Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Oepsiequote:Op zondag 3 december 2023 18:38 schreef ToT het volgende:
Ja godver!Ik had al "Hoort, wie bolkt daar, kind'ren?" klaar staan als nieuwe TT.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Even snel door posten
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kapen is toegestaan, maar klagen dat je te laat was met kapen nietquote:Op zondag 3 december 2023 18:38 schreef ToT het volgende:
Ja godver!Ik had al "Hoort, wie bolkt daar, kind'ren?" klaar staan als nieuwe TT.
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 18:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Kapen is toegestaan, maar klagen dat je te laat was met kapen nietWIE GAAT DAAR OVER?!?
![]()
Het was geen kapen hé, ik kaapte mijzelfquote:Op zondag 3 december 2023 18:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Kapen is toegestaan, maar klagen dat je te laat was met kapen niet
WTF
Even op de knop play drukken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Deze ene keer ging het niet om jou, maar om ToTquote:Op zondag 3 december 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het was geen kapen hé, ik kaapte mijzelf![]()
![]()
* Lovely zegt even niks meerquote:Op zondag 3 december 2023 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze ene keer ging het niet om jou, maar om ToT
En nu een hele trouw ceremonie of doen jullie het even snel? Voor het geval je die ceremonie doet, bak van te voren even een taart. (maar dat wist je waarschijnlijk alquote:)
![]()
Ze is een panterquote:Op zondag 3 december 2023 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan niet goed zien wat ze op heeft staan, XHamster of zo?
Zometeenquote:
Volgens mij wel goed voor je conditiequote:
Ze gaat wel fors te keerquote:Op zondag 3 december 2023 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed voor je conditie![]()
Yepquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat is toch ook standaard zo met motors? Waarom denk je dat @Mazikeen zo graag haar rijbwijs wilde halenquote:![]()
Ik heb de uitbreiding my wedding stories dus ik kan een heel uitgebreid huwelijksfeest geven. Jammer wel dat het vol met bugs zit en eigenlijk niet werkt.quote:Op zondag 3 december 2023 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu een hele trouw ceremonie of doen jullie het even snel? Voor het geval je die ceremonie doet, bak van te voren even een taart. (maar dat wist je waarschijnlijk al)
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch ook standaard zo met motors? Waarom denk je dat @:mazikeen zo graag haar rijbwijs wilde halen![]()
![]()
Haha zie die kat
Ik ken alleen de standaard wedding ceremony. Ik dacht dat je een datum moest kiezen en had niet door dat het direct zou gaan beginnen. Anders had ik het niet doodmoe na mijn werk gedaanquote:Op zondag 3 december 2023 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de uitbreiding my wedding stories dus ik kan een heel uitgebreid huwelijksfeest geven. Jammer wel dat het vol met bugs zit en eigenlijk niet werkt.Sim viel in slaap op de banken van het museum tijdens zijn eigen bruiloft
![]()
![]()
Een bruiloft om mij weg te dromenquote:Op zondag 3 december 2023 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken alleen de standaard wedding ceremony. Ik dacht dat je een datum moest kiezen en had niet door dat het direct zou gaan beginnen. Anders had ik het niet doodmoe na mijn werk gedaanSim viel in slaap op de banken van het museum tijdens zijn eigen bruiloft
Trotste mama van Ambar
Een beker thee met honing maken
Daarom maar een nieuwe Sim begonnen. Deze gaat eerst even aan zijn carriere werkenquote:Op zondag 3 december 2023 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een bruiloft om mij weg te dromen![]()
![]()
Goed plan. Zet het filmpje op een loop en verder je toetsenbord niet aanrakenquote:Op zondag 3 december 2023 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt steeds grappiger als je er vaker naar kijkt!![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan. Zet het filmpje op een loop en verder je toetsenbord niet aanraken![]()
![]()
Beetje wel hequote:
Maar moest wel lachen er om
Meeste wel.quote:Op zondag 3 december 2023 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De coq au vin hier was ook erg geslaagd!
Vrouwlief noemde het zelfs "Perfect".
Heb jij de saus van verse ingrediënten gemaakt?
Alleen speelde ik vals met een pot tomatensaus met basilicum, in plaats van dat gedeelte zelf maken.
Maar verder van knoflook tot pepertjes alles vers!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wel een gedoe om van een mp4 bestand een gifje te maken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat beest is nu:quote:Op zondag 3 december 2023 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel he
Maar moest wel lachen er om![]()
![]()
Ah!quote:Op zondag 3 december 2023 19:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Meeste wel.
Alleen speelde ik vals met een pot tomatensaus met basilicum, in plaats van dat gedeelte zelf maken.
Maar verder van knoflook tot pepertjes alles vers!
Mevrouw ToT heeft laatst echt alles vers bereid, echt niet normaal wat een verschil dat is met meuk uit een potje!![]()
![]()
Ja ik heb daar allang geen zin meer in.quote:Op zondag 3 december 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
Wel een gedoe om van een mp4 bestand een gifje te maken![]()
OMG! Creepy catquote:
Soms welquote:Op zondag 3 december 2023 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb daar allang geen zin meer in.
Maar ik denk dat jouw paintjes nog meer werk is
Absoluut, vroeger kon ik echt een paar dagen in een paintje steken, tegenwoordig soms een uur.quote:Op zondag 3 december 2023 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel
Maar ik denk dat jouw paintjes nog meer werk is![]()
Jeetje hahaquote:
Heb ik een leuk huisje gemaakt, gaat mijn Sim trouwen en wil het een kind. Past het huis niet meer bij het leven
Trotste mama van Ambar
Je kunt instellen of ze zwanger kan worden ...quote:Op zondag 3 december 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik een leuk huisje gemaakt, gaat mijn Sim trouwen en wil het een kind. Past het huis niet meer bij het leven♡♡♡♡![]()
Ik weet, ik weet ook wat ik doe.quote:Op zondag 3 december 2023 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt instellen of ze zwanger kan worden ...Trotste mama van Ambar
Ja dit dusquote:Op zondag 3 december 2023 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het morgenvroeg maar van de weg af is![]()
Was jaren geleden een Fun Met FUnda hier op FOK!: een watertoren of zo met een extreem luxe woning aan de binnenkant. Riante woonkamer, ultra modern.quote:Op zondag 3 december 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik een leuk huisje gemaakt, gaat mijn Sim trouwen en wil het een kind. Past het huis niet meer bij het leven
Fantastische slaapkamer, prachtige badmaker enzo, en een gym om van te dromen.....met achter de apparaten een baby-box gemoffeld omdat er geen plaats was voor een babykamer!
Geen idee waarom ze het te koop gezet hebben!![]()
![]()
Oh okquote:Op zondag 3 december 2023 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet ook wat ik doe.♡♡♡♡![]()
![]()
Gewoon een nieuwe Sim beginnen.quote:Op zondag 3 december 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik een leuk huisje gemaakt, gaat mijn Sim trouwen en wil het een kind. Past het huis niet meer bij het leven![]()
![]()
![]()
Mooi.quote:Op zondag 3 december 2023 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou.. eigenlijk beetje grauw..
Maar lekker gewandeld en was gezellig
Was er sneeuw?![]()
Wel een mooie uitdaging, een groter huisje in het bos. Ik ben benieuwd wat voor kinderkamer je gaat ontwerpenquote:![]()
![]()
Ik kan het huidige huisje vergroten met een kinderkamer, maar tis niet ideaal. Ik bouw wel ergens een familiehuisquote:Op zondag 3 december 2023 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een mooie uitdaging, een groter huisje in het bos. Ik ben benieuwd wat voor kinderkamer je gaat ontwerpenTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 3 december 2023 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan het huidige huisje vergroten met een kinderkamer, maar tis niet ideaal. Ik bouw wel ergens een familiehuis![]()
Mijn nieuwe sim had een hoop groenten en kruiden geplant. Maar wat een werk zeg. Iedere dag verkopen, water geven, onkruid wieden. Tijd voor een tuinmanquote:Op zondag 3 december 2023 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan het huidige huisje vergroten met een kinderkamer, maar tis niet ideaal. Ik bouw wel ergens een familiehuis![]()
![]()
Sim zijn is hard werkenquote:Op zondag 3 december 2023 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn nieuwe sim had een hoop groenten en kruiden geplant. Maar wat een werk zeg. Iedere dag verkopen, water geven, onkruid wieden. Tijd voor een tuinmanTrotste mama van Ambar
Ik dacht gisteren dat ik per ongeluk mijn gitaar had verkocht. Zie net dat die in mijn inventory zitquote:![]()
Ik heb nog veel te leren![]()
![]()
Misschien zijn we in de echte wereld allemaal een simquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
My thoughts exactlyquote:Op zondag 3 december 2023 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien zijn we in de echte wereld allemaal een sim♡♡♡♡![]()
En wie zit er aan de knoppen?quote:Op zondag 3 december 2023 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien zijn we in de echte wereld allemaal een sim![]()
Dat gaan we nooit weten als domme sim. Of denk je dat die sim die je bestuurt weet wie je bent?quote:Uw ADH vitamine Worst
Heb ik ooit een stripverhaal over gelezen in de jaren '90. Is me altijd bijgebleven.quote:Op zondag 3 december 2023 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien zijn we in de echte wereld allemaal een sim
Toen The Matrix uit kram, had ik echt zoiets van: "Hee, verrek!"![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje melig jaquote:
Nee drink zelden wijn, meestal alleen met de feestdagenquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Iets anders?quote:Op zondag 3 december 2023 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee drink zelden wijn, meestal alleen met de feestdagen![]()
Geen drank..quote:
Yep heb dat totaal niet nodigquote:
Ja wijn gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Proost! Heb dat nog nooit gedronkenquote:Op zondag 3 december 2023 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt er voor de zekerheid toch maar een whisky bij gepakt
Overigens als je op de kalender klikt dan kun je op een dag klikken en dan je evenement samenstellen.quote:Trotste mama van Ambar
Ik voel me nu heel dom. Want ik had de kalender nog niet ontdektquote:Op zondag 3 december 2023 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overigens als je op de kalender klikt dan kun je op een dag klikken en dan je evenement samenstellen.Gewoon naast de telefoon
![]()
Daar kun je ook stomme feestdagen deletenquote:Op zondag 3 december 2023 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voel me nu heel dom. Want ik had de kalender nog niet ontdektGewoon naast de telefoon
Trotste mama van Ambar
Weet niet of ik het wel lekker vindquote:
Probeer ze alle 8quote:Op zondag 3 december 2023 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 8 verschillende. Je kunt alles proberen
En anders heb ik ook nog wel frisdrank
8 kleine glaasje Whiskey ben ik wel dronken denk ikquote:
Verloofde is een beetje boos, omdat andere man met zijn verloofde loopt te flirten. OepsieTrotste mama van Ambar
Ben je gezellig als je dronken bent?quote:Op zondag 3 december 2023 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
8 kleine glaasje Whiskey ben ik wel dronken denk ik![]()
![]()
Ik ben te gezellig. Ik ga ook ernstig flirten enzo
Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben te gezellig. Ik ga ook ernstig flirten enzo![]()
![]()
Vast welquote:Op zondag 3 december 2023 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je gezellig als je dronken bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kom je ook whisky drinken?quote:Op zondag 3 december 2023 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je me maar geen alcohol voerenquote:Op zondag 3 december 2023 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat had ik op mijn eerste date. Kon ik het helpenquote:Op zondag 3 december 2023 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Verloofde is een beetje boos, omdat andere man met zijn verloofde loopt te flirten. Oepsie![]()
![]()
Ik heb water"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik ookquote:Op zondag 3 december 2023 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb water met ethanol en een smaakje.![]()
Proost heren
Ik scroll door een lijstje met "proost" in verschillende talen, maar niets komt in de buurt van "bolk".![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook even een spa rood tussendoor!
![]()
Was de bruiloft een succes? Nouja ze zijn getrouwd. Na de ceremonie gingen er mannelijke sims met haar flirten met een jaloerse man tot gevolg.
En bekoelde liefde...Trotste mama van Ambar
Wat heftigquote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Was de bruiloft een succes? Nouja ze zijn getrouwd. Na de ceremonie gingen er mannelijke sims met haar flirten met een jaloerse man tot gevolg.
En bekoelde liefde...![]()
Je beseft de situatie niet. Ik heb DTS eerder al gestopt. Dat wil je niet nog 1 keer. Ik wil 1 puntje en dat is hetquote:![]()
.quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Okequote:Op zondag 3 december 2023 21:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je beseft de situatie niet. Ik heb DTS eerder al gestopt. Dat wil je niet nog 1 keer. Ik wil 1 puntje en dat is het![]()
Ik ga jullie zo boos maken dat jullie ervoor zorgen dat DTS definitief stopt, ik hoef maar 1 klein puntje![]()
Okequote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Masberum het volgende:
Ik ga jullie zo boos maken dat jullie ervoor zorgen dat DTS definitief stopt, ik hoef maar 1 klein puntje![]()
Ben ook lief, zelfs tegen aparte mensenquote:
Is dit een dreig verzoekquote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Masberum het volgende:
Ik ga jullie zo boos maken dat jullie ervoor zorgen dat DTS definitief stopt, ik hoef maar 1 klein puntje
Je doet je naam eer aanquote:Op zondag 3 december 2023 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ook lief, zelfs tegen aparte mensen![]()
![]()
![]()
In een land waarbij familieleden afhankelijk zijn van elkaar zouden jullie waarschijnlijk de oorzaak ervan zijn dat een paar familieleden dood zouden zijn gegaan niet waar?![]()
Boeit me niet. Die zijn al dood.quote:Op zondag 3 december 2023 21:15 schreef Masberum het volgende:
In een land waarbij familieleden afhankelijk zijn van elkaar zouden jullie waarschijnlijk de oorzaak ervan zijn dat een paar familieleden dood zouden zijn gegaan niet waar?![]()
Jezus kerel kraam ergens anders onzin uitquote:Op zondag 3 december 2023 21:15 schreef Masberum het volgende:
In een land waarbij familieleden afhankelijk zijn van elkaar zouden jullie waarschijnlijk de oorzaak ervan zijn dat een paar familieleden dood zouden zijn gegaan niet waar?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Als je niet eens een persoon een puntje kan gunnen, hoezo zouden mensen dan jullie punten moeten gunnen?![]()
Het is toch zoquote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jezus kerel kraam ergens anders onzin uit![]()
Nee is helemaal niet zo..quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wat heeft familie met dit spel te makenquote:Op zondag 3 december 2023 21:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow want jullie zouden het baken zijn van het familie onderhoud.. ...
Juist helemaal niks, and by the way je zinnetje wordt of eigenlijk begint saai te worden
Laatst van mijne verlopen. Meteen maar voor een jaar bijgekochtquote:Op zondag 3 december 2023 21:18 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaaff kijken of ik dat binnenkort kan verlengen basic
![]()
Hand voor de mondquote:Op zondag 3 december 2023 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat heeft familie met dit spel te maken
Juist helemaal niks, and by the way je zinnetje wordt of eigenlijk begint saai te worden![]()
Wel met browser die Brave heetquote:
Baken van wat?quote:Op zondag 3 december 2023 21:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow want jullie zouden het baken zijn van het familie onderhoud.. ...![]()
Die smiley is er nietquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Google maar eens naar die browserquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Juist jaquote:Op zondag 3 december 2023 21:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat is met reden niet waar, vrouwen
Zal ik doenquote:Op zondag 3 december 2023 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Herinner mij hier morgen nog even aan aub
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HiDiHo / 351 / +101 / +66 / 109 / 231
2. Lovely / 281 / +44 / +108 / 273 / 382
3. aloa / 159 / +84 / +0 / 252 / 329
4. HappyCharly / 143 / +76 / +19 / 259 / 353
5. kree / 112 / +10 / +102 / 75 / 111
6. gianni61 / 111 / +16 / +61 / 115 / 174
7. MizzezAmy / 104 / +8 / +29 / 95 / 169
8. Mazikeen / 101 / +73 / +22 / 156 / 207
9. devzero / 101 / +19 / +42 / 151 / 196
10. mario390 / 96 / +43 / +17 / 73 / 150
11. ToT / 88 / +17 / +47 / 116 / 156
12. hemarookworst / 85 / +21 / +25 / 96 / 136
13. Fogel / 79 / +7 / +7 / 77 / 129
14. chufi / 63 / +42 / +17 / 53 / 84
15. KillemWieft / 62 / +47 / +12 / 31 / 54
16. Bass_ / 55 / +25 / +21 / 57 / 88
17. ieniminimuis / 55 / +3 / +28 / 51 / 75
18. M_0_0_N / 53 / +14 / +12 / 106 / 138
19. Mickytjuh / 47 / +3 / +21 / 74 / 99
20. _UserName_ / 41 / +30 / +10 / 24 / 43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Das handig idd!quote:Op zondag 3 december 2023 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst van mijne verlopen. Meteen maar voor een jaar bijgekocht![]()
Ik had dit abo ook gekregen, iemand was gul en gaf abo's weg aan usersquote:Op zondag 3 december 2023 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vorige 2 abos had ik gekregen
Nu kan ik niet meer zonder![]()
![]()
Beide kwamen uit redelijk onverwachte hoek. Dat vond ik wel leukquote:Op zondag 3 december 2023 21:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik had dit abo ook gekregen, iemand was gul en gaf abo's weg aan users![]()
![]()
ik weet het nog steeds nietquote:Op zondag 3 december 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beide kwamen uit redelijk onverwachte hoek. Dat vond ik wel leuk![]()
![]()
Nee ik denk dat we de babytijd maar doorbrengen in dit huisquote:Op zondag 3 december 2023 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Had je al een nieuw huis met kinderkamer gemaakt?Trotste mama van Ambar
Doeg hequote:Op zondag 3 december 2023 21:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke.. ik ga niet vertellen wie het was maar ik weet het wel![]()
![]()
Er wordt me ook geen rust gegund, je kan nooit eens een middagje afwezig zijnquote:
Maar jij hebt wel een inhaalslag gemaakt zie ik!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ja, het was rustig vanochtendquote:Op zondag 3 december 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er wordt me ook geen rust gegund, je kan nooit eens een middagje afwezig zijn
Maar jij hebt wel een inhaalslag gemaakt zie ik!![]()
![]()
Je zit nu dicht tegen kree aan. Misschien is het een teken dat jullie toch maar samen naar een kerstmarkt moeten gaanquote:Op zondag 3 december 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er wordt me ook geen rust gegund, je kan nooit eens een middagje afwezig zijn
Maar jij hebt wel een inhaalslag gemaakt zie ik!![]()
@gianni61 zit er dichter tegen aan!quote:Op zondag 3 december 2023 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit nu dicht tegen kree aan. Misschien is het een teken dat jullie toch maar samen naar een kerstmarkt moeten gaan
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
kree en @gianni61? Ach waarom ook niet. Ze zullen het vast gezellig hebbenquote:Op zondag 3 december 2023 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Gianni61 zit er dichter tegen aan!![]()
Dus ik kan zijn kerstmarkt idee jatten en jou meenemen?quote:Op zondag 3 december 2023 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Gianni61 zit er dichter tegen aan!![]()
![]()
Ik zie dat we hier ook een beetje klein beetje sneeuw hebben gekregenTrotste mama van Ambar
Ik bied me aan voor de kerstmarktOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Keulen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Op 20 december?quote:Op zondag 3 december 2023 21:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnt leuk te zijn.
En (voor mij) makkelijk te doen met ovOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Er zijn er genoeg die niet overal naar pis enzo ruiken!quote:Op zondag 3 december 2023 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke goed ruikende steden zijn er?![]()
![]()
al is kölschbier wel lekkerquote:Op zondag 3 december 2023 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die niet overal naar pis enzo ruiken!Uw ADH vitamine Worst
Middag en avond is lang genoeg voor een kerstmarktquote:Op zondag 3 december 2023 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet
Maar alleen de ochtend werken![]()
Te lang misschien welquote:Op zondag 3 december 2023 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Middag en avond is lang genoeg voor een kerstmarkt
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik heb er een paar gezien, maar het is niets voor mijquote:Op zondag 3 december 2023 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
ben nooit bij een kerstmarkt geweest![]()
Zou ik raar vinden als het wel zo wasquote:Trotste mama van Ambar
Ik dacht doe raam klein stukje op voor de frisse lucht. Maar tis koud
🥶Trotste mama van Ambar
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Een paar jaar geleden hadden we hier wel sneeuw. 0.5 cm en het bleef iets van 20 minuten liggen.quote:Op zondag 3 december 2023 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik raar vinden als het wel zo was
Maar wat echt raar zou zijn, is als ik onder je balkon een serenade zou brengen.Maar dat zou je toch niet horen met je raam dicht.quote:Op zondag 3 december 2023 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht doe raam klein stukje op voor de frisse lucht. Maar tis koud
🥶![]()
![]()
vind ik wel iets voor jouquote:Op zondag 3 december 2023 22:21 schreef devzero het volgende:
Maar wat echt raar zou zijn, is als ik onder je balkon een serenade zou brengen.Uw ADH vitamine Worst
Doe je toevallig de roep van de bosuil?quote:Op zondag 3 december 2023 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hadden we hier wel sneeuw. 0.5 cm en het bleef iets van 20 minuten liggen.
Maar wat echt raar zou zijn, is als ik onder je balkon een serenade zou brengen.
[..]
Maar dat zou je toch niet horen met je raam dicht.Trotste mama van Ambar
ik verwacht meer een kookaburraquote:Op zondag 3 december 2023 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe je toevallig de roep van de bosuil?Uw ADH vitamine Worst
BoeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat doen al je andere aanbidders maar. Wij hebben hier de Barred Owl en aangezien er een paartje in de buurt nesten, doe ik die wel naquote:Op zondag 3 december 2023 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe je toevallig de roep van de bosuil?![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* drakin Houdt glas in de buurt van Shii's wijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klinkt als 2 mannen die door een koker naar elkaar roepen 🤣😂quote:Op zondag 3 december 2023 22:33 schreef devzero het volgende:
En dan 2 daarvan die midden in de nacht tegen elkaar lopen te "praten"Trotste mama van Ambar
Keulen weer het haasje?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die kennen we alDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nou fijn danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze is ook oud
voortaan eerst vragen of drakin het al kent voor je een filmpje plaatstUw ADH vitamine Worst
Ja zo hoort hetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
bijna vol
Nee die ken ik niet.
Maar ik klik niet want ik heb pepernoten nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jaaaaaaaaaquote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Ik ga zo lekker slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zo krijgen we deze vandaag niet volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gewoon jezelf bolkenquote:
Zelfbolk, beste bolkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: