Ook bij pech met de auto en wasmachine?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:22 schreef Fretwork het volgende:
In de podcast met ten Dam meldde Mathieu dat hij normaal Roodhooft belt als bij pech heeft. Maar dit ging toch soepel.
Einde tijdperk Wout. België in mineur.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout wekt ook niet echt de indruk dat hij er zin in heeft. Die laat echt lopen.
Wout was ook niet blij denk ik met ploegpresentatie gisteren in Amsterdam. Mathieu is eergisteren niet naar Amsterdam geweest voor sportgala.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sluit het niet uit. Als Roodhooft in Wollongong was waren er nu twee meisjes vermist.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook bij pech met de auto en wasmachine?
Lijkt me wel anders kan die net zo goed naar een INEOS.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook bij pech met de auto en wasmachine?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Tiesj Benoot is een van de koersbroers van Wout van Aert. Zijn kopman gaf een opvallend ontspannen indruk op de ploegvoorstelling donderdag. Van Aert lijkt vooral meer te willen genieten. "Ik moet just niets" wordt misschien wel zijn echte motto.
Volgens mij hooguit DSM en wat Franse ploegen die geen ketonen gebruiken. Gemeengoed voor de rest.quote:
Gaat nooit meer een koers verliezen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hij oogt sterker dan ooit.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. Als Roodhooft in Wollongong waren er nu twee meisjes vermist.
Het is dan ook niet per se een wondermiddel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij hooguit DSM en wat Franse ploegen die geen ketonen gebruiken. Gemeengoed voor de rest.
Niet echt best voor zijn imago alleen, want hij heeft nu al het imago van een net-niet renner die altijd faalt op de belangrijkste momenten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout weet ook wel dat ie niet gaat winnen als ie niet in topvorm is. Gewoon een trainingswinter met 2e plekken
Zilver? Leg maar bij de rest neer!quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet echt best voor zijn imago alleen, want hij heeft nu al het imago van een net-niet renner die altijd faalt op de belangrijkste momenten.
Het zal moeten gebeuren komende voorjaar of OS, een grote klassieker zoals Momo al zegt. Anders zullen de reacties onder HLN.be niet aan te slepen zijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet echt best voor zijn imago alleen, want hij heeft nu al het imago van een net-niet renner die altijd faalt op de belangrijkste momenten.
Startgeld rapen is zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout weet ook wel dat ie niet gaat winnen als ie niet in topvorm is. Gewoon een trainingswinter met 2e plekken
De klassiekers doet Mathieu ook mee. RIP Wout. Zeker als Pogchamp ook wilt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:27 schreef Momo het volgende:
Wout gaat alles zetten op een paar races volgend jaar, maar als je dan geen OS of klassieker binnen haalt is het wel extra zuur.
Pogi doet geen Vlaanderen of Roubaixquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De klassiekers doet Mathieu ook mee. RIP Wout. Zeker als Pogchamp ook wilt.
Heb nog niet naar de programma's gekeken van de toppers. Zondequote:Op vrijdag 22 december 2023 15:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Pogi doet geen Vlaanderen of Roubaix
Die slaat Vlaanderen over. Wout slaat zelfs San Remo over volgens de berichtenquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De klassiekers doet Mathieu ook mee. RIP Wout. Zeker als Pogchamp ook wilt.
Mathieu slaat San Remo eventueel ook over toch?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die slaat Vlaanderen over. Wout slaat zelfs San Remo over volgens de berichten
Dat had ik nog niet meegekregen, dus geen idee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Mathieu slaat San Remo eventueel ook over toch?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is programma van Jonas uberhaupt bekend? Of zwijgen ze weer eens daarover?
Gewoon een pittige training aan het doenquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:36 schreef Fretwork het volgende:
Zou Mathieu afzien aan het veinzen zijn? Gewoon uit respect voor Wout en de cross?
Dat zou jammer zijn. Lekker gratis 300km meepakken zou Adri zeggen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Mathieu slaat San Remo eventueel ook over toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |