ergens 11e op 25 seconden
Vorige crossen had ie ook wel eens een mindere start en kwam hij nog netjes vooraan. Maar als ie ziek is geweest, kan dat wellicht een oorzaak zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:34 schreef Zorro het volgende:
vd Poel werd opgehouden door de val van Pidcock.
JE weet wel, een van de grote drie
Pidcock rijdt nu ergens 11e op 25 seconden
Idem voor zo’n Corne van Kessel. Die vinden het vast heel erg leuk nog.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:39 schreef Szura het volgende:
Ik zie de naam Meisen door het beeld flitsen, wat voor lol haalt zo iemand er nog uit om wekelijks rond P30 te rijden
Wout richt zich op het voorjaar. Die staat nu op 80% ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:54 schreef Zwansen het volgende:
Waar heeft Wout last van? Heeft ie niet getraind ofzo?
Zelfs een Wout die een beetje uit vorm is moet toch makkelijk 2e kunnen worden hier?
Die heeft echt van alle daken geschreeuwd dat hij veel minder is dan vorig jaar vanwege een andere opbouw richting het voorjaar.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout richt zich op het voorjaar. Die staat nu op 80% ofzo.
Dit klopt op zich toch ook wel?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iserbyt heeft een stap gezet!
Leuke rubriek.
De anderen hebben meer een stap gemaakt dan Iserbytquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit klopt op zich toch ook wel?
Dat het verder geen reet uitkomt in de strijd tegen van Aert en van der Poel is een ander verhaal.
Ik heb niet het idee dat hij een stap heeft gezet, nee.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit klopt op zich toch ook wel?
Dat het verder geen reet uitkomt in de strijd tegen van Aert en van der Poel is een ander verhaal.
Vooral Ronhaar en Nieuwenhuis ja.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De anderen hebben meer een stap gemaakt dan Iserbyt
En Sweeck en Vanthourenhout hebben een stap terug gezet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral Ronhaar en Nieuwenhuis ja.
Ja het gelul van een andere opbouw komt een ieder de strot uit en Jan Boven maar blijven oreren. Wout zijn carrière zit het hele jaar al in een dalende curve en het zal niet beteren in het voorjaar, zeker niet in ritten van boven de 200 km.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
einde tijdperk Aert,
Wout is out
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja het gelul van een andere opbouw komt een ieder de strot uit en Jan Boven maar blijven oreren. Wout zijn carrière zit het hele jaar al in een dalende curve en het zal niet beteren in het voorjaar, zeker niet in ritten van boven de 200 km.
Ja, maar heeft daarbovenop ook nog flink geregend de laatste dagen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo in gavere?
Lopend verkennen, handig op dit parcours.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Fem rijdt met de daver op het lijf.
Ze loopt ook weer het bestequote:Op dinsdag 26 december 2023 13:50 schreef Faraday01 het volgende:
Ceylin doet dit knap, technisch dit seizoen altijd op punt
Wegrenster Brand wordt compleet geparkeerd op het asfaltquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe Fem daar Brand uit het wiel kletst, lol.
Wordt Fem een groot probleem voor Kopecky en Vollering?quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wegrenster Brand wordt compleet geparkeerd op het asfalt
Had er afgelopen seizoen al meer van verwacht, al had ze ook wel de nodige problemen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:53 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wordt Fem een groot probleem voor Kopecky en Vollering?
Als de Jumbonus nu geactiveerd is, berg je dan maar.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:53 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wordt Fem een groot probleem voor Kopecky en Vollering?
Heerlijk inclusief.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:57 schreef Faraday01 het volgende:
Fem schijt alle kleuren van de regenboog in de afdaling
Gat wordt nog wel geslagen, als ze moet lopen waar Puck door kan stoempenquote:
Er rijden hier door een gebrek aan categorieën meisjes mee uit 2007, wat dacht je?quote:
Dat kun je in een redelijk goedlopende cross nog doen maar hier?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er rijden hier door een gebrek aan categorieën meisjes mee uit 2007, wat dacht je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |