quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
T zit ook op atletiek maar is heeft het niet altijd naar haar zin helaas. Ze vindt dr trainer niet zo leuk.
Mochten jullie iets kunnen/willen missen wil je dan iets donerenHeftig verhaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ook een donatie gedaan
Ja heel heftig. Kan het nog steeds niet geloven.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Heftig verhaal zeg![]()
Heb ook een donatie gedaan
Ai, ik heb 2x mijn neus gebroken, dus ik voel met je mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het ging hard
Ik denk gekneusd ofzo.
Tegen de deur aangelopen....quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Geveld door de servieskastdeur. PijnlijkSterkte
Ja, die trek ik een beetje slecht... ik ben vroeger vreselijk mishandeld door mijn toenmalige verkering en daarna moest ik tegen zijn ouders maar liegen dat ik tegen de deur aan was gelopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2023 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die trek ik een beetje slecht... ik ben vroeger vreselijk mishandeld door mijn toenmalige verkering en daarna moest ik tegen zijn ouders maar liegen dat ik tegen de deur aan was gelopen
Maar goed, dat is klein leed, je zult met je gezin op de A1 rijden en dan een spookrijder frontaal op je auto hebben... je kinderen kwijt
Of in Parijs bij de Eiffeltoren zijn en doodgestoken worden door een of andere gek.VerschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 3 december 2023 09:03 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2023 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die trek ik een beetje slecht... ik ben vroeger vreselijk mishandeld door mijn toenmalige verkering en daarna moest ik tegen zijn ouders maar liegen dat ik tegen de deur aan was gelopen
quote:Maar goed, dat is klein leed, je zult met je gezin op de A1 rijden en dan een spookrijder frontaal op je auto hebben... je kinderen kwijt
Of in Parijs bij de Eiffeltoren zijn en doodgestoken worden door een of andere gek.VerschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Geeft niksquote:
Ging ik ook niet van uit hoor. Juist omdat het inderdaad de geijkte smoes is. Ik heb de 'grappen' ook gehad na het breken van mijn neus.quote:Op zondag 3 december 2023 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft niks
Het geeft juist precies aan waarom het idd 99 van de 100 keer niet waar is.
Maar N zit in Parijs, dus sowieso geen gevalletje huiselijk geweld
Roerbakken met stukjes kipfilet, kruiden met peper en zout en een scheut ketjap. Rijst erbij en klaar?quote:Op zondag 3 december 2023 10:05 schreef TolstoiFan het volgende:
Even een luchtige vraag: aangezien manlief zo ziek is, mag/moet ik dus ook koken. En als ik iets niet kan, is het koken. Dus heeft iemand nog tips voor zeer simpele, maar gezonde maaltijden?
Ik heb nog paprika's liggen en een chinese kool en volgens mij ook nog een witte kool ofzo......
Gister heb ik pasta gemaakt met een kant-en-klare saus, dat was best aardig gelukt.
Met die ingrediėnten kun je prima nasi maken, maar gek genoeg vind ik nasi juist niet zo heel makkelijk. Wat ik in dit soort gevallen doe is gewoon alle groenten (roer)bakken, rijst apart koken en dan een kant-en-klare kerriesaus of zoiets bij de groente gooien. En dan heb je dus rijst met groentenprutje. Ik kan ook echt niet zo goed koken, namelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 10:05 schreef TolstoiFan het volgende:
Even een luchtige vraag: aangezien manlief zo ziek is, mag/moet ik dus ook koken. En als ik iets niet kan, is het koken. Dus heeft iemand nog tips voor zeer simpele, maar gezonde maaltijden?
Ik heb nog paprika's liggen en een chinese kool en volgens mij ook nog een witte kool ofzo......
Gister heb ik pasta gemaakt met een kant-en-klare saus, dat was best aardig gelukt.
Het kan ook zonder vlees. En je kunt jezelf ook gewoon eens verwennen en vanavond iets bestellen. Man ziek, kind herstellende, jij bent helemaal op. Een beter moment of een betere reden om te bestellen is er denk ik niet.quote:Op zondag 3 december 2023 10:19 schreef TolstoiFan het volgende:
Vooral dat kruiden is bij mij altijd een probleem, dan heb ik werkelijk geen idee wat ik aan het doen ben. Zal de vriezer zo eens induiken om te kijken of we nog kipfilet hebben liggen.
Ik heb geen zin om nog naar de super te moeten vandaag, ben de hele week al aan het rennen en vliegen, nu wil even helemaal niks en lekker simpel.
Een groot gezin hebben we niet, we zijn met zijn drietjes, manlief eet niet veel want ziek en Simon eet ook nog niet optimaal, maar dat begint weer te komen.
Kerriesaus maak je mij niet blij mee, maar misschien hebben we ook wel een pot kant-en-klare andere saus staan. Zo de voorraadkast maar eens bekijken.
En ditquote:Op zondag 3 december 2023 10:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan ook zonder vlees. En je kunt jezelf ook gewoon eens verwennen en vanavond iets bestellen. Man ziek, kind herstellende, jij bent helemaal op. Een beter moment of een betere reden om te bestellen is er denk ik niet.
Ik zei toch niet dat kerriesaus hetzelfde was? Ik gaf twee opties. Maaltijdpakket curry of zelf rijst met groenteprutje maken met bijv. kerriesaus.quote:Op zondag 3 december 2023 10:20 schreef SQ het volgende:
Curry is by far niet hetzelfde als kerriesaus
Maar goed, als je echt nooit kookt vergeef ik je dit maar
Ik reageerde toch ook niet op jou. Maar wellicht te snel gelezen, ik had het groenteprutje met kerriesaus gemist. Klinkt ook wel goor trouwens.quote:Op zondag 3 december 2023 10:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat kerriesaus hetzelfde was? Ik gaf twee opties. Maaltijdpakket curry of zelf rijst met groenteprutje maken met bijv. kerriesaus.
Ach ja, ik noemde ook maar wat qua saus.quote:Op zondag 3 december 2023 10:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik reageerde toch ook niet op jou. Maar wellicht te snel gelezen, ik had het groenteprutje met kerriesaus gemist. Klinkt ook wel goor trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |