Oooh schilderen op nummer, das leuk! Deed ik vroeger ookquote:Op donderdag 14 december 2023 16:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik wil mezelf dus een schilderen-op-nummer cadeau doen (meer dan 1 trouwens....), maar merk dat ik er toch wat moeite mee heb....
Ik heb een mooie kortingscode van 20% en heb nog geld liggen dat ik ooit heb gekregen voor een klusje dat ik gedaan heb. Omdat ik niet kan kiezen zou ik dan ¤ 175 kwijt zijn. Dan ben ik wel meteen de komende jaren voorzienvoor iets wat ik wel echt leuk vind om te doen, maar ook weer te weinig tijd voor heb.
Ik zit al meer dan een week naar mijn gevulde winkelmandje te kijken![]()
Mooiste cadeau was een laptop, die gebruik ik dagelijks. En de e-reader, die heb ik ook veel gebruikt, maar op dit moment lees ik weer veel papieren boeken.
Via Ali kosten ze bijna niks, of wil je een specifieke?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik wil mezelf dus een schilderen-op-nummer cadeau doen (meer dan 1 trouwens....), maar merk dat ik er toch wat moeite mee heb....
Ik heb een mooie kortingscode van 20% en heb nog geld liggen dat ik ooit heb gekregen voor een klusje dat ik gedaan heb. Omdat ik niet kan kiezen zou ik dan ¤ 175 kwijt zijn. Dan ben ik wel meteen de komende jaren voorzienvoor iets wat ik wel echt leuk vind om te doen, maar ook weer te weinig tijd voor heb.
Ik zit al meer dan een week naar mijn gevulde winkelmandje te kijken![]()
Mooiste cadeau was een laptop, die gebruik ik dagelijks. En de e-reader, die heb ik ook veel gebruikt, maar op dit moment lees ik weer veel papieren boeken.
Ja die dus, zo'n tof spel!quote:
I know, maar die kwaliteit is ook niet super. Ik ben fan van de schilderen-op-nummer van het merk Schipper. Wel wat duur, maar zeer goede kwaliteit en mooie afbeeldingen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Via Ali kosten ze bijna niks, of wil je een specifieke?
Parfum, dat wel idd. Dat krijg ik ook meestal voor mn verjaardag. Dit jaar had ik nog zat en dan vind ik het weer zonde.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb dus echt wel dingen die ik te duur vind om zomaar te kopen. Of als het op is (make up, parfum) moeite heb dat geld aan mezelf uit te geven. Dat laatste is altijd een uitdaging als ik eerlijk ben.
Oooh, zekerquote:Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef exode het volgende:
Maar cadeaus zijn toch het leukste als je verrast wordt? Tenminste zo sta ik erin. Wij houden het dus ook echt geheim voor elkaar.
Beterschap!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh schilderen op nummer, das leuk! Deed ik vroeger ook![]()
Als je het echt zo graag wil hebben, gewoon doen
En ik heb een zieke zoon. Hij ligt nu te slapen!!! op de bank![]()
Dat is fijn, hopelijk op tijd en effectiefquote:Op donderdag 14 december 2023 16:55 schreef Troel het volgende:
Tnx allemaal.
Apotheker begreep het gelukkig en heeft een brede en vooral zwaardere kuur ingezet gezien de resultaten de vorige keer.
Een heel mooie badjas is wel echt fijn jaquote:Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Hogwarts Legacy heb ik al uitgespeeld
Mijn beste cadeau was een superzachte badjas. Ding is nu 10+ jaar oud, maar gebruik ik nog steeds. Ik heb mezelf met sinterklaas een grote legoset cadeau gegeven (Bowser, 71411). Met kerst hebben we altijd 1 gezinscadeau.
Maar ter inspiratie mijn persoonlijke verlanglijstje: Een elektrische fleecedeken, digitale fotolijst, escaperoom spel voor 2 spelers, sloffen, handbagagekoffer, een specifiek kookboek, een moestuinbak en een reisgids.
Meh, jammer.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Hogwarts Legacy heb ik al uitgespeeld
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Via Ali kosten ze bijna niks, of wil je een specifieke?
[..]
Ja die dus, zo'n tof spel!
Ik hou zelden van verrassingen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef exode het volgende:
Maar cadeaus zijn toch het leukste als je verrast wordt? Tenminste zo sta ik erin. Wij houden het dus ook echt geheim voor elkaar.
Oh echt niet?quote:Op donderdag 14 december 2023 17:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou zelden van verrassingen.
Ril
Onze Dreamlight Valley staat sinds een van de updates ingesteld op 12+, niemand snapt waaromquote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef exode het volgende:
Oh jaaaaa Disney Dreamlight Valley, geweldig! Dat spelen we alle4, al houdt dat bij Juul vooral in dat ze jurken koopt en kooktOh en 100x met Minnie kletst.
Wij zijn niet zo goed in verlanglijstjes geloof ik, ik heb niets nodig want dan koop ik het wel. Ik bewaar wel van alles het bonnetje want dat ik vind dat ik iets fantastisch heb gekocht, kan ook gewoon hartstikke niet waar zijn.
(jaja, moet weer aan Friends denken, Rachel die alles ruilt wat niet op haar lijstje staat)
Huh, wat gek!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onze Dreamlight Valley staat sinds een van de updates ingesteld op 12+, niemand snapt waarom. Dus de kinderen kunnen het niet spelen
.
Ja heel raar, de Parental Control instellingen kloppen bij ons vaker niet, de oudste kon zo zijn Sint cadeau (Rachett&Clank) niet eens spelenquote:Op donderdag 14 december 2023 17:52 schreef exode het volgende:
[..]
Huh, wat gek!
Wij kunnen nu overigens ook niet alles meer doen omdat er betaalde content is die wij dus niet hebben. Ik wil die best wel kopen maar niet voor 4 personen dus even kijken hoe dat werkt. Dat vind ik bij de Switch altijd zo omslachtig.
Ga ik onthouden!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja heel raar, de Parental Control instellingen kloppen bij ons vaker niet, de oudste kon zo zijn Sint cadeau (Rachett&Clank) niet eens spelen. Overigens is dit o pde PlayStation, op de Switch heb ik nog nooit zoiets mafs gehad.
Trouwens nog een tip voor de Switch: Pikmin.
Herkenbaar ik kreeg van de Sint haarelastiekjesquote:Op donderdag 14 december 2023 17:59 schreef Hupje het volgende:
Ik ben echt heel slecht in tijd en dingen voor mezelf regelen. Ik weet -op praktische dingen na- meestal echt niet wat ik wil hebben. Toffe verrassingen die ik ooit kreeg: een Fitbit en een KitchenAid standmixer. Voor mijnaatste verjaardag vroeg ik potgrond![]()
Van Sint (mezelf) kreeg ik nagellak omdat ik nog een cadeautje moest qua aantal en deze voor 50 cent in de aanbiedingbak lag. Dus.
En eigenlijk ben ik best tevreden met mijn leven en wat ik heb, kun je nagaan
Je hebt nog een herkansing 25 december!quote:Op donderdag 14 december 2023 19:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Herkenbaar ik kreeg van de Sint haarelastiekjes
Nou, zo dus. Tot dit jaar dochter zelf mama werd en op het idee kwam om met kerst óók kadootjes voor ons te doen. Kreeg een budget en lijstjes voor hen, voor onszelf moest ik zelf kijken. En mams mocht het regelenquote:Op donderdag 14 december 2023 20:08 schreef Kyara het volgende:
Wij doen vaak alleen cadeaus voor de kinderen. Als we zelf iets willen hebben dan kopen we het meestal zelf.
RPG's zijn normaal gesproken niet zo mijn ding, Final Fantasy vind ik verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 december 2023 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meh, jammer.
Wat ik ook leuk vond op de PS is Kings Quest. Grafisch niet zo mooi als Hogwarts, wel heel leuk. En van een andere (maar qua gameplay vergelijkbaar, behalve het vechten) categorie: Disney Dreamlight Valley.
En Final Fantasy ligt ook nog te wachten.
Nee we hebben lootjes getrokkenquote:Op donderdag 14 december 2023 19:22 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Je hebt nog een herkansing 25 december!
Man vond Assassin's Creed Odyssey heel leuk. Zelf moet ik Hogwarts binnenkort echt eens uitspelen. Ik vind hem heel leuk, maar was gestopt omdat ik de headspace niet had om te gamen. Daarna ga ik denk ik Horizon Forbidden West spelen. Ik vond Horizon Zero Dawn echt fantastisch.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
RPG's zijn normaal gesproken niet zo mijn ding, Final Fantasy vind ik verschrikkelijk. Ik hou meer van verhalende actie-spellen. De laatste twee delen van God of War heb ik echt van genoten en 100% uitgespeeld (Hogwarts ook, maar die moet ik nog 3 keer een deel spelen om in een ander huis te komen voor mijn laatste trophy). Ik twijfel nog tussen Spider-Man 2 en Assassins Creed Odyssey als nieuw spel. Maar ik ga sowieso pas na de feestdagen weer starten.
Oh bah...quote:Op donderdag 14 december 2023 22:32 schreef Hupje het volgende:
Ik haalde mijn kind op van de BSO en hij heeft inmiddels al 4x overgegeven. Misschien beginnen wij vroeg aan de kerstvakantie
Succes vandaagquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap iedereen. Wat sneu al die zieken!
Ik had gister een etentje omdat een collega met pensioen gaat. Het was ontzettend gezellig maar het restaurant was heel vol/druk en heel gehorig. Ik kwam nogal overprikkeld thuis en heb vervolgens bijna niet geslapen vannacht. Het lukte gewoon niet.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:11 schreef LeSage het volgende:
Liefste cadeau wat ik ooit kreeg was op Moederdag de e-reader die ik heel graag wilde, zonder dat ik daarvoor gehint had.
Leukste wat ik gegeven heb was voor mijn zus. In 2006 moest het Nederlands elftal spelen en we zouden dat bij vrienden van mijn ouders gaan kijken. Mijn vader zat in mijn complot en vertelde dat we eerst even langs een collega in Eindhoven moesten. We reden langs het stadion waar Guus Meeuwis zijn eerste concertreeks zou geven. Vooraf de wedstrijd op grote schermen daar.
Mijn zusje zegt daar: ‘oooh, ik zou daar zo graag een keer heen willen.’
Dus ik zeg ‘stap maar uit.’
En ik haal 2 oranje shirts uit mijn tas en kaartjes voor het concert.
Was echt de perfecte verrassing en zo’n waardevolle herinnering met mijn zus samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |