abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 17 december 2023 @ 19:37:54 #151
842 Zorro
Z
pi_211650414
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 17:26 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ach ja, de Belg neemt het marathonschaatsen over, met de vinger in de neus
Dat interesseert toch geen hond _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 december 2023 @ 19:44:08 #152
14505 OProg
A Life in Music
pi_211650471
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 18:28 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Het is wachten tot de ommekeer op 17 februari. Toon Aerts moet de Belgische eer redden.
Ik kijk nu al uit naar het steeds terugkerende gezeur hoe onterecht het allemaal was en hoe mooi het is dat hij weer terug is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 17 december 2023 @ 20:00:02 #153
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_211650613
Vrijdag in Mol voor het echie en zaterdag op herhaling. Zand is aan Pidcock niet besteed
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 17 december 2023 @ 20:03:57 #154
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211650655
quote:
9s.gif Op zondag 17 december 2023 19:44 schreef OProg het volgende:

[..]
Ik kijk nu al uit naar het steeds terugkerende gezeur hoe onterecht het allemaal was en hoe mooi het is dat hij weer terug is.
Sammy in spoor van... ;(
pi_211655464
quote:
6s.gif Op zondag 17 december 2023 19:37 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat interesseert toch geen hond _O-
Ik heb op Sporza gezien, dat normaal wel nieuws over Swings meldt, maar hierover niks vermeldt.
En toch is de marathon van Amsterdam een gewilde prijs onder de schaatsers. Zeg maar, het Namen van het marathonschaatsen.
pi_211655483
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 18:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bij de heren in de WB voor het eerst sinds 2013 (van de Haar, Bina, Stybar). En het was gisteren blijkbaar voor het eerst in de X2O( en al z’n voorgangers) dat er geen Belg op het podium stond
Het aantal reacties op HLN decimeert gelijk. Alleen Pogacar is blijkbaar nu nog interessant.
pi_211655923
quote:
9s.gif Op zondag 17 december 2023 19:44 schreef OProg het volgende:

[..]
Is hij ondertussen alweer bij de kapper geweest?
  maandag 18 december 2023 @ 17:33:53 #158
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211660483
quote:
De uitspraak is (uiteraard) afkomstig van een NOS-medewerker.
  maandag 18 december 2023 @ 18:53:02 #160
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211660689
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2023 18:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
De uitspraak is (uiteraard) afkomstig van een NOS-medewerker.
Ja ik weet het. :P
pi_211684979
De nieuwe Belgen doperen niet is uit

https://sporza.be/nl/2023(...)geert~1703091348803/

Misschien kan deze nobuddie wel een keer top-10 rijden dit seizoen!!!1!!
Jack does it in real time...
  donderdag 21 december 2023 @ 16:55:46 #162
14505 OProg
A Life in Music
pi_211693495
quote:
9s.gif Op woensdag 20 december 2023 20:47 schreef DeeBee het volgende:
De nieuwe Belgen doperen niet is uit

https://sporza.be/nl/2023(...)geert~1703091348803/

Misschien kan deze nobuddie wel een keer top-10 rijden dit seizoen!!!1!!
quote:
De UCI erkende dat Aerts het middel niet intentioneel had genomen, maar de Internationale Wielerunie was onverbiddelijk en schorste hem afgelopen zomer na onderzoek effectief tot 16 februari 2024.
Dit is toch niet waar? Ze hebben aangegeven dat hij niet aan kon tonen hoe het wel in zijn lichaam kwam:

quote:
Toon Aerts is er niet in geslaagd om zijn onschuld te bewijzen in zijn dopingzaak tegen de UCI. De 29-jarige Belg hoorde in februari van 2022 dat er letrozole metabolite in zijn urine was gevonden. Ondanks een langdurende zoektocht naar bewijs kon Aerts niet voldoende aantonen waarom hij positief testte.
Van die erkenning kan ik - behalve dat ze het rond Toontje continue heel hard roepen - niet echt veel vinden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_211693532
Morgen de eerste schaakwedstrijd van dit seizoen tussen Wout en Mathieu.
pi_211694062
quote:
15s.gif Op donderdag 21 december 2023 16:55 schreef OProg het volgende:

[..]
[..]
Dit is toch niet waar? Ze hebben aangegeven dat hij niet aan kon tonen hoe het wel in zijn lichaam kwam:
[..]

Jawel.
pi_211696213
quote:
15s.gif Op donderdag 21 december 2023 16:55 schreef OProg het volgende:

[..]
[..]
[..]
Van die erkenning kan ik - behalve dat ze het rond Toontje continue heel hard roepen - niet echt veel vinden.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 18:13 schreef wimderon het volgende:

[..]
Jawel.
Ik ben wel benieuwd naar een bron hiervan?

Want net als @OProg heb ik dit niet gelezen, behalve bij de Belgjes die het klakkeloos van (het entourage van) Aerts zelf overnemen elke keer.

Het UCI statement meldt het niet: https://www.uci.org/press(...)bJF7s43nU2mqprWBAQHL

Ben nu het verdict zelf aan het lezen om te zien wat ze zeggen, zie: https://assets.ctfassets.(...)CI_v._Toon_Aerts.pdf

Edit: verdict zegt dat de UCI niet heeft kunnen bewijzen dat het intentional was, dat is ook de reden dat hij slechts 2 jaar schorsing heeft gekregen (ipv 4 jaar). Het is echter vrij gangbaar dat dit gebeurt, aangezien de UCI moet kunnen bewijzen dat er bewust doping is gebruikt. Zonder correspondentie of politieinvloed (grotere zaken of een heterdaadje zoals die atleet met een spuit in z'n arm) zal dit niet snel mogelijk zijn.

Kamp Aerts maakt dit groter dan het is in mijn ogen, want het betekent alleen dat ze geen materiaal hebben waarop je het in je mik steekt of geen berichten naar de ploegleiding ofzo. Ook doet Sporza een rare frame door te doen alsof Toon slachtoffer is en hij (onterecht) 2 jaar heeft gekregen ipv 0, terwijl hij dus al terecht en volgens de regels twee jaar strafvermindering heeft gehad (van 4 naar 2).

[ Bericht 12% gewijzigd door DeeBee op 21-12-2023 20:57:37 ]
pi_211696943
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef DeeBee het volgende:

[..]
[..]

Want net als @:OProg heb ik dit niet gelezen, behalve bij de Belgjes die het klakkeloos van (het entourage van) Aerts zelf overnemen elke keer.

Het UCI statement meldt het niet: https://www.uci.org/press(...)bJF7s43nU2mqprWBAQHL

Ben nu het verdict zelf aan het lezen om te zien wat ze zeggen, zie: https://assets.ctfassets.(...)CI_v._Toon_Aerts.pdf

Edit: verdict zegt dat de UCI niet heeft kunnen bewijzen dat het intentional was, dat is ook de reden dat hij slechts 2 jaar schorsing heeft gekregen. Het is echter vrij gangbaar dat dit gebeurt, aangezien de UCI moet kunnen bewijzen dat er bewust doping is gebruikt. Zonder correspondentie of politieinvloed (grotere zaken of een heterdaadje zoals die atleet met een spuit in z'n arm) zal dit niet snel mogelijk zijn.

Kamp Aerts maakt dit groter dan het is in mijn ogen, want het betekent alleen dat ze geen materiaal hebben waarop je het in je mik steekt of geen berichten naar de ploegleiding ofzo...
Verbaas me wel over opmerkingen uit die kamp om geen zuivel te drinken/eten in Flamanville als in verslag staat dat het waarschijnlijk uit een supplement komt, waar koemelk in zit.
pi_211697255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Verbaas me wel over opmerkingen uit die kamp om geen zuivel te drinken/eten in Flamanville als in verslag staat dat het waarschijnlijk uit een supplement komt, waar koemelk in zit.
Dat is allemaal gewoon marketing voor Toon Aerts, net als die slachtofferrol door te doen alsof hij dus "onterecht" geschorst is, terwijl dit een volkomen gangbare procedure is (met precedenten en vergelijkbare gevallen). Ook is de standaardstrafmaat dus 4 jaar en niet 2 jaar, maar gezien de hoeveelheid straffen die 2 jaar zijn is het dus eerder gangbaar dan niet dat de UCI niet kan bewijzen dat het bewust is genomen. Dus Aerts is helemaal geen speciaal geval, maar dit wordt ook weer gepushed als narratief en klakkeloos overgenomen door spreekbuis Sporza.
pi_211699260
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef DeeBee het volgende:

[..]
[..]

Want net als @:OProg heb ik dit niet gelezen, behalve bij de Belgjes die het klakkeloos van (het entourage van) Aerts zelf overnemen elke keer.

Edit: verdict zegt dat de UCI niet heeft kunnen bewijzen dat het intentional was, dat is ook de reden dat hij slechts 2 jaar schorsing heeft gekregen (ipv 4 jaar). Het is echter vrij gangbaar dat dit gebeurt, aangezien de UCI moet kunnen bewijzen dat er bewust doping is gebruikt. Zonder correspondentie of politieinvloed (grotere zaken of een heterdaadje zoals die atleet met een spuit in z'n arm) zal dit niet snel mogelijk zijn.

Kamp Aerts maakt dit groter dan het is in mijn ogen, want het betekent alleen dat ze geen materiaal hebben waarop je het in je mik steekt of geen berichten naar de ploegleiding ofzo. Ook doet Sporza een rare frame door te doen alsof Toon slachtoffer is en hij (onterecht) 2 jaar heeft gekregen ipv 0, terwijl hij dus al terecht en volgens de regels twee jaar strafvermindering heeft gehad (van 4 naar 2).
Punt 132 staat dat wel.
pi_211702542
Hebben we er al een beetje zin in?
pi_211702556
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 10:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben we er al een beetje zin in?
Ik verwacht dat dit veel minder spannend gaat worden dan men in België denkt/hoopt.
pi_211703822
Zin in! Al verwacht ik niet veel spanning. Denk dat dat er meer over een week is, als Matje 3 dagen achter elkaar koerst

Maar een mooie strijd sla ik niet af
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_211703842
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2023 10:06 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik verwacht dat dit veel minder spannend gaat worden dan men in België denkt/hoopt.
Weten we al hoe het er bij ligt? Heeft Pia een lokale moesson veroorzaakt om het spannend te maken?
  vrijdag 22 december 2023 @ 12:11:33 #173
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_211704134
Hoeveel kans zou een Iserbyt of Nys zichzelf toedichten?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_211704249
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 12:11 schreef Fretwork het volgende:
Kans op een verkoudheid? Vrij groot :D
pi_211704859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 12:11 schreef Fretwork het volgende:
Zoveel kans dat ze er niet eens bij zijn vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')