Ha dat is precies degene waar ik ben geweestquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook naar aan het kijken. Maar het is helaas niet in mijn stadje, dus dan moet ik er voor naar Zeist met het ov en dan is het tijdswinst-element wel helemaal weg.
Het is hier ene avond de ene andere avond de anderequote:Op vrijdag 15 december 2023 14:35 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ik ben zo onwijs dankbaar dat mijn kinderen niet 5 avonden per week willen sporten.![]()
Och jeetje, die van mij ook al, gelukkig niet zo veel, bij hem kwam het door de hoestbui.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:32 schreef LeSage het volgende:
Loedermoeder present![]()
![]()
Jongste moest net zwemmen en een minuut voor vertrek begint oudste te klagen over buikpijn.
Nou heeft hij een hardvochtige hekel aan zitten bij de zwemles, dus ik nam het niet echt aan.
Bij de zwemles zei hij nog af en toe dat hij wat buikpijn had, maar verder niets.
Snel nog even bij de Jumbo wat te eten halen en net voor de kassa spuugt hij alles onder![]()
![]()
Echt een hele lieve medewerkster hielp met opruimen, gaf iets lekkers mee voor als hij zich beter voelde en ze waren zo lief daar![]()
Maar toch, misschien volgende keer beter luisteren
Wat is dat nou voor geks? Waarom zou hij niet gewoon kunnen aansluiten?quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Och jeetje, die van mij ook al, gelukkig niet zo veel, bij hem kwam het door de hoestbui.
Maar volgens mij ben ik nu officieel ook een loedermoeder..Toen Thomas net was begonnen op de basisschool hadden we ons blijkbaar op moeten geven voor het kerstfeest. Nu kan Thomas volgende week dus niet mee met de lampionnenoptocht met zijn klas met aansluitend een kerstmusical.
Ja ik weet niet wat de experts zeggen, maar ik ben oneindig blij dat ik daar begonnen ben. Wij doen het samen en ik zag zeker de eerste maanden Mrs V gewoon voor mijn ogen strakker worden (en andersom). Betere houding, minder pijn, onwijs veel zwaarder trainen terwijl het niet veel zwaarder voelt betekent voor mij dat het goed genoeg werkt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:13 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb dat vanuit m'n werk een keer gedaan. Het grappige is dat je online overal leest dat experts zeggen dat het niet werkt, maar mensen die het daadwerkelijk doen wel
Daar zou ik toch nog even werk van maken, hoor. Je kunt als nieuwe ouder niet alles weten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Och jeetje, die van mij ook al, gelukkig niet zo veel, bij hem kwam het door de hoestbui.
Maar volgens mij ben ik nu officieel ook een loedermoeder..Toen Thomas net was begonnen op de basisschool hadden we ons blijkbaar op moeten geven voor het kerstfeest. Nu kan Thomas volgende week dus niet mee met de lampionnenoptocht met zijn klas met aansluitend een kerstmusical.
Omdat bij de kleuters de ouders erbij moeten zijn...quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:28 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor geks? Waarom zou hij niet gewoon kunnen aansluiten?
Nou, dan loop je toch mee met die lampionnentocht? Lijkt me niet dat daar een maximum aan kan zitten. En dan schuiven ze bij de musical een stoeltje bij. Kan school niet een beetje flexibel zijn richting nieuwe ouders?quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Omdat bij de kleuters de ouders erbij moeten zijn...
Belachelijk, vind dat de juf jullie ook had mogen attenderen als nieuwe loedermoeder dat je dit had moeten doenquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik zou hier toch even met de juf/meester over kletsen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook niet echt een fijne inderdaad!quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:42 schreef Hupje het volgende:
[..]
Daar zou ik toch nog even werk van maken, hoor. Je kunt als nieuwe ouder niet alles weten.
@:LeSage Herkenbaar. Zo heb ik mijn zoon eerder dit jaar laten logeren bij zijn neefje terwijl hij ziek bleek te zijn
(Dit keer twijfelde ik ook, tót het spugen begon)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |