SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:20 schreef SQ het volgende:
Wauw, goed gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:20 schreef SQ het volgende:
Nodig: tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.handen
lichaam
.
Jouw dochter kan prima planmatig werken zo te zienen goed gelukt
.
Dit haha, love it.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nodig: tijdhanden
lichaam
.
Jouw dochter kan prima planmatig werken zo te zienen goed gelukt
.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:52 schreef Cathmar het volgende:
Surprises zijn voor mij echt zo’n enorme trigger dat ik me bijna afvraag wat er vroeger gebeurd isZou het zo op een lijstje voor therapie kunnen zetten. Ik voel zo afkeer er van.
Hersenloos klusje, dat geknutselquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:54 schreef SQ het volgende:
Ik moest ook erg lachen om de handen en het lichaam ja
Helaas stond "hersenen" er dan weer niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zodat je m weer door kan verkopen op marktplaats volgend jaarquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:05 schreef Hupje het volgende:
@:FlyingFishHier kan gewoon het deksel van de schoenendoos van het lijf open. Eis hier is namelijk dat de surprise nog leuk moet zijn om mee naar huis te nemen...
Of je moeder hem kan gebruiken als die ook nog ergens surprise doetquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Of zodat je m weer door kan verkopen op marktplaats volgend jaar
Dit was 24 jaar geleden ofzo, ik heb daar niet zomaar even foto's van bij de hand natuurlijkquote:
Ja dat mag tegenwoordig dus allemaal niet meerquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:03 schreef Quoi het volgende:
Dics or it didn't happen jasorry, vrijdagmiddag
Ik maakte ooit een soort poepmachine. Daar kwam dan ook chocoladevla uit. Alles om het maar een grote teringzooi te laten worden
Die nb is wel prettig.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:23 schreef SQ het volgende:
Ik heb ooit een enorme piemel gemaakt die echt helemaal stuk moest omdat de kadoos in het design waren geïntegreerd. De ballen waren bolkaarsen bijvoorbeeld. Achteraf best jammer want het was echt een piece of art.
(Nb dit was toen ik al studeerde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Dan zijn surprises op de basisschool wel saai.Supergoed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij doen dit jaar geen surprises. Vind ik niet zo erg. Het werd steeds gekker met surprises.
2 surprises van vorig jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een keer een uit steen gehakte piemol gekregen. Heb in deuk gelegen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 02-12-2023 00:23:07 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 07:44 schreef LeSage het volgende:
Wauw Vicky![]()
Ik ben 2 kinderen tot een soort eskimo’s aan het inpakken. Ze moeten zo gaan voetballen en het is hier momenteel -4.
Zelf moet ik werken en kan ik dus niet langs de lijn staan vandaag
Daar zitten idd heel veel uren in.quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:35 schreef FlyingFish het volgende:
Wow, dat zijn bijna geen surprises meer Vicky! Daar zit heel wat uren werk in!
Ik maak overigens bewust juist alle surprises uit afval, vind het zo zonde om daar geld aan uit te geven. Ik spaar altijd bijzonder afval een tijdje ervoor. Dingen als posterkokers en mooie stevige doosjes. Huidige surprise is gemaakt van 1 doos, 1 oude emmer, 1 oude posterkoker en twee pakken chocomel. Totale kosten zijn denk ik ¤1 voor papier en lijm/tape.
Ik heb net een borrel gehad met de ouderraad. Zo’n gezellige club die we momenteel hebben! Maar goed, sintviering 1 van 6 gehad! Ik heb uiteindelijk een pakket toiletpapier gewonnen bij het spelwel het meest nuttige cadeau ooit!
Wij hebben gisterochtend hardgelopen, viel best mee, vooral koude handen dus vergeet niet om handschoenen aan te doen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:09 schreef hilliebillie het volgende:
Hier zo met handschoenen en een muts op naar de atletiek. En zelf had ik ook bedacht te gaan hardlopen (tenminste ben bezig met zo’n opbouw schema, dus het is ook nog veel wandelen). Maar ik twijfel eigenlijk wel nog een beetje, ook al zit ik er wel klaar voor.
Zoon loopt dan weer het liefste hard als het wat kouder is of als het regent. Anders heeft ie het snel te heet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Daar zitten idd heel veel uren in.
Het is grotendeels karton maar ook heel veel hete lijm 🤣
T gaat volgende week zondag de 7km trailrun in Balen (België) lopen. Ik hoop voor d'r dat het niet zo koud is..
T zit ook op atletiek maar is heeft het niet altijd naar haar zin helaas. Ze vindt dr trainer niet zo leuk.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Zoon loopt dan weer het liefste hard als het wat kouder is of als het regent. Anders heeft ie het snel te heet.
Hier gaan de komende tijd vooral crosswedstrijden gelopen worden hier in de buurt, maar dat zijn voor de jeugd maar korte afstanden. Waaronder ook het nk (omdat die mede door onze atletiekvereniging georganiseerd wordt dit jaar en dus in de buurt is, zeker niet omdat er kans gemaakt wordt om hoog te eindigen). De oudste is erg fanatiek en doet ze het liefst elke cross wedstrijd mee. De jongste is wat minder fanatiek maar heeft zich behalve voor de twee in het dorp ook nog voor een andere opgegeven, en kijkt daarna of ze de rest ook mee wil doen.
En ik zat ook te denken zelf eentje mee te doen, een kortere afstand, maar voor volwassenen is het dan vlakbij de ochtend en voor de kinderen in de middag, dus dat komt dan weer niet handig uit. Dus ik hou het voorlopig nog even bij oefenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 02-12-2023 11:01:19 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ja, het is een ding tegenwoordig, maar het is hoe dan ook gewoon moord.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Gedoneerd @:Vicky . Wat een hel.![]()
Niks femicide, het is moord verdorie
Lief! Het is niet te bevattenquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Gedoneerd @:Vicky . Wat een hel.![]()
Niks femicide, het is moord verdorie
Nou, dát. Alles moet genderneutraal maar laten we hier wél een gender aan hangen 🤪quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
T zit ook op atletiek maar is heeft het niet altijd naar haar zin helaas. Ze vindt dr trainer niet zo leuk.
Mochten jullie iets kunnen/willen missen wil je dan iets donerenHeftig verhaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ook een donatie gedaan
Ja heel heftig. Kan het nog steeds niet geloven.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heftig verhaal zeg![]()
Heb ook een donatie gedaan
Ai, ik heb 2x mijn neus gebroken, dus ik voel met je mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het ging hard
Ik denk gekneusd ofzo.
Tegen de deur aangelopen....quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Geveld door de servieskastdeur. PijnlijkSterkte
Ja, die trek ik een beetje slecht... ik ben vroeger vreselijk mishandeld door mijn toenmalige verkering en daarna moest ik tegen zijn ouders maar liegen dat ik tegen de deur aan was gelopenquote:
quote:Op zondag 3 december 2023 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die trek ik een beetje slecht... ik ben vroeger vreselijk mishandeld door mijn toenmalige verkering en daarna moest ik tegen zijn ouders maar liegen dat ik tegen de deur aan was gelopen
Maar goed, dat is klein leed, je zult met je gezin op de A1 rijden en dan een spookrijder frontaal op je auto hebben... je kinderen kwijt
Of in Parijs bij de Eiffeltoren zijn en doodgestoken worden door een of andere gek.VerschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 3 december 2023 09:03 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2023 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die trek ik een beetje slecht... ik ben vroeger vreselijk mishandeld door mijn toenmalige verkering en daarna moest ik tegen zijn ouders maar liegen dat ik tegen de deur aan was gelopen
quote:Maar goed, dat is klein leed, je zult met je gezin op de A1 rijden en dan een spookrijder frontaal op je auto hebben... je kinderen kwijt
Of in Parijs bij de Eiffeltoren zijn en doodgestoken worden door een of andere gek.VerschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
Geeft niksquote:
Ging ik ook niet van uit hoor. Juist omdat het inderdaad de geijkte smoes is. Ik heb de 'grappen' ook gehad na het breken van mijn neus.quote:Op zondag 3 december 2023 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft niks
Het geeft juist precies aan waarom het idd 99 van de 100 keer niet waar is.
Maar N zit in Parijs, dus sowieso geen gevalletje huiselijk geweld
Roerbakken met stukjes kipfilet, kruiden met peper en zout en een scheut ketjap. Rijst erbij en klaar?quote:Op zondag 3 december 2023 10:05 schreef TolstoiFan het volgende:
Even een luchtige vraag: aangezien manlief zo ziek is, mag/moet ik dus ook koken. En als ik iets niet kan, is het koken. Dus heeft iemand nog tips voor zeer simpele, maar gezonde maaltijden?
Ik heb nog paprika's liggen en een chinese kool en volgens mij ook nog een witte kool ofzo......
Gister heb ik pasta gemaakt met een kant-en-klare saus, dat was best aardig gelukt.
Met die ingrediënten kun je prima nasi maken, maar gek genoeg vind ik nasi juist niet zo heel makkelijk. Wat ik in dit soort gevallen doe is gewoon alle groenten (roer)bakken, rijst apart koken en dan een kant-en-klare kerriesaus of zoiets bij de groente gooien. En dan heb je dus rijst met groentenprutje. Ik kan ook echt niet zo goed koken, namelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 10:05 schreef TolstoiFan het volgende:
Even een luchtige vraag: aangezien manlief zo ziek is, mag/moet ik dus ook koken. En als ik iets niet kan, is het koken. Dus heeft iemand nog tips voor zeer simpele, maar gezonde maaltijden?
Ik heb nog paprika's liggen en een chinese kool en volgens mij ook nog een witte kool ofzo......
Gister heb ik pasta gemaakt met een kant-en-klare saus, dat was best aardig gelukt.
Het kan ook zonder vlees. En je kunt jezelf ook gewoon eens verwennen en vanavond iets bestellen. Man ziek, kind herstellende, jij bent helemaal op. Een beter moment of een betere reden om te bestellen is er denk ik niet.quote:Op zondag 3 december 2023 10:19 schreef TolstoiFan het volgende:
Vooral dat kruiden is bij mij altijd een probleem, dan heb ik werkelijk geen idee wat ik aan het doen ben. Zal de vriezer zo eens induiken om te kijken of we nog kipfilet hebben liggen.
Ik heb geen zin om nog naar de super te moeten vandaag, ben de hele week al aan het rennen en vliegen, nu wil even helemaal niks en lekker simpel.
Een groot gezin hebben we niet, we zijn met zijn drietjes, manlief eet niet veel want ziek en Simon eet ook nog niet optimaal, maar dat begint weer te komen.
Kerriesaus maak je mij niet blij mee, maar misschien hebben we ook wel een pot kant-en-klare andere saus staan. Zo de voorraadkast maar eens bekijken.
En ditquote:Op zondag 3 december 2023 10:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan ook zonder vlees. En je kunt jezelf ook gewoon eens verwennen en vanavond iets bestellen. Man ziek, kind herstellende, jij bent helemaal op. Een beter moment of een betere reden om te bestellen is er denk ik niet.
Ik zei toch niet dat kerriesaus hetzelfde was? Ik gaf twee opties. Maaltijdpakket curry of zelf rijst met groenteprutje maken met bijv. kerriesaus.quote:Op zondag 3 december 2023 10:20 schreef SQ het volgende:
Curry is by far niet hetzelfde als kerriesaus
Maar goed, als je echt nooit kookt vergeef ik je dit maar
Ik reageerde toch ook niet op jou. Maar wellicht te snel gelezen, ik had het groenteprutje met kerriesaus gemist. Klinkt ook wel goor trouwens.quote:Op zondag 3 december 2023 10:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat kerriesaus hetzelfde was? Ik gaf twee opties. Maaltijdpakket curry of zelf rijst met groenteprutje maken met bijv. kerriesaus.
Ach ja, ik noemde ook maar wat qua saus.quote:Op zondag 3 december 2023 10:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik reageerde toch ook niet op jou. Maar wellicht te snel gelezen, ik had het groenteprutje met kerriesaus gemist. Klinkt ook wel goor trouwens.
quote:Op zondag 3 december 2023 10:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Met die ingrediënten kun je prima nasi maken, maar gek genoeg vind ik nasi juist niet zo heel makkelijk. Wat ik in dit soort gevallen doe is gewoon alle groenten (roer)bakken, rijst apart koken en dan een kant-en-klare kerriesaus of zoiets bij de groente gooien. En dan heb je dus rijst met groentenprutje. Ik kan ook echt niet zo goed koken, namelijk.
Ik refereerde naar bovengenoemde kerriesausquote:Op zondag 3 december 2023 10:20 schreef SQ het volgende:
Curry is by far niet hetzelfde als kerriesaus
Maar goed, als je echt nooit kookt vergeef ik je dit maar
mocht er geen kip zijn heb je eieren in huis?quote:Op zondag 3 december 2023 10:19 schreef TolstoiFan het volgende:
Vooral dat kruiden is bij mij altijd een probleem, dan heb ik werkelijk geen idee wat ik aan het doen ben. Zal de vriezer zo eens induiken om te kijken of we nog kipfilet hebben liggen.
Ik heb geen zin om nog naar de super te moeten vandaag, ben de hele week al aan het rennen en vliegen, nu wil even helemaal niks en lekker simpel.
Gaat vast lukken, klinkt iig lekker!quote:Op zondag 3 december 2023 16:21 schreef TolstoiFan het volgende:
In de voorraadkast vond ik nog een zakje boemboe voor bami goreng, dus die mik ik er doorsamen met kip en kool/paprika/wortel.
Iedereen bedankt voor de tips!
met haar opa gemaakt. Ik heb het poppetje eerst vergroot uitgeprint en dat is als basis gebruikt het bestaat uit een soort piepschuim. Maar hoe precies geen idee eigenlijkquote:Op zondag 3 december 2023 20:05 schreef Hupje het volgende:
@:F_r Gaaf zeg. Hoe heeft ze dat gedaan? (Kan ik van leren voor een volgend jaar)
Wij hebben thuis twee kampen:quote:Op zondag 3 december 2023 18:20 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gaat vast lukken, klinkt iig lekker!
Wij hebben een stamppotkind, dus wij hebben stamppot paprika/snijbonen gegeten.
Gelukkig eet die van ons bijna alles (nog wel), dus dat is wel makkelijk. Maar zijn favoriet is wel stamppot, maakt niet uit welke. Hij heeft elke stamppot een eigen naam gegeven, zo is boerenkool en andijvie Hulkstamppot en die van gisteravond is Spideystamppotquote:Op maandag 4 december 2023 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben thuis twee kampen:
Kamp rijst & vlees
Kamp aardappels/pasta & vega
Altijd lastig iets te vinden waar iedereen blij mee is
Mooi Hupje. En wat ben ik blij dat ik niet echt van Chocolade hou en dat een dropletter nog niet is ingeburgerd.quote:Op maandag 4 december 2023 10:24 schreef Hupje het volgende:
Mijn grote kleine die het geheim kent kreeg dit weekend een kringloop cadeautje in zijn schoen: een Minecraft lampje. Het was echt een schot in de roos, hij is er zó blij mee![]()
![]()
Omdat ze op school altijd veel werk aan ons hebben, doen wij altijd óf met Sint óf met kerst een kleinigheidje voor de juffen. Dit jaar maakten we zelf chocoladeletters. Kind was helemaal trots![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |