abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211618285
Met de kerstspirit en kado tips ideeen en wensen.
Met een meidenkwartet
pi_211618615
Ik wil mezelf dus een schilderen-op-nummer cadeau doen (meer dan 1 trouwens.... :+ ), maar merk dat ik er toch wat moeite mee heb....
Ik heb een mooie kortingscode van 20% en heb nog geld liggen dat ik ooit heb gekregen voor een klusje dat ik gedaan heb. Omdat ik niet kan kiezen zou ik dan ¤ 175 kwijt zijn. Dan ben ik wel meteen de komende jaren voorzien *) voor iets wat ik wel echt leuk vind om te doen, maar ook weer te weinig tijd voor heb.
Ik zit al meer dan een week naar mijn gevulde winkelmandje te kijken :')

Mooiste cadeau was een laptop, die gebruik ik dagelijks. En de e-reader, die heb ik ook veel gebruikt, maar op dit moment lees ik weer veel papieren boeken.
pi_211618673
@Troel hopelijk meteen de goede ab kuur en niet dat het weer doorraast. Beterschap :*

En kadootjes. Vroeger :') had iedereen wel een lijst met wat je graag wilde hebben. Tegenwoordig :') koopt iedereen gewoon wát ze willen hebben. Het is nu allemaal zo makkelijk geworden om even dit of even dat te bestellen.

Ik weet echt bijna nooit iets wat ik wil hebben. Laatst voor mn verjaardag zowaar wél. Een boek en een dvd. Maar verder?
Heb nu iig bijna een jaar de tijd om weer iets te verzinnen en het dan níet zelf te kopen :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211618691
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik wil mezelf dus een schilderen-op-nummer cadeau doen (meer dan 1 trouwens.... :+ ), maar merk dat ik er toch wat moeite mee heb....
Ik heb een mooie kortingscode van 20% en heb nog geld liggen dat ik ooit heb gekregen voor een klusje dat ik gedaan heb. Omdat ik niet kan kiezen zou ik dan ¤ 175 kwijt zijn. Dan ben ik wel meteen de komende jaren voorzien *) voor iets wat ik wel echt leuk vind om te doen, maar ook weer te weinig tijd voor heb.

Mooiste cadeau was een laptop, die gebruik ik dagelijks. En de e-reader, die heb ik ook veel gebruikt, maar op dit moment lees ik weer veel papieren boeken.
Oooh schilderen op nummer, das leuk! Deed ik vroeger ook :Y
Als je het echt zo graag wil hebben, gewoon doen :Y

En ik heb een zieke zoon. Hij ligt nu te slapen!!! op de bank :{
If they say
pi_211618702
Ik heb dus echt wel dingen die ik te duur vind om zomaar te kopen. Of als het op is (make up, parfum) moeite heb dat geld aan mezelf uit te geven. Dat laatste is altijd een uitdaging als ik eerlijk ben.
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 december 2023 @ 16:29:33 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211618715
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:22 schreef TolstoiFan het volgende:

Via Ali kosten ze bijna niks, of wil je een specifieke? ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hogwarts legacy
Ja die dus, zo'n tof spel!
KuikenGuppy
pi_211618784
Maar cadeaus zijn toch het leukste als je verrast wordt? Tenminste zo sta ik erin. Wij houden het dus ook echt geheim voor elkaar.
pi_211618786
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
I know, maar die kwaliteit is ook niet super. Ik ben fan van de schilderen-op-nummer van het merk Schipper. Wel wat duur, maar zeer goede kwaliteit en mooie afbeeldingen.
pi_211618862
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb dus echt wel dingen die ik te duur vind om zomaar te kopen. Of als het op is (make up, parfum) moeite heb dat geld aan mezelf uit te geven. Dat laatste is altijd een uitdaging als ik eerlijk ben.
Parfum, dat wel idd. Dat krijg ik ook meestal voor mn verjaardag. Dit jaar had ik nog zat en dan vind ik het weer zonde.

Verder heb ik écht nooit ook maar enig idee. Tis ook weer niet zo dat ik veel geld voor mezelf uitgeef, want ook ik heb daar moeite mee.
Het is meer met boeken en zulke dingen, vroegah ging dat op een lijstje en nu niet meer. Bij mij dan.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef exode het volgende:
Maar cadeaus zijn toch het leukste als je verrast wordt? Tenminste zo sta ik erin. Wij houden het dus ook echt geheim voor elkaar.
Oooh, zeker :Y
Kan me alleen niet heugen dat ik écht een verrassing heb gehad :{

Edit: járen geleden, een boek van dochter. Wist toen echt niet dat ze die voor me gekocht had O+
If they say
pi_211618892
Hogwarts Legacy heb ik al uitgespeeld -O-

Mijn beste cadeau was een superzachte badjas. Ding is nu 10+ jaar oud, maar gebruik ik nog steeds. Ik heb mezelf met sinterklaas een grote legoset cadeau gegeven (Bowser, 71411). Met kerst hebben we altijd 1 gezinscadeau.

Maar ter inspiratie mijn persoonlijke verlanglijstje: Een elektrische fleecedeken, digitale fotolijst, escaperoom spel voor 2 spelers, sloffen, handbagagekoffer, een specifiek kookboek, een moestuinbak en een reisgids.
pi_211618980
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh schilderen op nummer, das leuk! Deed ik vroeger ook :Y
Als je het echt zo graag wil hebben, gewoon doen :Y

En ik heb een zieke zoon. Hij ligt nu te slapen!!! op de bank :{
Beterschap!

@ToilstoiFan, ik heb laatst ook zitten kijken naar schilderen op nummer. Leek me wel weer een keer leuk. Ik heb nog een bol-bon van 20 euro liggen van mijn verjaardag. Misschien moet ik het maar gewoon een keer doen ;)
Fake it till you make it...
  donderdag 14 december 2023 @ 16:55:42 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_211619000
Tnx allemaal.

Apotheker begreep het gelukkig en heeft een brede en vooral zwaardere kuur ingezet gezien de resultaten de vorige keer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211619018
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:55 schreef Troel het volgende:
Tnx allemaal.

Apotheker begreep het gelukkig en heeft een brede en vooral zwaardere kuur ingezet gezien de resultaten de vorige keer.
Dat is fijn, hopelijk op tijd en effectief :*
pi_211619059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:

Mijn beste cadeau was een superzachte badjas. Ding is nu 10+ jaar oud, maar gebruik ik nog steeds. Ik heb mezelf met sinterklaas een grote legoset cadeau gegeven (Bowser, 71411). Met kerst hebben we altijd 1 gezinscadeau.

Maar ter inspiratie mijn persoonlijke verlanglijstje: Een elektrische fleecedeken, digitale fotolijst, escaperoom spel voor 2 spelers, sloffen, handbagagekoffer, een specifiek kookboek, een moestuinbak en een reisgids.
Een heel mooie badjas is wel echt fijn ja O+
Die kan ik er voor mijn verjaardag nog bij zetten.

En verrast worden is heerlijk. Lijkt me. Mijn man heel echt werkelijk geen flauw benul als ik niet duidelijke dingen doorgeef. Gewoon nul.
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 december 2023 @ 17:12:41 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211619120
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Meh, jammer.
Wat ik ook leuk vond op de PS is Kings Quest. Grafisch niet zo mooi als Hogwarts, wel heel leuk ;). En van een andere (maar qua gameplay vergelijkbaar, behalve het vechten) categorie: Disney Dreamlight Valley.
En Final Fantasy ligt ook nog te wachten O+.
KuikenGuppy
pi_211619190
Oh jaaaaa Disney Dreamlight Valley, geweldig! Dat spelen we alle4, al houdt dat bij Juul vooral in dat ze jurken koopt en kookt _O- Oh en 100x met Minnie kletst.

Wij zijn niet zo goed in verlanglijstjes geloof ik, ik heb niets nodig want dan koop ik het wel. Ik bewaar wel van alles het bonnetje want dat ik vind dat ik iets fantastisch heb gekocht, kan ook gewoon hartstikke niet waar zijn.
(jaja, moet weer aan Friends denken, Rachel die alles ruilt wat niet op haar lijstje staat)
pi_211619320
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
[..]
Ja die dus, zo'n tof spel!
:Y
Ik zei tegen Mrs V
Als de Sint mij iets zou geven, was het Hogwarts legacy.
5 minuten later had ik mail. Onze bol account staat op mijn mail :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211619328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef exode het volgende:
Ik hou zelden van verrassingen.
Ril
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211619384
Als ze je post later toch niet zo leuk blijken te vinden ;(
pi_211619475
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik hou zelden van verrassingen.
Ril
Oh echt niet?
Heerlijk! Om te geven of te krijgen.
  donderdag 14 december 2023 @ 17:50:37 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211619486
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef exode het volgende:
Oh jaaaaa Disney Dreamlight Valley, geweldig! Dat spelen we alle4, al houdt dat bij Juul vooral in dat ze jurken koopt en kookt _O- Oh en 100x met Minnie kletst.

Wij zijn niet zo goed in verlanglijstjes geloof ik, ik heb niets nodig want dan koop ik het wel. Ik bewaar wel van alles het bonnetje want dat ik vind dat ik iets fantastisch heb gekocht, kan ook gewoon hartstikke niet waar zijn.
(jaja, moet weer aan Friends denken, Rachel die alles ruilt wat niet op haar lijstje staat)
Onze Dreamlight Valley staat sinds een van de updates ingesteld op 12+, niemand snapt waarom -O-. Dus de kinderen kunnen het niet spelen -O-.
KuikenGuppy
pi_211619506
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:50 schreef Burdie het volgende:

[..]
Onze Dreamlight Valley staat sinds een van de updates ingesteld op 12+, niemand snapt waarom -O-. Dus de kinderen kunnen het niet spelen -O-.
Huh, wat gek!
Wij kunnen nu overigens ook niet alles meer doen omdat er betaalde content is die wij dus niet hebben. Ik wil die best wel kopen maar niet voor 4 personen dus even kijken hoe dat werkt. Dat vind ik bij de Switch altijd zo omslachtig.
  donderdag 14 december 2023 @ 17:52:55 #23
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211619513
Ik heb voor Sinterklaas een mooie ketting van mijn dochter gekregen. Van mijn zoon wat vogeltjes voor in de kerstboom O+ en van mijn man en dochter ook nog een mooie, grote geurkaars (die ik veel te duur vind om zelf te kopen en ik word er wel echt blij van).

Met Kerst doen we niet aan cadeautjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 december 2023 @ 17:55:24 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211619539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:52 schreef exode het volgende:

[..]
Huh, wat gek!
Wij kunnen nu overigens ook niet alles meer doen omdat er betaalde content is die wij dus niet hebben. Ik wil die best wel kopen maar niet voor 4 personen dus even kijken hoe dat werkt. Dat vind ik bij de Switch altijd zo omslachtig.
Ja heel raar, de Parental Control instellingen kloppen bij ons vaker niet, de oudste kon zo zijn Sint cadeau (Rachett&Clank) niet eens spelen -O-. Overigens is dit o pde PlayStation, op de Switch heb ik nog nooit zoiets mafs gehad.

Trouwens nog een tip voor de Switch: Pikmin O+.
KuikenGuppy
pi_211619562
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:55 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ja heel raar, de Parental Control instellingen kloppen bij ons vaker niet, de oudste kon zo zijn Sint cadeau (Rachett&Clank) niet eens spelen -O-. Overigens is dit o pde PlayStation, op de Switch heb ik nog nooit zoiets mafs gehad.

Trouwens nog een tip voor de Switch: Pikmin O+.
Ga ik onthouden!

B wil heel graag Kirby hebben, daar speelt ie nu de Demo van en ook Sonic vond ie leuk. Verloofde speelt ook wel eens een kartspel van Disney, weet niet hoe die heet.
pi_211619589
Ik ben echt heel slecht in tijd en dingen voor mezelf regelen. Ik weet -op praktische dingen na- meestal echt niet wat ik wil hebben. Toffe verrassingen die ik ooit kreeg: een Fitbit en een KitchenAid standmixer. Voor mijnaatste verjaardag vroeg ik potgrond :')
Van Sint (mezelf) kreeg ik nagellak omdat ik nog een cadeautje moest qua aantal en deze voor 50 cent in de aanbiedingbak lag. Dus.
En eigenlijk ben ik best tevreden met mijn leven en wat ik heb, kun je nagaan :P
  donderdag 14 december 2023 @ 18:01:39 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211619606
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:57 schreef exode het volgende:

[..]
Ga ik onthouden!
Er is ook een gratis demo versie van.
KuikenGuppy
pi_211620065
Ik kreeg afgelopen verjaardag een nieuwe smartwatch en ik ben er heel blij mee.
Mijn oude was steeds in de war met de gps. Dan liep ik ineens 1km in 3 minuten... nou geloof me, zo snel loop ik echt niet. Ik kreeg 600 meter cadeau :+ . En mijn nieuwe horloge kan ik ook gebruiken voor het golfen :Y
pi_211620681
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:59 schreef Hupje het volgende:
Ik ben echt heel slecht in tijd en dingen voor mezelf regelen. Ik weet -op praktische dingen na- meestal echt niet wat ik wil hebben. Toffe verrassingen die ik ooit kreeg: een Fitbit en een KitchenAid standmixer. Voor mijnaatste verjaardag vroeg ik potgrond :')
Van Sint (mezelf) kreeg ik nagellak omdat ik nog een cadeautje moest qua aantal en deze voor 50 cent in de aanbiedingbak lag. Dus.
En eigenlijk ben ik best tevreden met mijn leven en wat ik heb, kun je nagaan :P
Herkenbaar ik kreeg van de Sint haarelastiekjes :@
pi_211620727
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 19:18 schreef Goitske het volgende:

[..]
Herkenbaar ik kreeg van de Sint haarelastiekjes :@
Je hebt nog een herkansing 25 december!
Met een meidenkwartet
pi_211620789
Beterschap Troel
pi_211621155
Wij doen vaak alleen cadeaus voor de kinderen. Als we zelf iets willen hebben dan kopen we het meestal zelf.
pi_211621323
Ja, daar zit ik ook aan te denken. Wij geven elkaar nooit cadeaus met feestdagen en met onze verjaardag gaan we meestal uit eten of zo. Maar we hebben 1 kind (nu 2,5) en dit blijft ook zo. Dus om alleen wat voor hem te kopen als we de feestdagen gaan vieren lijkt me ook weer raar.
pi_211621462
Met mijn ouders en vriend doen we altijd cadeautjes zonder budget en lijstje. Gewoon iets leuks kopen waar de ander blij van wordt. Meestal lukt het wel prima om iets te vinden om ze te verrassen. Voor dit jaar een digitaal fotolijsten voor ze gekocht. Iets te wensen vind ik altijd heel lastig. Meestal verzint mijn moeder gewoon iets leuks.
pi_211621584
quote:
2s.gif Op donderdag 14 december 2023 20:08 schreef Kyara het volgende:
Wij doen vaak alleen cadeaus voor de kinderen. Als we zelf iets willen hebben dan kopen we het meestal zelf.
Nou, zo dus. Tot dit jaar dochter zelf mama werd en op het idee kwam om met kerst óók kadootjes voor ons te doen. Kreeg een budget en lijstjes voor hen, voor onszelf moest ik zelf kijken. En mams mocht het regelen _O-
Maar, alles is nu besteld en ik heb vanmiddag ruim 20 kadootjes ingepakt :') Komen nog een paar dingen en dan is dat ook weer geregeld.
If they say
pi_211622489
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:12 schreef Burdie het volgende:

[..]
Meh, jammer.
Wat ik ook leuk vond op de PS is Kings Quest. Grafisch niet zo mooi als Hogwarts, wel heel leuk ;). En van een andere (maar qua gameplay vergelijkbaar, behalve het vechten) categorie: Disney Dreamlight Valley.
En Final Fantasy ligt ook nog te wachten O+.
RPG's zijn normaal gesproken niet zo mijn ding, Final Fantasy vind ik verschrikkelijk :D. Ik hou meer van verhalende actie-spellen. De laatste twee delen van God of War heb ik echt van genoten en 100% uitgespeeld (Hogwarts ook, maar die moet ik nog 3 keer een deel spelen om in een ander huis te komen voor mijn laatste trophy). Ik twijfel nog tussen Spider-Man 2 en Assassins Creed Odyssey als nieuw spel. Maar ik ga sowieso pas na de feestdagen weer starten.
pi_211622600
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 19:22 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Je hebt nog een herkansing 25 december!
Nee we hebben lootjes getrokken
pi_211622775
Ik haalde mijn kind op van de BSO en hij heeft inmiddels al 4x overgegeven. Misschien beginnen wij vroeg aan de kerstvakantie :')
pi_211623468
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 22:15 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
RPG's zijn normaal gesproken niet zo mijn ding, Final Fantasy vind ik verschrikkelijk :D. Ik hou meer van verhalende actie-spellen. De laatste twee delen van God of War heb ik echt van genoten en 100% uitgespeeld (Hogwarts ook, maar die moet ik nog 3 keer een deel spelen om in een ander huis te komen voor mijn laatste trophy). Ik twijfel nog tussen Spider-Man 2 en Assassins Creed Odyssey als nieuw spel. Maar ik ga sowieso pas na de feestdagen weer starten.
Man vond Assassin's Creed Odyssey heel leuk. Zelf moet ik Hogwarts binnenkort echt eens uitspelen. Ik vind hem heel leuk, maar was gestopt omdat ik de headspace niet had om te gamen. Daarna ga ik denk ik Horizon Forbidden West spelen. Ik vond Horizon Zero Dawn echt fantastisch.
pi_211624141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 22:32 schreef Hupje het volgende:
Ik haalde mijn kind op van de BSO en hij heeft inmiddels al 4x overgegeven. Misschien beginnen wij vroeg aan de kerstvakantie :')
Oh bah...
pi_211624245
Ach ;( Beterschap @Hupje

Zoon blijft vandaag thuis, ziek. Hoef ook niet op kleinzoon te passen want hij én dochter zijn ook ziek :{ Hopelijk is iedereen weer op de been in de kerstvakantie.
If they say
  vrijdag 15 december 2023 @ 08:40:31 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211624469
Beterschap allemaal! Zoveel mensen ziek momenteel; op school het halve team ziek, op hockey kinderen en ouders ziek, de kinderen zijn net ziek geweest en ik ben zelf ook al sinds dinsdag uit de running -O-. Hardnekkig virusje dit keer wat rond gaat.
KuikenGuppy
pi_211624523
Beterschap allemaal! Wat balen zeg, maar hopelijk weer allemaal up and running voor de feestdagen.
pi_211624568
Beterschap voor alle zieken! :*
  FOK!fotograaf vrijdag 15 december 2023 @ 09:02:42 #45
148247 taxibabe
pi_211624634
Beterschap allemaal! Hier ook als sinds Sinterklaas aan het kwakkelen. Thomas blijft ook maar verhoging/koorts houden. 's Morgens start hij met verhoging en eindigt 's avonds met koorts. En we komen ook maar niet van de hoest af.. :N
pi_211624652
Beterschap iedereen :*. Wat sneu al die zieken!

Ik had gister een etentje omdat een collega met pensioen gaat. Het was ontzettend gezellig maar het restaurant was heel vol/druk en heel gehorig. Ik kwam nogal overprikkeld thuis en heb vervolgens bijna niet geslapen vannacht :'). Het lukte gewoon niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211624665
Beterschap allemaal

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap iedereen :*. Wat sneu al die zieken!

Ik had gister een etentje omdat een collega met pensioen gaat. Het was ontzettend gezellig maar het restaurant was heel vol/druk en heel gehorig. Ik kwam nogal overprikkeld thuis en heb vervolgens bijna niet geslapen vannacht :'). Het lukte gewoon niet.
Succes vandaag
pi_211624691
Liefste cadeau wat ik ooit kreeg was op Moederdag de e-reader die ik heel graag wilde, zonder dat ik daarvoor gehint had.

Leukste wat ik gegeven heb was voor mijn zus. In 2006 moest het Nederlands elftal spelen en we zouden dat bij vrienden van mijn ouders gaan kijken. Mijn vader zat in mijn complot en vertelde dat we eerst even langs een collega in Eindhoven moesten. We reden langs het stadion waar Guus Meeuwis zijn eerste concertreeks zou geven. Vooraf de wedstrijd op grote schermen daar.
Mijn zusje zegt daar: ‘oooh, ik zou daar zo graag een keer heen willen.’
Dus ik zeg ‘stap maar uit.’
En ik haal 2 oranje shirts uit mijn tas en kaartjes voor het concert.
Was echt de perfecte verrassing en zo’n waardevolle herinnering met mijn zus samen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_211624802
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 09:11 schreef LeSage het volgende:
Liefste cadeau wat ik ooit kreeg was op Moederdag de e-reader die ik heel graag wilde, zonder dat ik daarvoor gehint had.

Leukste wat ik gegeven heb was voor mijn zus. In 2006 moest het Nederlands elftal spelen en we zouden dat bij vrienden van mijn ouders gaan kijken. Mijn vader zat in mijn complot en vertelde dat we eerst even langs een collega in Eindhoven moesten. We reden langs het stadion waar Guus Meeuwis zijn eerste concertreeks zou geven. Vooraf de wedstrijd op grote schermen daar.
Mijn zusje zegt daar: ‘oooh, ik zou daar zo graag een keer heen willen.’
Dus ik zeg ‘stap maar uit.’
En ik haal 2 oranje shirts uit mijn tas en kaartjes voor het concert.
Was echt de perfecte verrassing en zo’n waardevolle herinnering met mijn zus samen O+
O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 december 2023 @ 10:06:53 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211625248
Even een vraag van een totaal andere orde:

Reels op instagram hebben vaak teksten (of ondertiteling), en dat gaat nog goed zolang je het in je timeline bekijkt, maar als je naar de reel zelf gaat staat die tekst 99 van de 100 keer onder de gebruikersnaam en dergelijke

Voorbeeld:

Kan iemand me vertellen hoe ik die teksten wel normaal zou kunnen zien?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211625550
Mijn PT was ook ziek dus ik heb mezelf maar afgebeuld in de sportschool.
pi_211625603
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 december 2023 10:06 schreef Leandra het volgende:
Even een vraag van een totaal andere orde:

Reels op instagram hebben vaak teksten (of ondertiteling), en dat gaat nog goed zolang je het in je timeline bekijkt, maar als je naar de reel zelf gaat staat die tekst 99 van de 100 keer onder de gebruikersnaam en dergelijke

Voorbeeld:

[ afbeelding ]

Kan iemand me vertellen hoe ik die teksten wel normaal zou kunnen zien?
Goede vraag! Ik lees mee O-).
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 december 2023 @ 10:36:42 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211625637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 10:28 schreef exode het volgende:
Mijn PT was ook ziek dus ik heb mezelf maar afgebeuld in de sportschool.
Goed bezig!

Ik ga vanmiddag naar een andere sportschool, intake enzo.
De vorige was wel lekker basic maar ook iedere keer vol met post-pubers die de "muziek" op standje 100 hadden staan, zo hard dat ik het zonder gehoorapparaten buiten al hoorde... en mijn gehoorverlies is behoorlijk fors zeg maar.

Ook als ik in de andere ruimte was en de deur tussen de beide ruimtes was dicht kon ik niet aan die dreunen van die intense kutmuziek ontsnappen.
Ik kreeg er de neiging van mensen te gaan slaan, en het was een dusdanige trigger dat ik ook niet meer rustig zou kunnen vragen of het wat zachter kon.
De sportschool vond het een prima argument om het abonnement vroegtijdig op te zeggen, hoewel ik daar niet om vroeg, ik vroeg alleen tot wanneer mijn abonnement liep (juli 2024) en toen ik vervolgens zei dat ik de opzegging per die datum dan vast door wilde geven vroegen ze waarom, en toen stelden ze zelf voor dat eerder te doen, helemaal goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211625713
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Goed bezig!

De vorige was wel lekker basic maar ook iedere keer vol met post-pubers die de "muziek" op standje 100 hadden staan, zo hard dat ik het zonder gehoorapparaten buiten al hoorde... en mijn gehoorverlies is behoorlijk fors zeg maar.

Ook als ik in de andere ruimte was en de deur tussen de beide ruimtes was dicht kon ik niet aan die dreunen van die intense kutmuziek ontsnappen.
Ik kreeg er de neiging van mensen te gaan slaan, en het was een dusdanige trigger dat ik ook niet meer rustig zou kunnen vragen of het wat zachter kon.
De sportschool vond het een prima argument om het abonnement vroegtijdig op te zeggen, hoewel ik daar niet om vroeg, ik vroeg alleen tot wanneer mijn abonnement liep (juli 2024) en toen ik vervolgens zei dat ik de opzegging per die datum dan vast door wilde geven vroegen ze waarom, en toen stelden ze zelf voor dat eerder te doen, helemaal goed.
Wat jammer dat er zo gezorgd wordt voor een sfeer waarin je je niet welkom voelt -O-. Ik zou dat ook slecht trekken. Hopelijk is de nieuwe sportschool klantvriendelijker!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211625925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 23:59 schreef Gogo83 het volgende:

[..]
Man vond Assassin's Creed Odyssey heel leuk. Zelf moet ik Hogwarts binnenkort echt eens uitspelen. Ik vind hem heel leuk, maar was gestopt omdat ik de headspace niet had om te gamen. Daarna ga ik denk ik Horizon Forbidden West spelen. Ik vond Horizon Zero Dawn echt fantastisch.
Mijn man vond hem ook erg leuk idd! Maar als ik hem daar stukken van heb zien spelen heb ik zelf voorlopig geen zin meer om hetzelfde te spelen. Maar dat is nu al twee jaar geleden denk ik, dus nu kan het wel ongeveer. Horizon heb ik nooit echt gespeeld. Dat eerste deel verscheen toen ik met drie kleine kinderen thuis zat en gamen een paar jaar op pauze stond. Ik ben nu langzaam de schade aan het inhalen.

Beterschap Hupje! Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad!
pi_211626114
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Goed bezig!

Dat is wel balen ja!
Hopelijk bevalt de andere sportschool beter.

Ik ga nu 3 keer per week waarvan 1 x met een PT. MAAR dat is tot 1 januari daarna moet ik het weer zelf doen.
Bij deze sportschool is alleen muziek bij groepslessen, maar dat is maar 2 keer per week volgens mij en dan ben ik al klaar met mijn training.

De stinkende oude mannen waren er wel weer vandaag. Die ruik je al van heel ver......
  vrijdag 15 december 2023 @ 11:26:54 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211626225
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 10:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wat jammer dat er zo gezorgd wordt voor een sfeer waarin je je niet welkom voelt -O-. Ik zou dat ook slecht trekken. Hopelijk is de nieuwe sportschool klantvriendelijker!
Zo te zien wel, en ik ken iemand die er sport en die zei ook dat de muziek daar niet op standje breintrauma staat.

Gisteren ben ik even binnengelopen, met gehoorapparaten in, en dat was prima te doen, dus dan kan ik er nog altijd voor kiezen om ze niet te dragen tijdens het sporten, kan ik gelijk ook niet meer gestoord worden voor smalltalk :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 15 december 2023 @ 11:28:28 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211626246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 11:15 schreef exode het volgende:

[..]
Dat is wel balen ja!
Hopelijk bevalt de andere sportschool beter.

Ik ga nu 3 keer per week waarvan 1 x met een PT. MAAR dat is tot 1 januari daarna moet ik het weer zelf doen.
Bij deze sportschool is alleen muziek bij groepslessen, maar dat is maar 2 keer per week volgens mij en dan ben ik al klaar met mijn training.

De stinkende oude mannen waren er wel weer vandaag. Die ruik je al van heel ver......
Oh, dat is wel blegh idd :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211626267
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, dat is wel blegh idd :X
Maandag kwam er 1 naast me zitten op een fiets....verloofde was er ook en die moest haar lach inhouden want zij ontwijkt die mannen ook altijd. Ik heb mijn sessie maar even verkort....
Ze zijn altijd met zijn 4en en echt, ik denk dat ze gewoon de hele week in hetzelfde shirt sporten. Die geur :r
  vrijdag 15 december 2023 @ 12:21:30 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211626779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 11:30 schreef exode het volgende:

[..]
Maandag kwam er 1 naast me zitten op een fiets....verloofde was er ook en die moest haar lach inhouden want zij ontwijkt die mannen ook altijd. Ik heb mijn sessie maar even verkort....
Ze zijn altijd met zijn 4en en echt, ik denk dat ze gewoon de hele week in hetzelfde shirt sporten. Die geur :r
En sowieso, oude mannen verzuren en dat komt dan uit hun poriën :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 15 december 2023 @ 12:33:56 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211626897
Sportschool :{w ik kom er een keer per week voor de zwemles van dochter en hoewel deze voor een sportschool best aardig is, trek ik de lucht, de muziek, de croptops en leggings en het zweet echt niet. Doe mij m'n eigen playlist en het bos naast m'n huis maar voor een km of 3 tot 5 hardlopen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211627102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 11:30 schreef exode het volgende:

[..]
🤢

Ik heb een crosstrainer hier op zolder staan en fiets/wandel veel laat de sportschool links liggen. Zou ook niet weten hoe ik het in moet plannen we moeten 4-5 avonden per week kinderen naar sport brengen en zaterdag hockey en scouting :@
Dus ben blij dat ik even naar zolder kan lopen en daar op de crosstrainer kan springen
pi_211627129
Ik doe aan spinning. 1x en heel soms 2x in de week. Heerlijk O+
pi_211627131
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 12:55 schreef Goitske het volgende:

[..]
🤢

Ik heb een crosstrainer hier op zolder staan en fiets/wandel veel laat de sportschool links liggen. Zou ook niet weten hoe ik het in moet plannen we moeten 4-5 avonden per week kinderen naar sport brengen en zaterdag hockey en scouting :@
Dus ben blij dat ik even naar zolder kan lopen en daar op de crosstrainer kan springen
Ik train al een jaar met een PT op de sportschool, wat een goede beslissing was dat.

Maar nu dus weer zelf aan de slag, ik vind het heerlijk. Het is een fijne kleine sportschool. Ik ga 3x per week zo vroeg in de ochtend als planningstechnisch lukt. Ik heb een behoorlijke hekel aan cardio dus dat doe ik alleen om op te warmen en als cooling down, verder alleen kracht en een circuit training.

Nog 2 sessies met mijn PT en een laatste weegmoment.....
  vrijdag 15 december 2023 @ 14:34:39 #65
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211628095
Ik heb altijd al een hekel gehad aan sportscholen. De sfeer, de harde muziek, de overdaad aan prikkels.. werd er heel ongelukkig van. Maar toen de gynaecoloog zei dat het voor mijn vaatweerstand wel echt goed is iets intensievers te doen dan dagelijks (thuis) yoga was ik om en ben ik naar de sportschool vlakbij ons huis gegaan. Het is een beetje voor bejaarden lijkt wel, maar dat vind ik echt geniaal. :D Het is enorm kleinschalig, de muziek is altijd op normaal volume en heel erg de relax-playlist in plaats van de workout-playlist zeg maar, alles loopt er rond: van oud tot jong maar vooral de normale mens en niet de afgetrainde mens - op de docenten na. Bij de groepsles Pilates op woensdagochtend ben ik verreweg de allerjongste, voor elke les komen alle (vooral oudere) dames bij elkaar met een kopje thee en keuvelen ze over het weer. O+ Zooo anders dan de sportscholen waar je wordt weggekeken omdat je kont te dik is of je sneakers niet hip genoeg.

Ik ga nu drie keer per week naar yoga (stuk intensiever dan wat ik thuis doe idd) of pilates, en daarvoor doe ik dan een op maat gemaakt rondje apparaten waardoor ik per keer zo'n 1,5 uur aan het sporten ben. En het doet me enorm goed. Ik haat sporten, ik geniet er niet van, maar ik voel wel wat het met mijn energielevel en pijnklachten doet dus ik blijf dit nog wel even volhouden.
  vrijdag 15 december 2023 @ 14:35:15 #66
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211628104
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 12:55 schreef Goitske het volgende:

[..]
🤢

Ik ben zo onwijs dankbaar dat mijn kinderen niet 5 avonden per week willen sporten. :@ *O*
pi_211628230
Ik vind mijn yogaklasje ook zo fijn! Mijn stressniveau is gezakt en mijn lijf voelt soepeler. Het is inspannender dan ik had gedacht van tevoren en de mensen zijn leuk.

Vanuit mijn werk kon ik een health check laten doen. Het enige puntje daarbij was dat ik inderdaad geen intensieve(re) sport doe, dat werd wel aangeraden. Wandelen, yoga en me fietsend verplaatsen zijn allemaal laag intensief. Ik mis wat dat betreft het hardlopen wel. Ik hoop dat mijn lijf dat ooit weer leuk gaat vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 december 2023 @ 15:14:23 #68
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211628447
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:50 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind mijn yogaklasje ook zo fijn! Mijn stressniveau is gezakt en mijn lijf voelt soepeler. Het is inspannender dan ik had gedacht van tevoren en de mensen zijn leuk.

Vanuit mijn werk kon ik een health check laten doen. Het enige puntje daarbij was dat ik inderdaad geen intensieve(re) sport doe, dat werd wel aangeraden. Wandelen, yoga en me fietsend verplaatsen zijn allemaal laag intensief. Ik mis wat dat betreft het hardlopen wel. Ik hoop dat mijn lijf dat ooit weer leuk gaat vinden.
Ja, dat zijn allemaal hele goede dingen om te doen maar als je wat meer de focus op cardio wil/nodig hebt moet het intensiever. Hardlopen vond ik geen feest, was dolblij toen de chiropractor zei dat het in mijn geval te belastend voor de rug is. :')
pi_211628654
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 15:14 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Ja, dat zijn allemaal hele goede dingen om te doen maar als je wat meer de focus op cardio wil/nodig hebt moet het intensiever. Hardlopen vond ik geen feest, was dolblij toen de chiropractor zei dat het in mijn geval te belastend voor de rug is. :')
:D Ik heb altijd een haat-liefdeverhouding met hardlopen gehad. Het kost weinig tijd, je stapt de deur uit en je kan meteen starten. Half uurtje is vaak lang genoeg. Maar het weer zit zo vaak tegen. En het opbouwen is k*t. Maar als je die eerste periode door bent en niet meer het gevoel hebt dat je na 5 min doodgaat, dan is het fijn O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211629111
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 10:58 schreef FlyingFish het volgende:
Beterschap Hupje! Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad!
Haha, verre van. Het was de slechtste nacht in jaren. Om 00.15u stond ik de tweede was (een dekbed) in de wasmachine te proppen en dat was nog niet het einde. Ik heb geen ervaring met zó vaak (10+) keer overgeven in een paar uur tijd.
Vanochtend stond ik bij openingstijd in de Appie om isotone sportdrank en naturel beschuit te halen en daarna ging ik 'lekker' door naar mijn werk.
Gelukkig lijkt het een kort maar heftige buikgriep en knapt kind al weer wat op. Ik denk dat we allemaal vroeg in bed liggen vanavond O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Hupje op 15-12-2023 17:31:35 ]
pi_211629499
Loedermoeder present :W :@

Jongste moest net zwemmen en een minuut voor vertrek begint oudste te klagen over buikpijn.
Nou heeft hij een hardvochtige hekel aan zitten bij de zwemles, dus ik nam het niet echt aan.
Bij de zwemles zei hij nog af en toe dat hij wat buikpijn had, maar verder niets.
Snel nog even bij de Jumbo wat te eten halen en net voor de kassa spuugt hij alles onder :@ :'(
Echt een hele lieve medewerkster hielp met opruimen, gaf iets lekkers mee voor als hij zich beter voelde en ze waren zo lief daar O+

Maar toch, misschien volgende keer beter luisteren :@
pi_211629516
Oh nee LeSage, beterschap voor hem!

Ik doe sinds kort aan pilates, met zo'n reformer, en ik vind het heerlijk. Je wordt er niet moe van, maar ik zet wel spieren aan het werk waarvan ik niet wist dat ik ze had, en dit is de eerste keer dat ik een sport daadwerkelijk leuk vind :o ^O^
pi_211629735
Tip voor iedereen met geld teveel en sport(tijd, -liefde, -etc) te weinig, ga naar Fit20. In 20 minuten per week stijgt je kont op, voel je plots op allerlei plekken dat ook daar spieren groeien én je (ok, mijn) ouwewijven/moederpijn vermindert ongekend.
pi_211629949
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:58 schreef Vanyel het volgende:
Tip voor iedereen met geld teveel en sport(tijd, -liefde, -etc) te weinig, ga naar Fit20. In 20 minuten per week stijgt je kont op, voel je plots op allerlei plekken dat ook daar spieren groeien én je (ok, mijn) ouwewijven/moederpijn vermindert ongekend.
Ik heb dat vanuit m'n werk een keer gedaan. Het grappige is dat je online overal leest dat experts zeggen dat het niet werkt, maar mensen die het daadwerkelijk doen wel :?
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:16:00 #75
37150 livelink
pi_211629969
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:58 schreef Vanyel het volgende:
Ja, daar ben ik ook naar aan het kijken. Maar het is helaas niet in mijn stadje, dus dan moet ik er voor naar Zeist met het ov en dan is het tijdswinst-element wel helemaal weg.
pi_211629981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:16 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, daar ben ik ook naar aan het kijken. Maar het is helaas niet in mijn stadje, dus dan moet ik er voor naar Zeist met het ov en dan is het tijdswinst-element wel helemaal weg.
Ha dat is precies degene waar ik ben geweest :D
pi_211630056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:35 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Ik ben zo onwijs dankbaar dat mijn kinderen niet 5 avonden per week willen sporten. :@ *O*
Het is hier ene avond de ene andere avond de andere
  FOK!fotograaf vrijdag 15 december 2023 @ 18:26:15 #78
148247 taxibabe
pi_211630059
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:32 schreef LeSage het volgende:
Loedermoeder present :W :@

Jongste moest net zwemmen en een minuut voor vertrek begint oudste te klagen over buikpijn.
Nou heeft hij een hardvochtige hekel aan zitten bij de zwemles, dus ik nam het niet echt aan.
Bij de zwemles zei hij nog af en toe dat hij wat buikpijn had, maar verder niets.
Snel nog even bij de Jumbo wat te eten halen en net voor de kassa spuugt hij alles onder :@ :'(
Echt een hele lieve medewerkster hielp met opruimen, gaf iets lekkers mee voor als hij zich beter voelde en ze waren zo lief daar O+

Maar toch, misschien volgende keer beter luisteren :@
Och jeetje, die van mij ook al, gelukkig niet zo veel, bij hem kwam het door de hoestbui.

Maar volgens mij ben ik nu officieel ook een loedermoeder.. :@ Toen Thomas net was begonnen op de basisschool hadden we ons blijkbaar op moeten geven voor het kerstfeest. Nu kan Thomas volgende week dus niet mee met de lampionnenoptocht met zijn klas met aansluitend een kerstmusical. :@
pi_211630087
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:26 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Och jeetje, die van mij ook al, gelukkig niet zo veel, bij hem kwam het door de hoestbui.

Maar volgens mij ben ik nu officieel ook een loedermoeder.. :@ Toen Thomas net was begonnen op de basisschool hadden we ons blijkbaar op moeten geven voor het kerstfeest. Nu kan Thomas volgende week dus niet mee met de lampionnenoptocht met zijn klas met aansluitend een kerstmusical. :@
Wat is dat nou voor geks? Waarom zou hij niet gewoon kunnen aansluiten?
pi_211630202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:13 schreef Amsel het volgende:

[..]
Ik heb dat vanuit m'n werk een keer gedaan. Het grappige is dat je online overal leest dat experts zeggen dat het niet werkt, maar mensen die het daadwerkelijk doen wel :?
Ja ik weet niet wat de experts zeggen, maar ik ben oneindig blij dat ik daar begonnen ben. Wij doen het samen en ik zag zeker de eerste maanden Mrs V gewoon voor mijn ogen strakker worden (en andersom). Betere houding, minder pijn, onwijs veel zwaarder trainen terwijl het niet veel zwaarder voelt betekent voor mij dat het goed genoeg werkt.
pi_211630205
quote:

[..]

Daar zou ik toch nog even werk van maken, hoor. Je kunt als nieuwe ouder niet alles weten.

@LeSage Herkenbaar. Zo heb ik mijn zoon eerder dit jaar laten logeren bij zijn neefje terwijl hij ziek bleek te zijn :@
(Dit keer twijfelde ik ook, tót het spugen begon)
  FOK!fotograaf vrijdag 15 december 2023 @ 18:44:50 #82
148247 taxibabe
pi_211630240
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:28 schreef Amsel het volgende:

[..]
Wat is dat nou voor geks? Waarom zou hij niet gewoon kunnen aansluiten?
Omdat bij de kleuters de ouders erbij moeten zijn...
pi_211630342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:44 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Omdat bij de kleuters de ouders erbij moeten zijn...
Nou, dan loop je toch mee met die lampionnentocht? Lijkt me niet dat daar een maximum aan kan zitten. En dan schuiven ze bij de musical een stoeltje bij. Kan school niet een beetje flexibel zijn richting nieuwe ouders?
pi_211630348
quote:

[..]

Belachelijk, vind dat de juf jullie ook had mogen attenderen als nieuwe loedermoeder dat je dit had moeten doen
pi_211630364
Mijn zoon is de toegangskaarten kwijt voor de kerst... had hij thuis moeten afgeven was oh ligt nog op school... paar dagen later ben ze kwijt de juf regelt nieuwe... maar heb ze niet en moet er woensdag heen
pi_211630434
quote:

[..]

Ik zou hier toch even met de juf/meester over kletsen.
pi_211630442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:42 schreef Hupje het volgende:

[..]
Daar zou ik toch nog even werk van maken, hoor. Je kunt als nieuwe ouder niet alles weten.

@:LeSage Herkenbaar. Zo heb ik mijn zoon eerder dit jaar laten logeren bij zijn neefje terwijl hij ziek bleek te zijn :@
(Dit keer twijfelde ik ook, tót het spugen begon)
Oeh, dat is ook niet echt een fijne inderdaad!
  FOK!fotograaf vrijdag 15 december 2023 @ 20:07:37 #88
148247 taxibabe
pi_211631126
Ja, zal volgende week eens aan de juf vragen of er nog wat mogelijk is. Want het is toch wel sneu voor hem, vind ik zelf, ik heb geen idee of hij het echt zou missen als hij niet kan gaan.
pi_211635271
Het was te verwachten natuurlijk met een zieke man (hij is wel aan het opknappen) om me heen, maar ik lijk ook geveld: alles doet pijn en dan weer heet en dan weer koud -O- .
Uiteraard mik ik het precies op de dag uit, dat we met vrienden hebben afgesproken voor een pre-Kerst lunch.
Balen.....
  zaterdag 16 december 2023 @ 08:31:07 #90
37150 livelink
pi_211635291
Ach Tolstoifan, wat een ellende. Veel beterschap gewenst. Gelukkig dat je man weer aan het opknappen is. Hij zal dan toch ook echt aan de bak moeten nu, zodat jij nu wat rust kunt pakken.
pi_211635295
@TolstoiFan, hè getver wat vervelend. Beterschap :*
pi_211640168
Is er nog plek in de ziekenboeg? :')

Ik heb de bibberitus én de niezeritus. Vraag me af hoe lang het duurt voor mn neus eraf vliegt }:|

Schoonzoon heeft het ook te pakken dus we hebben het allemaal straks gehad, vóór kerst. Hoop ik :')
If they say
pi_211640322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 18:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Is er nog plek in de ziekenboeg? :')
Ja, J is er weer uit, dus er is plek.
Beterschap!
pi_211641401
Beterschap @Mushanga71
  zondag 17 december 2023 @ 06:13:54 #95
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211644102
Hier niet meer echt ziekenboeg. Waren drie weken terug allemaal flink grieperig (vooral veel snot en hoesten, de meisjes hadden wat verhoging). Nu zitten we alleen allemaal nog met een ellendige kriebelhoest. Wat heb ik daar een hekel aan zeg. Ik heb liever een verstopte neus dan een kriebelhoest ;(
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_211646096
Beterschap voor iedereen! Hopelijk is iedereen weer voor de Kerst opgeknapt.

Ik voel me redelijk, wat beter dan gister, alleen wel een kort lontje :@
Morgen laatste dagje werken en functioneringsgesprek, dat moet ik kunnen overleven.
pi_211648372
Nog 5 dagen school en werk *G* *O*
Kan Niet Wachten!! Snak naar een pauze.
Met een meidenkwartet
  zondag 17 december 2023 @ 17:12:44 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_211648994
Ik nog twee dagen werken en dan 19 dagen niet werken voor de prijs van 7 vakantiedagen olee *O*
Blij dat kerst en nieuwjaar weer eens gunstig vallen dit jaar :D
disclaimer
pi_211649140
In onze ‘erfenis’ zat een aantal oude 8mm films. Niemand had een idee wat erop stond en we hadden geen projector om ze af te spelen. Mijn zus heeft ze onlangs laten digitaliseren en vandaag hadden we een filmmiddag. Zo ontzettend leuk! Allemaal uit de jaren 70, sommige nog iets ouder. Fantastisch tijdsbeeld O+.

Er bleken ook geluidstapes bij te zitten. Opnames van familie uit Australië, eerst een registratie van het huwelijk van een nicht en daarna nog een aantal persoonlijke boodschappen van de hele familie (uit 1972). Hilarisch _O-. Alleen mijn oom sprak nog goed Nederlands, de neven en nichten met een zwaar Australisch accent :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211649473
Deze week nog 4 dagen werken en dan pas weer 4 januari. Kost me 3,5 dag 🎊🎉

Ooit hadden wij ook 8mm filmpjes. Die zijn helaas verloren gegaan bij de brand in de TU Delft in 2008.
Mijn vader had ze meegenomen om om te laten zetten naar DVD.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')