https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hup Groene Ster![]()
Thx.quote:
Poar neem'n. @R-woud93quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
In Lisse is gewoon iedereen in de kantine gaan staan
Amateurgenot
De 27 volgers van Bert maken weer driftig aantekeningen na deze inzichten.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:59 schreef Caland het volgende:
GAE wordt in de verlenging gewoon 1-3
De hoop is gevestigd op Quick Boys
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
90+4 Utrecht - RKC gestaakt vanwege bliksem genot
Gezien de prestaties van Groningen snap ik wel dat ie aan de pillen gaat.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Dick naar een festivalletje geweest dit weekend?
Ze gokken op de return denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heracles weet niet dat de bal tussen de palen moet
Veel van die clubs zijn ook gewoon beter dan rechterrijtje eerste divisie. Maar als eredivisieclub mag je er niet van verliezen natuurlijkquote:
Wel grappig dat er bij veel wedstrijden wel goals zijn maar bij PEC, Fortuna en Groningen niet. Heracles heeft ook al niet gescoord.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel van die clubs zijn ook gewoon beter dan rechterrijtje eerste divisie. Maar als eredivisieclub mag je er niet van verliezen natuurlijk
1quote:Op woensdag 1 november 2023 20:42 schreef Ploplap het volgende:
Op welke ESPN kan ik het schakelprogramma bekijken?
Ja, soms blijft men wat langer hangen.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:46 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Lol vaag. Ik krijg SPA-RKC te zien
kan je wel grappig over doen, maar AFC is van origine wel de club van Amsterdam (1895 opgericht) net zoals Sparta dat is van Rotterdam.quote:
FCE is de club van Eindhovenquote:Op woensdag 1 november 2023 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je wel grappig over doen, maar AFC is van origine wel de club van Amsterdam (1895 opgericht) net zoals Sparta dat is van Rotterdam.
In Eindhoven zal dat niet anders zijn, Ik geloof niet dat PSV daar de eerste was.
1-1quote:Op donderdag 2 november 2023 20:10 schreef wimderon het volgende:
Willem II achter tegen hoofdklasser SJC Noordwijk.
Genot, hopelijk in de Galgenwaardquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hercules - Ajax
Pittig voor Ajax.
En HHC Hardenberg.quote:Op zondag 17 december 2023 16:01 schreef De_Kraam het volgende:
Fok wenst het sympathieke Hercules veel succes.
Hup Herculesquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Donderdagavond al loten.![]()
![]()
![]()
@:coco @:de_boswachter @:powerloungen @:de_kraam
Loting in de Kuipquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Donderdagavond al loten.![]()
![]()
![]()
@:coco @:de_boswachter @:powerloungen @:de_kraam
Ik ga erheen genotquote:Op zondag 17 december 2023 16:01 schreef De_Kraam het volgende:
Fok wenst het sympathieke Hercules veel succes.
jaloers hee, er zijn heel weinig kaartjes he, wel flauwquote:
Wat is jouw top 3 beste spits eredivisie?quote:Op woensdag 20 december 2023 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pavlidis scoort ook tegen HHC Hardenberg.
Dan ben je eenhele grote.
Brilkever.quote:
Oh ik weet waarom je dit vraagt.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3 beste spits eredivisie?
Die spelen dan ook niet in De Kuip,quote:Op woensdag 20 december 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het lijkt Kenneth Perez geweldig mooi om voor Feyenoord te voetballen in De Kuip.
Dat hoor je ze nooit zeggen over PSV.
Dan had hij met zijn laffe hoofd naar Feyenoord moeten gaan in plaats van naar PSV in 2007quote:Op woensdag 20 december 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het lijkt Kenneth Perez geweldig mooi om voor Feyenoord te voetballen in De Kuip.
Dat hoor je ze nooit zeggen over PSV.
Modderworstelen.quote:
Topclubs kunnen beter geen spits uit de Eredivisie halen.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Topclubs kunnen beter Luuk halen.
Ayasequote:Op woensdag 20 december 2023 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Topclubs kunnen beter Luuk halen.
Hoeveel scheidsrechters zijn er eigenlijk op de hand van Feyenoord?quote:Op woensdag 20 december 2023 22:50 schreef PSVCL het volgende:
Blijft vreemd dat Feyenoord supporter Van Boekel Feyenoord mag fluiten
https://www.forzanec.nl/n(...)duel-nec-in-de-kuip/quote:Op woensdag 20 december 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel scheidsrechters zijn er eigenlijk op de hand van Feyenoord?
Ik ben de tel kwijt
Dat was mijn vraag niet.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.forzanec.nl/n(...)duel-nec-in-de-kuip/
Goeie bron wel.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.forzanec.nl/n(...)duel-nec-in-de-kuip/
We vragen het Arne even, hoe het gaat met de wedstrijd tegen de arbitrage.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel scheidsrechters zijn er eigenlijk op de hand van Feyenoord?
Ik ben de tel kwijt
Geloven jullie nu zelf nog dat jullie de beker gaan winnen?quote:Op woensdag 20 december 2023 09:42 schreef Paul het volgende:
En niemand die ons gelooft, en niemand die ons gelooft. Wij gaan die beker winnen, wij gaan die beker winnen, wij gaan die beker winneeeeeeennnnnnn. En niemand die ons gelooft!
#EuropaLeague4Utreg
#EuropaLeague4Feyenoord? Wil jij dan niet de Champions League halen?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:18 schreef Caland het volgende:
En niemand die ons gelooft, en niemand die ons gelooft. Wij gaan die beker winnen, wij gaan die beker winnen, wij gaan die beker winneeeeeeennnnnnn. En niemand die ons gelooft!
#EuropaLeague4Feyenoord
4-2.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:55 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste test van het jaar
Gezellig.quote:
Een mod is nooit te laat, noch te vroeg, hij arriveert precies wanneer hij dat bedoelt.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent te laat.
Veel te laat
Narcistquote:Op donderdag 21 december 2023 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Een mod is nooit te laat, noch te vroeg, hij arriveert precies wanneer hij dat bedoelt.
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JEZUS WAT EEN ONGEKENDE KUTCLUB IS DIT AJAX
Lijkt wel proza. Wat een romanticus ben jij.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Een mod is nooit te laat, noch te vroeg, hij arriveert precies wanneer hij dat bedoelt.
Gewoon gejat uit een bekende film.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt wel proza. Wat een romanticus ben jij.
Coco the Greyquote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt wel proza. Wat een romanticus ben jij.
Oh.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon gejat uit een bekende film.
Socutera en Zendtijd voor Politieke Partijen zijn veel belangrijkerder. Lijkt me geen goed idee om Overheidsgeld uit te geven aan het uitzenden van G-voetbal.quote:Op donderdag 21 december 2023 18:51 schreef Mansjester het volgende:
Ajax wordt niet eens op een open kanaal uitgezonden
Pisces is sowieso niet de snuggerste.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou jou niet uitnodigen voor een film pub quiz.
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Pisces is sowieso niet de snuggerste.
Gelukkig heeft ze wel tig masters.
quote:Mentale problemen bij werkenden hadden het hele jaar duidelijke impact op het totale verzuim. Ruim een vijfde van alle dagen die mensen in totaal verzuimen, komt voort uit klachten die verband houden met stress, zoals piekeren, lusteloosheid en gespannenheid. Dit komt met name voor in sectoren als het onderwijs, de zorg en het openbaar bestuur. Vooral hoogopgeleide vrouwen krijgen steeds vaker te maken met burn-outs.
SOW koekoekquote:Op donderdag 21 december 2023 19:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Pisces is sowieso niet de snuggerste.
Gelukkig heeft ze wel tig masters.
Het lek was toch boven?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zie geen verschil in kwaliteit tussen Ajax en en de amateurs van Hercules.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |