quote:Op zondag 3 december 2023 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook even een spa rood tussendoor
Wat heftigquote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Was de bruiloft een succes? Nouja ze zijn getrouwd. Na de ceremonie gingen er mannelijke sims met haar flirten met een jaloerse man tot gevolg.
En bekoelde liefde...
Je beseft de situatie niet. Ik heb DTS eerder al gestopt. Dat wil je niet nog 1 keer. Ik wil 1 puntje en dat is hetquote:
.quote:
Okequote:Op zondag 3 december 2023 21:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je beseft de situatie niet. Ik heb DTS eerder al gestopt. Dat wil je niet nog 1 keer. Ik wil 1 puntje en dat is het
Okequote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Masberum het volgende:
Ik ga jullie zo boos maken dat jullie ervoor zorgen dat DTS definitief stopt, ik hoef maar 1 klein puntje
Ben ook lief, zelfs tegen aparte mensenquote:
Is dit een dreig verzoekquote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Masberum het volgende:
Ik ga jullie zo boos maken dat jullie ervoor zorgen dat DTS definitief stopt, ik hoef maar 1 klein puntje
Je doet je naam eer aanquote:Op zondag 3 december 2023 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ook lief, zelfs tegen aparte mensen
Boeit me niet. Die zijn al dood.quote:Op zondag 3 december 2023 21:15 schreef Masberum het volgende:
In een land waarbij familieleden afhankelijk zijn van elkaar zouden jullie waarschijnlijk de oorzaak ervan zijn dat een paar familieleden dood zouden zijn gegaan niet waar?
Jezus kerel kraam ergens anders onzin uitquote:Op zondag 3 december 2023 21:15 schreef Masberum het volgende:
In een land waarbij familieleden afhankelijk zijn van elkaar zouden jullie waarschijnlijk de oorzaak ervan zijn dat een paar familieleden dood zouden zijn gegaan niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |