Het is geen Belgensport meerquote:
Beter dan Siffanquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:13 schreef Mansjester het volgende:
Vind het wel knap dat Pidcock relatief zo goed Nederlands praat,terwijl hij er niet woont of iets.
Heeft er wel lang gewoond, geloof ik, zeker in de winterperiodequote:Op zaterdag 16 december 2023 16:13 schreef Mansjester het volgende:
Vind het wel knap dat Pidcock relatief zo goed Nederlands praat,terwijl hij er niet woont of iets.
Op het gemak? laatste ronde 30 seconden langzamer dan Pidcock. Uitbollen in plaats van op de rollenquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
27 seconden is niet zo'n groot verschil MAtje heeft op zijn gemak gereden de laatse ronden
Hij was dus gewoon leeg!quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Op het gemak? laatste ronde 30 seconden langzamer dan Pidcock. Uitbollen in plaats van op de rollen
quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alleen die mat in de nek bij Mathieu zeg.
quote:Het was een opvallend beeld tijdens de eerste cross van Mathieu van der Poel dit seizoen. In Herentals dook de wereldkampioen op met een nektapijtje. Is de kapper met vakantie of is het een bewuste keuze? De Nederlander legde het achteraf zelf uit.
Tijdens de televisie-uitzending van de X2O Cross in Herentals was er veel te doen rond ‘het matje van Matje’. Mathieu van der Poel viel namelijk op met zijn nektapijt. “Ik heb heel lang in Spanje gezeten en niet naar de kapper geweest”, lacht de wereldkampioen het weg. “Het begon te groeien en toen heb ik besloten om het eens wat langer te laten staan.”
Maar al snel viel de link met vader Adrie van der Poel, die destijds ook een mullet had. “Dat heb ik inderdaad ook gezien, daar ga ik nu ook voor. Ik wil het langer hebben dan ons pa vroeger”, spot Van der Poel. “Maar daar zal ik nog enkele jaren voor moeten sparen.” Rijdt de Nederlander straks ook het klassieke voorjaar met zijn nektapijt? “Misschien wel hé.”
En vriendin Roxanne? Zou zij fan zijn van Mathieu’s nieuwe haarstijl? “Nee, helemaal niet. Nog een reden extra dus om het te laten staan.”
Hij zag er niet leeg uit toen hij de finishlijn passeerde. Mocht het nodig zijn geweest had hij nog echt wel sneller kunnen eindigen.quote:
Dan zullen het wel Pid en Pie Alv worden vandaag.quote:Op zondag 17 december 2023 09:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Citadelgenot.
Gelukkig zonder de fenomenen Fem en Mathieu waardoor we al kijker twee spannnende crossen mogen verwachten.
quote:Op zondag 17 december 2023 07:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij zag er niet leeg uit toen hij de finishlijn passeerde. Mocht het nodig zijn geweest had hij nog echt wel sneller kunnen eindigen.
4 Keer op z’n crossfiets gezeten sinds het behalen van z’n WK, misschien volgend seizoen maar 2 of 3 keer dan.quote:Op zondag 17 december 2023 10:07 schreef franklop het volgende:
Matje heeft gewoon te hard getraind. Einde voorjaar
Gelukkig is de helft niet te bekijkenquote:Op zondag 17 december 2023 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
Op sporza.be de mooiste crossen in Namen van de afgelopen jaren
?quote:Op zondag 17 december 2023 13:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Het Citadel-genot is inmiddels begonnen.
Zoe lijkt me wat zwaar voor dit werk, ondanks haar mtb kwaliteitenquote:Op zondag 17 december 2023 13:39 schreef Nober het volgende:
Albert: Geen top 5 voor Worst vandaag
Topfavoriet
Albert: Pieterse
Van Loy: Bäckstedt
Zelfs te zwaar voor haar fiets!!’quote:Op zondag 17 december 2023 13:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zoe lijkt me wat zwaar voor dit werk, ondanks haar mtb kwaliteiten
Techniek is hier ook belangrijk en daar mogen sommige dames wat meer werk van makenquote:Op zondag 17 december 2023 13:47 schreef franklop het volgende:
Er wordt met minuten gesmeten vandaag
Met de NOS en DE PLAYER heb je genoeg alternatieven als je de reclames zo kut vind.quote:Op zondag 17 december 2023 14:02 schreef Szura het volgende:
Reclame in een cross, het blijft een mensonterende maffiazender
Wow heeft de NOS koers live, ongekendquote:Op zondag 17 december 2023 14:06 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Met de NOS en DE PLAYER heb je genoeg alternatieven als je de reclames zo kut vind.
Alle wereldbekers zijn live bij de NOS dit jaar.quote:Op zondag 17 december 2023 14:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Wow heeft de NOS koers live, ongekend
Nummer 67 mag wel wat ruimte gevenquote:Op zondag 17 december 2023 14:12 schreef Faraday01 het volgende:
Achterblijvers bij de schuine kant is niet fijn.
Te veel mtb en te weinig cross training?quote:Op zondag 17 december 2023 14:14 schreef DiegoFuser het volgende:
De technisch superieure Puck is op de technische stukken zonder uitzondering de mindere dit seizoen. Die heeft een groot probleem.
De twee crossers die hun kat sturen vandaagquote:Op zondag 17 december 2023 14:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Pidcock kan stoppen.
Katten kunnen wel zorgen voor een leuke bandquote:Op zondag 17 december 2023 14:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De twee crossers die hun kat sturen vandaag
In welke startrij begint ie?quote:Op zondag 17 december 2023 14:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Pidcock kan stoppen.
Ze is later begonnen met de crosstrainingen denk ik, maar weegt dat na twee maanden crossen nog zo door?quote:Op zondag 17 december 2023 14:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Te veel mtb en te weinig cross training?
Ik vond het wel grappig er een typisch Vlaamse uitdrukking in te gooienquote:Op zondag 17 december 2023 14:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Katten kunnen wel zorgen voor een leuke band
quote:Op zondag 17 december 2023 14:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Katten kunnen wel zorgen voor een leuke band
Fem alles gewonnen?quote:Op zondag 17 december 2023 14:32 schreef Nober het volgende:
100% Podium 2023-24
6-6-1 Alvarado
2-4-2 Brand
0-4-2 Pieterse
Dat was geen volledige ronde.quote:Op zondag 17 december 2023 14:34 schreef Nober het volgende:
Telt die 8:08 ronde van Alvarado niet als snelste ronde?
[..]
De podiumstreak van Puck in het is echt al heel lang gaande, helemaal als je de o23 podiums meetelt. Bijna drie seizoenen volgens mij.quote:Op zondag 17 december 2023 14:32 schreef Nober het volgende:
100% Podium 2023-24
6-6-1 Alvarado
2-4-2 Brand
0-4-2 Pieterse
Laatste keer niet op het podium was op 9/01/22 tijdens het NK (en een paar weken eerder in Dendermonde).quote:Op zondag 17 december 2023 14:35 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De podiumstreak van Puck in het is echt al heel lang gaande, helemaal als je de o23 podiums meetelt. Bijna drie seizoenen volgens mij.
28 sinds Flamanville 2022.quote:Op zondag 17 december 2023 14:35 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De podiumstreak van Puck in het is echt al heel lang gaande, helemaal als je de o23 podiums meetelt. Bijna drie seizoenen volgens mij.
Brand on fire!quote:
Hans?quote:
Is er sprake van de vloek van de Nederlandse kampioenentrui vandaag?quote:
Als Eli naar zijn bankrekening kijkt zal hij toch niet ontevreden zijn, zelfs met de verkoudheid van gisteren.quote:Op zondag 17 december 2023 15:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je zal maar professioneel veldrijder zijn.
Vooral als je bedenkt hoe langzaam z’n eerste ronde was.quote:Op zondag 17 december 2023 15:59 schreef H.Vviv het volgende:
Pidcock heel de race alles onder controle gehad. Pakt het wel anders aan dan Van Aert en Van der Poel, maar steekt er ook duidelijk bovenuit tegen de fulltime veldrijders.
Die wint lachend 3 klassementen, die kan zich nog meerdere nieuwe zandstroken in zijn tuin veroorloven.quote:Op zondag 17 december 2023 16:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Eli naar zijn bankrekening kijkt zal hij toch niet ontevreden zijn, zelfs met de verkoudheid van gisteren.
Ach ja, de Belg neemt het marathonschaatsen over, met de vinger in de neusquote:Op zondag 17 december 2023 16:28 schreef tja77 het volgende:
Geen Belg op het podium, zowel bij de dames als bij de heren, dat moet even geleden zijn.
Het is wachten tot de ommekeer op 17 februari. Toon Aerts moet de Belgische eer redden.quote:Op zondag 17 december 2023 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik kan mij niet heugen dat de Belgen in de breedte in de afgelopen 20 jaar zo matig geweest zijn.
Bij de heren in de WB voor het eerst sinds 2013 (van de Haar, Bina, Stybar). En het was gisteren blijkbaar voor het eerst in de X2O( en al z’n voorgangers) dat er geen Belg op het podium stondquote:Op zondag 17 december 2023 16:28 schreef tja77 het volgende:
Geen Belg op het podium, zowel bij de dames als bij de heren, dat moet even geleden zijn.
Dat interesseert toch geen hondquote:Op zondag 17 december 2023 17:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ach ja, de Belg neemt het marathonschaatsen over, met de vinger in de neus
Ik kijk nu al uit naar het steeds terugkerende gezeur hoe onterecht het allemaal was en hoe mooi het is dat hij weer terug is.quote:Op zondag 17 december 2023 18:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het is wachten tot de ommekeer op 17 februari. Toon Aerts moet de Belgische eer redden.
Sammy in spoor van...quote:Op zondag 17 december 2023 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het steeds terugkerende gezeur hoe onterecht het allemaal was en hoe mooi het is dat hij weer terug is.
Ik heb op Sporza gezien, dat normaal wel nieuws over Swings meldt, maar hierover niks vermeldt.quote:
Het aantal reacties op HLN decimeert gelijk. Alleen Pogacar is blijkbaar nu nog interessant.quote:Op zondag 17 december 2023 18:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de heren in de WB voor het eerst sinds 2013 (van de Haar, Bina, Stybar). En het was gisteren blijkbaar voor het eerst in de X2O( en al z’n voorgangers) dat er geen Belg op het podium stond
Is hij ondertussen alweer bij de kapper geweest?quote:Op zondag 17 december 2023 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het steeds terugkerende gezeur hoe onterecht het allemaal was en hoe mooi het is dat hij weer terug is.
De uitspraak is (uiteraard) afkomstig van een NOS-medewerker.quote:Op maandag 18 december 2023 17:33 schreef Zwansen het volgende:
https://sporza.be/nl/2023(...)ar-is~1702912265185/
Mart werkt bij Sporza?
Ja ik weet het.quote:Op maandag 18 december 2023 18:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De uitspraak is (uiteraard) afkomstig van een NOS-medewerker.
quote:Op woensdag 20 december 2023 20:47 schreef DeeBee het volgende:
De nieuwe Belgen doperen niet is uit
https://sporza.be/nl/2023(...)geert~1703091348803/
Misschien kan deze nobuddie wel een keer top-10 rijden dit seizoen!!!1!!
Dit is toch niet waar? Ze hebben aangegeven dat hij niet aan kon tonen hoe het wel in zijn lichaam kwam:quote:De UCI erkende dat Aerts het middel niet intentioneel had genomen, maar de Internationale Wielerunie was onverbiddelijk en schorste hem afgelopen zomer na onderzoek effectief tot 16 februari 2024.
Van die erkenning kan ik - behalve dat ze het rond Toontje continue heel hard roepen - niet echt veel vinden.quote:Toon Aerts is er niet in geslaagd om zijn onschuld te bewijzen in zijn dopingzaak tegen de UCI. De 29-jarige Belg hoorde in februari van 2022 dat er letrozole metabolite in zijn urine was gevonden. Ondanks een langdurende zoektocht naar bewijs kon Aerts niet voldoende aantonen waarom hij positief testte.
Jawel.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch niet waar? Ze hebben aangegeven dat hij niet aan kon tonen hoe het wel in zijn lichaam kwam:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2023 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch niet waar? Ze hebben aangegeven dat hij niet aan kon tonen hoe het wel in zijn lichaam kwam:
[..]
Van die erkenning kan ik - behalve dat ze het rond Toontje continue heel hard roepen - niet echt veel vinden.
Ik ben wel benieuwd naar een bron hiervan?quote:
Verbaas me wel over opmerkingen uit die kamp om geen zuivel te drinken/eten in Flamanville als in verslag staat dat het waarschijnlijk uit een supplement komt, waar koemelk in zit.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een bron hiervan?
Want net als @:OProg heb ik dit niet gelezen, behalve bij de Belgjes die het klakkeloos van (het entourage van) Aerts zelf overnemen elke keer.
Het UCI statement meldt het niet: https://www.uci.org/press(...)bJF7s43nU2mqprWBAQHL
Ben nu het verdict zelf aan het lezen om te zien wat ze zeggen, zie: https://assets.ctfassets.(...)CI_v._Toon_Aerts.pdf
Edit: verdict zegt dat de UCI niet heeft kunnen bewijzen dat het intentional was, dat is ook de reden dat hij slechts 2 jaar schorsing heeft gekregen. Het is echter vrij gangbaar dat dit gebeurt, aangezien de UCI moet kunnen bewijzen dat er bewust doping is gebruikt. Zonder correspondentie of politieinvloed (grotere zaken of een heterdaadje zoals die atleet met een spuit in z'n arm) zal dit niet snel mogelijk zijn.
Kamp Aerts maakt dit groter dan het is in mijn ogen, want het betekent alleen dat ze geen materiaal hebben waarop je het in je mik steekt of geen berichten naar de ploegleiding ofzo...
Dat is allemaal gewoon marketing voor Toon Aerts, net als die slachtofferrol door te doen alsof hij dus "onterecht" geschorst is, terwijl dit een volkomen gangbare procedure is (met precedenten en vergelijkbare gevallen). Ook is de standaardstrafmaat dus 4 jaar en niet 2 jaar, maar gezien de hoeveelheid straffen die 2 jaar zijn is het dus eerder gangbaar dan niet dat de UCI niet kan bewijzen dat het bewust is genomen. Dus Aerts is helemaal geen speciaal geval, maar dit wordt ook weer gepushed als narratief en klakkeloos overgenomen door spreekbuis Sporza.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verbaas me wel over opmerkingen uit die kamp om geen zuivel te drinken/eten in Flamanville als in verslag staat dat het waarschijnlijk uit een supplement komt, waar koemelk in zit.
Punt 132 staat dat wel.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een bron hiervan?
Want net als @:OProg heb ik dit niet gelezen, behalve bij de Belgjes die het klakkeloos van (het entourage van) Aerts zelf overnemen elke keer.
Het UCI statement meldt het niet: https://www.uci.org/press(...)bJF7s43nU2mqprWBAQHL
Ben nu het verdict zelf aan het lezen om te zien wat ze zeggen, zie: https://assets.ctfassets.(...)CI_v._Toon_Aerts.pdf
Edit: verdict zegt dat de UCI niet heeft kunnen bewijzen dat het intentional was, dat is ook de reden dat hij slechts 2 jaar schorsing heeft gekregen (ipv 4 jaar). Het is echter vrij gangbaar dat dit gebeurt, aangezien de UCI moet kunnen bewijzen dat er bewust doping is gebruikt. Zonder correspondentie of politieinvloed (grotere zaken of een heterdaadje zoals die atleet met een spuit in z'n arm) zal dit niet snel mogelijk zijn.
Kamp Aerts maakt dit groter dan het is in mijn ogen, want het betekent alleen dat ze geen materiaal hebben waarop je het in je mik steekt of geen berichten naar de ploegleiding ofzo. Ook doet Sporza een rare frame door te doen alsof Toon slachtoffer is en hij (onterecht) 2 jaar heeft gekregen ipv 0, terwijl hij dus al terecht en volgens de regels twee jaar strafvermindering heeft gehad (van 4 naar 2).
Ik verwacht dat dit veel minder spannend gaat worden dan men in België denkt/hoopt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben we er al een beetje zin in?
Weten we al hoe het er bij ligt? Heeft Pia een lokale moesson veroorzaakt om het spannend te maken?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit veel minder spannend gaat worden dan men in België denkt/hoopt.
Kans op een verkoudheid? Vrij grootquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:11 schreef Fretwork het volgende:
Hoeveel kans zou een Iserbyt of Nys zichzelf toedichten?
Zoveel kans dat ze er niet eens bij zijn vandaag.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:11 schreef Fretwork het volgende:
Hoeveel kans zou een Iserbyt of Nys zichzelf toedichten?
Eerbetoon aan Radio 10quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
4000 tickets verkocht al voor eerste confrontatie Wout - Tjeu
EN ze denken dat ze kan winnen. Lijkt me nogal voorbarig nogquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:57 schreef Szura het volgende:
Verdonschot voorin, wat krijgen we nou dan
Wat moet Cant hier van denken, die wordt door de Belgische middelmaat zelfs voorbij geredenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:57 schreef Szura het volgende:
Verdonschot voorin, wat krijgen we nou dan
De nutteloze Cantquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat moet Cant hier van denken, die wordt door de Belgische middelmaat zelfs voorbij gereden
Het is een vrijdag, dat telt niet voor Cantquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat moet Cant hier van denken, die wordt door de Belgische middelmaat zelfs voorbij gereden
Verkoudheid +1quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoe Backstedt dendert Cant gewoon voorbij alsof ze stil staat
Een zo’n stukje in het zand lijkt wel overheen gereden met een wals ofzo. Zo strak en vlak.quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is ook wel heel veel asfalt hier hoor. Of je rijdt op zand of op asfalt
Dat is vrij weinigquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zoveel kans dat ze er niet eens bij zijn vandaag.
Het gaat weer een nucleair voorjaar worden in de breedtequote:Op vrijdag 22 december 2023 15:12 schreef DiegoFuser het volgende:
De ketonenkuur slaat goed aan bij Hermans.
Als Hermans hier nog mee zit dan hadden Eli, Ron Haar en anderen hier 20 seconden voorgereden.quote:
Zit Alpecin aan de ketonen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:12 schreef DiegoFuser het volgende:
De ketonenkuur slaat goed aan bij Hermans.
Heb eergisteren nog bericht in wielrennen topic gepost dat ze gaan samenwerken met bedrijf dat ketonen maaktquote:
Al jaren joh.quote:
Ook bij pech met de auto en wasmachine?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:22 schreef Fretwork het volgende:
In de podcast met ten Dam meldde Mathieu dat hij normaal Roodhooft belt als bij pech heeft. Maar dit ging toch soepel.
Einde tijdperk Wout. België in mineur.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout wekt ook niet echt de indruk dat hij er zin in heeft. Die laat echt lopen.
Wout was ook niet blij denk ik met ploegpresentatie gisteren in Amsterdam. Mathieu is eergisteren niet naar Amsterdam geweest voor sportgala.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sluit het niet uit. Als Roodhooft in Wollongong was waren er nu twee meisjes vermist.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook bij pech met de auto en wasmachine?
Lijkt me wel anders kan die net zo goed naar een INEOS.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook bij pech met de auto en wasmachine?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Tiesj Benoot is een van de koersbroers van Wout van Aert. Zijn kopman gaf een opvallend ontspannen indruk op de ploegvoorstelling donderdag. Van Aert lijkt vooral meer te willen genieten. "Ik moet just niets" wordt misschien wel zijn echte motto.
Volgens mij hooguit DSM en wat Franse ploegen die geen ketonen gebruiken. Gemeengoed voor de rest.quote:
Gaat nooit meer een koers verliezen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hij oogt sterker dan ooit.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. Als Roodhooft in Wollongong waren er nu twee meisjes vermist.
Het is dan ook niet per se een wondermiddel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij hooguit DSM en wat Franse ploegen die geen ketonen gebruiken. Gemeengoed voor de rest.
Niet echt best voor zijn imago alleen, want hij heeft nu al het imago van een net-niet renner die altijd faalt op de belangrijkste momenten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout weet ook wel dat ie niet gaat winnen als ie niet in topvorm is. Gewoon een trainingswinter met 2e plekken
Zilver? Leg maar bij de rest neer!quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet echt best voor zijn imago alleen, want hij heeft nu al het imago van een net-niet renner die altijd faalt op de belangrijkste momenten.
Het zal moeten gebeuren komende voorjaar of OS, een grote klassieker zoals Momo al zegt. Anders zullen de reacties onder HLN.be niet aan te slepen zijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet echt best voor zijn imago alleen, want hij heeft nu al het imago van een net-niet renner die altijd faalt op de belangrijkste momenten.
Startgeld rapen is zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout weet ook wel dat ie niet gaat winnen als ie niet in topvorm is. Gewoon een trainingswinter met 2e plekken
De klassiekers doet Mathieu ook mee. RIP Wout. Zeker als Pogchamp ook wilt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:27 schreef Momo het volgende:
Wout gaat alles zetten op een paar races volgend jaar, maar als je dan geen OS of klassieker binnen haalt is het wel extra zuur.
Pogi doet geen Vlaanderen of Roubaixquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De klassiekers doet Mathieu ook mee. RIP Wout. Zeker als Pogchamp ook wilt.
Heb nog niet naar de programma's gekeken van de toppers. Zondequote:Op vrijdag 22 december 2023 15:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Pogi doet geen Vlaanderen of Roubaix
Die slaat Vlaanderen over. Wout slaat zelfs San Remo over volgens de berichtenquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De klassiekers doet Mathieu ook mee. RIP Wout. Zeker als Pogchamp ook wilt.
Mathieu slaat San Remo eventueel ook over toch?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die slaat Vlaanderen over. Wout slaat zelfs San Remo over volgens de berichten
Dat had ik nog niet meegekregen, dus geen idee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Mathieu slaat San Remo eventueel ook over toch?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is programma van Jonas uberhaupt bekend? Of zwijgen ze weer eens daarover?
Gewoon een pittige training aan het doenquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:36 schreef Fretwork het volgende:
Zou Mathieu afzien aan het veinzen zijn? Gewoon uit respect voor Wout en de cross?
Dat zou jammer zijn. Lekker gratis 300km meepakken zou Adri zeggen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Mathieu slaat San Remo eventueel ook over toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |