Ja ik heb daar allang geen zin meer in.quote:Op zondag 3 december 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
Wel een gedoe om van een mp4 bestand een gifje te maken
OMG! Creepy catquote:
Soms welquote:Op zondag 3 december 2023 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb daar allang geen zin meer in.
Absoluut, vroeger kon ik echt een paar dagen in een paintje steken, tegenwoordig soms een uur.quote:Op zondag 3 december 2023 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel
Maar ik denk dat jouw paintjes nog meer werk is
Jeetje hahaquote:
Je kunt instellen of ze zwanger kan worden ...quote:Op zondag 3 december 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik een leuk huisje gemaakt, gaat mijn Sim trouwen en wil het een kind. Past het huis niet meer bij het leven
Ik weet, ik weet ook wat ik doe.quote:Op zondag 3 december 2023 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt instellen of ze zwanger kan worden ...
Ja dit dusquote:Op zondag 3 december 2023 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het morgenvroeg maar van de weg af is
Was jaren geleden een Fun Met FUnda hier op FOK!: een watertoren of zo met een extreem luxe woning aan de binnenkant. Riante woonkamer, ultra modern.quote:Op zondag 3 december 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik een leuk huisje gemaakt, gaat mijn Sim trouwen en wil het een kind. Past het huis niet meer bij het leven
Oh okquote:Op zondag 3 december 2023 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet ook wat ik doe.
Gewoon een nieuwe Sim beginnen.quote:Op zondag 3 december 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi.quote:Op zondag 3 december 2023 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou.. eigenlijk beetje grauw..
Maar lekker gewandeld en was gezellig
Wel een mooie uitdaging, een groter huisje in het bos. Ik ben benieuwd wat voor kinderkamer je gaat ontwerpenquote:
Ik kan het huidige huisje vergroten met een kinderkamer, maar tis niet ideaal. Ik bouw wel ergens een familiehuisquote:Op zondag 3 december 2023 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een mooie uitdaging, een groter huisje in het bos. Ik ben benieuwd wat voor kinderkamer je gaat ontwerpen
quote:Op zondag 3 december 2023 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan het huidige huisje vergroten met een kinderkamer, maar tis niet ideaal. Ik bouw wel ergens een familiehuis
Mijn nieuwe sim had een hoop groenten en kruiden geplant. Maar wat een werk zeg. Iedere dag verkopen, water geven, onkruid wieden. Tijd voor een tuinmanquote:Op zondag 3 december 2023 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan het huidige huisje vergroten met een kinderkamer, maar tis niet ideaal. Ik bouw wel ergens een familiehuis
Sim zijn is hard werkenquote:Op zondag 3 december 2023 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn nieuwe sim had een hoop groenten en kruiden geplant. Maar wat een werk zeg. Iedere dag verkopen, water geven, onkruid wieden. Tijd voor een tuinman
Ik dacht gisteren dat ik per ongeluk mijn gitaar had verkocht. Zie net dat die in mijn inventory zitquote:
Misschien zijn we in de echte wereld allemaal een simquote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 3 december 2023 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien zijn we in de echte wereld allemaal een sim
En wie zit er aan de knoppen?quote:Op zondag 3 december 2023 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat gaan we nooit weten als domme sim. Of denk je dat die sim die je bestuurt weet wie je bent?quote:
Heb ik ooit een stripverhaal over gelezen in de jaren '90. Is me altijd bijgebleven.quote:Op zondag 3 december 2023 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |