Zal ik doenquote:Op zondag 3 december 2023 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Herinner mij hier morgen nog even aan aub
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2023 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Das handig idd!quote:Op zondag 3 december 2023 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst van mijne verlopen. Meteen maar voor een jaar bijgekocht
Ik had dit abo ook gekregen, iemand was gul en gaf abo's weg aan usersquote:Op zondag 3 december 2023 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn vorige 2 abos had ik gekregen
Nu kan ik niet meer zonder
Beide kwamen uit redelijk onverwachte hoek. Dat vond ik wel leukquote:Op zondag 3 december 2023 21:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik had dit abo ook gekregen, iemand was gul en gaf abo's weg aan users
ik weet het nog steeds nietquote:Op zondag 3 december 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beide kwamen uit redelijk onverwachte hoek. Dat vond ik wel leuk
Nee ik denk dat we de babytijd maar doorbrengen in dit huisquote:Op zondag 3 december 2023 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Had je al een nieuw huis met kinderkamer gemaakt?
Doeg hequote:Op zondag 3 december 2023 21:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke.. ik ga niet vertellen wie het was maar ik weet het wel
Er wordt me ook geen rust gegund, je kan nooit eens een middagje afwezig zijnquote:
Ja, het was rustig vanochtendquote:Op zondag 3 december 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er wordt me ook geen rust gegund, je kan nooit eens een middagje afwezig zijn
Maar jij hebt wel een inhaalslag gemaakt zie ik!
Je zit nu dicht tegen kree aan. Misschien is het een teken dat jullie toch maar samen naar een kerstmarkt moeten gaanquote:Op zondag 3 december 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er wordt me ook geen rust gegund, je kan nooit eens een middagje afwezig zijn
Maar jij hebt wel een inhaalslag gemaakt zie ik!
@gianni61 zit er dichter tegen aan!quote:Op zondag 3 december 2023 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit nu dicht tegen kree aan. Misschien is het een teken dat jullie toch maar samen naar een kerstmarkt moeten gaan
kree en @gianni61? Ach waarom ook niet. Ze zullen het vast gezellig hebbenquote:Op zondag 3 december 2023 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Gianni61 zit er dichter tegen aan!
Dus ik kan zijn kerstmarkt idee jatten en jou meenemen?quote:Op zondag 3 december 2023 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Gianni61 zit er dichter tegen aan!
Op 20 december?quote:Op zondag 3 december 2023 21:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnt leuk te zijn.
En (voor mij) makkelijk te doen met ov
Er zijn er genoeg die niet overal naar pis enzo ruiken!quote:Op zondag 3 december 2023 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke goed ruikende steden zijn er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |