Goede vraag! Ik lees meequote:Op vrijdag 15 december 2023 10:06 schreef Leandra het volgende:
Even een vraag van een totaal andere orde:
Reels op instagram hebben vaak teksten (of ondertiteling), en dat gaat nog goed zolang je het in je timeline bekijkt, maar als je naar de reel zelf gaat staat die tekst 99 van de 100 keer onder de gebruikersnaam en dergelijke
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Kan iemand me vertellen hoe ik die teksten wel normaal zou kunnen zien?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:28 schreef exode het volgende:
Mijn PT was ook ziek dus ik heb mezelf maar afgebeuld in de sportschool.
Wat jammer dat er zo gezorgd wordt voor een sfeer waarin je je niet welkom voeltquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ga vanmiddag naar een andere sportschool, intake enzo.
De vorige was wel lekker basic maar ook iedere keer vol met post-pubers die de "muziek" op standje 100 hadden staan, zo hard dat ik het zonder gehoorapparaten buiten al hoorde... en mijn gehoorverlies is behoorlijk fors zeg maar.
Ook als ik in de andere ruimte was en de deur tussen de beide ruimtes was dicht kon ik niet aan die dreunen van die intense kutmuziek ontsnappen.
Ik kreeg er de neiging van mensen te gaan slaan, en het was een dusdanige trigger dat ik ook niet meer rustig zou kunnen vragen of het wat zachter kon.
De sportschool vond het een prima argument om het abonnement vroegtijdig op te zeggen, hoewel ik daar niet om vroeg, ik vroeg alleen tot wanneer mijn abonnement liep (juli 2024) en toen ik vervolgens zei dat ik de opzegging per die datum dan vast door wilde geven vroegen ze waarom, en toen stelden ze zelf voor dat eerder te doen, helemaal goed.
Mijn man vond hem ook erg leuk idd! Maar als ik hem daar stukken van heb zien spelen heb ik zelf voorlopig geen zin meer om hetzelfde te spelen. Maar dat is nu al twee jaar geleden denk ik, dus nu kan het wel ongeveer. Horizon heb ik nooit echt gespeeld. Dat eerste deel verscheen toen ik met drie kleine kinderen thuis zat en gamen een paar jaar op pauze stond. Ik ben nu langzaam de schade aan het inhalen.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Man vond Assassin's Creed Odyssey heel leuk. Zelf moet ik Hogwarts binnenkort echt eens uitspelen. Ik vind hem heel leuk, maar was gestopt omdat ik de headspace niet had om te gamen. Daarna ga ik denk ik Horizon Forbidden West spelen. Ik vond Horizon Zero Dawn echt fantastisch.
Dat is wel balen ja!quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ga vanmiddag naar een andere sportschool, intake enzo.
De vorige was wel lekker basic maar ook iedere keer vol met post-pubers die de "muziek" op standje 100 hadden staan, zo hard dat ik het zonder gehoorapparaten buiten al hoorde... en mijn gehoorverlies is behoorlijk fors zeg maar.
Ook als ik in de andere ruimte was en de deur tussen de beide ruimtes was dicht kon ik niet aan die dreunen van die intense kutmuziek ontsnappen.
Ik kreeg er de neiging van mensen te gaan slaan, en het was een dusdanige trigger dat ik ook niet meer rustig zou kunnen vragen of het wat zachter kon.
De sportschool vond het een prima argument om het abonnement vroegtijdig op te zeggen, hoewel ik daar niet om vroeg, ik vroeg alleen tot wanneer mijn abonnement liep (juli 2024) en toen ik vervolgens zei dat ik de opzegging per die datum dan vast door wilde geven vroegen ze waarom, en toen stelden ze zelf voor dat eerder te doen, helemaal goed.
Zo te zien wel, en ik ken iemand die er sport en die zei ook dat de muziek daar niet op standje breintrauma staat.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat jammer dat er zo gezorgd wordt voor een sfeer waarin je je niet welkom voelt. Ik zou dat ook slecht trekken. Hopelijk is de nieuwe sportschool klantvriendelijker!
Oh, dat is wel blegh iddquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:15 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja!
Hopelijk bevalt de andere sportschool beter.
Ik ga nu 3 keer per week waarvan 1 x met een PT. MAAR dat is tot 1 januari daarna moet ik het weer zelf doen.
Bij deze sportschool is alleen muziek bij groepslessen, maar dat is maar 2 keer per week volgens mij en dan ben ik al klaar met mijn training.
De stinkende oude mannen waren er wel weer vandaag. Die ruik je al van heel ver......
Maandag kwam er 1 naast me zitten op een fiets....verloofde was er ook en die moest haar lach inhouden want zij ontwijkt die mannen ook altijd. Ik heb mijn sessie maar even verkort....quote:
En sowieso, oude mannen verzuren en dat komt dan uit hun poriënquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:30 schreef exode het volgende:
[..]
Maandag kwam er 1 naast me zitten op een fiets....verloofde was er ook en die moest haar lach inhouden want zij ontwijkt die mannen ook altijd. Ik heb mijn sessie maar even verkort....
Ze zijn altijd met zijn 4en en echt, ik denk dat ze gewoon de hele week in hetzelfde shirt sporten. Die geur
🤢quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:30 schreef exode het volgende:
[..]
Maandag kwam er 1 naast me zitten op een fiets....verloofde was er ook en die moest haar lach inhouden want zij ontwijkt die mannen ook altijd. Ik heb mijn sessie maar even verkort....
Ze zijn altijd met zijn 4en en echt, ik denk dat ze gewoon de hele week in hetzelfde shirt sporten. Die geur
Ik train al een jaar met een PT op de sportschool, wat een goede beslissing was dat.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
🤢
Ik heb een crosstrainer hier op zolder staan en fiets/wandel veel laat de sportschool links liggen. Zou ook niet weten hoe ik het in moet plannen we moeten 4-5 avonden per week kinderen naar sport brengen en zaterdag hockey en scouting![]()
Dus ben blij dat ik even naar zolder kan lopen en daar op de crosstrainer kan springen
Ik ben zo onwijs dankbaar dat mijn kinderen niet 5 avonden per week willen sporten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
🤢
Ik heb een crosstrainer hier op zolder staan en fiets/wandel veel laat de sportschool links liggen. Zou ook niet weten hoe ik het in moet plannen we moeten 4-5 avonden per week kinderen naar sport brengen en zaterdag hockey en scouting![]()
Dus ben blij dat ik even naar zolder kan lopen en daar op de crosstrainer kan springen
Ja, dat zijn allemaal hele goede dingen om te doen maar als je wat meer de focus op cardio wil/nodig hebt moet het intensiever. Hardlopen vond ik geen feest, was dolblij toen de chiropractor zei dat het in mijn geval te belastend voor de rug is.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:50 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind mijn yogaklasje ook zo fijn! Mijn stressniveau is gezakt en mijn lijf voelt soepeler. Het is inspannender dan ik had gedacht van tevoren en de mensen zijn leuk.
Vanuit mijn werk kon ik een health check laten doen. Het enige puntje daarbij was dat ik inderdaad geen intensieve(re) sport doe, dat werd wel aangeraden. Wandelen, yoga en me fietsend verplaatsen zijn allemaal laag intensief. Ik mis wat dat betreft het hardlopen wel. Ik hoop dat mijn lijf dat ooit weer leuk gaat vinden.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:14 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ja, dat zijn allemaal hele goede dingen om te doen maar als je wat meer de focus op cardio wil/nodig hebt moet het intensiever. Hardlopen vond ik geen feest, was dolblij toen de chiropractor zei dat het in mijn geval te belastend voor de rug is.
Haha, verre van. Het was de slechtste nacht in jaren. Om 00.15u stond ik de tweede was (een dekbed) in de wasmachine te proppen en dat was nog niet het einde. Ik heb geen ervaring met zó vaak (10+) keer overgeven in een paar uur tijd.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:58 schreef FlyingFish het volgende:
Beterschap Hupje! Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad!
Ik heb dat vanuit m'n werk een keer gedaan. Het grappige is dat je online overal leest dat experts zeggen dat het niet werkt, maar mensen die het daadwerkelijk doen welquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:58 schreef Vanyel het volgende:
Tip voor iedereen met geld teveel en sport(tijd, -liefde, -etc) te weinig, ga naar Fit20. In 20 minuten per week stijgt je kont op, voel je plots op allerlei plekken dat ook daar spieren groeien én je (ok, mijn) ouwewijven/moederpijn vermindert ongekend.
Ja, daar ben ik ook naar aan het kijken. Maar het is helaas niet in mijn stadje, dus dan moet ik er voor naar Zeist met het ov en dan is het tijdswinst-element wel helemaal weg.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:58 schreef Vanyel het volgende:
Tip voor iedereen met geld teveel en sport(tijd, -liefde, -etc) te weinig, ga naar Fit20. In 20 minuten per week stijgt je kont op, voel je plots op allerlei plekken dat ook daar spieren groeien én je (ok, mijn) ouwewijven/moederpijn vermindert ongekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |