Yepquote:
Dat is toch ook standaard zo met motors? Waarom denk je dat @Mazikeen zo graag haar rijbwijs wilde halenquote:
Ik heb de uitbreiding my wedding stories dus ik kan een heel uitgebreid huwelijksfeest geven. Jammer wel dat het vol met bugs zit en eigenlijk niet werkt.quote:Op zondag 3 december 2023 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu een hele trouw ceremonie of doen jullie het even snel? Voor het geval je die ceremonie doet, bak van te voren even een taart. (maar dat wist je waarschijnlijk al)
quote:Op zondag 3 december 2023 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch ook standaard zo met motors? Waarom denk je dat @:mazikeen zo graag haar rijbwijs wilde halen
Ik ken alleen de standaard wedding ceremony. Ik dacht dat je een datum moest kiezen en had niet door dat het direct zou gaan beginnen. Anders had ik het niet doodmoe na mijn werk gedaanquote:Op zondag 3 december 2023 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de uitbreiding my wedding stories dus ik kan een heel uitgebreid huwelijksfeest geven. Jammer wel dat het vol met bugs zit en eigenlijk niet werkt.
Een bruiloft om mij weg te dromenquote:Op zondag 3 december 2023 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken alleen de standaard wedding ceremony. Ik dacht dat je een datum moest kiezen en had niet door dat het direct zou gaan beginnen. Anders had ik het niet doodmoe na mijn werk gedaanSim viel in slaap op de banken van het museum tijdens zijn eigen bruiloft
Daarom maar een nieuwe Sim begonnen. Deze gaat eerst even aan zijn carriere werkenquote:Op zondag 3 december 2023 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een bruiloft om mij weg te dromen
Goed plan. Zet het filmpje op een loop en verder je toetsenbord niet aanrakenquote:Op zondag 3 december 2023 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt steeds grappiger als je er vaker naar kijkt!
quote:Op zondag 3 december 2023 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan. Zet het filmpje op een loop en verder je toetsenbord niet aanraken
Beetje wel hequote:
Meeste wel.quote:Op zondag 3 december 2023 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De coq au vin hier was ook erg geslaagd!
Vrouwlief noemde het zelfs "Perfect".
Heb jij de saus van verse ingrediënten gemaakt?
Dat beest is nu:quote:Op zondag 3 december 2023 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel he
Maar moest wel lachen er om
Ah!quote:Op zondag 3 december 2023 19:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Meeste wel.
Alleen speelde ik vals met een pot tomatensaus met basilicum, in plaats van dat gedeelte zelf maken.
Maar verder van knoflook tot pepertjes alles vers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |