Beetje melig jaquote:
Nee drink zelden wijn, meestal alleen met de feestdagenquote:
Iets anders?quote:Op zondag 3 december 2023 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee drink zelden wijn, meestal alleen met de feestdagen
Geen drank..quote:
Yep heb dat totaal niet nodigquote:
Proost! Heb dat nog nooit gedronkenquote:Op zondag 3 december 2023 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt er voor de zekerheid toch maar een whisky bij gepakt
Overigens als je op de kalender klikt dan kun je op een dag klikken en dan je evenement samenstellen.quote:
Ik voel me nu heel dom. Want ik had de kalender nog niet ontdektquote:Op zondag 3 december 2023 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overigens als je op de kalender klikt dan kun je op een dag klikken en dan je evenement samenstellen.
Daar kun je ook stomme feestdagen deletenquote:Op zondag 3 december 2023 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voel me nu heel dom. Want ik had de kalender nog niet ontdektGewoon naast de telefoon
Weet niet of ik het wel lekker vindquote:
Probeer ze alle 8quote:Op zondag 3 december 2023 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 8 verschillende. Je kunt alles proberen
En anders heb ik ook nog wel frisdrank
8 kleine glaasje Whiskey ben ik wel dronken denk ikquote:
Ben je gezellig als je dronken bent?quote:Op zondag 3 december 2023 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
8 kleine glaasje Whiskey ben ik wel dronken denk ik![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben te gezellig. Ik ga ook ernstig flirten enzo
Vast welquote:Op zondag 3 december 2023 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je gezellig als je dronken bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Kom je ook whisky drinken?quote:Op zondag 3 december 2023 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je me maar geen alcohol voeren
quote:Op zondag 3 december 2023 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had ik op mijn eerste date. Kon ik het helpenquote:Op zondag 3 december 2023 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Verloofde is een beetje boos, omdat andere man met zijn verloofde loopt te flirten. Oepsie
Ik ookquote:Op zondag 3 december 2023 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb water met ethanol en een smaakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |