quote:Tv-makers kunnen hun borst natmaken: Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen zijn terug met het derde seizoen van hun mediaprogramma Media Inside, waarin ze met gasten de mediaweek fileren. Hard, maar met een humoristische ondertoon.
Televisiemakers kunnen hun borst natmaken: Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen zijn terug met Media Inside, waarin ze samen met tv-persoonlijkheden de mediaweek fileren. Meestal snoeihard, maar altijd met een humoristische ondertoon.
Gijs Groenteman
De humor is de reden dat Groenteman al vijftien jaar bevriend is met Van Roosmalen, vertelde hij bij Jinek. "De eerste keer dat ik hem ontmoette, zat ik al als een hinnikende lachzak tegenover hem." Hun gezamenlijke carrière verloopt inmiddels soepel. De podcast Weer een Dag is de best beluisterde van Nederland en de mannen trekken volle zalen met hun theatervoorstelling De Pannekoekencaravan. Toen ze in 2009 geen brood meer zagen in de journalistiek, runden ze twee jaar lang een foodtruck. Dát werd geen succes.
Vanaf zondag 3 april, 2022. NPO3 22:17 - 23:06
De hele zwik aangepast, dit is ook pas topic 5 in de reeks...quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heb je de TT aangepast @:nocigar ? Het programma heet Van Roosmalen & Groenteman.
Daar ging iets fout, en moest er even iets van maken. Misschien kan iemand dat herstellen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heb je de TT aangepast @:nocigar ? Het programma heet Van Roosmalen & Groenteman.
Maakten ze hem af ?quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:56 schreef Paul het volgende:
was wel grappig gisteren met BertvdVeerGod
Dat was SpekGodquote:Op maandag 4 december 2023 20:54 schreef Dutch_view het volgende:
Het kamerlid met de beste kledingkeus
Uit Bergen aan Zee, Parijs en Eefde.quote:
Echt zo'n vieze homo uit de jaren 70 die het met kleine jongetjes deed.quote:Op maandag 4 december 2023 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit Bergen aan Zee, Parijs en Eefde.
Verbazingwekkend altijd hoe snel mensen bij homo’s direct aan pedo’s denken.quote:Op maandag 4 december 2023 23:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Echt zo'n vieze homo uit de jaren 70 die het met kleine jongetjes deed.
En Bengini en de de biografe van Satre.quote:Op maandag 4 december 2023 20:38 schreef XSbig het volgende:
Bij van Dis moet ik altijd denken aan de legendarische interviews met Willem Oltmans en met WF Hermans.
Zielige mensen heb je altijd wel, meestal struggelen ze zelf met hun eigen seksualteit.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Verbazingwekkend altijd hoe snel mensen bij homo’s direct aan pedo’s denken.
Ik schrok ook even en vooral van het verhaal over de huidkanker, zag er best eng uit. Hij is inderdaad erg mager aan het worden maar dat kan zijn leeftijd zijn. Heb het altijd een prima kerel gevonden en hij deed leuk mee met Groenteman en van Roosmalen en hij was weer toppie gekleed.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:55 schreef Radegast het volgende:
Van Dis zag er beroerd uit. Vermagerd en breekbaar.
Dat laatste vind ik ook heel erg jammer. Was er lid van maar heb moeten afhaken omdat ze kansloos zijn met al dat PVV geweld.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
Moest soms hardop lachen en dat betekent voor mij dat dit programma steeds beter wordt. Adriaan van Dis zat erbij als een vis in het water. Ik vond hem er helemaal niet slecht uit zien zoals eerder hier is gezegd. De man is op leeftijd en nog steeds dezelfde. Het rijmen vond ik leuk gevonden en redelijk spontaan. De ex-SP-er is mij nooit opgevallen in de kamer. Best jammer van die hele partij, ze hebben zich door het geweld van de PVV in de oppositie zich nooit goed kunnen profileren en duidelijk kunnen maken wat nu pas echt LINKS is.
Shows kijken goed weg. Maar vind vooral de podcast de laatste tijd erg goed. Marcel is goed op dreef, dat mis je soms wel een beetje op tv.quote:
Dat verbaast mij niets, zitten beiden in dezelfde sarcastische hoek. Beetje projectie van Micha, die als Marcel net zo streng in de leer is van opvattingen. (dus niet)quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Was eergisteren bij de oudejaarsconference van Micha Wertheim daar kreeg vooral van Roosmalen er aardig van langs.
Ze gaan zeker moordfeest bespreken.quote:Op maandag 18 december 2023 20:24 schreef Felagund het volgende:
Henny Huisman en Bulletje dadelijk, dat moet een topuitzending worden.
quote:Op maandag 18 december 2023 20:37 schreef golfer het volgende:
Wat een toppunt van niet leuk zijn dat beest.
Geen Mini Playback Show-jeugdsentiment, zo te lezen.quote:Op maandag 18 december 2023 20:37 schreef golfer het volgende:
Nee. Daar ben ik te oud voor.quote:Op maandag 18 december 2023 20:59 schreef Eightyone het volgende:
Geen Mini Playback Show-jeugdsentiment, zo te lezen.
Hij doet al weken filmpjes die kunnen shockeren, als kuikentjes die vermalen worden enzo, geen idee waaromquote:Op maandag 18 december 2023 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Die filmpjes van Marcel zijn ook weleens grappiger geweest. Iemand die dood neerstort op het podium..
quote:Op maandag 18 december 2023 21:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is Marcel suïcidaal ofzo met zijn filmpjes?
De briefjes die totaal in het honderd vallen of doodslaan zijn juist het mooistquote:Op maandag 18 december 2023 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Saaie uitzending zeg. Het is wel erg voorspelbaar geworden. Het briefje van Marcel mag er wel uit.
Misschien hadden ze geen leuke ontmoeting in hun kindertijd.quote:Op maandag 18 december 2023 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
Wat is dat steeds voor afgeven van de beide heren op Bassie en Adriaan![]()
![]()
Heb je toen ook 5 gulden moeten betalenquote:Op maandag 18 december 2023 21:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien hadden ze geen leuke ontmoeting in hun kindertijd.
(Is veel kinderen overkomen, inclusief ikzelf.)
Nooit leuk gevonden die EO-er Aad Peters met zijn poppen.quote:Op maandag 18 december 2023 20:37 schreef golfer het volgende:
Die is slim genoeg om dat te weten.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
Weet niet of Verbeet weet bij wie ze zit.
Had het gevoel dat ze even schakelen moest. Wel prima dat sparren met Marcel.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is slim genoeg om dat te weten.
Ja, dat maakte het helemaal af.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:09 schreef Dutch_view het volgende:
Dat koeienfilmpje en vooral ook die muziek erbij
Bah.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:09 schreef Dutch_view het volgende:
Dat koeienfilmpje en vooral ook die muziek erbij
Volgens mij ging de helft van de humor totaal aan haar voorbijquote:Op maandag 15 januari 2024 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is slim genoeg om dat te weten.
Dat klopt jaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
Die Dierenlot-spot met die schurftige hond heeft volgens mij Gijs' moeder Hanneke als voice-over.
Althans, zo klinkt ze wel.
Zij is een heerlijke droogkloot (voor zover een vrouw dat kan zijn.)quote:Op maandag 15 januari 2024 21:26 schreef Raw85 het volgende:
Volgens mij ging de helft van de humor totaal aan haar voorbij
een soort veredelde powerpoint presentatiequote:Op maandag 15 januari 2024 21:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die minireportages gaan wel aanslaan !
Moeders als actuele gast uitnodigen lijkt me het beste.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:28 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, jij weet het
Nou, het zal mij benieuwen of ze daar nog op terug gaan komen
Plus ex-schurftige hond, hopelijkquote:Op maandag 15 januari 2024 21:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Moeders als actuele gast uitnodigen lijkt me het beste.
Tenzij die opgraven moet worden.quote:
Koe die zoetigheid door de strot gedrukt kreeg zodat haar melk geschikt is voor slagroomvla ofzo.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:45 schreef valentijn101 het volgende:
Te laat ingeschakeld, waar ging dat koeienfilmpje over???
Wtf??? Waarom zou je en koe zoetigheid dwangvoeren. Daar zijn ze gek op. Dat eten ze vanzelf wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Koe die zoetigheid door de strot gedrukt kreeg zodat haar melk geschikt is voor slagroomvla ofzo.
Echt weer een geval waarbij je je afvraagt of dingen wel zo nodig zijn.
Ik kan daar gewoon niet naar kijken. Zo zieligquote:Op maandag 15 januari 2024 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
Die Dierenlot-spot met die schurftige hond heeft volgens mij Gijs' moeder Hanneke als voice-over.
Althans, zo klinkt ze wel.
Dat is niet waar, het is een medische handeling die het leven v d koe redt. Dr Poll schijnt het ook wel eens te doenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Koe die zoetigheid door de strot gedrukt kreeg zodat haar melk geschikt is voor slagroomvla ofzo.
Echt weer een geval waarbij je je afvraagt of dingen wel zo nodig zijn.
Ah goeie. Moet zeggen dat ik ook even vergeten was dat Marcel goed is in uit zijn nek lullen wat dierenfeitjes betreft.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het is een medische handeling die het leven v d koe redt. Dr Poll schijnt het ook wel eens te doen
Edit, drenchen:
https://www.nieuweoogst.n(...)-het-wel-voorzichtig
Ja, ik las het toevallig net op X.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ah goeie. Moet zeggen dat ik ook even vergeten was dat Marcel goed is in uit zijn nek lullen wat dierenfeitjes betreft.
Overigens kan hij dit met bijna alle onderwerpen.
Maar goed om even aan te geven ja.
Terwijl vd Plas er toch ook wel eens heeft gezeten en wéét dat Marcel alles met droge ogen kan beweren.quote:
Tja, ik trapte er zo snel ook even in. :pquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Terwijl vd Plas er toch ook wel eens heeft gezeten en wéét dat Marcel alles met droge ogen kan beweren.
Zou zo’n tank, zodra AI wordt geïntroduceerd in het ding, wel aan de lijn moeten trouwens?quote:Op maandag 15 januari 2024 23:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, ik las het toevallig net op X.
Ik mis Slagerij van Hest uit Goirle wel een beetje. Die tank die kwam uit een min of meer naburig dorp, merkwaardig toeval eigenlijk.
Het ophef-algoritme in werking zetten. Wat is dat toch een verwerpelijke praktijk. Ik zag op Insta al mensen om een rectificatie brullen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Terwijl vd Plas er toch ook wel eens heeft gezeten en wéét dat Marcel alles met droge ogen kan beweren.
Ha ha ha. Verbeet is nog dommer dan vd Plas.quote:
Het zou wel lekker zijn, zo'n koe zou ik wel willen hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen die gelooft dat het ook maar enigszins mogelijk is om slagroomvla rechtstreeks uit de uiers van een koe te kunnen halen, die is toch echt te dom om te poepen? Of is dat te denigrerend naar een grote groep mensen?
Het nieuwste is dat ze ook klopfix inspuiten, daar mee blijft de room langer stijf!quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het zou wel lekker zijn, zo'n koe zou ik wel willen hebben
en als je ze chocolade laat eten krijg je heerlijke chocomel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen die gelooft dat het ook maar enigszins mogelijk is om slagroomvla rechtstreeks uit de uiers van een koe te kunnen halen, die is toch echt te dom om te poepen? Of is dat te denigrerend naar een grote groep mensen?
Gijs is altijd al de gespreksleider geweest en heeft zijn 'bak met nieuwtjes'.quote:
Gijs geniet ook van een Marcel die los gaat. Nog altijd hinnikt die lekker mee zodra Marcel weer een podcast vol begint te schreeuwen met het typetje Timmermans ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Gijs is altijd al de gespreksleider geweest en heeft zijn 'bak met nieuwtjes'.
Ik vind Gijs helemaal niks. Terwijl Maarten briljant is. Het is geen Johnny en Rijk. Maar Maarten en René van Vooren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gijs geniet ook van een Marcel die los gaat. Nog altijd hinnikt die lekker mee zodra Marcel weer een podcast vol begint te schreeuwen met het typetje Timmermans ofzo.
”Mn vader en oeeepa waren koempels.”quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gijs geniet ook van een Marcel die los gaat. Nog altijd hinnikt die lekker mee zodra Marcel weer een podcast vol begint te schreeuwen met het typetje Timmermans ofzo.
Was wel grappigquote:Op maandag 22 januari 2024 20:31 schreef golfer het volgende:
Reclamefilmpje van Gijs voor zijn nieuwe soloprogramma dat hij vanaf a.s. zondag gaat presenteren.
Kunst en cultuur.
Marcel staart zwijgend voor zich uit.quote:
Chanant inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2024 21:02 schreef golfer het volgende:
Die over haar eigen woorden struikelende PVV mediawoordvoerder in de Tweede Kamer.
En de stem van Hanneke Groenteman.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:21 schreef Kanaroe het volgende:
Helaas kwamen ze niet meer terug op de schurftige hond van Stichting Dierenlot
Ja, wellicht vond Gijs en/of Hanneke het verzoekje van Verbeet wat ongemakkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En de stem van Hanneke Groenteman.
Ik vond het een leuk en gevarieerd programma, geslaagdquote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef Martinello het volgende:
Nu Groenteman op zondag. Eens kijken of Gijs het ook alleen kan.
Je kunt er natuurlijk ook een apart topic over openen, want is een totaal ander programma dan Van Roosmalen en Groenteman.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef Martinello het volgende:
Ja, ik vond het ook vermakelijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk en gevarieerd programma, geslaagd
Zeker, maar ik dacht eerst maar even aftasten hoe groot de interesse is.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook een apart topic over openen, want is een totaal ander programma dan Van Roosmalen en Groenteman.
Gaan we nog terugkijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef Martinello het volgende:
TV / [NPO2] Groenteman op Zondagquote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
vind het leuk voor Gijsie maar niet mijn dingquote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geen cultuurliefhebber?quote:Op maandag 29 januari 2024 16:53 schreef Paul het volgende:
vind het leuk voor Gijsie maar niet mijn ding
Oké. Over dat programma kan nu dus verder gediscussieerd worden in TV / [NPO2] Groenteman op Zondagquote:Op maandag 29 januari 2024 17:09 schreef Paul het volgende:
Iedereen is dat, maar dit is niet zo mijn ding
5600 klapmutsen!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:33 schreef Dutch_view het volgende:
MinireportageGenot
¤4,25 voor een klein bakje Nespresso(10 gulden
)
Dat is in Amsterdam al goedkoop.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:33 schreef Dutch_view het volgende:
MinireportageGenot
¤4,25 voor een klein bakje Nespresso(10 gulden
)
Het is ook wel een beetje zielig.quote:
Niet best... zo kan iedere jandoedel kamerlid zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat PVV kamerlid komt wel in de buurt.
Wel een miereneterfilmpje!quote:
Yeah, daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Niet best... zo kan iedere jandoedel kamerlid zijn
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ze heeft een marketing/communicatie-achtergrond. Dan verwacht je iemand die vlot spreekt.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje medelijden mee, alsof het iemand is die gepest wordt. Dan realiseer ik me weer dat ze voor Wilders werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 03:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze heeft een marketing/communicatie-achtergrond. Dan verwacht je iemand die vlot spreekt.
Maar zet het mens achter een microfoon, en alle opgedane ervaring vervliegt opeens.
Wie was dat in welk programma? Ik kan het fragment zo snel niet vinden.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef golfer het volgende:
Dat fragment met die idiote historicus over de holocaust.
Historicus Bas Nauta in een radioprogramma, weet zo niet meer welkequote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie was dat in welk programma? Ik kan het fragment zo snel niet vinden.
Hij heeft inderdaad de perfecte uitstraling voor een podcastquote:Op maandag 5 februari 2024 21:56 schreef NoCigar het volgende:
Beetje onsympathiek uiterlijk die Victor, iets met zijn ogen o.m.. Kan ie verder weinig aan doen natuurlijk.
Ja passie voor hun vak en literatuur.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
Die boekhandelaars waren wel een fijn onderdeel van dwwd voor mij
Volgens mij zondagochtend. Wat ik me herinner. Voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Historicus Bas Nauta in een radioprogramma, weet zo niet meer welke
Klopt.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef NoCigar het volgende:
Eppo is er trouwens toch wel eens vaker geweest, vrij recent nog?
Wel voor het eerst als hoofdgast volgens mij.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef NoCigar het volgende:
Van Tast tot Zeveraar moet ik altijd aan denken. Eppo is er trouwens toch wel eens vaker geweest, vrij recent nog?
Ik kijk het, maar volgens mij is dit stukje nog helemaal niet uitgezonden in het reguliere stramien.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:21 schreef NoCigar het volgende:
Kijkt iemand daarnaar hier (Married at first sight ? Dat stukje was wel leuk, heb nu al de pest aan die vrouw.
Ik ook. Twee keer opname in kliniek.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef NoCigar het volgende:
Van Tast tot Zeveraar moet ik altijd aan denken. Eppo is er trouwens toch wel eens vaker geweest, vrij recent nog?
Alles voor de buhne.quote:Op woensdag 14 februari 2024 00:16 schreef Bocaj het volgende:
Ach geef dat kind een stukje frikandel. Marcel kan ook overdrijven zeg!![]()
Echt zo'n linkse bakfiets vader.
Ik woonde vroeger in de Van Nispen tot Sevenaerstraat dus Eppo roept altijd enorme golven nostalgie op (ook omdat we geabonneerd waren op de Eppo destijdsquote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef NoCigar het volgende:
Ik ook. Heette eerst de Sjors, waar ik lid van was. Ze fuseerden met de Pep. Toen werd het Eppo.quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:28 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in de Van Nispen tot Sevenaerstraat dus Eppo roept altijd enorme golven nostalgie op (ook omdat we geabonneerd waren op de Eppo destijds)
Geweldig interview met haar in het Volkskrant magazine.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:40 schreef Felagund het volgende:
Patty is nog niet echt een warm bad.
Zo slecht dit!quote:
En ze is veel slimmer dan de meeste mensen denken en is lekker scherp tegen Gijs.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef Ole het volgende:
Ik heb echt respect voor Patty. Altijd teruggevochten. Voor zichzelf vooral. Misschien heeft ze minder slimme keuzes gemaakt in verleden.
Met Bontebal kan ze beter niets zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze is veel slimmer dan de meeste mensen denken en is lekker scherp tegen Gijs.
Ik vind het een erg onsympathieke vrouw. Typisch weer hoe ze reageerde op het nieuws van klachten over overlast ergnes: lomp op zijn Hollands over elk bezwaarl heen walsen 'zeur niet zo, doe niet zo ongezellig' etc etc. En tussendoor lekker ordinair natrappentegen een of andere ex van veertig jaar geleden.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef Ole het volgende:
Ik heb echt respect voor Patty. Altijd teruggevochten. Voor zichzelf vooral. Misschien heeft ze minder slimme keuzes gemaakt in verleden.
Het was ook wel een heel aantrekkelijke acteur. Heb die film ooit ook gezien en de LP gekocht.quote:
Nadia altijd goed bij Van Roosmalen en Groenteman.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
Huup Stapel kon niet komen, dus improvisatie en Nadia Moussaid dus maar ingevlogen.
Nadia heeft altijd wel iets weg te gevenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nadia altijd goed bij Van Roosmalen en Groenteman.
Combinatie met Van Wijk werkt ook als een trein. Genieten dit..
Erik Shredder.quote:
Voor mijn gevoel is hij al een keer geweest, maar dat kan ook zijn omdat hij vaak ter sprake komt.quote:
Volgens mij is ze ook een paar keer in Media Inside te gast geweest.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:47 schreef golfer het volgende:
Ene Natasha Harlequin. Zegt mij helemaal niks.
Roze tinten in een pak, meh !quote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef golfer het volgende:
Die burgermeester van Hellendoorn met dat muziekje.
En dat iedereen in het filmpje achteruit loopt of fietst.![]()
Hij (of eigenlijk Hellendoorn) werd wel een beetje belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef golfer het volgende:
Vond het wel apart dat hij er zatquote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |