Wie was dat in welk programma? Ik kan het fragment zo snel niet vinden.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef golfer het volgende:
Dat fragment met die idiote historicus over de holocaust.
Historicus Bas Nauta in een radioprogramma, weet zo niet meer welkequote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie was dat in welk programma? Ik kan het fragment zo snel niet vinden.
Hij heeft inderdaad de perfecte uitstraling voor een podcastquote:Op maandag 5 februari 2024 21:56 schreef NoCigar het volgende:
Beetje onsympathiek uiterlijk die Victor, iets met zijn ogen o.m.. Kan ie verder weinig aan doen natuurlijk.
Ja passie voor hun vak en literatuur.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
Die boekhandelaars waren wel een fijn onderdeel van dwwd voor mij
Volgens mij zondagochtend. Wat ik me herinner. Voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Historicus Bas Nauta in een radioprogramma, weet zo niet meer welke
Klopt.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef NoCigar het volgende:
Eppo is er trouwens toch wel eens vaker geweest, vrij recent nog?
Wel voor het eerst als hoofdgast volgens mij.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef NoCigar het volgende:
Van Tast tot Zeveraar moet ik altijd aan denken. Eppo is er trouwens toch wel eens vaker geweest, vrij recent nog?
Ik kijk het, maar volgens mij is dit stukje nog helemaal niet uitgezonden in het reguliere stramien.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:21 schreef NoCigar het volgende:
Kijkt iemand daarnaar hier (Married at first sight ? Dat stukje was wel leuk, heb nu al de pest aan die vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |