Passengers>Passenger.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is Placido Domingo. Inzake Luciano gaat het om Caruso, die kwam voorbij. Al staat hij ook met zijn boyband met Bono en The Edge op de keuzelijst.
Oeps, mijn excuses, die haal ik altijd door elkaarquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is Placido Domingo. Inzake Luciano gaat het om Caruso, die kwam voorbij. Al staat hij ook met zijn boyband met Bono en The Edge op de keuzelijst.
Let it go johquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Oeps, mijn excuses, die haal ik altijd door elkaar
Kan wel even helpen tijdens het schrijven van mijn scriptiequote:Op dinsdag 5 december 2023 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal hier dan ook een topic per uur volgegooid worden?
Wie of wat is zeit?quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:23 schreef Tussle266 het volgende:
Zeit was nieuw op de keuzelijst, hè? Die kunnen we volgens mij ook wel opschrijven als ik het zo zie. Ik krijg hier wel een beetje een Schemer-gevoel bij. Nu is het punt wel duidelijk, zeg maar.
Kwam vorig jaar binnen op 1688. Die zal wel flink stijgen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:23 schreef Tussle266 het volgende:
Zeit was nieuw op de keuzelijst, hè? Die kunnen we volgens mij ook wel opschrijven als ik het zo zie. Ik krijg hier wel een beetje een Schemer-gevoel bij. Nu is het punt wel duidelijk, zeg maar.
Ach ja, dat was ik even vergeten. Dan issie al opgeschreven, dus.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kwam vorig jaar binnen op 1688. Die zal wel flink stijgen.
Lets havva na party!quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In dit topic posten totdat je vingers bont en blauw zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
Ik ben klaar voor de top2000![]()
Sowieso december
Sowiesoquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In dit topic posten totdat je vingers bont en blauw zijn
Nena - Nur getraumtquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
Mijn lijst voor dit jaar. Ik was er ook wel klaar mee![]()
Een grote puzzel was het...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk nummer zou dat dan moeten zijn, "I'll be there for you"?quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
De dodenbonus voor chandler lijkt op t eerste gezicht mee te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |