Met Mathieu aan de start is dat geen onrealistisch doel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uitrijden het doel voor Thibau
Ze mogen jou achter de schermen houdenquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die vrouw die de interviewt mogen van mij terug achter de schermen houden. Totaal geen gevoel met de renners.
Pidcock probeert Nederlands te praten en ze blijft vragen stellen in het Engels. Waardoord Pidcock terug gewoon Engels praat.
Pidcock switchte zelf halverwege een zin naar het Engels.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die vrouw die de interviewt mogen van mij terug achter de schermen houden. Totaal geen gevoel met de renners.
Pidcock probeert Nederlands te praten en ze blijft vragen stellen in het Engels. Waardoord Pidcock terug gewoon Engels praat.
Beter een normaal antwoord in het Engels dan een half ludiek niet te begrijpen antwoord in het Nederlands.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit vindt de NOS niet leukquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beter een normaal antwoord in het Engels dan een half ludiek niet te begrijpen antwoord in het Nederlands.
Ik ben te jong om die te hebben zien fietsen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat hebben Alonso, Norris, Leclerc, etc ook wel eens gedacht.
Uit z’n klikpedaal bij de start, daarna in de eerste bocht nog even achter een val van Pidcock wat tijd kostte.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schakel net in, waarom VDP zo ver achterin?
Uit vormquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schakel net in, waarom VDP zo ver achterin?
Oke, thx.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uit z’n klikpedaal bij de start, daarna in de eerste bocht nog even achter een val van Pidcock wat tijd kostte.
Is niet echt wat voor hem te halen als winst ver weg lijktquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout is gewoon wel echt minder. Wisten we wel maar veeg teken dat hij zich niet voorin meldt en zijn plek opeist.
Pidcock gaat nog wel vooraan komen lijkt me.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:26 schreef Fretwork het volgende:
Zou Pidcock het kut vinden om op diezelfde lijstjes in de kranten als VDP en VA te staan?
Hij zal niet winnen nee maar het is wel onnodig lastig als je op plek 7 elke keer moet wriemelen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Is niet echt wat voor hem te halen als winst ver weg lijkt
Startgeld technisch zal dat geen nadeel zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:26 schreef Fretwork het volgende:
Zou Pidcock het kut vinden om op diezelfde lijstjes in de kranten als VDP en VA te staan?
jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat 1 van de best bezette crossen? Bedoel als je naar de deelnemerslijst bekijkt
Die kunnen er niets van.quote:
Er is nooit een grote drie geweestquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:34 schreef Zorro het volgende:
vd Poel werd opgehouden door de val van Pidcock.
JE weet wel, een van de grote drie
Pidcock rijdt nu ergens 11e op 25 seconden
Vorige crossen had ie ook wel eens een mindere start en kwam hij nog netjes vooraan. Maar als ie ziek is geweest, kan dat wellicht een oorzaak zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:34 schreef Zorro het volgende:
vd Poel werd opgehouden door de val van Pidcock.
JE weet wel, een van de grote drie
Pidcock rijdt nu ergens 11e op 25 seconden
Idem voor zo’n Corne van Kessel. Die vinden het vast heel erg leuk nog.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:39 schreef Szura het volgende:
Ik zie de naam Meisen door het beeld flitsen, wat voor lol haalt zo iemand er nog uit om wekelijks rond P30 te rijden
Wout richt zich op het voorjaar. Die staat nu op 80% ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:54 schreef Zwansen het volgende:
Waar heeft Wout last van? Heeft ie niet getraind ofzo?
Zelfs een Wout die een beetje uit vorm is moet toch makkelijk 2e kunnen worden hier?
Die heeft echt van alle daken geschreeuwd dat hij veel minder is dan vorig jaar vanwege een andere opbouw richting het voorjaar.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout richt zich op het voorjaar. Die staat nu op 80% ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |