quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:20 schreef SQ het volgende:
Wauw, goed gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:20 schreef SQ het volgende:
Nodig: tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.handen
lichaam
.
Jouw dochter kan prima planmatig werken zo te zienen goed gelukt
.
Dit haha, love it.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nodig: tijdhanden
lichaam
.
Jouw dochter kan prima planmatig werken zo te zienen goed gelukt
.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:52 schreef Cathmar het volgende:
Surprises zijn voor mij echt zo’n enorme trigger dat ik me bijna afvraag wat er vroeger gebeurd isZou het zo op een lijstje voor therapie kunnen zetten. Ik voel zo afkeer er van.
Hersenloos klusje, dat geknutselquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:54 schreef SQ het volgende:
Ik moest ook erg lachen om de handen en het lichaam ja
Helaas stond "hersenen" er dan weer niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zodat je m weer door kan verkopen op marktplaats volgend jaarquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:05 schreef Hupje het volgende:
@:FlyingFishHier kan gewoon het deksel van de schoenendoos van het lijf open. Eis hier is namelijk dat de surprise nog leuk moet zijn om mee naar huis te nemen...
Of je moeder hem kan gebruiken als die ook nog ergens surprise doetquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Of zodat je m weer door kan verkopen op marktplaats volgend jaar
Dit was 24 jaar geleden ofzo, ik heb daar niet zomaar even foto's van bij de hand natuurlijkquote:
Ja dat mag tegenwoordig dus allemaal niet meerquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:03 schreef Quoi het volgende:
Dics or it didn't happen jasorry, vrijdagmiddag
Ik maakte ooit een soort poepmachine. Daar kwam dan ook chocoladevla uit. Alles om het maar een grote teringzooi te laten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |