Ik ook niet, de film was genoeg.quote:Op maandag 29 september 2025 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet gezien! Ze moeten het trouwens helemaal zelf weten, als het verkoopt, waarom niet.
Da's toch ook prima joh, anders wordt het te veel. Dat sjaaltje vorige aflevering was ook precies goed, zonder uitlegquote:Op maandag 29 september 2025 20:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het te zien, maar verder dan dat orkestje en bitterballen lijkt het niet te gaan.
Het ziet er ook wel echt naar uit dat ze prima bitterballen gepakt hebben (voor niks)quote:Op maandag 29 september 2025 20:40 schreef Martinello het volgende:
Die schaal bitterballen maakt hongerig.
Lijkt mij daarentegen een interessantere musical. Inclusief spreekkoren als liedje?quote:Op maandag 29 september 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
Er is ook ieder jaar een Ajax-PSV wedstrijd, daar klaagt ook niemand over.
Goede vergelijking met een 15 jaar durende musical. Heb je nog meer van die briljante vergelijkingen?quote:Op maandag 29 september 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
Er is ook ieder jaar een Ajax-PSV wedstrijd, daar klaagt ook niemand over.
Die musical duurt maar een avondje hoor! En ieder jaar andere spelers, dus zo gek is die vergelijking niet.quote:Op maandag 29 september 2025 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede vergelijking met een 15 jaar durende musical. Heb je nog meer van die briljante vergelijkingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |