https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Op een zeiknat veld ook. Misschien moet ik mijn 4-2 voorspelling wel terugnemen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:47 schreef Coco het volgende:
Nu zal PSV - Twente wel mokersaai worden
Het gevecht tussen de Griekse helden is geslecht.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Zipportal het volgende:
USV Hercules gaat van de Derde Divisie A naar de SUPER LEAGUE.
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:52 schreef Elan het volgende:
@:Kingroland heeft het avondgebed overgeslagen?
GodGod.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:29 schreef Zipportal het volgende:
God juicht voor USV Hercules. @:KingRoland dus ook.
Pushmeldingenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Zipportal het volgende:
USV Hercules gaat van de Derde Divisie A naar de SUPER LEAGUE.
En als ik je quote?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:55 schreef KingRoland het volgende:
als je mij mentioned voeg een afbeelding of een video van een Aziatische persoon anders reageer ik niet.
bij voorkeur k-pop
Roodquote:Op donderdag 21 december 2023 20:56 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:kingroland wat is je lievelingskleur
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft ook altijd geluk
Maar dat is racistisch.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt ook spleetogen maken als je post
De gemeente zal wel spijt hebben van deze koopquote:Op donderdag 21 december 2023 20:59 schreef GGMM het volgende:
PSV weet als professionele club geen veld neer te leggen dat tegen een beetje regen kan.
Wat een gnante vertoning
heeft hij niet van dezelfde ploeg verloren lolquote:Op donderdag 21 december 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Michiel heeft gesproken
quote:Op donderdag 21 december 2023 21:00 schreef Coco het volgende:
@:GGMM blijft maar proberen de ellende van Ajax te vergeten.
Is ggmm dan voor Ajax?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:00 schreef Coco het volgende:
Jij vertelt dit ook erg laat aan mij.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit seizoen voor Feyenoord maar denk erover een transfer te maken naar psv
Beetje zuur komt hij wel over h.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:00 schreef Coco het volgende:
Ja, maar dat mag.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje zuur komt hij wel over h.
quote:Op donderdag 21 december 2023 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje zuur komt hij wel over h.
Moet PSV niet vanavond? (Als ze het veld eindelijk op orde hebben)quote:Op donderdag 21 december 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we maar gewoon gaan loten
PSV heeft de accommodatie niet voor elkaar.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet PSV niet vanavond? (Als ze het veld eindelijk op orde hebben)
Akkoord.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV heeft de accomodatie niet voor elkaar.
Dus FC Twente gaat door.
Ook maar 4 vingers.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ja dus, want hier zit een extra been
[ afbeelding ]
Ik snap het wel... Verliezen van de nummer 10 uit de derde divisie kan natuurlijk, als ajax zijnde, maar het doet natuurlijk wel pijn.quote:
Oh vertelquote:Op donderdag 21 december 2023 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag @:onlogisch en @:tong80 nagemaakt in AI, maar dat topic is echt totaal mislukt
Dat wordt me te laat helaas. (Ik heb werk)quote:Op donderdag 21 december 2023 21:23 schreef Zipportal het volgende:
Om 22:00 zal het wat droger zijn daar. Hup voetballen.
Toch wel het dieptepunt van de dag, dat je de foto van Benji niet meer hebt dat hij naar een prachtige post van mij kijktquote:Op donderdag 21 december 2023 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag @:onlogisch en @:tong80 nagemaakt in AI, maar dat topic is echt totaal mislukt
Oh ja die moet nog ergens op m'n pc staanquote:Op donderdag 21 december 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch wel het dieptepunt van de dag, dat je de foto van Benji niet meer hebt dat hij naar een prachtige post van mij kijkt
Dan moeten ze spelen, terwijl de vakantie al begonnen is!quote:Op donderdag 21 december 2023 21:23 schreef Zipportal het volgende:
Om 22:00 zal het wat droger zijn daar. Hup voetballen.
Als je link hebt naar een post waar die in stond kan ik er wellicht iets mee.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch wel het dieptepunt van de dag, dat je de foto van Benji niet meer hebt dat hij naar een prachtige post van mij kijkt
Doe je bestquote:Op donderdag 21 december 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die moet nog ergens op m'n pc staan
Ik ga NU zoeken
Ik heb wel een link voor jequote:Op donderdag 21 december 2023 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je link hebt naar een post waar die in stond kan ik er wellicht iets mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2023 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel een link voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HelaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hoe groot is de kans dat het den wel bespeelbaar is?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:33 schreef Maver24 het volgende:
Jezus wat een deceptie. Speel dan om 10 uur. Knvb is echt een grafzooitje
PSV moet gewoon de afvoer in orde hebben.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:33 schreef Maver24 het volgende:
Jezus wat een deceptie. Speel dan om 10 uur. Knvb is echt een grafzooitje
Het begin van het einde.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV moet gewoon de afvoer in orde hebben.
Op zich eens, maar dit is niet bepaald een terugkerend probleem bij PSV. Uiteindelijk ben je ook afhankelijk van de capaciteit van de afwatering buiten het stadion en na maanden van uitzonderlijk veel regen houdt het een keer op als er zo veel op een avond valt.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Arme Dommelquote:Op donderdag 21 december 2023 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op zich eens, maar dit is niet bepaald een terugkerend probleem bij PSV. Uiteindelijk ben je ook afhankelijk van de capaciteit van de afwatering buiten het stadion en na maanden van uitzonderlijk veel regen houdt het een keer op als er zo veel op een avond valt.
Je hebt zelf de afvoer niet op ordequote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Die staat inderdaad hoog. Maar in het hele land sluiten de keringen en sommige zelfs voor het eerst in decennia. Er is dus echt wel wat aan de hand qua regenval.quote:
Like gegevenquote:
De stad, de fles, de hoeren en vites.quote:
Wel goede biersmaak broederquote:Op donderdag 21 december 2023 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Had net een Affligem Tripel geopend en nu moet ik het doen met Real ofzo. Erg jammer.
De Rijn*quote:Op donderdag 21 december 2023 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De stad, de fles, de hoeren en vites.
Ja sorry ik heb al even geen reden gehad het te roepen.quote:
Ja dat is zo.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb al even geen reden gehad het te roepen.
PSV/Twente met een combi-team.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:41 schreef Zorro het volgende:
Loten kan die Veerman voor geen meter zie ik wel.
Feyenoord - PSV/Twente hoe verzin je het.
PSV dus.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PSV/Twente met een combi-team.
https://fctwenteheraclesacademie.nl/quote:Op donderdag 21 december 2023 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PSV/Twente met een combi-team.
Dit bedoelde hij anders hoop ik?quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dat nou weer voor gelul van Valentijntje dat profclubs niet tegen amateurs zouden moeten spelen in de beker
Dat is juist de charme van dit toernooi.
Akkoord.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We gaan NIET quotes misplaatsen.
quote:
Dit is de laatste ronde voor de amateurploegen.quote:
Jij vond Hercules - Ajax niet leuk?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is de laatste ronde voor de amateurploegen.
In de kwartfinales wil ik gewoon leuke wedstrijden zien
quote:
36 bussen uit KaZ las ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:13 schreef TjjWester het volgende:
Zitten er alleen quick boys in het stadion? De AZ fans zijn behoorlijk stil.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Jammer, Mario Been was niet in Weiteveen. @:Caland @:de_boswachter
Nou nou nou.quote:
Nou, ik weet niet of je de wedstrijd kijkt maar als je dit ziet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Witte zakdoekjes als je vierde staat, eigen spelers uitfluiten
Dat was al na 10 minuten, zuur kutclubjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je de wedstrijd kijkt maar als je dit ziet meer dan terecht.
Door de afgelopen maanden ja. Het verloop van de stand is nou niet echt positief, waar gaat dat eindigen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was al na 10 minuten, zuur kutclubje
Mja wat verwacht je dan realistisch beschouwd als supporter? Mee doen voor het kampioenschap?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Door de afgelopen maanden ja. Het verloop van de stand is nou niet echt positief, waar gaat dat eindigen.
[ afbeelding ]
Kansloos Europees avontuur erbovenop.
Het is dat we Pavlidis (nog) hebben.
Ik weet niet of de supporters die met witte doekjes zwaaien realistisch beschouwen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja wat verwacht je dan realistisch beschouwd als supporter? Mee doen voor het kampioenschap?
NEE.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 05:11 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Mensen, ik heb een roodzwart hart.
Nee, ik ben zeker niet verward.
Ik hoop dat mijn cluppie het haalt.
Anders hebben we gefaald.
Daarom stel ik nu de vraag.
Wint Excelsior vandaag?
Straks dan ben ik weg van huis.
'k Ben niet voor Excelsior Maassluis.
Toch hoop ik dat die club wint.
Woehhh, Jamai die heet geen Hind.
Daarom stel ik nu de vraag.
Wint Excelsior vandaag?
Wint Excelsior van Groningen?
Wint Excelsior van ADO?
Oh, we mogen flink gaan hopen.
Want de loting die ligt open.
Stel gewoon de vraag.
Wint Excelsior vandaag?
#Excelsior4Bekerwinnaar #EuropaLeague4Excelsior
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:41 schreef TjjWester het volgende:
Zal me niks verbazen als de quick boys als eerste scoren.
Jouw bed staakt. Opblijven jij.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:29 schreef Zorro het volgende:
Rot op met je staking om een paar kutbekertjes.
Ik wil een beetje op tijd naar bed ja!
Een bekertje is idd wat overdreven, maar de lompheid van supporters vind ik nog een stuk kinderachtiger.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:32 schreef RipCity het volgende:
Wat een kinderachtig land zijn we toch
Het overkomt iedere club wel een keer, al denk ik ook dat Pascal er uit ligt.quote:
quote:
Haha hoe ze daar onder staan met die witte zakdoekjes achter het doel slaat ook nergens op. Tienertour.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een bekertje is idd wat overdreven, maar de lompheid van supporters vind ik nog een stuk kinderachtiger.
[..]
Het overkomt iedere club wel een keer, al denk ik ook dat Pascal er uit ligt.
De wedstrijd is gestaakt omdat Quick Boys supporters door het dolle heen waren en er wat vreugdebier op het veld kwamquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
Sommige AZ-supporters zijn wel enorme losers, zeg. Het is een leuke club en ze draaien aardig mee soms, maar de supporters denken dat ze stoer zijn en domme dingen moeten doen, en ja, dat is ook mis bij andere supporters van andere clubs. Maar de boel saboteren omdat een amateurclub scoort, dan ben je wel erg zielig.
Deze grap kan nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
Ik snap dat gezeur om die bekertjes niet. Het is toch een bekerwedstrijd?
Hallo Caland.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
De wedstrijd is gestaakt omdat Quick Boys supporters door het dolle heen waren en er wat vreugdebier op het veld kwam
De Nederlandse bekrompenheid valt niet te verdragen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
De wedstrijd is gestaakt omdat Quick Boys supporters door het dolle heen waren en er wat vreugdebier op het veld kwam
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
Dat is vreemd toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik beantwoord gewoon mijn eigen vraag.
Zelfs de Duitsers zijn minder plichtsgetrouwquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Nederlandse bekrompenheid valt niet te verdragen.
Award voor post van de dag. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
Ik wil er gewoon een leuke positieve avond van makenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, dit is apart. Maar hallo.
Ok duidelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:42 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee hoor, want nu weten we het antwoord. Dat wisten we vanochtend nog niet.
Win ik ook eens watquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Award voor post van de dag. Gefeliciteerd
Na twee weken in het buitenland is het weer even wennen aan de aanstelleritus in dit land.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs de Duitsers zijn minder plichtsgetrouw
Hoe was de leukste stad van Europa?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na twee weken in het buitenland is het weer even wennen aan de aanstelleritus in dit land.
Vreugdebier. Gisterenochtend nog wat vreugdebier in de nek gegooid van mensen in de metro om 7 uur. Vonden ze prima, het is maar vreugdebier! Nee effe serieus, een beker is een wat strakke regel, maar vreugdebier wordt altijd gebracht alsof het per ongeluk gaat, maar je kan prima juichen zonder dat je hele bier uit je hand glipt. Ik zal wel een oude zeikerd zijn en de romantiek achter topsport niet begrijpen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet, het is niet dat AZ nu opeens beter is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:44 schreef Kopiko het volgende:
Zwaai je nu dan door met je witte zakdoekje
Dat moet je ook zeker niet doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wow. Ik neem dit maar niet persoonlijk op.
Heb jij wel eens in een ramvol uitvak gestaan met een volle beker bier terwijl er een hele belangrijke goal werd gescoord?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vreugdebier. Gisterenochtend nog wat vreugdebier in de nek gegooid van mensen in de metro om 7 uur. Vonden ze prima, het is maar vreugdebier! Nee effe serieus, een beker is een wat strakke regel, maar vreugdebier wordt altijd gebracht alsof het per ongeluk gaat, maar je kan prima juichen zonder dat je hele bier uit je hand glipt. Ik zal wel een oude zeikerd zijn en de romantiek achter topsport niet begrijpen.
Kan ook niet missen met al die droeftoeters van toen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je ook zeker niet doen.
Jij bent mijn lievelings ex-collega
Wel een keer bij System of a Down in Ziggo Dome. Halve liter bier vloog uit mijn beker toen het concert begon, maar 10 seconden later was de beker weer vol zoveel vloog er door de luchtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij wel eens in een ramvol uitvak gestaan met een volle beker bier terwijl er een hele belangrijke goal werd gescoord?
Wat ga je kijken?quote:
Ok,ok. Verrassende wending. Warm bad ineens dit. Leuk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon een leuke positieve avond van maken
Er is al genoeg haat in de wereld
Wat een barbaren, staken dat concertquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een keer bij System of a Down in Ziggo Dome. Halve liter bier vloog uit mijn beker toen het concert begon, maar 10 seconden later was de beker weer vol zoveel vloog er door de lucht
Een oase om rond te lopen in een stad waar mensen een tranquillo bestaan leiden. Veel op de straat. Geen vermoeiende mensen, gewoon genieten. Dankzij de boekjes/gidsen de fijnere/volkse barretjes bezocht. Een waar genoegen. En Sevilla v Alaves als mooie klapper.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe was de leukste stad van Europa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |