abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211487926
Ik ben hier altijd wel veel duurder uit met knutselspullen als met budget voor de cadeautjes trouwens 😂
pi_211487954
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:23 schreef SQ het volgende:
Ik heb ooit een enorme piemel gemaakt die echt helemaal stuk moest omdat de kadoos in het design waren geïntegreerd. De ballen waren bolkaarsen bijvoorbeeld. Achteraf best jammer want het was echt een piece of art.

(Nb dit was toen ik al studeerde)
Die nb is wel prettig.
Zo’n surprise zou in groep 7 wel voor enige opschudding zorgen denk ik.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 1 december 2023 @ 20:09:56 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211489563
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Pics or it didn’t happen!
Bedoel je niet
Pik
  vrijdag 1 december 2023 @ 21:35:51 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211490688
Was het zoiets, @SQ?

KuikenGuppy
  vrijdag 1 december 2023 @ 21:37:14 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211490702
Foto gevonden!

KuikenGuppy
pi_211491050
:D

Dan zijn surprises op de basisschool wel saai.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 december 2023 @ 22:49:56 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_211491690
Nou dat is toch helemaal tof,phaidra? O+
disclaimer
pi_211492026
Ja toch? En het mooie is, het grootste deel heeft hij echt zelf gedaan *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211492215
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef Phaidra het volgende:
:D

Dan zijn surprises op de basisschool wel saai.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supergoed gedaan.
Wij doen dit jaar geen surprises. Vind ik niet zo erg. Het werd steeds gekker met surprises.
2 surprises van vorig jaar
SPOILER
Ik heb een keer een uit steen gehakte piemol gekregen. Heb in deuk gelegen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 02-12-2023 00:23:07 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211492425
Wow, dat zijn bijna geen surprises meer Vicky! Daar zit heel wat uren werk in!

Ik maak overigens bewust juist alle surprises uit afval, vind het zo zonde om daar geld aan uit te geven. Ik spaar altijd bijzonder afval een tijdje ervoor. Dingen als posterkokers en mooie stevige doosjes. Huidige surprise is gemaakt van 1 doos, 1 oude emmer, 1 oude posterkoker en twee pakken chocomel. Totale kosten zijn denk ik ¤1 voor papier en lijm/tape.

Ik heb net een borrel gehad met de ouderraad. Zo’n gezellige club die we momenteel hebben! Maar goed, sintviering 1 van 6 gehad! Ik heb uiteindelijk een pakket toiletpapier gewonnen bij het spel :') wel het meest nuttige cadeau ooit!
pi_211493090
Wauw Vicky _O_

Ik ben 2 kinderen tot een soort eskimo’s aan het inpakken. Ze moeten zo gaan voetballen en het is hier momenteel -4.
Zelf moet ik werken en kan ik dus niet langs de lijn staan vandaag O-)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_211493230
Voetbal hier allemaal afgelast

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 07:44 schreef LeSage het volgende:
Wauw Vicky _O_

Ik ben 2 kinderen tot een soort eskimo’s aan het inpakken. Ze moeten zo gaan voetballen en het is hier momenteel -4.
Zelf moet ik werken en kan ik dus niet langs de lijn staan vandaag O-)
Met een meidenkwartet
pi_211493400
Hier zo met handschoenen en een muts op naar de atletiek. En zelf had ik ook bedacht te gaan hardlopen (tenminste ben bezig met zo’n opbouw schema, dus het is ook nog veel wandelen). Maar ik twijfel eigenlijk wel nog een beetje, ook al zit ik er wel klaar voor.
pi_211493421
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 00:35 schreef FlyingFish het volgende:
Wow, dat zijn bijna geen surprises meer Vicky! Daar zit heel wat uren werk in!

Ik maak overigens bewust juist alle surprises uit afval, vind het zo zonde om daar geld aan uit te geven. Ik spaar altijd bijzonder afval een tijdje ervoor. Dingen als posterkokers en mooie stevige doosjes. Huidige surprise is gemaakt van 1 doos, 1 oude emmer, 1 oude posterkoker en twee pakken chocomel. Totale kosten zijn denk ik ¤1 voor papier en lijm/tape.

Ik heb net een borrel gehad met de ouderraad. Zo’n gezellige club die we momenteel hebben! Maar goed, sintviering 1 van 6 gehad! Ik heb uiteindelijk een pakket toiletpapier gewonnen bij het spel :') wel het meest nuttige cadeau ooit!
Daar zitten idd heel veel uren in.
Het is grotendeels karton maar ook heel veel hete lijm 🤣

T gaat volgende week zondag de 7km trailrun in Balen (België) lopen. Ik hoop voor d'r dat het niet zo koud is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211493549
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:09 schreef hilliebillie het volgende:
Hier zo met handschoenen en een muts op naar de atletiek. En zelf had ik ook bedacht te gaan hardlopen (tenminste ben bezig met zo’n opbouw schema, dus het is ook nog veel wandelen). Maar ik twijfel eigenlijk wel nog een beetje, ook al zit ik er wel klaar voor.
Wij hebben gisterochtend hardgelopen, viel best mee, vooral koude handen dus vergeet niet om handschoenen aan te doen.
Fake it till you make it...
pi_211493587
Heerlijk dit weer O+

Gisteren hielden verloofde en Juul een Super Surprise marathon (tv programma he mensen) en toen moest ik uiteraard aan jullie denken.
pi_211493615
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:13 schreef Vicky het volgende:

[..]
Daar zitten idd heel veel uren in.
Het is grotendeels karton maar ook heel veel hete lijm 🤣

T gaat volgende week zondag de 7km trailrun in Balen (België) lopen. Ik hoop voor d'r dat het niet zo koud is..
Zoon loopt dan weer het liefste hard als het wat kouder is of als het regent. Anders heeft ie het snel te heet.
Hier gaan de komende tijd vooral crosswedstrijden gelopen worden hier in de buurt, maar dat zijn voor de jeugd maar korte afstanden. Waaronder ook het nk (omdat die mede door onze atletiekvereniging georganiseerd wordt dit jaar en dus in de buurt is, zeker niet omdat er kans gemaakt wordt om hoog te eindigen ;) ). De oudste is erg fanatiek en doet ze het liefst elke cross wedstrijd mee. De jongste is wat minder fanatiek maar heeft zich behalve voor de twee in het dorp ook nog voor een andere opgegeven, en kijkt daarna of ze de rest ook mee wil doen.

En ik zat ook te denken zelf eentje mee te doen, een kortere afstand, maar voor volwassenen is het dan vlakbij de ochtend en voor de kinderen in de middag, dus dat komt dan weer niet handig uit. Dus ik hou het voorlopig nog even bij oefenen :P
pi_211493858
Wow die suprises _O_
Ik heb gelukkig nog een paar jaar voor ik moet.

Ik vertik het nog een weekend binnen te zitten dus wij gaan naar de dierentuin.
pi_211494078
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Zoon loopt dan weer het liefste hard als het wat kouder is of als het regent. Anders heeft ie het snel te heet.
Hier gaan de komende tijd vooral crosswedstrijden gelopen worden hier in de buurt, maar dat zijn voor de jeugd maar korte afstanden. Waaronder ook het nk (omdat die mede door onze atletiekvereniging georganiseerd wordt dit jaar en dus in de buurt is, zeker niet omdat er kans gemaakt wordt om hoog te eindigen ;) ). De oudste is erg fanatiek en doet ze het liefst elke cross wedstrijd mee. De jongste is wat minder fanatiek maar heeft zich behalve voor de twee in het dorp ook nog voor een andere opgegeven, en kijkt daarna of ze de rest ook mee wil doen.

En ik zat ook te denken zelf eentje mee te doen, een kortere afstand, maar voor volwassenen is het dan vlakbij de ochtend en voor de kinderen in de middag, dus dat komt dan weer niet handig uit. Dus ik hou het voorlopig nog even bij oefenen :P
T zit ook op atletiek maar is heeft het niet altijd naar haar zin helaas. Ze vindt dr trainer niet zo leuk.

Mochten jullie iets kunnen/willen missen wil je dan iets doneren
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 02-12-2023 11:01:19 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 2 december 2023 @ 10:57:44 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211494118
Ik heb al heerlijk 7km gepowerwalked vanmorgen. O+
pi_211494444
Jemig @Vicky wat verdrietig. ;(
pi_211494869
Gedoneerd @Vicky . Wat een hel. :'(

Niks femicide, het is moord verdorie
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 2 december 2023 @ 12:40:04 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211494956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Gedoneerd @:Vicky . Wat een hel. :'(

Ja, het is een ding tegenwoordig, maar het is hoe dan ook gewoon moord.

Wat een megabedrag is er al opgehaald zeg! En zonder plafond, want hier valt toch geen geld tegenover te zetten… ;(
pi_211494957
quote:
Gedoneerd @:Vicky . Wat een hel. :'(

Lief! Het is niet te bevatten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211495335
quote:

Nou, dát. Alles moet genderneutraal maar laten we hier wél een gender aan hangen 🤪

Gedoneerd @Vicky en jij ook sterkte :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')