Ja, die heeft ze. In haar rol als werkgever. De politie valt rechtstreeks onder het ministerie van J&V. Gemeenteambtenaren uiteraard niet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 01:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ok maar blijkbaar heeft de minister autoriteit over die kledingvoorschriften.
Het is een regeling.quote:Op dinsdag 19 december 2023 01:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://wetten.overheid.nl/BWBR0036382/2023-07-05
Is gewoon wettelijk vastgelegd?
Waar gaat dit over? Welke linkse partij heeft dit doorgedrukt? Wie heeft zichzelf ermee?quote:Op maandag 18 december 2023 23:55 schreef Brandhout14 het volgende:
Als je als linkse partij zo verbijsterd was dat de PVV de grootste kon worden, maar ondertussen dit soort acties doordrukt ben je echt compleet achterlijk. Voordeel is wel dat ze er voornamelijk zichzelf mee hebben.
Maar wel een sekte.quote:
Denk zelf dat er meer diversiteit in gedachtegoed zit onder PVV stemmers dan bij D66 danwel Groenlinks.quote:
Ik ben wel benieuwd of mensen ook boos worden als een gemeente de belastingen verlaagt, terwijl de landelijke overheid de belastingen verhoogt. 'Ze negeren duidelijk het signaal van de minister!'quote:Op dinsdag 19 december 2023 01:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar inkomstenbelasting hoort uiteraard niet tot de bevoegdheden van de gemeente. Al kan de gemeente natuurlijk wel stemmen voor lagere gemeentelijke belastingen. Niet over de belastingen die een andere overheid int.
Ook kan de gemeente inderdaad best stemmen voor een hogere maximumsnelheid. Zij het uiteraard alleen voor zover dat de wegen betreft waar de gemeente over gaat, dus geen rijkswegen of provinciale wegen. Als de gemeente de snelheid op een weg van 50 naar 70 wil verhogen, dan kan dat. En je ziet nu in Amsterdam dat het omgekeerde gebeurt en de gemeente ervoor kiest om de maximumsnelheid op heel veel wegen juist te verlagen.
Onzinnig voorbeeld, het rijk heeft niets te maken met gemeentelijke belastingen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:21 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of mensen ook boos worden als een gemeente de belastingen verlaagt, terwijl de landelijke overheid de belastingen verhoogt. 'Ze negeren duidelijk het signaal van de minister!'
Goed zo, je bent er bijna. Waar gaat het rijk nog meer niet over?quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:54 schreef Brandhout14 het volgende:
[..]
Onzinnig voorbeeld, het rijk heeft niets te maken met gemeentelijke belastingen.
Dit valt onder de categorie Science Fiction & Fantasy.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:21 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of mensen ook boos worden als een gemeente de belastingen verlaagt, terwijl de landelijke overheid de belastingen verhoogt. 'Ze negeren duidelijk het signaal van de minister!'
Nee hoor, zie het topic dat daarover momenteel loopt. In een aantal gemeenten wordt de belasting volgend jaar lager.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit valt onder de categorie Science Fiction & Fantasy.
Formeel gezien gaat het rijk inderdaad niet over boa's, maar je kunt boa's en agenten niet helemaal los van elkaar zien aangezien ze beiden deel uitmaken van het hele handhavingsapparaat. Je moet voor de gehele handhaving een neutrale uitstraling hebben en religie is per definitie niet neutraal.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Goed zo, je bent er bijna. Waar gaat het rijk nog meer niet over?
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef Mylene het volgende:
Nu ook in Utrecht: Utrechtse boa's mogen vanaf vandaag religieuze uitingen dragen op uniform
Ach ja, waarom zouden we kerk en staat ook gescheiden houden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef Mylene het volgende:
Nu ook in Utrecht: Utrechtse boa's mogen vanaf vandaag religieuze uitingen dragen op uniform
Artikel gelezen? Boa's zijn juridisch geen politieagenten maar in dienst van de gemeente.quote:Op maandag 18 december 2023 16:48 schreef halfway het volgende:
Als burgemeester moet je gewoon gehoorzamen. Zou een mooie bende worden als iedereen maar doet waar die zin in heeft.
Tevens Marokkaans, niet echt handig dit.
Dit wordt gewoon nog meer agressie jegens boa's.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ach ja, waarom zouden we kerk en staat ook gescheiden houden.
Ik zou het juist fijn vinden als ambtenaren wat meer mens zouden zijn in plaats van helemaal doorgeslagen en zielloos zoals bij de Toeslagenaffaire. In dienst van de overheid zonder moreel geweten.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:02 schreef ZarB het volgende:
Je eigen identiteit is toch totaal irrelevant voor een uniformen-beroep.
Doorgeslagen woke shit.
Eigenlijk vind ik het niet uitmaken of je de landelijke politiek nu aan je laars lapt over dit onderwerp of over de spreidingswet. Maar je zult zien dat als straks gemeenten zich niet houden aan de spreidingswet dat Arnhem en Utrecht over de rooie zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef Mylene het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef Mylene het volgende:
Zou een beter voorbeeld zijn als Arnhem en Utreg politieagenten met hoofddoek enzo zouden toestaan want dat mag idd niet van de wetgeverquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet uitmaken of je de landelijke politiek nu aan je laars lapt over dit onderwerp of over de spreidingswet. Maar je zult zien dat als straks gemeenten zich niet houden aan de spreidingswet dat Arnhem en Utrecht over de rooie zijn.
Het heet niet voor niks UNI-FORM...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef Mylene het volgende:
Ik word een beetje ziek van die keppeltjes die er steeds bij vermeld worden, volgens mij is er geen enkele jood die daar moeilijk over doet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef Mylene het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |