Het is geen Belgensport meerquote:
Beter dan Siffanquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:13 schreef Mansjester het volgende:
Vind het wel knap dat Pidcock relatief zo goed Nederlands praat,terwijl hij er niet woont of iets.
Heeft er wel lang gewoond, geloof ik, zeker in de winterperiodequote:Op zaterdag 16 december 2023 16:13 schreef Mansjester het volgende:
Vind het wel knap dat Pidcock relatief zo goed Nederlands praat,terwijl hij er niet woont of iets.
Op het gemak? laatste ronde 30 seconden langzamer dan Pidcock. Uitbollen in plaats van op de rollenquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
27 seconden is niet zo'n groot verschil MAtje heeft op zijn gemak gereden de laatse ronden
Hij was dus gewoon leeg!quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Op het gemak? laatste ronde 30 seconden langzamer dan Pidcock. Uitbollen in plaats van op de rollen
quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alleen die mat in de nek bij Mathieu zeg.
quote:Het was een opvallend beeld tijdens de eerste cross van Mathieu van der Poel dit seizoen. In Herentals dook de wereldkampioen op met een nektapijtje. Is de kapper met vakantie of is het een bewuste keuze? De Nederlander legde het achteraf zelf uit.
Tijdens de televisie-uitzending van de X2O Cross in Herentals was er veel te doen rond ‘het matje van Matje’. Mathieu van der Poel viel namelijk op met zijn nektapijt. “Ik heb heel lang in Spanje gezeten en niet naar de kapper geweest”, lacht de wereldkampioen het weg. “Het begon te groeien en toen heb ik besloten om het eens wat langer te laten staan.”
Maar al snel viel de link met vader Adrie van der Poel, die destijds ook een mullet had. “Dat heb ik inderdaad ook gezien, daar ga ik nu ook voor. Ik wil het langer hebben dan ons pa vroeger”, spot Van der Poel. “Maar daar zal ik nog enkele jaren voor moeten sparen.” Rijdt de Nederlander straks ook het klassieke voorjaar met zijn nektapijt? “Misschien wel hé.”
En vriendin Roxanne? Zou zij fan zijn van Mathieu’s nieuwe haarstijl? “Nee, helemaal niet. Nog een reden extra dus om het te laten staan.”
Hij zag er niet leeg uit toen hij de finishlijn passeerde. Mocht het nodig zijn geweest had hij nog echt wel sneller kunnen eindigen.quote:
Dan zullen het wel Pid en Pie Alv worden vandaag.quote:Op zondag 17 december 2023 09:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Citadelgenot.
Gelukkig zonder de fenomenen Fem en Mathieu waardoor we al kijker twee spannnende crossen mogen verwachten.
quote:Op zondag 17 december 2023 07:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij zag er niet leeg uit toen hij de finishlijn passeerde. Mocht het nodig zijn geweest had hij nog echt wel sneller kunnen eindigen.
4 Keer op z’n crossfiets gezeten sinds het behalen van z’n WK, misschien volgend seizoen maar 2 of 3 keer dan.quote:Op zondag 17 december 2023 10:07 schreef franklop het volgende:
Matje heeft gewoon te hard getraind. Einde voorjaar
Gelukkig is de helft niet te bekijkenquote:Op zondag 17 december 2023 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
Op sporza.be de mooiste crossen in Namen van de afgelopen jaren
?quote:Op zondag 17 december 2023 13:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Het Citadel-genot is inmiddels begonnen.
Zoe lijkt me wat zwaar voor dit werk, ondanks haar mtb kwaliteitenquote:Op zondag 17 december 2023 13:39 schreef Nober het volgende:
Albert: Geen top 5 voor Worst vandaag
Topfavoriet
Albert: Pieterse
Van Loy: Bäckstedt
Zelfs te zwaar voor haar fiets!!’quote:Op zondag 17 december 2023 13:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zoe lijkt me wat zwaar voor dit werk, ondanks haar mtb kwaliteiten
Techniek is hier ook belangrijk en daar mogen sommige dames wat meer werk van makenquote:Op zondag 17 december 2023 13:47 schreef franklop het volgende:
Er wordt met minuten gesmeten vandaag
Met de NOS en DE PLAYER heb je genoeg alternatieven als je de reclames zo kut vind.quote:Op zondag 17 december 2023 14:02 schreef Szura het volgende:
Reclame in een cross, het blijft een mensonterende maffiazender
Wow heeft de NOS koers live, ongekendquote:Op zondag 17 december 2023 14:06 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Met de NOS en DE PLAYER heb je genoeg alternatieven als je de reclames zo kut vind.
Alle wereldbekers zijn live bij de NOS dit jaar.quote:Op zondag 17 december 2023 14:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Wow heeft de NOS koers live, ongekend
Nummer 67 mag wel wat ruimte gevenquote:Op zondag 17 december 2023 14:12 schreef Faraday01 het volgende:
Achterblijvers bij de schuine kant is niet fijn.
Te veel mtb en te weinig cross training?quote:Op zondag 17 december 2023 14:14 schreef DiegoFuser het volgende:
De technisch superieure Puck is op de technische stukken zonder uitzondering de mindere dit seizoen. Die heeft een groot probleem.
De twee crossers die hun kat sturen vandaagquote:Op zondag 17 december 2023 14:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Pidcock kan stoppen.
Katten kunnen wel zorgen voor een leuke bandquote:Op zondag 17 december 2023 14:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De twee crossers die hun kat sturen vandaag
In welke startrij begint ie?quote:Op zondag 17 december 2023 14:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Pidcock kan stoppen.
Ze is later begonnen met de crosstrainingen denk ik, maar weegt dat na twee maanden crossen nog zo door?quote:Op zondag 17 december 2023 14:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Te veel mtb en te weinig cross training?
Ik vond het wel grappig er een typisch Vlaamse uitdrukking in te gooienquote:Op zondag 17 december 2023 14:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Katten kunnen wel zorgen voor een leuke band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |