Ook bij pech met de auto en wasmachine?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:22 schreef Fretwork het volgende:
In de podcast met ten Dam meldde Mathieu dat hij normaal Roodhooft belt als bij pech heeft. Maar dit ging toch soepel.
Einde tijdperk Wout. België in mineur.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout wekt ook niet echt de indruk dat hij er zin in heeft. Die laat echt lopen.
Wout was ook niet blij denk ik met ploegpresentatie gisteren in Amsterdam. Mathieu is eergisteren niet naar Amsterdam geweest voor sportgala.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sluit het niet uit. Als Roodhooft in Wollongong was waren er nu twee meisjes vermist.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook bij pech met de auto en wasmachine?
Lijkt me wel anders kan die net zo goed naar een INEOS.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook bij pech met de auto en wasmachine?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Tiesj Benoot is een van de koersbroers van Wout van Aert. Zijn kopman gaf een opvallend ontspannen indruk op de ploegvoorstelling donderdag. Van Aert lijkt vooral meer te willen genieten. "Ik moet just niets" wordt misschien wel zijn echte motto.
Volgens mij hooguit DSM en wat Franse ploegen die geen ketonen gebruiken. Gemeengoed voor de rest.quote:
Gaat nooit meer een koers verliezen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hij oogt sterker dan ooit.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. Als Roodhooft in Wollongong waren er nu twee meisjes vermist.
Het is dan ook niet per se een wondermiddel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij hooguit DSM en wat Franse ploegen die geen ketonen gebruiken. Gemeengoed voor de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |