NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOKkers in beeldSPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, verkeerde.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen café tickets. Te laat in de wachtrij gaan liggen. Konden alleen nog om 4 uur in de nacht. Dikke vinger.
Ik ga weer voor de hele lijst lijstloos minus top 10. Je wordt nog es verrastquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk dat ik de KKD lijstloos ga doen. Dat stukje lijst is daar wel bij uitstek geschikt voor natuurlijk.
Hoeveel kan jij realistisch gezien luisteren in je huidige vorm, denk je?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga weer voor de hele lijst lijstloos minus top 10. Je wordt nog es verrast
Lastig te zeggen. Ik denk n uur of 2 a 3 per dag. Maar kan ook dat als ik dat meerdere dagen achter elkaar doe m'n hoofd na 2 of 3 dagen zegt: gast stop hiermee. Blijft lastig evenwicht. Posten zal ik sowieso wel, dan maar niet luisterend ondertussenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoeveel kan jij realistisch gezien luisteren in je huidige vorm, denk je?
En (sweet) Caroline staat te hoog?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
De uitslag van de top 2000 is net als de uitslag van de verkiezingen...je verwacht er niks van en toch valt het elke keer weer tegen.
Die staat 7 zetels te hoogquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
En (sweet) Caroline staat te hoog?
Niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:51 schreef Cassa95 het volgende:
Eerst bleef het DJ-team ongewijzigd, toen de complete top 10. Wat nog meer? Goldband (Stiekem) alweer als hoogste nieuwe binnenkomer, gevolgd door alweer Son Mieux (Tonight) en Bankzitters (Cupido)? Olivia Rodrigo op 2000? Dezelfde plaatjes, gifjes en grapjes in dit forum? Waar houdt het op?
Dat blijkt dus reuze mee te vallen. Anders hadden niet alle vaste volgers hier, zonder uitzondering, de top 10 fout voorspeld.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Niet.
De top2000 is net zo'n voorspelbare lijst als de zender zelf.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Ik denk n uur of 2 a 3 per dag. Maar kan ook dat als ik dat meerdere dagen achter elkaar doe m'n hoofd na 2 of 3 dagen zegt: gast stop hiermee. Blijft lastig evenwicht. Posten zal ik sowieso wel, dan maar niet luisterend ondertussen
Natuurlijkquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey essnhills! Mag ik je dmen hoe t met jou gaat nu?
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
Ik dacht altijd dat hij homo was.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar hey, gelukkig wel n biseksueel op 1
Zn grote liefde, was n vrouw - Mary. Die heeft ook n deel van zn fortuin geërfd.quote:
Daar gaat love of my life over idd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zn grote liefde, was n vrouw - Mary. Die heeft ook n deel van zn fortuin geërfd.
Geboren in Zanzibar. Afrikaans dusquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:14 schreef essnhills het volgende:
Was Freddie Mercury niet Pakistaans?
Kortom een Afrikaan op 1quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:25 schreef Buendia het volgende:
[..]
Geboren in Zanzibar. Afrikaans dus
Soul/Funk altijd al volgens mij. Disco was toch wel redelijk groot.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:27 schreef Buendia het volgende:
Maar eerlijk gezegd: Het is wel een erg witte-mannen-lijstje.
Soul/funk/disco wordt erg ondergewaardeerd in Nederland
Oliebollen? Gluhwein? Warme chocomel?quote:
De kerstboom kwam met een invasie van lieveheersbeestjes, dus die zijn we aan het vangenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oliebollen? Gluhwein? Warme chocomel?
Gelukkig zijn het wel lieve beestjes die aan het heersen zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De kerstboom kwam met een invasie van lieveheersbeestjes, dus die zijn we aan het vangen
Van Perzische afkomst, geboren in Zanzibar. Volgens Wikipedia. Ook nog Zoroastriër (kleine minderheidsgodsdienst in Iran die historisch wel heel belangrijk is geweest) en inderdaad biseksueel dus. Genoeg pluspunten voor de woke-brigade zou je zeggen. Zeker aangezien hij goed is voor 2 noteringen in de top 10!quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:14 schreef essnhills het volgende:
Was Freddie Mercury niet Pakistaans?
Wham luisteren.quote:
Ik zie m nog wel net an de lijst halenquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:17 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje Robbie Robertson in Untold vanavond. Net op tijd om er niets meer aan te hebben. Alhoewel de KKD wel zou kunnen.
Blijkbaar zijn alle aflevering van Untold Stories nu al te kijken op NPO start, had verwacht dat de afleveringen pas te kijken waren nadat ze op tv waren geweest.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:17 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje Robbie Robertson in Untold vanavond. Net op tijd om er niets meer aan te hebben. Alhoewel de KKD wel zou kunnen.
Zelfde principe, komen tekort voor de Top.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:29 schreef Pino112 het volgende:
Wat heeft de Keuken Kampioen Divisie hier mee van doen?
En je kan volgend jaar promoveren naar de Eredivisie!quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zelfde principe, komen tekort voor de Top.
Dit soort schedelmeten en de kleurenkaart mogen inderdaad best achterwege worden gelaten.quote:
Zij heeft in haar stemlijstje vast alleen op zwarte vrouwen gestemd.quote:
Ik word erg moe van dit soort opmerkingen ja. Het zou een probleem zijn als de optie om er op te stemmen er niet zou zijn, maar niemand houdt je tegen. Blijkbaar geven mensen de voorkeur aan andere muziek, neem er genoegen mee ipv om telkens maar dit soort teksten uit te kramen.quote:
Old Town van Phil Lynott hoop ik toch heel erg op. En True Faith van New Order.quote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee, hoezee nog 24 uur tot de KKD. Is er nummer waarvan we realistisch gezien kunnen stellen dat het niet in de Top 2000 zal staan waarvan je hoopt het deze week te horen? Buiten de Airportpolonaise want dat punt is nu wel duidelijk.
Nick drake - Day is donequote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee, hoezee nog 24 uur tot de KKD. Is er nummer waarvan we realistisch gezien kunnen stellen dat het niet in de Top 2000 zal staan waarvan je hoopt het deze week te horen? Buiten de Airportpolonaise want dat punt is nu wel duidelijk.
Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dewquote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
Nog even los daarvan. Ik gok er zomaar op dat er volgend jaar relatief best veel nummers van deze 500 nummers de Top2000 gaan (her)intreden. Nummers waarvan je dacht, dat gaat toch nooit lukken. En dat je nu denkt, hm, zo dicht bij de Top2000, toch maar op stemmen want je weet het maar nooit?quote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
@Cassa95 hoe zat dit ook alweer bij de Stenders KKD destijds? 80%?quote:Op zondag 10 december 2023 10:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nog even los daarvan. Ik gok er zomaar op dat er volgend jaar relatief best veel nummers van deze 500 nummers de Top2000 gaan (her)intreden. Nummers waarvan je dacht, dat gaat toch nooit lukken. En dat je nu denkt, hm, zo dicht bij de Top2000, toch maar op stemmen want je weet het maar nooit?
Wat denken jullie?
Mijn hoop voor de KKD is met name gevestigd op de volgende nummers die in het verzamelde lijstjesoverzicht van @bakkiestro naar voren kwamen:quote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk dat 95%+ van de stemmers daar niet mee bezig is.quote:Op zondag 10 december 2023 10:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nog even los daarvan. Ik gok er zomaar op dat er volgend jaar relatief best veel nummers van deze 500 nummers de Top2000 gaan (her)intreden. Nummers waarvan je dacht, dat gaat toch nooit lukken. En dat je nu denkt, hm, zo dicht bij de Top2000, toch maar op stemmen want je weet het maar nooit?
Wat denken jullie?
FOK kennende zijn dat bijvquote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
RM moet gewoon z'n mond houden.quote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfbenoemd muziekkenner Ronald Molendijk heeft zich ook weer uitgesproken over de lijst.
5 jaar geleden kreeg ie alle vrouwen over zich heen omdat 'ie zei dat vrouwen ondervertegenwoordigd waren in de T2K omdat ze minder goede muziek maken.
Vrijdag had 'ie kritiek op de Top 10/de lijst omdat er alleen maar 'witte motherfuckers' in staan. [ afbeelding ]
Iedereen mag stemmen, en blijkbaar stemt iedereen op incestplegers met albinisme.quote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfbenoemd muziekkenner Ronald Molendijk heeft zich ook weer uitgesproken over de lijst.
5 jaar geleden kreeg ie alle vrouwen over zich heen omdat 'ie zei dat vrouwen ondervertegenwoordigd waren in de T2K omdat ze minder goede muziek maken.
Vrijdag had 'ie kritiek op de Top 10/de lijst omdat er alleen maar 'witte motherfuckers' in staan. [ afbeelding ]
Nou nou nou.quote:Op zondag 10 december 2023 12:08 schreef Buendia het volgende:
[..]
Iedereen mag stemmen, en blijkbaar stemt iedereen op incestplegers met albinisme.
En dat terwijl de zanger van zowel nr 1. als van nr 10 in Afrika geboren is.quote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mét een niet-westerse-migratieachtergrond nog wel!quote:Op zondag 10 december 2023 12:24 schreef bakkiestro het volgende:
[..]
En dat terwijl de zanger van zowel nr 1. als van nr 10 in Afrika geboren is.
@aloaquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
Mijn lijst voor dit jaar. Ik was er ook wel klaar mee![]()
Een grote puzzel was het...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon helemaal uit de media verdwijnen, dat zou me zeer aangenaam zijn. Wat een kwalquote:Op zondag 10 december 2023 11:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
RM moet gewoon z'n mond houden.
Alice In Chains - Roosterquote:Op zondag 10 december 2023 13:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:aloa
Mocht je nog willen dat je lijst meedoet voor de foklijst, dan graag Artiest - Titel.
Ik ga het namelijk niet allemaal zelf overtypen
@datismijnmeningquote:Op woensdag 6 december 2023 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is 'm geworden![]()
![]()
Mss komt er nog een tweede Lana/Taylor supportlist
119 lijsten. Ik weet niet meer hoeveel ik er vorig jaar had en ik ben mijn bestand van 2022 kwijtquote:Op zondag 10 december 2023 15:23 schreef MadMaster het volgende:
@:peaceman
Hoeveel te gebruiken lijstje heb je al en in hoeverre wijkt het aantal af van vorige jaren?
Zie mijn twee posts hier: Cassa95 in MUZ / Top 2000 Editie 2023 #3 - Met 500 extra platen de helft uit 2001-2020 het jaar erna in de lijstquote:Op zondag 10 december 2023 10:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
@:cassa95 hoe zat dit ook alweer bij de Stenders KKD destijds? 80%?
Vanaf 10 uur haal ik hieruitquote:Op maandag 11 december 2023 00:04 schreef hhh38 het volgende:
Zin in de KKD
Hoe laat begint dat feest?
quote:Op zondag 10 december 2023 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
10.00 uur
https://www.nporadio2.nl/programmering/2023/12/11
Ik zit nu nog gewoon bij 3fm. Zap om 10 uur wel over.quote:
Zo gewoon is het niet meer om bij 3FM te zitten, maar dat geheel terzijde…quote:Op maandag 11 december 2023 07:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu nog gewoon bij 3fm. Zap om 10 uur wel over.
10:00 uur na het nieuws en de reclamequote:
Nu hoop ik eigenlijk wel dat we dan in '25 de eendengeit sturen.quote:Op maandag 11 december 2023 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joost naar het songfestivalDan moeten een paar Top 2000 noteringen er ook wel in zitten!
Kijken op eigen risicoquote:Nu hoop ik eigenlijk wel dat we dan in '25 de eendengeit sturen.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet voor t laatst. Het dr bibber-effect zal nog wel ff aanhoudenquote:Op maandag 11 december 2023 08:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik lees net dat Rob de Nijs één van de meest gebruikte zoektermen in de welbekende zoekmachine was afgelopen jaar. Riemen vast.
Billie Eilish +2quote:Op maandag 11 december 2023 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flowers, Engelbewaarder, Cruel Summer en Anti-Hero BINNEN
Geen Tattoo verbaast me. Grote hit wel.quote:Op maandag 11 december 2023 09:03 schreef Fred_B het volgende:
Geen Loreen en Käärijä. Nederland is een smakeloos land.
Misschien is Nederland af en toe toch een smaakvol land.quote:Op maandag 11 december 2023 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Tattoo verbaast me. Grote hit wel.
Die zullen we komende week wel horen. Harris sowieso, UK is een twijfelgevalquote:
Euphoria staat er wel degelijk in, Tattoo inderdaad niet. Keuzelijst-bonus.quote:Op maandag 11 december 2023 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Tattoo verbaast me. Grote hit wel.
Hunekop 1 staat er al niet in.quote:Op maandag 11 december 2023 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij heeft Hunekop Part II het ook niet gehaald, maar ik spreek die taal niet zo goed, dus ik kan het verkeerd getypt hebben.
Dit zegt mij zo niets.quote:
En volkswagen?quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 09:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Olivia newton John raakt alle noteringen kwijt
Grease hype weer uitgewerkt dus?quote:Op maandag 11 december 2023 09:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Olivia newton John raakt alle noteringen kwijt
je bedoelt dat de DAB uitgewerkt is.quote:Op maandag 11 december 2023 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grease hype weer uitgewerkt dus?
Peter R effect uitgewerkt.quote:Op maandag 11 december 2023 09:16 schreef Fred_B het volgende:
Homburg is eruit. Twee noteringen voor Procol Harum was ook wel erg veel.
Twee Motten komt er voor in de plaats.
quote:Op maandag 11 december 2023 09:16 schreef Fred_B het volgende:
Homburg is eruit. Twee noteringen voor Procol Harum was ook wel erg veel.
Twee Motten komt er voor in de plaats.
Hoe gaat die ook alweer?quote:Op maandag 11 december 2023 09:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Forget me van Lewis Capaldi erin
Ja! Dan kan ik ook een Nostradamus punt bijtellenquote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Paolo Nutini - Through The Echoes is IN. Mooie binnenkomer.
Ja, dat wil nog wel eens uitvallen zo na het overlijden.quote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Robbie Robertson ook niet erin. Geen goed haar voor de dabs vooralsnog
The band zal wel stijgen dan.quote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Robbie Robertson ook niet erin. Geen goed haar voor de dabs vooralsnog
Re-entry.quote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef alpeko het volgende:
Damien Rice - Blower’s daughter er in. Beste zangers effect? Of stond die er al in?
Bohemian like youquote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel benieuwd naar de nummer 2500. Wat denken jullie?
Nice!quote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef alpeko het volgende:
Damien Rice - Blower’s daughter er in. Beste zangers effect? Of stond die er al in?
Accidental babies natuurlijk niet, terwijl die mooier is.quote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat ie net na 10'en komtquote:Op maandag 11 december 2023 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel benieuwd naar de nummer 2500. Wat denken jullie?
Niet op de keuzelijst en nooit op de radio en geen single.quote:Op maandag 11 december 2023 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Accidental babies natuurlijk niet, terwijl die mooier is.
Ja Cupido is er bij gekomen dusquote:Op maandag 11 december 2023 09:26 schreef Cassa95 het volgende:
Voor de liefhebbers: ze hebben Bankzitters gifjes geplaatst voor nummers die het niet gehaald hebben (als je een nummer checkt van ze, kun je rechts verder klikken)
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/bankzitters/bali
https://staatieindetop200(...)/offline-beschikbaar
Dan zal het wel niet ‘s Nachts Na Tweeën zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 09:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie net na 10'en komt
Not Just A Flower In Your Hair lijkt me ook weinig kansrijk.quote:Op maandag 11 december 2023 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet ‘s Nachts Na Tweeën zijn.
nee, maar die is wel mooier.quote:Op maandag 11 december 2023 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet op de keuzelijst en nooit op de radio en geen single.
Niet heel gek toch?
Ik heb ook andere favorieten van Damien maar we mogen god op onze blote knietjes bedanken dat Nederland smaakvol genoeg is om er 2 van hem in te stemmen.quote:
6 uur lang?quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goldband krijgt de langste nacht erbij
mja ik geloof niet in god om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook andere favorieten van Damien maar we mogen god op onze blote knietjes bedanken dat Nederland smaakvol genoeg is om er 2 van hem in te stemmen.
Je mist alle goede platen van dit jaar dus.quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Tijd voor een goed getimede meeting van twee uur nu
In dit tempo zit je nog voor t eind vd week aan je grappentaks voor dit jaar :pquote:
Geen gemis.quote:Op maandag 11 december 2023 09:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beast of burden van midler is de eerste immer present die we gedag zeggen
Oliviaquote:Op maandag 11 december 2023 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olivia Rodrigo hep er een notering bij
Helaas niet het genietbare Vampire.quote:
Meen je niet. Dat is met hele grote afstand haar beste..quote:Op maandag 11 december 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas niet het genietbare Vampire.
zij is zelf leuker dan haar muziekquote:Op maandag 11 december 2023 09:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meen je niet. Dat is met hele grote afstand haar beste..
vind ik niet echt erg.quote:
Bad Idea Right is de beste, maar ik vind haar sowieso wel verfriessend en muzikaal sterkquote:Op maandag 11 december 2023 09:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meen je niet. Dat is met hele grote afstand haar beste..
Wel jammer maar zeker niet de ergste uitvaller dit jaar lijkt mequote:
Die is druk nuquote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe staat het met haar moeder?
Geen Sylvia's Mother neequote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe staat het met haar moeder?
Hier hetzelfde probleem.quote:Op maandag 11 december 2023 09:38 schreef Cassa95 het volgende:
Die error code 504 helpt niet echt mee voor mijn script die in één keer de 2000 lijstjes uit zou moeten poepen die in de lijst staan. Ik probeer het over een uur nog wel een keer
Zekerquote:Op maandag 11 december 2023 09:40 schreef peaceman het volgende:
Dat werken is wel heel storend deze week.
Niet gewoon uitkeringstrekkenquote:Op maandag 11 december 2023 09:40 schreef peaceman het volgende:
Ik was ziek afgelopen weekend en heb nu een goed excuus om thuis te werkenquote:Op maandag 11 december 2023 09:40 schreef peaceman het volgende:
Mooi, dat was echt een zeiknummer.quote:Op maandag 11 december 2023 09:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Annie lennox voor t eerst niet meer solo id lijst
Ah, weer 4'33 extra aan muziek.quote:Op maandag 11 december 2023 09:46 schreef Cassa95 het volgende:
Armin van Buuren - Blah Blah Blah eindelijk nieuw (door de keuzelijst)
Het moest er een keer van komen.quote:Op maandag 11 december 2023 09:46 schreef MielMonteur het volgende:
How Can We Hang On To The Top 2000 is niet gelukt trouwens
quote:Op maandag 11 december 2023 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
This Charming Man keert schijnbaar terug, vreemde re-entry.
Wat een gelul.quote:Op maandag 11 december 2023 09:46 schreef Cassa95 het volgende:
Armin van Buuren - Blah Blah Blah eindelijk nieuw (door de keuzelijst)
Al jaren in populariteit aan het winnen op de tiktoks, als in, op aan het schuiven binnen de interne smiths ranking.quote:Op maandag 11 december 2023 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
This Charming Man keert schijnbaar terug, vreemde re-entry.
Overrated en gedateerd, geen idee waarom ze zo populair blijven. Je zou zeggen dat de fans langzaam uit beginnen te sterven, maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 11 december 2023 09:52 schreef Cassa95 het volgende:
Nieuwe Beatles +1
Nieuwe Stones +2 (albumversie)
Nouja, nummers uit 2023 zijn moeilijk gedateerd te noemen natuurlijk. Of je moet het over de sound an sich hebben, maar dat vind ik bij Sweet Sounds zeker niet zo.quote:Op maandag 11 december 2023 09:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Overrated en gedateerd, geen idee waarom ze zo populair blijven. Je zou zeggen dat de fans langzaam uit beginnen te sterven, maar blijkbaar niet.
Dan weet je meteen ook een beetje wat er uit de top 2000 gevallen is. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 11 december 2023 09:54 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf 10u staat de 500-lijst op de site, schijnbaar.
Grote artiesten hebben grote marketingmachines. Een Queen of een Abba of een Beatles vinden toch wel een manier om ieder jaar relevant te blijven. Tim Hardins platenlabel doet niet voor hemquote:Op maandag 11 december 2023 09:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Overrated en gedateerd, geen idee waarom ze zo populair blijven. Je zou zeggen dat de fans langzaam uit beginnen te sterven, maar blijkbaar niet.
quote:Op maandag 11 december 2023 09:46 schreef MielMonteur het volgende:
Fats helemaal weg ja?quote:Op maandag 11 december 2023 09:58 schreef MielMonteur het volgende:
En de Beatles zijn op zijn minst Why Dont You Get a Job en de Fats Domino-plaat kwijt
Euh?quote:Op maandag 11 december 2023 09:58 schreef MielMonteur het volgende:
En de Beatles zijn op zijn minst Why Dont You Get a Job en de Fats Domino-plaat kwijt
De top 2499 dus.quote:Op maandag 11 december 2023 10:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
We beginnen zo met Sexy als ik dans
11x op 50 nummers? Wtf.quote:Op maandag 11 december 2023 10:02 schreef Cassa95 het volgende:
The Beatles 11x bij de 2001-2050, typisch
2500 natuurlijk, excuusquote:
Ach die hebben genoeg in de rest vd lijst gelukkig. Zoals verwacht vooral uitvallers in deze lijstquote:Op maandag 11 december 2023 10:02 schreef Cassa95 het volgende:
The Beatles 11x bij de 2001-2050, typisch
Shiver eindelijk ja?quote:Op maandag 11 december 2023 10:04 schreef BillDauterive het volgende:
Wel Tattoo tussen 17.00 en 18.00 @:Fred_B
Oe, wat een lekker uurtje wordt dat, met o.a. de beste Coldplay.
Ik ga deze minimaliseren in ieder geval. Geef me uurlijstjesquote:Op maandag 11 december 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wordt best lastig spoilers te ontwijken, zie ik alweer
2025, bijna geluktquote:Op maandag 11 december 2023 09:46 schreef MielMonteur het volgende:
Mag ik hierop terugkomen met slecht nieuws?quote:Op maandag 11 december 2023 10:05 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik ga deze minimaliseren in ieder geval. Geef me uurlijstjes
Tino Martin ookquote:Op maandag 11 december 2023 10:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Feesttent van Pappie had t nog bijna gered
Ze gaan niet door tot 4 uur op vrijdag?quote:Op maandag 11 december 2023 10:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel gek dat ze deze 500 niet de hele week laten duren maar ergens vrijdag begin vd middag ineens middenin t uur stoppen
Zie websitequote:Op maandag 11 december 2023 10:11 schreef Berkery het volgende:
Is er al een lijst bekend van die extra 500?
Volgens de uurlijstjes op hun website draaien ze nog 5 nrs tussen 11 en 12 uur vrijdag en dan zijn ze rond.quote:Op maandag 11 december 2023 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze gaan niet door tot 4 uur op vrijdag?
Dit stond er vorig jaar nog gewoon in trouwens. Het kan dus echt wel gewoon dat je er vorig jaar in stond maar nu de 2500 niet eens haalt.
Oh matig zeg, nouja dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 11 december 2023 10:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens de uurlijstjes op hun website draaien ze nog 5 nrs tussen 11 en 12 uur vrijdag en dan zijn ze rond.
Ze moeten ook nog die confettikanonnenpresentatie van de 'echte lijst' ergens laten toch?quote:Op maandag 11 december 2023 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh matig zeg, nouja dan weet ik genoeg.
Ik moet nog iets belangrijks doen ergens deze week. Dat kan dus mooi op vrijdagmiddagquote:Op maandag 11 december 2023 10:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog die confettikanonnenpresentatie van de 'echte lijst' ergens laten toch?
Ja blijkbaar mag hetzelfde nummer zowel in de bubbling under als in de Top 2000 staan dit jaarquote:Op maandag 11 december 2023 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was even verbaasd waarom dit zo laag stond
Ja wat maakt het ook uitquote:Op maandag 11 december 2023 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moeten ze gewoon elk jaar doen.
Over 5 jaar de extra 1000quote:Op maandag 11 december 2023 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moeten ze gewoon elk jaar doen.
Wel jammer dat we hem nu dus alsnog horen.quote:Op maandag 11 december 2023 10:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
2126 De Hûnekop ft. Oele Plop - Wy kam fram Fryslân
Vorig jaar nog heel hoog, fijn dat dat BBB-sentiment ook weer de weg naar de uitgang heeft gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop