abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211629981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:16 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, daar ben ik ook naar aan het kijken. Maar het is helaas niet in mijn stadje, dus dan moet ik er voor naar Zeist met het ov en dan is het tijdswinst-element wel helemaal weg.
Ha dat is precies degene waar ik ben geweest :D
pi_211630056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:35 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Ik ben zo onwijs dankbaar dat mijn kinderen niet 5 avonden per week willen sporten. :@ *O*
Het is hier ene avond de ene andere avond de andere
  FOK!Fotograaf vrijdag 15 december 2023 @ 18:26:15 #78
148247 taxibabe
pi_211630059
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:32 schreef LeSage het volgende:
Loedermoeder present :W :@

Jongste moest net zwemmen en een minuut voor vertrek begint oudste te klagen over buikpijn.
Nou heeft hij een hardvochtige hekel aan zitten bij de zwemles, dus ik nam het niet echt aan.
Bij de zwemles zei hij nog af en toe dat hij wat buikpijn had, maar verder niets.
Snel nog even bij de Jumbo wat te eten halen en net voor de kassa spuugt hij alles onder :@ :'(
Echt een hele lieve medewerkster hielp met opruimen, gaf iets lekkers mee voor als hij zich beter voelde en ze waren zo lief daar O+

Maar toch, misschien volgende keer beter luisteren :@
Och jeetje, die van mij ook al, gelukkig niet zo veel, bij hem kwam het door de hoestbui.

Maar volgens mij ben ik nu officieel ook een loedermoeder.. :@ Toen Thomas net was begonnen op de basisschool hadden we ons blijkbaar op moeten geven voor het kerstfeest. Nu kan Thomas volgende week dus niet mee met de lampionnenoptocht met zijn klas met aansluitend een kerstmusical. :@
pi_211630087
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:26 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Och jeetje, die van mij ook al, gelukkig niet zo veel, bij hem kwam het door de hoestbui.

Maar volgens mij ben ik nu officieel ook een loedermoeder.. :@ Toen Thomas net was begonnen op de basisschool hadden we ons blijkbaar op moeten geven voor het kerstfeest. Nu kan Thomas volgende week dus niet mee met de lampionnenoptocht met zijn klas met aansluitend een kerstmusical. :@
Wat is dat nou voor geks? Waarom zou hij niet gewoon kunnen aansluiten?
pi_211630202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:13 schreef Amsel het volgende:

[..]
Ik heb dat vanuit m'n werk een keer gedaan. Het grappige is dat je online overal leest dat experts zeggen dat het niet werkt, maar mensen die het daadwerkelijk doen wel :?
Ja ik weet niet wat de experts zeggen, maar ik ben oneindig blij dat ik daar begonnen ben. Wij doen het samen en ik zag zeker de eerste maanden Mrs V gewoon voor mijn ogen strakker worden (en andersom). Betere houding, minder pijn, onwijs veel zwaarder trainen terwijl het niet veel zwaarder voelt betekent voor mij dat het goed genoeg werkt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211630205
quote:

[..]

Daar zou ik toch nog even werk van maken, hoor. Je kunt als nieuwe ouder niet alles weten.

@LeSage Herkenbaar. Zo heb ik mijn zoon eerder dit jaar laten logeren bij zijn neefje terwijl hij ziek bleek te zijn :@
(Dit keer twijfelde ik ook, tót het spugen begon)
  FOK!Fotograaf vrijdag 15 december 2023 @ 18:44:50 #82
148247 taxibabe
pi_211630240
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:28 schreef Amsel het volgende:

[..]
Wat is dat nou voor geks? Waarom zou hij niet gewoon kunnen aansluiten?
Omdat bij de kleuters de ouders erbij moeten zijn...
pi_211630342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:44 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Omdat bij de kleuters de ouders erbij moeten zijn...
Nou, dan loop je toch mee met die lampionnentocht? Lijkt me niet dat daar een maximum aan kan zitten. En dan schuiven ze bij de musical een stoeltje bij. Kan school niet een beetje flexibel zijn richting nieuwe ouders?
pi_211630348
quote:

[..]

Belachelijk, vind dat de juf jullie ook had mogen attenderen als nieuwe loedermoeder dat je dit had moeten doen
pi_211630364
Mijn zoon is de toegangskaarten kwijt voor de kerst... had hij thuis moeten afgeven was oh ligt nog op school... paar dagen later ben ze kwijt de juf regelt nieuwe... maar heb ze niet en moet er woensdag heen
pi_211630434
quote:

[..]

Ik zou hier toch even met de juf/meester over kletsen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_211630442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:42 schreef Hupje het volgende:

[..]
Daar zou ik toch nog even werk van maken, hoor. Je kunt als nieuwe ouder niet alles weten.

@:LeSage Herkenbaar. Zo heb ik mijn zoon eerder dit jaar laten logeren bij zijn neefje terwijl hij ziek bleek te zijn :@
(Dit keer twijfelde ik ook, tót het spugen begon)
Oeh, dat is ook niet echt een fijne inderdaad!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  FOK!Fotograaf vrijdag 15 december 2023 @ 20:07:37 #88
148247 taxibabe
pi_211631126
Ja, zal volgende week eens aan de juf vragen of er nog wat mogelijk is. Want het is toch wel sneu voor hem, vind ik zelf, ik heb geen idee of hij het echt zou missen als hij niet kan gaan.
pi_211635271
Het was te verwachten natuurlijk met een zieke man (hij is wel aan het opknappen) om me heen, maar ik lijk ook geveld: alles doet pijn en dan weer heet en dan weer koud -O- .
Uiteraard mik ik het precies op de dag uit, dat we met vrienden hebben afgesproken voor een pre-Kerst lunch.
Balen.....
  zaterdag 16 december 2023 @ 08:31:07 #90
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211635291
Ach Tolstoifan, wat een ellende. Veel beterschap gewenst. Gelukkig dat je man weer aan het opknappen is. Hij zal dan toch ook echt aan de bak moeten nu, zodat jij nu wat rust kunt pakken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211635295
@TolstoiFan, hè getver wat vervelend. Beterschap :*
Fake it till you make it...
pi_211640168
Is er nog plek in de ziekenboeg? :')

Ik heb de bibberitus én de niezeritus. Vraag me af hoe lang het duurt voor mn neus eraf vliegt }:|

Schoonzoon heeft het ook te pakken dus we hebben het allemaal straks gehad, vóór kerst. Hoop ik :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211640322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 18:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Is er nog plek in de ziekenboeg? :')
Ja, J is er weer uit, dus er is plek.
Beterschap!
pi_211641401
Beterschap @Mushanga71
Fake it till you make it...
  zondag 17 december 2023 @ 06:13:54 #95
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211644102
Hier niet meer echt ziekenboeg. Waren drie weken terug allemaal flink grieperig (vooral veel snot en hoesten, de meisjes hadden wat verhoging). Nu zitten we alleen allemaal nog met een ellendige kriebelhoest. Wat heb ik daar een hekel aan zeg. Ik heb liever een verstopte neus dan een kriebelhoest ;(
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_211646096
Beterschap voor iedereen! Hopelijk is iedereen weer voor de Kerst opgeknapt.

Ik voel me redelijk, wat beter dan gister, alleen wel een kort lontje :@
Morgen laatste dagje werken en functioneringsgesprek, dat moet ik kunnen overleven.
pi_211648372
Nog 5 dagen school en werk *G* *O*
Kan Niet Wachten!! Snak naar een pauze.
Met een meidenkwartet
  zondag 17 december 2023 @ 17:12:44 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_211648994
Ik nog twee dagen werken en dan 19 dagen niet werken voor de prijs van 7 vakantiedagen olee *O*
Blij dat kerst en nieuwjaar weer eens gunstig vallen dit jaar :D
disclaimer
pi_211649140
In onze ‘erfenis’ zat een aantal oude 8mm films. Niemand had een idee wat erop stond en we hadden geen projector om ze af te spelen. Mijn zus heeft ze onlangs laten digitaliseren en vandaag hadden we een filmmiddag. Zo ontzettend leuk! Allemaal uit de jaren 70, sommige nog iets ouder. Fantastisch tijdsbeeld O+.

Er bleken ook geluidstapes bij te zitten. Opnames van familie uit Australië, eerst een registratie van het huwelijk van een nicht en daarna nog een aantal persoonlijke boodschappen van de hele familie (uit 1972). Hilarisch _O-. Alleen mijn oom sprak nog goed Nederlands, de neven en nichten met een zwaar Australisch accent :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211649473
Deze week nog 4 dagen werken en dan pas weer 4 januari. Kost me 3,5 dag 🎊🎉

Ooit hadden wij ook 8mm filmpjes. Die zijn helaas verloren gegaan bij de brand in de TU Delft in 2008.
Mijn vader had ze meegenomen om om te laten zetten naar DVD.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')