Ik probeer elk jaar wel iets van een thema aan te houden, de laatste jaren was dat dus telkens (ongeveer) een decennium, om zo telkens weer andere muziek de aandacht te geven. Er is zo ontzettend veel goede muziek dat ik het niet over m'n hart kan verkrijgen elk jaar ongeveer dezelfde liedjes in de stemlijst te zettenquote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er ondertussen zo’n 20/25 nummers wel een zekerheidjeik heb niet elk jaar een hele andere lijst. Ik denk de meeste mensen niet echt?
De goudvis heeft ook vast wel wat favorieten.quote:Op zondag 3 december 2023 21:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik probeer elk jaar wel iets van een thema aan te houden, de laatste jaren was dat dus telkens (ongeveer) een decennium, om zo telkens weer andere muziek de aandacht te geven. Er is zo ontzettend veel goede muziek dat ik het niet over m'n hart kan verkrijgen elk jaar ongeveer dezelfde liedjes in de stemlijst te zetten
En 35 liedjes van ALLES ALLER TIJDEN is ook gewoon veel te weinig natuurlijk
We hebben er zelfs twee!quote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De goudvis heeft ook vast wel wat favorieten.
Ik kies elk jaar mijn stemlijst grotendeels van de nummers die van 1500 naar onder staan. Maar dat zijn alsnog wel vaak dezelfde natuurlijkquote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er ondertussen zo’n 20/25 nummers wel een zekerheidjeik heb niet elk jaar een hele andere lijst. Ik denk de meeste mensen niet echt?
Kijk eens aan. Die Visaac en Benjavis hebben vast ook een mooi lijstjequote:
Ja oké dat is ook weer zo. Alleen die kon ik me nog herinneren.quote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 'aller aller tijden' voor de meeste mensen wel zo ergens zestig jaar geleden begint, als het om muziek gaat.quote:Op zondag 3 december 2023 21:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik probeer elk jaar wel iets van een thema aan te houden, de laatste jaren was dat dus telkens (ongeveer) een decennium, om zo telkens weer andere muziek de aandacht te geven. Er is zo ontzettend veel goede muziek dat ik het niet over m'n hart kan verkrijgen elk jaar ongeveer dezelfde liedjes in de stemlijst te zetten
En 35 liedjes van ALLES ALLER TIJDEN is ook gewoon veel te weinig natuurlijk
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké dat is ook weer zo. Alleen die kon ik me nog herinneren.
quote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 'aller aller tijden' voor de meeste mensen wel zo ergens zestig jaar geleden begint, als het om muziek gaat.
De strijdliederen uit de middeleeuwen zijn inmiddels wel uit de lijst gevallen jaquote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 'aller aller tijden' voor de meeste mensen wel zo ergens zestig jaar begint, als het om muziek gaat.
Ik mis al die prachtige psalmen ook in de lijst, ja!quote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 'aller aller tijden' voor de meeste mensen wel zo ergens zestig jaar geleden begint, als het om muziek gaat.
Ook een leuke tactiekquote:Op zondag 3 december 2023 21:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kies elk jaar mijn stemlijst grotendeels van de nummers die van 1500 naar onder staan. Maar dat zijn alsnog wel vaak dezelfde natuurlijk
Deze was laatst op de radio toen mijn nichtje (2 jaar) bij mij was. Toen ik zei dat ze ook een snoesje is werd ze woest.quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Misschien moeten we het origineel van 'Loesje' maar eens in de lijst proberen te krijgen.
Dat is niet zo heel lang terug nog gecoverd. Dat was wel het moment ervoor.quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Misschien moeten we het origineel van 'Loesje' maar eens in de lijst proberen te krijgen.
Ze voelde zich niet serieus genomen door Tante Em.quote:Op zondag 3 december 2023 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze was laatst op de radio toen mijn nichtje (2 jaar) bij mij was. Toen ik zei dat ze ook een snoesje is werd ze woest.
Ahh haha echt familie van jou hèquote:Op zondag 3 december 2023 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze was laatst op de radio toen mijn nichtje (2 jaar) bij mij was. Toen ik zei dat ze ook een snoesje is werd ze woest.
Nee gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 3 december 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze voelde zich niet serieus genomen door Tante Em.
Ik vind hier heel veel van.quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Mag van mij wel weer van de radio af.quote:Op zondag 3 december 2023 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
Wat vinden we overigens van die cover van Fast Car die je momenteel overal hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |