Daarbij zou ik dan weer bang zijn dat de persoon dat luchtje net verschrikkelijk vindt ruiken. Tenzij het iemand is die je écht goed kent, een partner dus of zo.quote:Op zondag 10 december 2023 21:54 schreef Yesse het volgende:
En parfum is ook altijd leuk om te geven: dat is ook een cadeau voor jezelf want je krijgt er vaak een lading testers bij
Misser hier. De eerste post had een antwoord op de TT moeten zijn: Arizona.quote:
Zo ver zou zelfs ík niet gaan.quote:Op zondag 10 december 2023 21:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Misser hier. De eerste post had een antwoord op de TT moeten zijn: Arizona.
Gemiste kans hoor
Daarom heb ik om extra testertjes van de geuren gevraagd. Die zitten bij de pakjes en dus kunnen de geurtjes geprobeerd en eventueel geruild wordenquote:Op zondag 10 december 2023 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarbij zou ik dan weer bang zijn dat de persoon dat luchtje net verschrikkelijk vindt ruiken. Tenzij het iemand is die je écht goed kent, een partner dus of zo.
Je hoeft niks meer in je schoen te stoppen voor Ozosnel hoorquote:
Ja jij bent hier de manquote:
Ik DM je wel even voor merk en geurquote:Op zondag 10 december 2023 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarbij zou ik dan weer bang zijn dat de persoon dat luchtje net verschrikkelijk vindt ruiken. Tenzij het iemand is die je écht goed kent, een partner dus of zo.
Oké, DM je dan ook meteen even het nummer van je man zodat ik de informatie naar hem kan whatsappen?quote:Op zondag 10 december 2023 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik DM je wel even voor merk en geur
Als het vervelend voelt, zou ik m’n gezicht nog een keer wassen.quote:Op zondag 10 december 2023 22:00 schreef Yesse het volgende:
Overigens leuk die testertjes maar nu had ik net “face serum” gebruikt maar nu trekt m’n huid. Moet je zoiets weer van je gezicht afhalen? nee toch? :p Wel weer duidelijk dat mijn avond routine normaliter bestaat uit water en nachtcrème
Nee jôh. Meneer Sjors mag hier niets van wetenquote:Op zondag 10 december 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, DM je dan ook meteen even het nummer van je man zodat ik de informatie naar hem kan whatsappen?
Ik haal geen gekke dingen uit met getrouwde vrouwen hoorquote:Op zondag 10 december 2023 22:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee jôh. Meneer Sjors mag hier niets van weten
Ik vind het geven leukquote:Op zondag 10 december 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
Verder ben ik helemaal niet zo van de cadeautjes met kerst. Als anderen het graag willen doe ik wel mee maar het is voor mij geen onmisbaar onderdeel van kerst.
Nahhh niet normaal, wat eng om te zienquote:Op zondag 10 december 2023 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk op YouTube eens naar Megavalanche (first person perspectief). Dat is nog eens indrukwekkend.
Edit: Oh laat maar, die andere video was ook al zoiets.
Heb het ook weer er af gewassen. Zoals gezegd ik gebruik eigenlijk vooral water en wat dag en nachtcrème. (Dagcrème wel met SPF 30) Maar dit bewees wel weer waarom ik niet te veel doequote:Op zondag 10 december 2023 22:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als het vervelend voelt, zou ik m’n gezicht nog een keer wassen.
En crèmes en face wash zonder parfum en liever nog zonder andere zooi, gebruiken. Dat is het beste voor je gezicht.
Ja mama
Dat is ook leuk, dat je jezelf daar ook goed mee kan vermakenquote:Op zondag 10 december 2023 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het geven leukal is het wel steeds moeilijker leuke of originele cadeaus te verzinnen. Ik heb ook elk jaar een “gezamenlijk” kerstpakket voor alle stellen. Vaak een soort mini kerstpakket. Tijdens corona heb ik bijvoorbeeld een survival pakket gemaakt met een wc-rol, pasta en dat soort dingen. Of een theeleuten pakket (in elk gezin wel 1) met een glas en thee en lekkers. Of een kleurenthema met alleen maar die kleur producten.
Maar gezien het max 1 cadeau per stel dit jaar wordt het dit jaar beperkt tot wat zelfgemaakte chocolade dingen.
Gaaf hèquote:Op zondag 10 december 2023 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nahhh niet normaal, wat eng om te zien
Mijn geluk is jou niets waard, zo blijkt wel weerquote:
Ik heb er enorm dubbele gevoelens bij. Ik hou van organisatie en dingen verzinnen en geven en maken. Maar ik kan slecht tegen de stress die erbij komt kijken :’)quote:Op zondag 10 december 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, dat je jezelf daar ook goed mee kan vermaken
Ik hou eigenlijk helemaal niet van organisatie-stress voor de feestdagen
Ik vind Sinterklaas veel leuker voor kadootjes, maar New Mexico en dochter kerst. We hebben dit weekend wel Sint gevierd met mijn familie en met ons drietjes doen we dus pakjes met kerst.quote:Op zondag 10 december 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
Verder ben ik helemaal niet zo van de cadeautjes met kerst. Als anderen het graag willen doe ik wel mee maar het is voor mij geen onmisbaar onderdeel van kerst.
Ik heb tegenwoordig een heel gevoelige huid, ik hou het nu ook bij (micellair) water, dagcreme met spf en nachtcreme. Ik heb alle serums en oliën weggemikt.quote:Op zondag 10 december 2023 22:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb het ook weer er af gewassen. Zoals gezegd ik gebruik eigenlijk vooral water en wat dag en nachtcrème. (Dagcrème wel met SPF 30) Maar dit bewees wel weer waarom ik niet te veel doe
Dát heb ik niet gezegdquote:Op zondag 10 december 2023 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn geluk is jou niets waard, zo blijkt wel weer
Ik zou er akkoord mee gaan als cadeautjes alleen nog een ding zouden zijn op verjaardagen. Kerst draait voor mij puur om gezelligheid, lekker eten/drinken, mooie films of andere programma's zoals AYNIL en zo. Even de (of mijn) wereld pauzeren.quote:Op zondag 10 december 2023 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Sinterklaas veel leuker voor kadootjes, maar New Mexico en dochter kerst. We hebben dit weekend wel Sint gevierd met mijn familie en met ons drietjes doen we dus pakjes met kerst.
Dat is nog niet eens een Big Macquote:Op zondag 10 december 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dát heb ik niet gezegd
Alleen geen 90 euro. Ik wil er best vijf euro voor opzij zetten hoor
Ik ookquote:Op zondag 10 december 2023 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou er akkoord mee gaan als cadeautjes alleen nog een ding zouden zijn op verjaardagen. Kerst draait voor mij puur om gezelligheid, lekker eten/drinken, mooie films of andere programma's zoals AYNIL en zo. Even de (of mijn) wereld pauzeren.
Nou precies dat! Ik ook een wandeling inderdaad, dat hoort er ook echt bijquote:Op zondag 10 december 2023 22:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Top 2000, gezellig thuis, samen koken, af en toe een lekkere wandeling en dan heerlijk opwarmen bij de kachel met chocolademelk en kerstkransjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2023 22:36 schreef Strani het volgende:
Er komt trouwens eind volgende maand een aflevering van Ik Vertrek opgenomen in mijn woonplaats. Mocht iemand het leuk vinden om te zien of het de moeite waard is hier eens op vakantie te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wil ik t.z.t. wel zien
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben vandaag even een (online) stopping haul gedaan, dan is (hopelijk) alles op tijd binnenquote:Op zondag 10 december 2023 21:15 schreef Yesse het volgende:
Ik heb trouwens in principe alle cadeaus voor kerst al binnen of besteld. Ook een heel fijn gevoel dat alles al geregeld is. Ons lijstje is nog helemaal niks van afgestreept zag ik toen ik wat wilde toevoegen dus ik ben daarin blijkbaar raar
Kan je zowaar de Vlaamse tv ontvangen daarquote:Op zondag 10 december 2023 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik zat net De Ideale Wereld eens te kijken op d'n VRT en die hebben echt leuke scherpe humor, lekker op het randje
Ja ik ontvang NLZiet maandelijks per telegram.quote:Op zondag 10 december 2023 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je zowaar de Vlaamse tv ontvangen daar
quote:Op zondag 10 december 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ontvang NLZiet maandelijks per telegram.
Hier is dat "not dun" net als oortjes in doen. Maar goed ik heb 09:30 tot 13:00 cursus, dus zal het sowieso wel missen.quote:Op maandag 11 december 2023 07:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Vandaag proberen de kantoor radio op Radio2 zetten.
Maandag zijn er sowieso niet veel mensen op kantoor. Hij is vaak genoeg van zender gewisseld daar.quote:Op maandag 11 december 2023 07:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier is dat "not dun" net als oortjes in doen. Maar goed ik heb 09:30 tot 13:00 cursus, dus zal het sowieso wel missen.
Wij hebben uberhaupt geen radio, kan mij niet herinneren dat iemand ooit radio of muziek heeft opgezet op kantoor.quote:Op maandag 11 december 2023 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maandag zijn er sowieso niet veel mensen op kantoor. Hij is vaak genoeg van zender gewisseld daar.
Vandaag zou ik niet naar kantoor gaan, maar ik moet vandaag naar de huisarts en die zit helemaal andere kant van de stad. Kantoor ligt mooi tussen mijn huis en de plek waar mijn huisarts zit in.
Morgen zal het drukker op kantoor zijn vanwege dat we in de middag een kerstborrel hebben.
Hier hebben we 2 radio's. Eentje voor mijn afdeling en nog 1 voor de andere afdeling.quote:Op maandag 11 december 2023 07:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wij hebben uberhaupt geen radio, kan mij niet herinneren dat iemand ooit radio of muziek heeft opgezet op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |