Nietes!quote:
Ik wil Slade en Mud terugquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:11 schreef Cassa95 het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar kerst in de Top 2000. Mariah Carey stond nog nooit zo vroeg op 1 (in NL en wereldwijd) en iedereen en z'n moeder luistert al volop naar kerstmuziek. Vorig jaar had je:
#1491 Do They Know It's Christmas? - Band Aid
#1284 Thank God It's Christmas - Queen
#1250 Fairytale of New York - The Pogues & Kirsty MacColl
#975 Christmas Lights - Coldplay
#793 All I Want For Christmas Is You – Mariah Carey
#665 Driving Home For Christmas – Chris Rea
#358 Last Christmas – Wham!
En ik zie het zo gebeuren dat dit allemaal stijgt (natuurlijk Fairytale of NY) en er wellicht iets bijkomt. Kanshebbers als: It's Beginning To Look A Lot Like Christmas, Underneath The Tree, Santa Tell Me, Rockin' Around The Christmas Tree, It's The Most Wonderful Time Of The Year, Wonderful Christmas Time. Vooral de ouwetjes als Andy Williams, Brenda Lee of Dean Martin doen het al jaren goed rond kerst.
Edit: Re-entry voor Slade na vorig jaar ook goed mogelijk dus
Zijn dat twee verschillende versies, of gaan ze stemmen optellen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:20 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn oude heer wijst me er net op dat The Thrill is Gone er dit jaar twee keer op staat. Dat zie ik net ook in de analyse van Cassa. Die gaat er dus aan dit jaar, door eigen toedoen van de redactie?
Ik zie net dat de tweede een versie is met Tracy Chapman. Lijkt mij niet echt een noodzakelijke toevoeging voor de lijst.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn dat twee verschillende versies, of gaan ze stemmen optellen?
Daar lijkt het nu wel op. Ik weet nog dat we (in ieder geval ik) hierom moesten lachen toen bleek dat King Kunta 1x 's nachts door One'sy gedraaid was in het jaar voor hij op de keuzelijst kwam. Nu komt ineens de aap uit de mouw dat het gewoon zo werkt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
de crux is dus een plaat aanvragen bij radio 2 gedurende t jaar zodat ie in de keuzelijst komt
same voor veel van Wies bijv. Die komen met elke single in de V15 maar hebben maar 2 keuzeplaten in de keuzelijstquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daar lijkt het nu wel op. Ik weet nog dat we (in ieder geval ik) hierom moesten lachen toen bleek dat King Kunta 1x 's nachts door One'sy gedraaid was in het jaar voor hij op de keuzelijst kwam. Nu komt ineens de aap uit de mouw dat het gewoon zo werkt.
Maar ook weer niet helemaal, want zo'n Matt de Behanger stond wekenlang bovenaan de V15. Dus die is wel vaker dan 1x gedraaid en die is nog altijd nergens te vinden.
Dit is wel scherp. Dat zou wel kunnen. Ik weet niet hoe dat met die V15 platen zit, eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat je ervoor moet zorgen dat zo'n plaat buiten zijn uitgavejaar moet worden gedraaid?
https://www.last.fm/user/nporadio2/library/music/Queenquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was ook alweer de pagina op last fm waar je per artiest kon kijken wat er op Radio 2 is gedraaid?
https://www.last.fm/user/nporadio2/library/
Je moest iets achter library invullen toch?
https://www.last.fm/user/(...)age=1&rangetype=yearquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was ook alweer de pagina op last fm waar je per artiest kon kijken wat er op Radio 2 is gedraaid?
https://www.last.fm/user/nporadio2/library/
Je moest iets achter library invullen toch?
Nou ja, niet zo redelijk doen hequote:Op dinsdag 5 december 2023 13:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik stem er dan weer niet op, dus dat is makkelijk praten
Dat is Placido Domingo. Inzake Luciano gaat het om Caruso, die kwam voorbij. Al staat hij ook met zijn boyband met Bono en The Edge op de keuzelijst.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Perhaps Love, of een andere?
Passengers>Passenger.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is Placido Domingo. Inzake Luciano gaat het om Caruso, die kwam voorbij. Al staat hij ook met zijn boyband met Bono en The Edge op de keuzelijst.
Oeps, mijn excuses, die haal ik altijd door elkaarquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is Placido Domingo. Inzake Luciano gaat het om Caruso, die kwam voorbij. Al staat hij ook met zijn boyband met Bono en The Edge op de keuzelijst.
Let it go johquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Oeps, mijn excuses, die haal ik altijd door elkaar
Kan wel even helpen tijdens het schrijven van mijn scriptiequote:Op dinsdag 5 december 2023 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal hier dan ook een topic per uur volgegooid worden?
Wie of wat is zeit?quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:23 schreef Tussle266 het volgende:
Zeit was nieuw op de keuzelijst, hè? Die kunnen we volgens mij ook wel opschrijven als ik het zo zie. Ik krijg hier wel een beetje een Schemer-gevoel bij. Nu is het punt wel duidelijk, zeg maar.
Kwam vorig jaar binnen op 1688. Die zal wel flink stijgen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:23 schreef Tussle266 het volgende:
Zeit was nieuw op de keuzelijst, hè? Die kunnen we volgens mij ook wel opschrijven als ik het zo zie. Ik krijg hier wel een beetje een Schemer-gevoel bij. Nu is het punt wel duidelijk, zeg maar.
Ach ja, dat was ik even vergeten. Dan issie al opgeschreven, dus.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kwam vorig jaar binnen op 1688. Die zal wel flink stijgen.
Lets havva na party!quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In dit topic posten totdat je vingers bont en blauw zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
Ik ben klaar voor de top2000![]()
Sowieso december
Sowiesoquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In dit topic posten totdat je vingers bont en blauw zijn
Nena - Nur getraumtquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
Mijn lijst voor dit jaar. Ik was er ook wel klaar mee![]()
Een grote puzzel was het...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk nummer zou dat dan moeten zijn, "I'll be there for you"?quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
De dodenbonus voor chandler lijkt op t eerste gezicht mee te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |