abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211478837
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:52 schreef Leandra het volgende:
Tafelmodelvriezertje in de garage is ook schoon ✅️

Voor de opsom: we hebben 1 auto en die staat in de garage, maar mochten we ooit weer een tweede auto kopen dan komt er ook heel rap een carport gok ik zo.
Toen we 2 auto's hadden en geen carport (is ongeveer 1 jaar zo geweest) wilde N idd wel heel galant de ruit van die ene auto die voor de garage stond krabben.

Ik kreeg vanmorgen even een rolberoerte, ik moest naar de huisarts voor de jaarlijkse APK, liep ik naartoe en vlak voor ik er was werd ik gebeld door de schoonmaakster die op donderdag bij mijn vader werkt... dat ze al een paar keer aangebeld had maar hij niet open deed :X
Ik in de stalk-app checken hoeveel % zijn telefoon had, want die legt hij 's nachts aan de lader maar die stond op 95% en lag niet meer aan de lader, dus hij was vanmorgen iig opgestaan :D
Ik hem bellen, neemt hij gewoon op maar had hij de deurbel niet gehoord omdat hij zijn gehoorapparaten toen nog niet in had _O-

Enfin, was niks aan de hand dus.
En ik was ook weer goedgekeurd door de huisarts dus vrolijk zo verder.
Welke app is dat? Die stalk-app?

Ik heb momenteel hele grote zorgen om mijn vader.
Nu is mijn moeder er nog wel. Maar ik vrees dat ik binnenkort ook aan de stalkapps moet gaan.
  donderdag 30 november 2023 @ 20:04:35 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211478935
Ik had laatst iets heel bijzonders, toen wist de zoon aan de hand van het uitlezen van de apple watch van zijn vader (na zijn overlijden) nagenoeg precies hoe laat vader overleden was. Dat gaf hem echt heel veel rust, in plaats van 'ergens gisterenavond of in de vroege nacht'. O+

Hij had zijn vader de smartwatch gegeven om hem idd ook wat in de gaten te houden. Blijkbaar kun je instellen dat als iemand valt, dat dan automatisch 112 gebeld wordt ed.
pi_211479264
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:04 schreef BE het volgende:
Ik had laatst iets heel bijzonders, toen wist de zoon aan de hand van het uitlezen van de apple watch van zijn vader (na zijn overlijden) nagenoeg precies hoe laat vader overleden was. Dat gaf hem echt heel veel rust, in plaats van 'ergens gisterenavond of in de vroege nacht'. O+

Hij had zijn vader de smartwatch gegeven om hem idd ook wat in de gaten te houden. Blijkbaar kun je instellen dat als iemand valt, dat dan automatisch 112 gebeld wordt ed.
Mijn broertje heeft ingesteld dat hij naar een aantal mensen een bericht stuurt inclusief locatie als hij op een bepaalde knop drukt ofzo.
Zat zn zoontje laatst met dat horloge te klooien, kreeg ik een berichtje dat hij in nood was. Gelukkig appte hij gelijk erachteraan dat het loos alarm was ;). Maar het werkt dus wel.
Fake it till you make it...
pi_211479342
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:28 schreef Nijna het volgende:

[..]
Mijn broertje heeft ingesteld dat hij naar een aantal mensen een bericht stuurt inclusief locatie als hij op een bepaalde knop drukt ofzo.
Zat zn zoontje laatst met dat horloge te klooien, kreeg ik een berichtje dat hij in nood was. Gelukkig appte hij gelijk erachteraan dat het loos alarm was ;). Maar het werkt dus wel.
Dat had mijn moeder ook, een noodknop op haar telefoon. Als ze daarop drukte, belde de telefoon automatisch naar 5 nummers op afgestelde volgorde. Ook kregen ingestelde nummers een noodsms met locatie.

Lang verhaal kort; ze heeft er 6x per ongeluk op gedrukt en wij hebben even zo vaak dikke paniek gehad.

Je kan dat alarm annuleren, maar mijn moeder raakte in totale paniek van het alarm wat erbij hoort. Dus we hebben die knop gedactiveerd.
pi_211479427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:28 schreef Nijna het volgende:

[..]
Dat heeft mijn man op z’n Garmin. Nou kreeg ik laatst dus een melding.
Hij was gaan fietsen en was gevallen, en dan stuurt Garmin gelijk een bericht. Ik schrok me het leplazarus. Ik heb gelijk gebeld en man nam niet gelijk op. Gelukkig belde hij na een paar minuten.
  donderdag 30 november 2023 @ 20:47:00 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211479495
Ja, helemaal fool-proof is het niet idd.
Dat had deze zoon idd ook al eens meegemaakt, vader wel gevallen maar niet ernstig maar dan wel paniek om het weer te annuleren idd.
pi_211480071
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dan ben je dus op tijd om dat nog recht te zetten
Maar hoe doe je dat dan? Het kind naar huis sturen om een fatsoenlijke surprise te maken, zelf een alternatief maken, de ontvanger alvast voorbereiden dat hij een slechte surprise krijgt zodat dat niet te hard aan komt?
pi_211480941
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:59 schreef amaranta het volgende:

[..]
Welke app is dat? Die stalk-app?

Ik heb momenteel hele grote zorgen om mijn vader.
Nu is mijn moeder er nog wel. Maar ik vrees dat ik binnenkort ook aan de stalkapps moet gaan.
Life360
Die we niet voor de opa's maar voor het zelfstandig reizende kind hadden, maar de opa's erbij is wel zo handig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211480952
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:47 schreef BE het volgende:
Dat had deze zoon idd ook al eens meegemaakt, vader wel gevallen maar niet ernstig maar dan wel paniek om het weer te annuleren idd.
Mijn man had geen paniek om het alarm te annuleren maar was simpel weg te laat.
pi_211481032
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:47 schreef BE het volgende:
Ik weet niet of mijn fitbit een alarmknop heeft maar mocht ik in de flatliner modus gaan dan is het een kwestie van synchroniseren met mijn telefoon en je kunt zien hoelaat dat is geweest.
Mijn vader heeft ook een fitbit, dus dan zal ik nog wel een keer synchroniseren met zijn telefoon als het zo ver is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211481065
Hier nog niet tevreden over de surprise. Een papier mache basketbal. Maar de verf was wat te donker. Had nog een of andere oranje spray gekocht om het subtiel wat lichter te laten kleuren, heb nu vooral veel druipers.

Ondertussen is ook de papier mache op sommige plekken wat gedeukt (waarschijnlijk van toen het papier weer net wat nat geworden was van het verven).
Maar goed. We hebben het weekend nog, ben dan zelf alleen niet thuis om te helpen dus dat mag man doen.

De oudste (eerste middelbaar) mocht kiezen of een surprise maken of een gedicht.

Vriendje had snoep gevraagd en hij heeft dus een vendingmachine gemaakt met daarin het snoep. Heeft ie best leuk gedaan.

Ik las ergens dat een beplakte schoendoos niet mocht, dat is voor mij als knutselnoob wel altijd m’n escape geweest (en daar kun je ook wel iets leuks van maken, al is het inderdaad vrij standaard)

Ik las gisteren op de website van het ed een artikel over een vrouw die voorover gebogen op de bank zat overdag wat de buurvrouw zag. Reageerde niet op kloppen en aanbellen. Politie uiteindelijk binnen gegaan. Bleek dat ze in slaap gevallen was zonder gehoorapparaat in en dus niets gehoord had.

Man (en broers en zus) hadden met hun moeder en groepsapp waarin elke ochtend ‘goedemorgen’ getypt werd, zodat ze toch een soort sociale controle had of ze wel in de ochtend was wakker geworden. Dit was in de tijd dat haar man net was overleden en ze alleen was, ze had in die tijd geen gezondheidsproblemen.
Nu heeft ze een vriend en is die sociale controle niet (meer) nodig.

Maar ik kan me wel voorstellen dat je via bepaalde apps wil bijhouden waar de ouder is waar het wat minder goed mee gaat. Zodat je toch gerustgesteld bent of in ieder geval waar hij/zij is als er twijfels zijn.
pi_211481482
Surprisepaniek… Vriend had geholpen vandaag bij het op elkaar lijmen van zoons Hello Kitty piñata. Het plan was om, naast het cadeautje, ook bolletjes wol aan de binnenkant te stoppen. Maar na het dichtmaken zat (godzijdank) wel het cadeautje aan de binnenkant, maar de zak met wolbolletjes lag er ongebruikt naast. Toen zoon daar achterkwam, was hij helemaal in tranen. “Nu is hij helemaal mislukt :'( “. Dat niemand verder weet dat er nog iets van vulmiddel bij hoorde, dat was geen goed argument volgens hem. Loshalen is geen optie, we hebben montagekit gebruikt voor het vastlijmen, dus dat zit waarschijnlijk wel echt goed vast :+. Hij zal het ermee moeten doen.

Ik vind ‘m echt wel leuk worden dus het komt ongetwijfeld goed ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211481803
En een klein luikje erin snijden om alsnog te kunnen vullen en die dan ook met montagekit weer dicht lijmen nog een optie, @Phaidra?

Ik ben nul knutselvaardig, dus misschien is dat een hele stomme suggestie :+ maar wie weet heb je er wat aan.
pi_211481911
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 22:53 schreef vlindertje89 het volgende:
En een klein luikje erin snijden om alsnog te kunnen vullen en die dan ook met montagekit weer dicht lijmen nog een optie, @:Phaidra?

Ik ben nul knutselvaardig, dus misschien is dat een hele stomme suggestie :+ maar wie weet heb je er wat aan.
Deze knutseldombo dacht precies hetzelfde :+ Zo fijn dat de surpriseshit me bespaard is gebleven :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211482053
Lang leve de beplakte schoenendozen hoor. Het is alleen wel overduidelijk dat 2 surprises uit 1 klas uit hetzelfde huis komen :@
pi_211483090
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 22:53 schreef vlindertje89 het volgende:
En een klein luikje erin snijden om alsnog te kunnen vullen en die dan ook met montagekit weer dicht lijmen nog een optie, @:Phaidra?

Gezien onze eigen knutselvaardigheden, vrees ik dat het er niet mooier op zal worden :+. En om dat te riskeren voor iets waarvan in wezen niemand het zal missen, vind ik een beetje zonde. Dus, surprise bijna klaar, nu het gedicht nog :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211483212
Surprises zijn voor mij echt zo’n enorme trigger dat ik me bijna afvraag wat er vroeger gebeurd is :) Zou het zo op een lijstje voor therapie kunnen zetten. Ik voel zo afkeer er van.
Met een meidenkwartet
pi_211483237
Man houdt van knutselen enzo, dus die mag aan de slag wanneer Pukje die leeftijd krijgt. O-)
pi_211483296
Ik heb als kind knutselbijles gehad (ja echt) dus ik blijf er ver van weg. Maar behalve dat de woonkamer helemaal vol lag, ging het best smooth eigenlijk.
  vrijdag 1 december 2023 @ 09:20:30 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_211483450
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_211483481
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:20 schreef SQ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, goed gelukt!
  vrijdag 1 december 2023 @ 09:48:07 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211483667
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:20 schreef SQ het volgende:
SPOILER
Nodig: tijd :D handen :') lichaam _O-.

Jouw dochter kan prima planmatig werken zo te zien :D en goed gelukt :Y.
KuikenGuppy
pi_211483688
Mooi SQ!
pi_211483691
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:48 schreef Burdie het volgende:

[..]
Nodig: tijd :D handen :') lichaam _O-.

Jouw dochter kan prima planmatig werken zo te zien :D en goed gelukt :Y.
Dit haha, love it.
Maar hij is echt mooi geworden zeg @SQ !
  vrijdag 1 december 2023 @ 09:54:37 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_211483753
Ik moest ook erg lachen om de handen en het lichaam ja :')
Helaas stond "hersenen" er dan weer niet bij.
disclaimer
pi_211483794
Wauw, superleuk @SQ! Goede planning ook idd :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211483829
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 08:52 schreef Cathmar het volgende:
Surprises zijn voor mij echt zo’n enorme trigger dat ik me bijna afvraag wat er vroeger gebeurd is :) Zou het zo op een lijstje voor therapie kunnen zetten. Ik voel zo afkeer er van.
:o
Dat heb ik ook *;
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 1 december 2023 @ 10:05:10 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211483845
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:54 schreef SQ het volgende:
Ik moest ook erg lachen om de handen en het lichaam ja :')
Helaas stond "hersenen" er dan weer niet bij.
Hersenloos klusje, dat geknutsel :P.
KuikenGuppy
  vrijdag 1 december 2023 @ 10:20:39 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_211483972
Lol, ik mag geen bloed geven deze ronde omdat ik in Amerika ben geweest :')

Kijk, als ik nou in Oeganda ofzo was geweest, vooruit. Maar goed he. Dan niet. :')
disclaimer
pi_211484354
Leuk geworden @SQ

Hier onze surprise dan ook
SPOILER
pi_211485217
Zo’n soort model werd hier ook op Facebook aangeboden Hupje :D voor ¤5 en dan voor ¤10 met extra papier waardoor je de kont na het kadootje er in stoppen nog kan afplakken :')

Mooi SQ!

Ons LEGO-mannetje is ook klaar! Moet geheel gesloopt worden om de kadootjes eruit te halen, dus daar zullen de ouders blij van worden. Zo’n surprise die heel mee naar huis komt word je ook niet blij van…
pi_211485233
@FlyingFish :D Hier kan gewoon het deksel van de schoenendoos van het lijf open. Eis hier is namelijk dat de surprise nog leuk moet zijn om mee naar huis te nemen...
  vrijdag 1 december 2023 @ 12:10:53 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_211485293
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 12:05 schreef Hupje het volgende:
@:FlyingFish :D Hier kan gewoon het deksel van de schoenendoos van het lijf open. Eis hier is namelijk dat de surprise nog leuk moet zijn om mee naar huis te nemen...
Of zodat je m weer door kan verkopen op marktplaats volgend jaar 8-)
disclaimer
pi_211485379
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 12:10 schreef SQ het volgende:

[..]
Of zodat je m weer door kan verkopen op marktplaats volgend jaar 8-)
Of je moeder hem kan gebruiken als die ook nog ergens surprise doet *)
pi_211486377
Wat knap al die surprises _O_ .

Ben overigens intens dankbaar dat dit ons bespaard zal blijven O+.
pi_211486610
Ik vind dat ook wel een rare eis, dat hij nog leuk moet zijn om mee naar huis te nemen. Ik vermoed dat dat bedacht is zodat ze op school minder troep hebben :D

Mijn kinderen creëren zelf al genoeg rommel, daar heb ik geen knutsels van andere kinderen bij nodig…

Bij de surprise van zoon moet dus een arm afgetrokken worden om cadeau 3 te vinden. En voor hij daar achter is, is de surprise waarschijnlijk eerst al onthoofd en ontbeend. Maar goed, ik heb dus van huis uit meegekregen dat een surprise pas geslaagd is als hij vernield moet worden om het cadeau te vinden.
pi_211486828
Hier wou dochter graag dat de surprise nog heel bleef na het uithalen van de cadeaus. Dus het gat waar ik de cadeautjes in de bal heb gedaan is maar met 1 laagje papiermachee weer dichtgeplakt. En er staat opgeschreven dat hij daar te openen is. Ben benieuwd. Een van de cadeautjes paste precies door het gat er in, dus kans is aanwezig dat als die er zonder beleid uitgehaald wordt dat het toch niet heel blijft. Maar dat is niet meer mijn probleem :7
  vrijdag 1 december 2023 @ 16:21:06 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211487372
Ik ben onder de indruk van jullie surprises. Wij mogen nog een jaartje (of 2?) wachten gelukkig. Al vond ik het vroeger altijd best leuk. Ik ben alleen nogal van de last-minute planning en zoonlief haaaaaaaat knutselen :')

We mogen binnenkort wel beginnen aan zijn eerste spreekbeurt. Onze eerste oefening in helpen-maar-toch-loslaten ;)
  vrijdag 1 december 2023 @ 16:23:07 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_211487384
Ik heb ooit een enorme piemel gemaakt die echt helemaal stuk moest omdat de kadoos in het design waren geïntegreerd. De ballen waren bolkaarsen bijvoorbeeld. Achteraf best jammer want het was echt een piece of art.

(Nb dit was toen ik al studeerde)
disclaimer
pi_211487574
Pics or it didn’t happen!
  vrijdag 1 december 2023 @ 16:50:49 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_211487585
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Dit was 24 jaar geleden ofzo, ik heb daar niet zomaar even foto's van bij de hand natuurlijk :')
disclaimer
pi_211487627
De surprise is hier ook af! Ik zal straks wel even een fotootje maken.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 december 2023 @ 17:03:10 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211487676
Dics or it didn't happen ja :D sorry, vrijdagmiddag

Ik maakte ooit een soort poepmachine. Daar kwam dan ook chocoladevla uit. Alles om het maar een grote teringzooi te laten worden :D
  vrijdag 1 december 2023 @ 17:04:16 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_211487683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 17:03 schreef Quoi het volgende:
Dics or it didn't happen ja :D sorry, vrijdagmiddag

Ik maakte ooit een soort poepmachine. Daar kwam dan ook chocoladevla uit. Alles om het maar een grote teringzooi te laten worden :D
Ja dat mag tegenwoordig dus allemaal niet meer -O-
disclaimer
  vrijdag 1 december 2023 @ 17:05:42 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211487692
Die vertrutting af en toe 8)7
pi_211487926
Ik ben hier altijd wel veel duurder uit met knutselspullen als met budget voor de cadeautjes trouwens 😂
pi_211487954
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:23 schreef SQ het volgende:
Ik heb ooit een enorme piemel gemaakt die echt helemaal stuk moest omdat de kadoos in het design waren geïntegreerd. De ballen waren bolkaarsen bijvoorbeeld. Achteraf best jammer want het was echt een piece of art.

(Nb dit was toen ik al studeerde)
Die nb is wel prettig.
Zo’n surprise zou in groep 7 wel voor enige opschudding zorgen denk ik.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 1 december 2023 @ 20:09:56 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211489563
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Bedoel je niet
Pik
  vrijdag 1 december 2023 @ 21:35:51 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211490688
Was het zoiets, @SQ?

KuikenGuppy
  vrijdag 1 december 2023 @ 21:37:14 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211490702
Foto gevonden!

KuikenGuppy
pi_211491050
:D

Dan zijn surprises op de basisschool wel saai.

SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 december 2023 @ 22:49:56 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_211491690
Nou dat is toch helemaal tof,phaidra? O+
disclaimer
pi_211492026
Ja toch? En het mooie is, het grootste deel heeft hij echt zelf gedaan *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211492215
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef Phaidra het volgende:
:D

Dan zijn surprises op de basisschool wel saai.

SPOILER
Supergoed gedaan.
Wij doen dit jaar geen surprises. Vind ik niet zo erg. Het werd steeds gekker met surprises.
2 surprises van vorig jaar
SPOILER
Ik heb een keer een uit steen gehakte piemol gekregen. Heb in deuk gelegen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 02-12-2023 00:23:07 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211492425
Wow, dat zijn bijna geen surprises meer Vicky! Daar zit heel wat uren werk in!

Ik maak overigens bewust juist alle surprises uit afval, vind het zo zonde om daar geld aan uit te geven. Ik spaar altijd bijzonder afval een tijdje ervoor. Dingen als posterkokers en mooie stevige doosjes. Huidige surprise is gemaakt van 1 doos, 1 oude emmer, 1 oude posterkoker en twee pakken chocomel. Totale kosten zijn denk ik ¤1 voor papier en lijm/tape.

Ik heb net een borrel gehad met de ouderraad. Zo’n gezellige club die we momenteel hebben! Maar goed, sintviering 1 van 6 gehad! Ik heb uiteindelijk een pakket toiletpapier gewonnen bij het spel :') wel het meest nuttige cadeau ooit!
pi_211493090
Wauw Vicky _O_

Ik ben 2 kinderen tot een soort eskimo’s aan het inpakken. Ze moeten zo gaan voetballen en het is hier momenteel -4.
Zelf moet ik werken en kan ik dus niet langs de lijn staan vandaag O-)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_211493230
Voetbal hier allemaal afgelast

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 07:44 schreef LeSage het volgende:
Wauw Vicky _O_

Ik ben 2 kinderen tot een soort eskimo’s aan het inpakken. Ze moeten zo gaan voetballen en het is hier momenteel -4.
Zelf moet ik werken en kan ik dus niet langs de lijn staan vandaag O-)
Met een meidenkwartet
pi_211493400
Hier zo met handschoenen en een muts op naar de atletiek. En zelf had ik ook bedacht te gaan hardlopen (tenminste ben bezig met zo’n opbouw schema, dus het is ook nog veel wandelen). Maar ik twijfel eigenlijk wel nog een beetje, ook al zit ik er wel klaar voor.
pi_211493421
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 00:35 schreef FlyingFish het volgende:
Wow, dat zijn bijna geen surprises meer Vicky! Daar zit heel wat uren werk in!

Ik maak overigens bewust juist alle surprises uit afval, vind het zo zonde om daar geld aan uit te geven. Ik spaar altijd bijzonder afval een tijdje ervoor. Dingen als posterkokers en mooie stevige doosjes. Huidige surprise is gemaakt van 1 doos, 1 oude emmer, 1 oude posterkoker en twee pakken chocomel. Totale kosten zijn denk ik ¤1 voor papier en lijm/tape.

Ik heb net een borrel gehad met de ouderraad. Zo’n gezellige club die we momenteel hebben! Maar goed, sintviering 1 van 6 gehad! Ik heb uiteindelijk een pakket toiletpapier gewonnen bij het spel :') wel het meest nuttige cadeau ooit!
Daar zitten idd heel veel uren in.
Het is grotendeels karton maar ook heel veel hete lijm 🤣

T gaat volgende week zondag de 7km trailrun in Balen (België) lopen. Ik hoop voor d'r dat het niet zo koud is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211493549
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:09 schreef hilliebillie het volgende:
Hier zo met handschoenen en een muts op naar de atletiek. En zelf had ik ook bedacht te gaan hardlopen (tenminste ben bezig met zo’n opbouw schema, dus het is ook nog veel wandelen). Maar ik twijfel eigenlijk wel nog een beetje, ook al zit ik er wel klaar voor.
Wij hebben gisterochtend hardgelopen, viel best mee, vooral koude handen dus vergeet niet om handschoenen aan te doen.
pi_211493587
Heerlijk dit weer O+

Gisteren hielden verloofde en Juul een Super Surprise marathon (tv programma he mensen) en toen moest ik uiteraard aan jullie denken.
pi_211493615
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:13 schreef Vicky het volgende:

[..]
Daar zitten idd heel veel uren in.
Het is grotendeels karton maar ook heel veel hete lijm 🤣

T gaat volgende week zondag de 7km trailrun in Balen (België) lopen. Ik hoop voor d'r dat het niet zo koud is..
Zoon loopt dan weer het liefste hard als het wat kouder is of als het regent. Anders heeft ie het snel te heet.
Hier gaan de komende tijd vooral crosswedstrijden gelopen worden hier in de buurt, maar dat zijn voor de jeugd maar korte afstanden. Waaronder ook het nk (omdat die mede door onze atletiekvereniging georganiseerd wordt dit jaar en dus in de buurt is, zeker niet omdat er kans gemaakt wordt om hoog te eindigen ;) ). De oudste is erg fanatiek en doet ze het liefst elke cross wedstrijd mee. De jongste is wat minder fanatiek maar heeft zich behalve voor de twee in het dorp ook nog voor een andere opgegeven, en kijkt daarna of ze de rest ook mee wil doen.

En ik zat ook te denken zelf eentje mee te doen, een kortere afstand, maar voor volwassenen is het dan vlakbij de ochtend en voor de kinderen in de middag, dus dat komt dan weer niet handig uit. Dus ik hou het voorlopig nog even bij oefenen :P
pi_211493858
Wow die suprises _O_
Ik heb gelukkig nog een paar jaar voor ik moet.

Ik vertik het nog een weekend binnen te zitten dus wij gaan naar de dierentuin.
pi_211494078
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Zoon loopt dan weer het liefste hard als het wat kouder is of als het regent. Anders heeft ie het snel te heet.
Hier gaan de komende tijd vooral crosswedstrijden gelopen worden hier in de buurt, maar dat zijn voor de jeugd maar korte afstanden. Waaronder ook het nk (omdat die mede door onze atletiekvereniging georganiseerd wordt dit jaar en dus in de buurt is, zeker niet omdat er kans gemaakt wordt om hoog te eindigen ;) ). De oudste is erg fanatiek en doet ze het liefst elke cross wedstrijd mee. De jongste is wat minder fanatiek maar heeft zich behalve voor de twee in het dorp ook nog voor een andere opgegeven, en kijkt daarna of ze de rest ook mee wil doen.

En ik zat ook te denken zelf eentje mee te doen, een kortere afstand, maar voor volwassenen is het dan vlakbij de ochtend en voor de kinderen in de middag, dus dat komt dan weer niet handig uit. Dus ik hou het voorlopig nog even bij oefenen :P
T zit ook op atletiek maar is heeft het niet altijd naar haar zin helaas. Ze vindt dr trainer niet zo leuk.

Mochten jullie iets kunnen/willen missen wil je dan iets doneren
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 02-12-2023 11:01:19 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 2 december 2023 @ 10:57:44 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211494118
Ik heb al heerlijk 7km gepowerwalked vanmorgen. O+
pi_211494444
Jemig @Vicky wat verdrietig. ;(
pi_211494869
Gedoneerd @Vicky . Wat een hel. :'(

Niks femicide, het is moord verdorie
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 2 december 2023 @ 12:40:04 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211494956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Gedoneerd @:Vicky . Wat een hel. :'(

Ja, het is een ding tegenwoordig, maar het is hoe dan ook gewoon moord.

Wat een megabedrag is er al opgehaald zeg! En zonder plafond, want hier valt toch geen geld tegenover te zetten… ;(
pi_211494957
quote:
Gedoneerd @:Vicky . Wat een hel. :'(

Lief! Het is niet te bevatten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211495335
quote:

Nou, dát. Alles moet genderneutraal maar laten we hier wél een gender aan hangen 🤪

Gedoneerd @Vicky en jij ook sterkte :*
If they say
pi_211496789
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 10:51 schreef Vicky het volgende:

[..]
T zit ook op atletiek maar is heeft het niet altijd naar haar zin helaas. Ze vindt dr trainer niet zo leuk.

Mochten jullie iets kunnen/willen missen wil je dan iets doneren
SPOILER
Heftig verhaal zeg :'(
Heb ook een donatie gedaan
pi_211496802
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 16:27 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Heftig verhaal zeg :'(
Heb ook een donatie gedaan
Ja heel heftig. Kan het nog steeds niet geloven.
Dank voor je donatie O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 2 december 2023 @ 21:08:17 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211499502
Hier wat klein leed... niet het deksel op de neus maar de kastdeur 🤐

Toen een vriendin er was wilde ik de melk voor de koffie terugzetten in de koelkast en trok de koelkastdeur naast me open terwijl ik kletsend naar de eettafel keek en bleek ik niet de koelkast maar de servieskast open te trekken, en nogal hard, want ik dacht dat ik kracht moest zetten voor de koelkastdeur.
Anyway, die kwam dus met een rotvaart tegen mijn neus.... 🫣😭
Het lijkt goed te gaan, vooral wat gevoelig, maar ik hoop het er morgen niet raar uitziet 🤐
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211499600
@Leandra, auw dat klinkt pijnlijk.
  zaterdag 2 december 2023 @ 21:23:17 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211499661
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:16 schreef Nijna het volgende:
@:Leandra, auw dat klinkt pijnlijk.
Ja, het ging hard :D
Ik denk gekneusd ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211501397
Geveld door de servieskastdeur. Pijnlijk :{ Sterkte :*
If they say
  zondag 3 december 2023 @ 00:17:42 #157
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211501486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, het ging hard :D
Ik denk gekneusd ofzo.
Ai, ik heb 2x mijn neus gebroken, dus ik voel met je mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 december 2023 @ 00:18:14 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211501492
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Geveld door de servieskastdeur. Pijnlijk :{ Sterkte :*
Tegen de deur aangelopen.... :{w
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 december 2023 @ 09:03:58 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211502619
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:18 schreef livelink het volgende:

[..]
Tegen de deur aangelopen.... :{w
Ja, die trek ik een beetje slecht... ik ben vroeger vreselijk mishandeld door mijn toenmalige verkering en daarna moest ik tegen zijn ouders maar liegen dat ik tegen de deur aan was gelopen :{

Maar goed, dat is klein leed, je zult met je gezin op de A1 rijden en dan een spookrijder frontaal op je auto hebben... je kinderen kwijt :'(
Of in Parijs bij de Eiffeltoren zijn en doodgestoken worden door een of andere gek.

SPOILER
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 3 december 2023 @ 09:29:23 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211502754
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 09:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, die trek ik een beetje slecht... ik ben vroeger vreselijk mishandeld door mijn toenmalige verkering en daarna moest ik tegen zijn ouders maar liegen dat ik tegen de deur aan was gelopen :{

Maar goed, dat is klein leed, je zult met je gezin op de A1 rijden en dan een spookrijder frontaal op je auto hebben... je kinderen kwijt :'(
Of in Parijs bij de Eiffeltoren zijn en doodgestoken worden door een of andere gek.

SPOILER
Verschrikkelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')