SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 7 december 2023 21:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hancko mag inmiddels echt wel eens gaan banken voor Beelen hoor.
Jullie hoeven niet zo overduidelijk te laten blijken dat jullie er echt geen ene touwtyfus van snappen hoor.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Timber mag inmiddels echt wel eens gaan banken voor vdBelt hoor.
Dombo was het met je eens hoor.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Jullie hoeven niet zo overduidelijk te laten blijken dat jullie er echt geen ene touwtyfus van snappen hoor.
Ook erg leuk dat de bijna door iedereen behalve ondergetekende al afgeschreven Timber nu wekelijks de beste speler is.
Dombo is dan ook de meest verstandige user van dit topic. Toevallig ook degene met wie ik het het vaakste eens ben.quote:
Kap eens met die kansloze takesquote:Op donderdag 7 december 2023 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Jullie hoeven niet zo overduidelijk te laten blijken dat jullie er echt geen ene touwtyfus van snappen hoor.
Ook erg leuk dat de bijna door iedereen behalve ondergetekende al afgeschreven Timber nu wekelijks de beste speler is.
Met dank aan Lingr.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dombo is dan ook de meest verstandige user van dit topic. Toevallig ook degene met wie ik het het vaakste eens ben.
Er is dan ook een wereld van verschil tussen de Timber van vorig jaar en die van dit jaar. Maar oke als je een veer in je reet wil, bij deze.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Het was misschien wat gechargeerd, maar ik denk serieus dat Ueda een beter spits is dan Gimenez. En Gimenez is opzich ook best een goede spits, maar mist gewoon echt te veel kansen(en kan een stuk minder goed koppen).quote:Op donderdag 7 december 2023 21:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Kap eens met die kansloze takes
Pistolero die andere mensen uitlacht omdat ze er naast zaten met hun voorspellingen is als Lex Immers die iemand uitlacht omdat hij een kans mist (lol)quote:Op donderdag 7 december 2023 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Op basis waarvan baseer je dit nou dan? Die kerel scoort 30 goals in een kalenderjaar wat maar weinigen kunnen zeggen. Als Ueda nou veel leuke dingen liet zien in zn minuten a la maar dat ziet er ook maar wat houterig uit.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het was misschien wat gechargeerd, maar ik denk serieus dat Ueda een beter spits is dan Gimenez. En Gimenez is opzich ook best een goede spits, maar mist gewoon echt te veel kansen(en kan een stuk minder goed koppen).
Ja, goh, hoe zou dat nou komen. Het toont alleen maar aan hoe dom het is om een speler die overduidelijk ontzettend veel kwaliteiten heeft af te schrijven omdat de trainer hem niet goed gebruikt. Dat zie je nu ook al een beetje met Ivanusec gebeuren.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is dan ook een wereld van verschil tussen de Timber van vorig jaar en die van dit jaar. Maar oke als je een veer in je reet wil, bij deze.
De laatste tijd verkondig je ook wel heel veel onzin.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben het de laatste tijd heel erg vaak eens met Pistolero.
Soms wat engig.
Fijn dat je mijn gebroken hart uit zijn heelproces rukt.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste tijd verkondig je ook wel heel veel onzin.
Eigenlijk sinds Szymanski weg is.
Nu draaf je weer door, Slot heeft Timber juist ook weer aan de praat gekregen. En jij zit er ook best wel vaak naast (hoe is het met Walemark?) zoals iedereen er regelmatig naast zit.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, goh, hoe zou dat nou komen. Het toont alleen maar aan hoe dom het is om een speler die overduidelijk ontzettend veel kwaliteiten heeft af te schrijven omdat de trainer hem niet goed gebruikt. Dat zie je nu ook al een beetje met Ivanusec gebeuren.
Zo dan.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit er niet eens zo vaak naastquote:Op donderdag 7 december 2023 21:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu draaf je weer door, Slot heeft Timber juist ook weer aan de praat gekregen. En jij zit er ook best wel vaak naast (hoe is het met Walemark?) zoals iedereen er regelmatig naast zit.
Nee oké jij bent de uitzondering.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zit er niet eens zo vaak naast
Ik denk dat er weinig users zoveel aantoonbare onzin hebben verkondigd als Pistolero.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu draaf je weer door, Slot heeft Timber juist ook weer aan de praat gekregen. En jij zit er ook best wel vaak naast (hoe is het met Walemark?) zoals iedereen er regelmatig naast zit.
onderschat PSVCL nietquote:Op donderdag 7 december 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig users zoveel aantoonbare onzin hebben verkondigd als Pistolero.
Maar iedereen snapt er niets van behalve hij.
Gemoedelijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Is het in het PSV-topic ook altijd zo'n warm bad als hier?
Je kan zeggen wat je wil.quote:
Koekoek.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja eventjes los van de categorie ‘kan niet zelfstandig naar het toilet’.
quote:Op zondag 3 september 2023 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is @:aTypisch toch al
Die begint echt in de helft van z'n posts over Timber
PietjePukedquote:Op donderdag 7 december 2023 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Slot heeft Timber eerst een maandenlang op de verkeerde positie neergezet. Dit seizoen heeft hij hem eindelijk op zijn eigen positie neergezet en tadaa, hij blijkt hartstikke goed te kunnen voetballen.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@klaasweetalles vind dit niet leukquote:Op donderdag 7 december 2023 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja eventjes los van de categorie ‘kan niet zelfstandig naar het toilet’.
Ik vind het anders heel ongezellig.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:28 schreef Coco het volgende:
Ik mis @:klaasweetalles in deze discussie.
Oh dan ga ik weer.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het anders heel ongezellig.
Ja vanwege Kökcü natuurlijk. Daarnaast was hij ook echt heel matig, liet maar een paar keer per wedstrijd iets zien. Had vrij weinig met de positie te maken mijns inziens.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot heeft Timber eerst een maandenlang op de verkeerde positie neergezet. Dit seizoen heeft hij hem eindelijk op zijn eigen positie neergezet en tadaa, hij blijkt hartstikke goed te kunnen voetballen.
Om dan te zeggen dat Slot Timber weer aan de praat heeft gekregen is echt een hele rare take, hij heeft enkel na een veel te lange tijd zijn eigen fout herstelt.
Komt wel goed jochiequote:
@KingRoland en ik zien graag Ueda.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht even tot hij Lingr inbrengt.
Die is dan ook zeer matig.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
en dan deden wij lacherig over de defensie van PSV...
*doenquote:Op donderdag 7 december 2023 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
en dan deden wij lacherig over de defensie van PSV...
Wij hebben alleen 2,5x zoveel tegendoelpunten.quote:
Ja hier kan ik niks over zeggen.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wij hebben alleen 2,5x zoveel tegendoelpunten.
Ironisch genoeg speelt hij de laatste weken een stuk beter.quote:
De convursjun reet is de laatste tijd wel bijzonder hoog.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wij hebben alleen 2,5x zoveel tegendoelpunten.
Dodelijke teleurgestelde blikquote:Op donderdag 7 december 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou juist niks zeggen.
Van dombo mag ik hem niet wisselen.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:42 schreef Haringkop het volgende:
Minteh is leuk onvoorspelbaar, maar doet ook alles fout ongeveer…
Heb ik dit gezegd?quote:Op donderdag 7 december 2023 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Van dombo mag ik hem niet wisselen.
@GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 7 december 2023 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als ik nu in de Kuip zat, zou ik lekker op Fok! forums gaan scrollen denk ik.
Dat doe ik ook, maar dan lees ik weer een post van Pistolero en dan krijg ik spontaan weer de behoefte om deze wedstrijd te kijkenquote:Op donderdag 7 december 2023 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nehquote:Op donderdag 7 december 2023 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is de slechtste pot onder Slot tot nu toe
Ik word echt woest van fans die nu gaan haten op overduidelijke kwaliteitsspelers die nu allemaal kut spelen vanwege één man. Richt je woede eens richting de juiste persoon joh.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een kutspeler is die Ivanusec toch.. moeilijk voor te stellen dat we daar maandenlang naar uit hebben zitten kijken in de zomer.
Neuh dat was Drita thuis.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is de slechtste pot onder Slot tot nu toe
Je snapt toch ook wel dat Slot voorlopig het krediet heeft, ondanks dat dit een kutseizoen is.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word echt woest van fans die nu gaan haten lopen op overduidelijke kwaliteitsspelers die nu allemaal kut spelen vanwege één man. Richt je woede eens richting de juiste persoon joh.
quote:Op donderdag 7 december 2023 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word echt woest van fans die nu gaan haten op overduidelijke kwaliteitsspelers die nu allemaal kut spelen vanwege één man. Richt je woede eens richting de juiste persoon joh.
Maar het is (nog) geen kutseizoen.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat Slot voorlopig het krediet heeft, ondanks dat dit een kutseizoen is.
Lekker eendimensionaal denken. Genot.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word echt woest van fans die nu gaan haten op overduidelijke kwaliteitsspelers die nu allemaal kut spelen vanwege één man. Richt je woede eens richting de juiste persoon joh.
Kutseizoen? Je kan de EL nog winnen.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat Slot voorlopig het krediet heeft, ondanks dat dit een kutseizoen is.
Het is oprecht knap om als trainer zo'n goede speler zo slecht te laten spelen, dat moet ik hem wel nageven.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
Ivanusec speelt echt schandalig slecht
Want jij hebt Ivanusec heel vaak zien spelen in de Kroatische competitie.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is oprecht knap om als trainer zo'n goede speler zo slecht te laten spelen, dat moet ik hem wel nageven.
Wordt nog wel een nulletje of vier.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het kan alleen maar beter 2e helft!
Zou je zeggen.
Gaan we nou serieus doen alsof Ivanusec daadwerkelijk een slechte speler is ja?quote:Op donderdag 7 december 2023 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Want jij hebt Ivanusec heel vaak zien spelen in de Kroatische competitie.
Hij komt geen paling voorbij maar dat ligt aan Slot.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is oprecht knap om als trainer zo'n goede speler zo slecht te laten spelen, dat moet ik hem wel nageven.
Gelukkig zit ik zat maar gelukkig thuisquote:Op donderdag 7 december 2023 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Allemaal sinds Pusic weg is.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allemaal sinds Alireza geblesseerd is.
Minteh heeft anders net zoveel opgeleverd.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nu liever Dilrosun dan deze Ivanusec (lol)
Inderdaad, goed gezien.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij komt geen paling voorbij maar dat ligt aan Slot.
Confusing PI.quote:
Je gaat niet op de vraag in.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaan we nou serieus doen alsof Ivanusec daadwerkelijk een slechte speler is ja?
Graagquote:
Oké daar was hij heel goed en nu is hij heel slecht. Dat moet dan wel de schuld van Slot zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb een aantal wedstrijden van Ivanusec gezien bij Zagreb ja, wat is je punt?
hij draait ook gewoon een normaal seizoenquote:Op donderdag 7 december 2023 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oké daar was hij heel goed en nu is hij heel slecht. Dat moet dan wel de schuld van Slot zijn.
Dat is in de basis natuurlijk wel hoe het werkt Hans. Het hoogste niveau dat een speler ooit heeft gehaald moet de norm zijn, en wanneer hij dat niveau daarna niet meer haalt(of niet eens een heel klein beetje in de buurt komt zoals bij Ivanusec) is het letterlijk het werk van een trainer om er voor te zorgen dat dat wel weer gebeurd.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oké daar was hij heel goed en nu is hij heel slecht. Dat moet dan wel de schuld van Slot zijn.
het gaat niet helemaal kutquote:Op donderdag 7 december 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is in de basis natuurlijk wel hoe het werkt Hans. Het hoogste niveau dat een speler ooit heeft gehaald moet de norm zijn, en wanneer hij dat niveau daarna niet meer haalt(of niet eens een heel klein beetje in de buurt komt) is het letterlijk het werk van een trainer om er voor te zorgen dat dat wel weer gebeurd.
Slot is wel verantwoordelijk voor al het succes, maar wanneer het helemaal kut gaat komt het door de spelers. Leuk is dat altijd.
Ik zou de afgelopen paar wedstrijden toch wel durven te omschrijven als helemaal kut eigenlijk.quote:
Je overdrijft ook wel weer. Wel had je afgelopen zomer natuurlijk altijd Geertruida moeten verkopen. Dat was een klassieke Feyenoord-blunder.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is in de basis natuurlijk wel hoe het werkt Hans. Het hoogste niveau dat een speler ooit heeft gehaald moet de norm zijn, en wanneer hij dat niveau daarna niet meer haalt(of niet eens een heel klein beetje in de buurt komt zoals bij Ivanusec) is het letterlijk het werk van een trainer om er voor te zorgen dat dat wel weer gebeurd.
Slot is wel verantwoordelijk voor al het succes, maar wanneer het helemaal kut gaat komt het door de spelers. Leuk is dat altijd.
Kutspeler inderdaad.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:56 schreef Coco het volgende:
Milambo niet gezien.
@:dombohetolifantje1
Jeetje wat ben je overbiddelijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kutspeler inderdaad.
Schrijven we af.
ja primaquote:Op donderdag 7 december 2023 21:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou de afgelopen paar wedstrijden toch wel durven te omschrijven als helemaal kut eigenlijk.
pietjepoepstrontquote:Op donderdag 7 december 2023 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je overdrijft ook wel weer. Wel had je afgelopen zomer natuurlijk altijd Geertruida moeten verkopen. Dat was een klassieke Feyenoord-blunder.
Ik zeg dat laatste niet hoor. Maar een speler kan uit vorm zijn onafhankelijk van een trainer.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is in de basis natuurlijk wel hoe het werkt Hans. Het hoogste niveau dat een speler ooit heeft gehaald moet de norm zijn, en wanneer hij dat niveau daarna niet meer haalt(of niet eens een heel klein beetje in de buurt komt zoals bij Ivanusec) is het letterlijk het werk van een trainer om er voor te zorgen dat dat wel weer gebeurd.
quote:Op donderdag 7 december 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ie ie ie ie iequote:Op donderdag 7 december 2023 21:58 schreef Zipportal het volgende:
Announce een lange neger achterin.
Daar ben ik het pertinent mee oneens, maar agree to disagree dan maar.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zeg dat laatste niet hoor. Maar een speler kan uit vorm zijn onafhankelijk van een trainer.
Paxiao en Kroaat op 10.quote:
Ik zal jou eens reeksen.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag reeksen. Dat wordt de TT.
quote:Op zondag 2 mei 2021 10:00 schreef Zipportal het volgende:
Als je punten nodig hebt speel maar tegen Feyenoord. Dus weer een moeizame wedstrijd.
Was wel kut afgelegd, achter de speler..quote:Op donderdag 7 december 2023 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verder is dit best kut je had eerst zo tot 4-0 kunnen uitlopen valt de 1-1 stort alles in.
Santi had die goal gewoon moeten maken na die prachtige actie van Minteh.
Dus een Timber in vorm is dan weer wel op 't conto van Slot?quote:Op donderdag 7 december 2023 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent mee oneens, maar agree to disagree dan maar.
Sowieso vind ik 'vorm' echt een verschrikkelijk woord.
Arne wil niet toegeven dat Arne een verkeerde opstelling heeft neergezet dus gaat Arne gewoon lekker met de zelfde 11 beginnen in de 2e helft.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niemand bezig met een intensieve warming up
DAN SNAP JE ER HELEMAAL NIKS VAN
Het is ook niet niks als je club in de rust gelijk staat tegen de nummer laatst waar ze ook nog eens vechtend door het gebouw gaan.quote:
Jij bent ook geen sfeermaker.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook niet niks als je club in de rust gelijk staat tegen de nummer laatst waar ze ook nog eens vechtend door het gebouw gaan.
Maar Vitesse staat laatst.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook niet niks als je club in de rust gelijk staat tegen de nummer laatst waar ze ook nog eens vechtend door het gebouw gaan.
zou jij arne ontslaan nu?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arne wil niet toegeven dat Arne een verkeerde opstelling heeft neergezet dus gaat Arne gewoon lekker met de zelfde 11 beginnen in de 2e helft.
Leer mij Arne kennen.
Ik mis het katje.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:03 schreef Zipportal het volgende:
SPIJKERBOMMEN OP AL DIE KUT KERSTRECLAMES.
Ik deed nog zo mijn best.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent ook geen sfeermaker.
Siepie van de Hemaquote:
Die paar potjes die hij speelde voor z'n blessure was hij wel echt goed en balvast hoor. Hopelijk komt dat nog terug.quote:
Ik geef je nog een kans.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka mist gewoon ritme na zijn blessure. Dat komt echt nog wel goed.
Alleen vanavond even niet
Voor minuut 60 Lingr.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Geen wissels.
@:DomboHetOlifantje1
Definitief #SlotOut?
strontquote:Op donderdag 7 december 2023 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Met Prijsvrij op je shirt gaan spelen.Dan vraag je er ook om.
Moeilijke vraag.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik geef je nog een kans.
Wie maakt het eerste doelpunt in de tweede helft?
Maar stel hem dan niet op.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka mist gewoon ritme na zijn blessure. Dat komt echt nog wel goed.
Alleen vanavond even niet
Kan je voortaan gewoon Giménez zeggen?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeilijke vraag.
Laat ik Santi zeggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Geert moet morgen met zijn ouders op de club komen. Dat gestotter moet eruit.
Wat hebben jullie toch een heerlijke dynamiek. Glijdt dat ook door in DM’s?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik geef je nog een kans.
Wie maakt het eerste doelpunt in de tweede helft?
Watquote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Geert moet morgen met zijn ouders op de club komen. Dat gestotter moet eruit.
Bedankt voor dit complimentquote:Op donderdag 7 december 2023 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch een heerlijke dynamiek. Glijdt dat ook door in DM’s?
Pisces voor de broodnodige portie seks in het Feyenoord-topic.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe niet zo jelly.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik denk niet dat hij altijd de eerste goal gaat maken als jij deze vraag steltquote:Op donderdag 7 december 2023 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je voortaan gewoon Giménez zeggen?
Ik zal nog eens iets positiefs melden.quote:
Dat mag weer als Feyenoord voor staat.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens iets positiefs melden.
Genoteerdquote:Op donderdag 7 december 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat mag weer als Feyenoord voor staat.
Dit valt allemaal wel meequote:Op donderdag 7 december 2023 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
Hancko brengt voorin ook zo weinig he, zo ongecontroleerd
Bedankt.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:15 schreef Erasmus het volgende:
Dit is degradatiekandidaat FC Volendam tijdens een enorme crisis.
Dit ter info.
Moet je maar eens opletten hoe veel van zijn voorzetten echt nergens op lijken. Hij kan niet overal goed in zijn he, dat voorop gesteld, maar dan is het wel onhandig, hoe vaak hij in een voorzettende positie komt.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit valt allemaal wel mee
Thuis ook nog.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:15 schreef Erasmus het volgende:
Dit is degradatiekandidaat FC Volendam tijdens een enorme clubcrisis.
Dit ter info.
Klap tegen PSV was gewoon te groot.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:15 schreef Erasmus het volgende:
Dit is degradatiekandidaat FC Volendam tijdens een enorme clubcrisis.
Dit ter info.
Ik ben op dit moment woedend. Emotioneel. Teleurgesteld.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt.
Hier hebben we niks aan
Respect voor iedereen die met dit soort kutweer in de Kuip gaat zitten. Dat je het jezelf aandoet.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:15 schreef Document1 het volgende:
Wat een zaadpot man. Blauwe klauwen voor niks.
Gaf eerste helft weer een wereldbal die ik heel deze selectie nog niet heb zien geven dit seizoen.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moet je maar eens opletten hoe veel van zijn voorzetten echt nergens op lijken. Hij kan niet overal goed in zijn he, dat voorop gesteld, maar dan is het wel onhandig, hoe vaak hij in een voorzettende positie komt.
Het is de schuld van Khalid & Sophie.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment woedend. Emotioneel. Teleurgesteld.
Wel lief dat hij een kans krijgt van Slot.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is die Milambo kut.
@:Coco
Hoe spreek je Lingr uit?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer geen Lingr.
Slot speelt met mijn gevoelens.
Wie is de eerste kandidaat om verrot gescholden te worden?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens dol op onze selectie met lieve jongens.
Maar er mag wel eens iemand verrot gescholden worden. En ook dit kan alleen Alireza in de selectie geloof ik.
Je mist nu Berghuis die er even een benenbreker in gooitquote:Op donderdag 7 december 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar er mag wel eens iemand verrot gescholden worden. En ook dit kan alleen Alireza in de selectie geloof ik.
Nee joh die is juist superlief.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben het oneens met deze stelling.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mist nu Berghuis die er even een benenbreker in gooit
In dit topic hebben we genoeg pispaaltjes maar daar gaat de kwaliteit ook niet van omhoog.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klopt. Maar die heb ik wel eens uit zijn plaat zien schieten (terwijl ie zelf ook kut speelde)quote:
Berghuis is geen voetballer.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mist nu Berghuis die er even een benenbreker in gooit
quote:Op donderdag 7 december 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met deze stelling.
Stukje voetenwerk.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:22 schreef Alaianaya het volgende:
Hoe kan Minteh zó vaak uitglijden?
Blijven doneren.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:23 schreef Kerftminister het volgende:
Het wordt echt met de minuut slechter en slechter
Mintblaadjes op het gras.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:22 schreef Alaianaya het volgende:
Hoe kan Minteh zó vaak uitglijden?
We missen onze Turkse vriend, die kon nog wel eens wat mensen terecht wijzen.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Maar die heb ik wel eens uit zijn plaat zien schieten (terwijl ie zelf ook kut speelde)
Om daarna toch weer het smeermiddel van deze selectie te zijn
Goedenavond Scrummie, ik dacht ik vertoef mij eens in het Feyenoord topic tijdens een wedstrijd.quote:
Op welke positie zou jij een nieuwe speler halen?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn toe aan de winterstop
Dit is geil.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nog dertig minuten tot Bijlow mee naar voren komt bij een corner en hij kort genomen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |