De rebus is er ook nog.quote:
Je hebt geluk en kunt gewoon kijken.quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef NoCigar het volgende:
Hopelijk helemaal niets over 'Vitesse'. Hun podcast is inmiddels totaal onbeluisterbaar geworden door dat totaal uitgemolken onderwerp met elke keer precies dezelfde grappen.
Ik kijk met vertraging, maar het gaat er wel nu over. Jammer genoeg geen tijd voor de Airbornemars.quote:Op maandag 8 september 2025 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt geluk en kunt gewoon kijken.
Uiterste einde ja, luister de podcast verder niet maar dit waren geen "cliche" grappen.quote:Op maandag 8 september 2025 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kijk met vertraging, maar het gaat er wel nu over. Jammer genoeg geen tijd voor de Airbornemars.
Dit is geen politieke show.quote:Op maandag 8 september 2025 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Bontenbal durft ook echt nergens een mening over te geven. Heel voorzichtig 'ik zou het niet heel erg vinden als".. ja hij is 'fatsoenlijk' en 'degelijk' maar daar is ook alles mee gezegd.
Ja, nou, ja, het was maar een beetje, maar niks nieuws. Ik hoop sinds een paar maanden eigenlijk dat Vitesse van de aardbodem verdwijnt, door van Roosmalen alleen.quote:Op maandag 8 september 2025 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uiterste einde ja, luister de podcast verder niet maar dit waren geen "cliche" grappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |